IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
    Ето защо ми е много смешно когато мине се мине и по телевизии покажат някой разгневен гражданин който искрено се възмущва как може дизела да е по-скъп от бензина?! Ами ей така, може! Ако не ти харесва не зареждай дизел, а бензин! Просто е като фасул!!!
    Ех, ех, ех,

    че то по твоята логика сиренето трябва да е по-скъпо от кашкавала!

    Е защо, след като има пазарна икономика и се консумира много повече сирене отколкото кашкавал сиренето е с по-ниски цени?Това за инвестиции са бла бла бла за балъците...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
      ...........
      Ако говорим за рафинерии, зависи как са проектирани, какви технологични обновления са направени през годините, какви нови инсталации са въведени, кои стари са спрени и т.н. Сам разбираш че всичко това е свързано с огромни инвестиции и не може да стане от днес за утре. .......
      Не знам за рафинериите на Шел, в Нигерия, например,, но знам за Нефтохим Бургас.
      Вземи и ти попроучи малко и после бля-бляствай
      За 12 години все направиха някои инвестиции, виж и преди 3-4 години к'во правиха

      Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
      Добре че бяха онези и поколението им, иначе през последните 20 години щяхте поне 3 пъти да сте измрели от глад... Щяхте да правите гладни бунтове както в Тунис и Египет...
      Верно, при теб проблемът е еднозначен.
      Точка))

      Коментар


      • Вчера се чуха предложения за бойкот на бензиностанциите на Лукойл. Намирам ги за напълно разумни. Рафинерията продава на каквито си иска цени, но поне веригата и бензиностанции може да се доведе до големи загуби.
        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mechobikov Разгледай мнение
          през комунизма искаха да измрат старите щото помнели какво е било преди девети.
          Напротив. Никой не е искал да измрат, а да живеят по-дълго и да разказват...Да разказват, как набедения "елит" преди Девети вкара България в две национални катастрофи и загуби 1/3 от територията на държавата...
          Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pavlin Разгледай мнение
            Бравоос! Евалла! Точно така я карахме и при СОЦИАЛИЗЪМА! Дето все за пример го даваш!
            Не ни интересуваха разни там капиталистически закони, ама кво станаа, накрая?? А бедата е, че същите тия и поколението им, дето се осраха при социализъма сега пазар ще развиват, божеее!!!
            през комунизма искаха да измрат старите щото помнели какво е било преди девети. сега искат да измреме ние щото помним какво е било през комунизма. след време ще искат да измрат децата ни за да няма кой да помни какви са ги дробили през демокрацията.
            Баба ме научи на много неща.
            tnm

            Коментар


            • Първоначално изпратено от pavlin Разгледай мнение
              А бедата е, че същите тия и поколението им, дето се осраха при социализъма
              Добре че бяха онези и поколението им, иначе през последните 20 години щяхте поне 3 пъти да сте измрели от глад... Щяхте да правите гладни бунтове както в Тунис и Египет... А и въпреки цялото това крадене, все още има какво да се краде от построеното от тях! Все още има какво да се приватизира...
              Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от zarco Разгледай мнение
                За всяка рафинерия Е ВЪЗМОЖНО да произвежда това, което са обосновали като необходимост
                зарко, по принцип всичко е възможно, но не винаги!

                Ако говорим за рафинерии, зависи как са проектирани, какви технологични обновления са направени през годините, какви нови инсталации са въведени, кои стари са спрени и т.н. Сам разбираш че всичко това е свързано с огромни инвестиции и не може да стане от днес за утре. Ето защо промяната в ценовото съотношение между бензин и нафта е първата стъпка която се прилага за да не излезе пазара извън контрол...

                Ето защо ми е много смешно когато мине се мине и по телевизии покажат някой разгневен гражданин който искрено се възмущва как може дизела да е по-скъп от бензина?! Ами ей така, може! Ако не ти харесва не зареждай дизел, а бензин! Просто е като фасул!!!
                Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                  Мен дизела не ме интересува... Аз карам с бензин! Това че определени страни субсидират дизела си е техен проблем... За субсидии се обръщайте към МФ!

                  В държавата на дребните тарикати всеки гольо се е обзавел с дизелов автомобил за да може да го кара с крадната нафта от служебния автобус, камион или микробус. В държавата на дребните тарикати масово се кара с нафта... Но има един основен закон в икономиката закона за търсенето и предлагането... Когато една стока е по-търсена цената и расте!!!!

                  За една рафинерия обаче не е възможно да произвежда само бензин или само дизел. Това е технологична необходимост двата вида гориво да се произвеждат в определено съотношение. Ето защо, когато дизела започне да се харчи повече, рафинерията вдига цената на му и намаля цената на бензина за да балансира търсенето... Така е навсякъде по света!!!

                  Така че колкото повече на тарикати се правите толкова повече ще затъвате в лайната... Защото от икономическите закони не може да се избяга. Само може временно да ги забавиш, като затова си плащаш с лихвите впоследствие...
                  За всяка рафинерия Е ВЪЗМОЖНО да произвежда това, което са обосновали като необходимост, след проучването на търсенето на пазара.

                  От друга страна, произвеждането на леките фракции на дериватите на нефта, е свързано с по-големи разходи.

                  От трета страна: леките автомобили БИ ТРЯБВАЛО да зареждат дизелови горива със строго определени параметри, предвид съдържанието, примерно на сяра и други примеси (в т.нар. "нафта" от теб, с която, примерно зареждат тракторите...). Всеки, държащ на своето име - производител на автомобилни двигатели регламентира използването на определен вид гориво, но не само, за да гарантира обслужването на двигателя за определен срок (гаранционен), а - за да даде "зелена улица" и след тоя срок, ако се контролира изкъсо т.нар. "газова корозия"... ))

                  Поздрави!
                  "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Jekata Разгледай мнение
                    .......Отделно пак да питам - що начисляват ДДС на нещо което няма добавена стойност - като акциз да речем? А там са още ... 14 стинки или 5-6 %.
                    да ти обясня за акциза...
                    Да, тъпо е данък върху данък да се налага, но това е практиката и в другите страни

                    Логиката им е: акциза е данък върху луксозни и вредни стоки, който се начисляват към данъчната основа, т.е. глоба към цената .После вече облагаме и потреблението с ДДС.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                      амааа, как ще са на една крайна цена в левове...Нима е възможно
                      ...че тук се скъсаха да обясняват че пазарът на горива в Бг е най - конкурентния
                      нещо си се объркал ти
                      Захванах го - средата на 2008 към 1.5562 е евро/долар, на $150 - 188 лв/барела, днес...154 лв или почти 82 % от върха. Колкото и да не е основна част от крайната цена пак са си ... 18 % да го е.а...Отделно пак да питам - що начисляват ДДС на нещо което няма добавена стойност - като акциз да речем? А там са още ... 14 стинки или 5-6 %.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от manastiretza Разгледай мнение
                        Знаеш ли че те се преориентират и започват да зареждат с гориво извън ългария. Разбира се когато им е възможно.
                        Ма няма никъв проблем... Нека го правят. Тъкмо цените в България ще паднат поради намаляло търсене, а цените в тези други страни ще са покачат поради по-голямо търсене... Няма лошо. Нека си зареждат. Къв ти е на теб проблема?!
                        Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                          Така че колкото повече на тарикати се правите толкова повече ще затъвате в лайната... Защото от икономическите закони не може да се избяга. Само може временно да ги забавиш, като затова си плащаш с лихвите впоследствие...
                          Бравоос! Евалла! Точно така я карахме и при СОЦИАЛИЗЪМА! Дето все за пример го даваш!
                          Не ни интересуваха разни там капиталистически закони, ама кво станаа, накрая?? А бедата е, че същите тия и поколението им, дето се осраха при социализъма сега пазар ще развиват, божеее!!!
                          Нищо не препоръчвам на никого, нали всеки си има глава над рамената.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                            .............
                            Очаквах..."Извинявайте, заблудил съм се и затова "неволно" 10-пъти повтарях 1 лъжа"
                            "Да, според полският ми източник цената на бензина в България е по-висока от 8-9 други страни в ЕС"))

                            И за дизела същата басня си пееш....щото това е тенденция в целия ЕС - цената да е по-ниска, затова и при всички държави акцизите за дизел са значително по-ниски от тези за бензина.
                            Last edited by съни(тя); 14.03.2011, 11:58.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                              Мен дизела не ме интересува... Аз карам с бензин! Това че определени страни субсидират дизела си е техен проблем... За субсидии се обръщайте към МФ!

                              В държавата на дребните тарикати всеки гольо се е обзавел с дизелов автомобил за да може да го кара с крадната нафта от служебния автобус, камион или микробус. В държавата на дребните тарикати масово се кара с нафта... Но има един основен закон в икономиката закона за търсенето и предлагането... Когато една стока е по-търсена цената и расте!!!!

                              За една рафинерия обаче не е възможно да произвежда само бензин или само дизел. Това е технологична необходимост двата вида гориво да се произвеждат в определено съотношение. Ето защо, когато дизела започне да се харчи повече, рафинерията вдига цената на му и намаля цената на бензина за да балансира търсенето... Така е навсякъде по света!!!

                              Така че колкото повече на тарикати се правите толкова повече ще затъвате в лайната... Защото от икономическите закони не може да се избяга. Само може временно да ги забавиш, като затова си плащаш с лихвите впоследствие...
                              Мастера прав си.Същото е и с газта.Тарикатите все гледат да прецакат някого а както се оказва прецаканите са те.По автокъщит е пълно само с дизели.Като им кажеш че искаш бензин те гледат като извънземни.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                                А за дизела, според полския ти източник
                                Мен дизела не ме интересува... Аз карам с бензин! Това че определени страни субсидират дизела си е техен проблем... За субсидии се обръщайте към МФ!

                                В държавата на дребните тарикати всеки гольо се е обзавел с дизелов автомобил за да може да го кара с крадната нафта от служебния автобус, камион или микробус. В държавата на дребните тарикати масово се кара с нафта... Но има един основен закон в икономиката закона за търсенето и предлагането... Когато една стока е по-търсена цената и расте!!!!

                                За една рафинерия обаче не е възможно да произвежда само бензин или само дизел. Това е технологична необходимост двата вида гориво да се произвеждат в определено съотношение. Ето защо, когато дизела започне да се харчи повече, рафинерията вдига цената на му и намаля цената на бензина за да балансира търсенето... Така е навсякъде по света!!!

                                Така че колкото повече на тарикати се правите толкова повече ще затъвате в лайната... Защото от икономическите закони не може да се избяга. Само може временно да ги забавиш, като затова си плащаш с лихвите впоследствие...
                                Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                                Коментар

                                Working...
                                X