IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от споменЪ Разгледай мнение
    българите сме царе на даването на акъл и предлагането на решения (но решения, които странно защо винаги да са в наша полза и в ущърб на другите), вместо да предприемем реални действия. шофьорите в Румъния са предприели реални действия - измислили са си начин на простест, но ние освен да циврим по форумите, друго не правим. гърците дори, когато нямат основание си търсят правата и блокират цялата страна със стачки, но ние си кротуваме, лаейки по форумите и давайки "безценни" съвети в нета.



    г-н Караиванов, аз като човек от провинцията, но понастоящем живеещ и работещ в столицата, имам следното решение: нека на всички нас, живеещите и работещите в София, ни бъде наложен данък за това, че се трудим и живеем тук и парите от този данък се пренасочват пропорционално към останалите общини като компенсация, че в столицата са концентрирани всички министерства, агенции, посолства, представителства на големи фирми и т.н. и парите, които се генерират от държавата като институция се концентрират на едно място и създават условия за по-добър живот под формата на високи заплати за нас, които се трудим и живеем тук. в София се харчат високите заплати, парите за които се генерират от цялата страна. ако се реализира това на практика, ще се получи по справедливо и равномерно разпределение на националното богатство и хората от провинцията, като мен, ще се върнат по родните си места и в София ще се намали трафика на автомобили. така кореняк софиянците ще бъдете доволни, но и малко по-бедни.
    става ли г-н Караиванов? допада ли ви моето предложение? или е малко несериозно и глупаво, почти колкото вашето?

    на който му пречат задръстванията, вместо да дава акъл как да се измислят нови такси, налози и ограничения, най-добре самите те да се откажат от личните си автомобили и да си купят по един велосипед или да използват градския транспорт.
    В цял свят всеки плаща данъци по местоживеене. Аз не съм измислил топлата вода. Нещата са много прости. Всеки който живее/пребивава повече от 1 седмица на място различно от адресната му регистрация, е длъжен да се регистрира на новото място. Така той ако е пребивавал повече от 1-2 или 3 месеца (в различните държави сроковете са различни) на последният си адрес, то данъците му (местните) постъпват в тази община. Съвсем отделен е въпросът, че нашата държава не си е синхронизирала информационните системи.

    Едва ли някой обаче ще оспори, че е справедливо и редно да се плащат данъците там, където живееш. Когато отида на море или планина, част от парите ми отиват за данъци към местната община.

    Така, че е рено след като ползваш инфраструктурата и удобствата на дадено населено място, да си плащаш данъците там.

    А дали аз ще ползвам колело,градски транспорт или личен автомобил си е единствено и само мое решение. Такова каквото да избера къде да живея. Така, че всеки да се съобразява с реалностите, а не да върти и суче само в своя полза - с тези думи започна и постът ти : "(но решения, които странно защо винаги да са в наша полза и в ущърб на другите), вместо да предприемем реални действия."

    Коментар


    • Първоначално изпратено от marcy Разгледай мнение
      Я да предложа и аз един данък към общините.
      Които си държи МПС на улицата да плаща месечно някаква такса примерно за голям град 40лв. Ама там живеел няма такова нещо, плаща.
      Така общините могат да си оправят улиците, и да намалеят малко колите.
      Точно , тотална синя зона за целия град , не по 40 по 10лв да събират пак е достатъчно да се махнат таратайките ,различни цени за различните квартали, ако колата е регистрирана и плаща данък в тази община намаление ако плащаш данък и за имот още малко намаление , но да има месечна такса за всяка кола паркирана на улицата, има едно шиле в нашия вход с два гаража и една кола , двата гаража са дадени под наем , единия за някакво дюкянче го ползват , и неговата кола на улицата спряна

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
        Koгато фактите говорят и боговете мълчат.
        +1 http://www.dnes.bg/obshtestvo/2011/0...-sirene.108759

        Коментар


        • Първоначално изпратено от onakilev Разгледай мнение
          Марси,
          това не е чак толкова ново и не е измислено от мин., провери! Аз съм го организирал отдавна за няколко автомобила, но това не е решило нищо относно задръстванията.
          Основен проблем в БГ е паркирането (мога да кача снимки на булеварди пред новопостроени кооперации, които са превърнати в сокаци от паркирани перпендикулярно!!! коли) и културата на шофиране или по-точно усещането за безнаказаност у някои шофьори. А това, както и монополите няма да бъде решено от никое БГ правителство, знаеш защо!
          Съвсем друг въпрос е частна собственост ли е моя автомобил и като такава не е ли в разрез с конституционни норми да ме карат да го споделям съ съседа, който не харесвам или дори- нямам. Нека новите данъци да се слагат на масата по-откровено, не завоалирано.
          И съвсем отделна тема е: Ако искаш да направиш някоя икономика неефетивна има ли по-лесен начин от този с горивата и с придвижването въобще.
          И накрая аз да питам: Ако автомобилът стане такъв лукс като по Комунизма в СССР, където пътуването на стоп е вид градски транспорт, то няма ли да започне населението да се пита къде е разликата с онова време?
          То на времето като работих в едно министерство доста работа бяхме хвърлили в тая посока, но всичко спря до дефинирането на проблема. Оказва се че 10% от МПСтата в софия на практика не са в движение и за тях не се плащат данъци и такси но седят по градинките и зад блоковете и собственици6те ин не носят никаква наказателна отговороност за това. Над 30% от останлите МПС (най вече основни замърсители като строителни МПС, градски и дизелов ЖП итн) не отговарят дори на българските изисквания за отделяне на вредни емисии, да не говорим за тези в ЕС. Тс и там трябва административен натиск върху пунктовете за преглед и колите не минали през такъв.

          Проблема със задръстванията в София е много трудно решим защото я няма икономическата мотивация хората да си оставят колите - София е малък град и гъсто населен по световните стандарти - 22 км от табела до табела а на практика 17 км. Тс разхода за транспорт с градски транспорт в повечето случаи (средният пробег на автомобил на ден е около 7 км) е почти равен на този с лек автомобил. Да не задълбаваме че сме държавата дето поради липса на всякакъв контрол караме най евтините автомобили ев Европа - разбирай 20 годишен голф без катализатор и с незаконна газова уредба, чиято цена не надхвърля 300 евро е често срещана гледка из софийските улици, а всъщност като станат 100 х. такива и ето ти екологична бомба. И няма да е тайна ако ти кажа че най много от това страдат недоизградените организми тс. децата - И ето ти резултата 10 пъти повече асми, алергии итн болести повлияни именно от смога и мръсният въздух в големите градове с екологични проблеми (София е водач там, радиацията на Орлов мост е по голяма от тази до централата в Козлодуй).........И поради факта че цялото младо население се пренесе в големите градове и създава деца там може да си насложиш кави проблеми ще има БГ след 20 години да лекува нашите деца, защото някой лидер в момента няма воля да затвори някой ТЕЦ, завод или да спре някоя фадрома дето като работи и прави димна завеса като някой танк в казармата.... И пак стигаме до нуждата от лидера с воля за промяна в рамките на закона и като погледна онази халтура Фандъкова (и аз глласувах за нея) твърдо вече съм взел решението че се изнаям от София и си местя офисите в бизнес център в покрайнините на града... То не че там е стока щото ако търят по още някой светофар на поредното Джъмбо наи без това натоварените и тесни изходи на града съсвсем ще се "запечем" итн. Стига съм писал че огладнях.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
            Още по-добре ще е студентски град да се изнесе, да не е в София - да останат два три вуза, другите спокойно може да не са в София.
            Аз пък ще внеса друго предложение .
            Студентите да се изнесат,
            а студентките да останат !!!
            --е за НАДЕНИЦАТА ви отепах!!!
            http://farm6.static.flickr.com/5248/5222600580_2e7c1c2264_b.jpg

            Коментар


            • Първоначално изпратено от marcy Разгледай мнение
              Я нещо ново по темата с колите http://paper.standartnews.com/bg/art...article=354200 .

              Това е за Софиянци да се научите на калабалък ( по 2 по3) на работа с кола.
              Марси,
              това не е чак толкова ново и не е измислено от мин., провери! Аз съм го организирал отдавна за няколко автомобила, но това не е решило нищо относно задръстванията.
              Основен проблем в БГ е паркирането (мога да кача снимки на булеварди пред новопостроени кооперации, които са превърнати в сокаци от паркирани перпендикулярно!!! коли) и културата на шофиране или по-точно усещането за безнаказаност у някои шофьори. А това, както и монополите няма да бъде решено от никое БГ правителство, знаеш защо!
              Съвсем друг въпрос е частна собственост ли е моя автомобил и като такава не е ли в разрез с конституционни норми да ме карат да го споделям съ съседа, който не харесвам или дори- нямам. Нека новите данъци да се слагат на масата по-откровено, не завоалирано.
              И съвсем отделна тема е: Ако искаш да направиш някоя икономика неефетивна има ли по-лесен начин от този с горивата и с придвижването въобще.
              И накрая аз да питам: Ако автомобилът стане такъв лукс като по Комунизма в СССР, където пътуването на стоп е вид градски транспорт, то няма ли да започне населението да се пита къде е разликата с онова време?
              Last edited by onakilev; 16.01.2011, 05:13.
              Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

              Коментар


              • Я нещо ново по темата с колите http://paper.standartnews.com/bg/art...article=354200 .

                Това е за Софиянци да се научите на калабалък ( по 2 по3)на работа с кола.
                Не се бъзи-кай !!!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
                  ЛУКОЙЛ прави това което всеки от вас би правил стига да можеше. То е нещо като еквивалент на .ЗА БЪЛГАРИНА ИДЕАЛНОТО МЯСТО ЗА ЖИВЕЕНЕ Е ДЪРЖАВА С ЖЕЛЕЗНИ ЗАКОНИ СПАЗВАНИ ОТ ВСИЧКИ НО НЕ И ОТ НЕГО
                  Koгато фактите говорят и боговете мълчат.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от onakilev Разгледай мнение
                    Вие всички още ли вярвате в Дядо Коледа? Да не мислите, че някой вдига бензина, за да ви оправи задръстването в СФ? Не - отговорът е: за да ви оправи, защото сте лесни!
                    На Споменъ ще му кажа: Протест и ние можем да измислим, не виждам какъв е проблема да бъде споделен във форума (а се чудя какво прави той във форум, като мисли, че тук само се чешат езици), даже аз съм го посочил в предишен пост - до Македония напр. се изплаща пътя да отидеш и да напълниш резервоара ( а и туба могат да вземат мераклийте, да не говорим, че кашкавалът е по-евтин и по-вкусен, а цигарите - 1.50 лв.

                    Често ходя и до Македония и до Югославия.... Прав си за цените, но не забравяй че те не са държави от ЕС... При нас цените на горивата са толкова високи не само заради престъпният Монопол на Лукойл, но и заради огромните акцизи и еко такси наложени от ЕС. МИсля че 70% от цената на горивата е акцизи и такси.... Всъщност цената на горивата не може да расте (при нормална инфлация) още много - преди две години се видя че натозиетап световните пазари не са готови за петрол на 150 долара (което ще вдигне бензина у нас мна около 3-3.20 лв.)... Или идва да рече че тези повишения на горивата са очаквани и лично мен, въпреки че не са ми приятни, ги разглеждам като лошото време - търся решение, а не се оплаквам...

                    Коментар


                    • Всички предложения които давате са по-добри от бездействието което виждаме в тая посока през последните 20 години........ Истината е че София не строена, нито е подходящ град да събере толкова много администрация и население. Очевидно града се задъхва и е време да се вземат решения, в рамките на ЕС и конституцията, така щото да се създадат поне още два или три градове, да ги наречем стълбове на икономиката. Варна и Пловдив са добро начало но е добре да се развият и други градове с потенциал за растеж и разпределени на цялата територия на страната - например Плевен, Видин, Стара Загора, Кърджали. Благоевград. Могат да се вземат решения от типа - данъчни облекчения, субсидии, насочване на държавни инвестиции, приоритетно развитие на инфраструктурата в тези райони. Обратно натиск по същите пера върху компанийте които развиват дейността си във традиционните райони. Между другото много европейски големи градове не допускат на общо основание коли в централните си градски части, а там където допускат таксите са убийствени. Та следайки простотот правило, че това дето става в М'нхен например след 20 години ще дойде и у нас, очевидно трябва да вървим натам. Голяма грешка е да се събере над 50% от трудоспособното население на страната в три града...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от onakilev Разгледай мнение
                        Вие всички още ли вярвате в Дядо Коледа? Да не мислите, че някой вдига бензина, за да ви оправи задръстването в СФ? Не - отговорът е: за да ви оправи, защото сте лесни!
                        На Споменъ ще му кажа: Протест и ние можем да измислим, не виждам какъв е проблема да бъде споделен във форума (а се чудя какво прави той във форум, като мисли, че тук само се чешат езици), даже аз съм го посочил в предишен пост - до Македония напр. се изплаща пътя да отидеш и да напълниш резервоара ( а и туба могат да вземат мераклийте, да не говорим, че кашкавалът е по-евтин и по-вкусен, а цигарите - 1.50 лв.
                        ако не си забелязал, във форума влизам вече веднъж на седмица-две и както виждаш, не упреквам конкретно някой, а говоря в множествено число, т.е. да не се създава впечатление, че изключвам себе си от критиката

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Rapana Разгледай мнение
                          Ние сме малка държава...
                          А за робската психика на българина ...
                          Вие всички още ли вярвате в Дядо Коледа? Да не мислите, че някой вдига бензина, за да ви оправи задръстването в СФ? Не - отговорът е: за да ви оправи, защото сте лесни!
                          На Споменъ ще му кажа: Протест и ние можем да измислим, не виждам какъв е проблема да бъде споделен във форума (а се чудя какво прави той във форум, като мисли, че тук само се чешат езици), даже аз съм го посочил в предишен пост - до Македония напр. се изплаща пътя да отидеш и да напълниш резервоара ( а и туба могат да вземат мераклийте, да не говорим, че кашкавалът е по-евтин и по-вкусен, а цигарите - 1.50 лв.
                          Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

                          Коментар


                          • Я да предложа и аз един данък към общините.

                            Които си държи МПС на улицата да плаща месечно някаква такса примерно за голям град 40лв. Ама там живеел няма такова нещо, плаща.
                            Обяснявам: Живея в къща и плащам за 2 гаража и двор данък сгради, демек си плащам, а които си я държи на улицата плаща 0 лв. и за мен това е голяма несправедливост.

                            Знам че повечето от вас ви засяга но за мен е доста несправедливо това.
                            Така общините могат да си оправят улиците, и да намалеят малко колите.
                            Не се бъзи-кай !!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Rapana Разгледай мнение
                              В интерес на истината и двете решения (на Пешо и твоето) биха дали добри резултати и взаимно се допълват. Въпрос на време е твърде голямата столица на фона на общото население на страната да доведе до последващи изкривявания в демографската структура и икономиката (виж Гърция)..... За съжаление като членове на ЕС трябва много да внимаваме с административните ограничения и дискриминацията... Макар че според мен е приложимо и би било нормално да се подпомогнат по слабо развити райони на държавата за сметка на по силните.... Както и е нормално автомобили които се движат в райони в които не плащат данъци да плащат нещо като такси - оставете София - според мен е редно камионите от цялата държава като разрушават курортите да плащат някаква местна такса. А наистина не е необходимо всички учреждения да са в София - на българия не и е нужен такъв голям град - столица. Ние сме малка държава...


                              А за робската психика на българина не ми се коментира... Бъхме се посъбудили в зорите на демокрацията и 97 ма барикадите ама който си е роден роб трудно става нещо друго.... Добре е че все още има хора като нас дето с правят нешо за обществото ама и нашите сили са на изчерпване...
                              мен ме подразни, че съветите на г-н Караиванов са в унисон с поговорката: "видял у кьорчо едно око и дай и него да му извади".
                              половината автомобили били с регистрация от провинцията - ами как няма да са от провинцията, след като всички учреждения са в София. ако някой бизнесмен иска да си впише бързо особенния залог по даден кредит, нали трябва да си загуби един ден и да дойде до София, понеже тук е ЦРОЗ. ще изгори и 100 лева бензин, а г-н Караиванов ще му вземе и 20 лева за софийска винетка или ще го остави цял ден да се лута по градския транспорт на столицата, щото видете ли, трафика му пречи и досадните провинциалисти каква работа имат в София.
                              г-н Караиванов ако има практическата възможност и трафика на София ще се опита да прехвърли, редом с боклука, към някое бедно градче, та в София да си остане само рая, а в Горно Нанадолнище да се оформи класическия ад.

                              облагите, предисмствата си вървят редом с определени неудобства. абсолютно щастие няма. ако на някой не му харесва в провинцията, да се мести в софия, ако на някой не му отърва трафика в софия, да се мести в Монтана. там бас държа, че няма задръствания.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от споменЪ Разгледай мнение
                                българите сме царе на даването на акъл и предлагането на решения (но решения, които странно защо винаги да са в наша полза и в ущърб на другите), вместо да предприемем реални действия. шофьорите в Румъния са предприели реални действия - измислили са си начин на простест, но ние освен да циврим по форумите, друго не правим. гърците дори, когато нямат основание си търсят правата и блокират цялата страна със стачки, но ние си кротуваме, лаейки по форумите и давайки "безценни" съвети в нета.



                                г-н Караиванов, аз като човек от провинцията, но понастоящем живеещ и работещ в столицата, имам следното решение: нека на всички нас, живеещите и работещите в София, ни бъде наложен данък за това, че се трудим и живеем тук и парите от този данък се пренасочват пропорционално към останалите общини като компенсация, че в столицата са концентрирани всички министерства, агенции, посолства, представителства на големи фирми и т.н. и парите, които се генерират от държавата като институция се концентрират на едно място и създават условия за по-добър живот под формата на високи заплати за нас, които се трудим и живеем тук. в София се харчат високите заплати, парите за които се генерират от цялата страна. ако се реализира това на практика, ще се получи по справедливо и равномерно разпределение на националното богатство и хората от провинцията, като мен, ще се върнат по родните си места и в София ще се намали трафика на автомобили. така кореняк софиянците ще бъдете доволни, но и малко по-бедни.
                                става ли г-н Караиванов? допада ли ви моето предложение? или е малко несериозно и глупаво, почти колкото вашето?

                                на който му пречат задръстванията, вместо да дава акъл как да се измислят нови такси, налози и ограничения, най-добре самите те да се откажат от личните си автомобили и да си купят по един велосипед или да използват градския транспорт.



                                В интерес на истината и двете решения (на Пешо и твоето) биха дали добри резултати и взаимно се допълват. Въпрос на време е твърде голямата столица на фона на общото население на страната да доведе до последващи изкривявания в демографската структура и икономиката (виж Гърция)..... За съжаление като членове на ЕС трябва много да внимаваме с административните ограничения и дискриминацията... Макар че според мен е приложимо и би било нормално да се подпомогнат по слабо развити райони на държавата за сметка на по силните.... Както и е нормално автомобили които се движат в райони в които не плащат данъци да плащат нещо като такси - оставете София - според мен е редно камионите от цялата държава като разрушават курортите да плащат някаква местна такса. А наистина не е необходимо всички учреждения да са в София - на българия не и е нужен такъв голям град - столица. Ние сме малка държава...


                                А за робската психика на българина не ми се коментира... Бъхме се посъбудили в зорите на демокрацията и 97 ма барикадите ама който си е роден роб трудно става нещо друго.... Добре е че все още има хора като нас дето с правят нешо за обществото ама и нашите сили са на изчерпване...

                                Коментар

                                Working...
                                X