If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
СъниТУ, приемаш ли една приятелска вметка: "нискокачествени" и "нискооктанови" бензини - са понятия - несъвместими. За сравнение - дума не може да става..., както е и при дизеловите горива - с тяхната характеристика "цетаново число"... Исках да подчертаем разликата, защото вероятно искаш да докажеш тезата си, без да отчиташ ония вещества, които допълнително се поставят в някои горива (присадки), за да се получат и исканите качества на горивото, а именно - калоричност, физико-химически показатели и т.н., докато технологичната последователност по схемата за получаването на дестилатите на нефта са си една константа...
Оттук - насетне - поставяме всички ония разходи по веригата от доставчици до крайният клиент.
За да обобщя: НЯМА рафинерия, която произвежда НИСКОКАЧЕСТВЕНИ горива. Горивата са качествени, с конкретни характеристики: ниско-, високо октанови, или - цетанови... (тук следват числа, зад които се крие склонност на горивата за възпламеняване, които обслужват двигатели, които са разработени, за да използват именно тоя вид гориво)... ))
Кат ша обобщаваш - погледни съдържанието на сяра в руските деривати и влиянието на тоя боклук върху съвременните комън-рейл системи.
ами, аз казвам същото бе, спамърче
ама като четеш и осмисляй, к'во и после пиши )
Верно няма как Лукойл да зарежда с нискокачествените си бензини, опсс...нискооктанови... и дизели всички...и всички да имат подобни отстъпки, а после да има различни цени.
Затова в страната Лукойлия имаме цени на Лукойл.
СъниТУ, приемаш ли една приятелска вметка: "нискокачествени" и "нискооктанови" бензини - са понятия - несъвместими. За сравнение - дума не може да става..., както е и при дизеловите горива - с тяхната характеристика "цетаново число"... Исках да подчертаем разликата, защото вероятно искаш да докажеш тезата си, без да отчиташ ония вещества, които допълнително се поставят в някои горива (присадки), за да се получат и исканите качества на горивото, а именно - калоричност, физико-химически показатели и т.н., докато технологичната последователност по схемата за получаването на дестилатите на нефта са си една константа...
Оттук - насетне - поставяме всички ония разходи по веригата от доставчици до крайният клиент.
За да обобщя: НЯМА рафинерия, която произвежда НИСКОКАЧЕСТВЕНИ горива. Горивата са качествени, с конкретни характеристики: ниско-, високо октанови, или - цетанови... (тук следват числа, зад които се крие склонност на горивата за възпламеняване, които обслужват двигатели, които са разработени, за да използват именно тоя вид гориво)... ))
"Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо
Кой те е излъгал че се консумира повече сирене?! Когато сравняваш ценови равнища и търговски интерес, размерът на консумацията се равнява на купеното количество по средната цена. Крайната сума представлява размера на консумация.
Щом ми задаваш такъв тъпанарски въпрос значи ти се губят основни понятия... Вземи си прочети, какво представлява ценовата еластичност между две стоки! Иначе може да ми кажеш че се консумират повече презервативи отколкото кашкавал?!
Тъп, тъп, тъп,
манипулатор, манипулатор, манипулатор,
значи повече кашкавал се консумира отколкото сирене?
Ти най накрая избра ли си, за социализма ли си, за пазарната икономика ли си или за това, което ти изнася или по-скоро плащат?
П.П. Виж в тълковния речник какво означава консумация...образон-недообразован
П.П.2 И като си толкова заслепен, разбира се, че няма как да видиш връзката между двойките сирене-кашкавал и дизел-бензин че ебара
ами, аз казвам същото бе, спамърче
ама като четеш и осмисляй, к'во и после пиши )
Верно няма как Лукойл да зарежда с нискокачествените си бензини, опсс...нискооктанови... и дизели всички...и всички да имат подобни отстъпки, а после да има различни цени.
Вчера се чуха предложения за бойкот на бензиностанциите на Лукойл. Намирам ги за напълно разумни. Рафинерията продава на каквито си иска цени, но поне веригата и бензиностанции може да се доведе до огромни загуби.
Не е въпроса какво прави Лукоил, а какво му позволяваме да прави
На протеста вчера бяха преброени за цялата страна над 90, 000 автомобила, в над 15 града! Започва подготовка, на втори протест, който ще бъде проведен на националната ни граница. Ще се затвори произволна граница, ако исканията не бъдат изпълнени до 25 март 2011 година!...http://www.facebook.com/home.php?sk=...73206169391766
16 Окт 1999 - “ЛУКойл” купи Нефтохим за 81 млн. долара в брой; http://www.capital.bg/vestnikut/priv...dolara_v_broi/
Държавата отписа 170 млн. долара дългосрочен дълг на рафинерията..От "продажбата" на Нефтохим сме на загуба с 90 милиона долара, само за добър ден.
Е защо, след като има пазарна икономика и се консумира много повече сирене отколкото кашкавал сиренето е с по-ниски цени?...
Кой те е излъгал че се консумира повече сирене?! Когато сравняваш ценови равнища и търговски интерес, размерът на консумацията се равнява на купеното количество по средната цена. Крайната сума представлява размера на консумация.
Щом ми задаваш такъв тъпанарски въпрос значи ти се губят основни понятия... Вземи си прочети, какво представлява ценовата еластичност между две стоки! Иначе може да ми кажеш че се консумират повече презервативи отколкото кашкавал?!
Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Оф тая не може елементарни неща да разбере тръгнала да се обяснява - колко пъти да ти се каже че при надценка от 20 стотинки на литър няма как една бензиностанция да ти даде с 20 стотинки /10 цента/ по ниска цена от друга бензиностанция. Повтарям бавно за да схванеш - в тия 20 стотинки влизат разходите на бензиностанцията и печалбата - печалбата на бензиностанцията е около 3 - 4 стотинки на литър.
ами, аз казвам същото бе, спамърче
ама като четеш и осмисляй, к'во и после пиши )
Верно няма как Лукойл да зарежда с нискокачествените си бензини, опсс...нискооктанови... и дизели всички...и всички да имат подобни отстъпки, а после да има различни цени.
Вчера се чуха предложения за бойкот на бензиностанциите на Лукойл. Намирам ги за напълно разумни. Рафинерията продава на каквито си иска цени, но поне веригата и бензиностанции може да се доведе до огромни загуби.
Не е въпроса какво прави Лукоил, а какво му позволяваме да прави
На протеста вчера бяха преброени за цялата страна над 90, 000 автомобила, в над 15 града! Започва подготовка, на втори протест, който ще бъде проведен на националната ни граница. Ще се затвори произволна граница, ако исканията не бъдат изпълнени до 25 март 2011 година!...http://www.facebook.com/home.php?sk=...73206169391766
Оф тая не може елементарни неща да разбере тръгнала да се обяснява - колко пъти да ти се каже че при надценка от 20 стотинки на литър няма как една бензиностанция да ти даде с 20 стотинки /10 цента/ по ниска цена от друга бензиностанция. Повтарям бавно за да схванеш - в тия 20 стотинки влизат разходите на бензиностанцията и печалбата - печалбата на бензиностанцията е около 3 - 4 стотинки на литър.
амааа, как ще са на една крайна цена в левове...Нима е възможно
...че тук се скъсаха да обясняват че пазарът на горива в Бг е най - конкурентния
нещо си се объркал ти
Коментар