IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЦБА Асет Мениджмънт (C81 / CBAAMG)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • МИ ха дано така да стане! Е зависи кой с какви цели си поставя из а какво време по скоро. В момента на БФБ рано или късно все ще спечелиш къде повече къде по малко

    Коментар


    • Kakwo beshte: ne e wajno samo hlqba da e bql ami i haiwera da e cheren!!!

      Taka che pojelawam na entusiastite tuka da izkarat parichki za bql hlqb i cheren haiwer

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Spec
        Първоначално изпратено от todorov 74
        Във всички случеи шансовете на ЦБА за добро позициониране на пазара с днешна дата са минимални.Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях.Със сигурност разочерованите доставчици в ЦБА не са малко.Общото мнение е че не се изпълняват стриктно договорите а и пласмента не е толкова впечетляващ.На фона и на сравнително малкото покритие на национално ниво не виждам от къде ще дойдат много-добрите условия от страна на доставчици.В момента влизат и има голям брой играчи с планирани инвестиции и дори закупени парцели,които до голяма степен кардинално решават пласмента на един пройзводител или вносител.Лично аз не съм оптимист за това,че виждаш ли ще наберем капитал и ще направим чудеса защото сме много гъвкави и иновативни/печели се добре от топла точка и печене на кебапчета/.Ако обаче някой изка да напудри нещо и да му даде добра визия за продажба си е друга работа.Разбира се това е лично мое мнение.
        Моделът CBA успешно се развива в 12 държави http://www.cba.hu/sites/sindex.phtml?t=0&st=7&lang=eng. Защо си мислиш, че в България няма да е успешен?

        Силата на схемата е, че към нея може да се включи всеки магазин с добра локация и разширението реално не струва пари на ЦБА!!!

        Ето ково пише на сайта на ЦБА:

        . НА БАЗА ЧЛЕНСТВО:

        - магазини на собственици

        Собствениците са икономически независими един от друг, само част от снабдяването и маркетинга е обща. Логото и униформите са еднакви навсякъде. Размерът на магазина, подборът на стоките и работното време зависят от нуждите на клиентите.

        - асоциирани или партньорски магазини

        Те работят под управлението на регионалните центрове. Собствениците на тези магазини не са собствениците на Търговското дружество "ЦБА" - ООД, въпреки това те се съобразяват с изискванията на "СВА" и имат право да използват логото "ЦБА".

        2. НА БАЗА РАЗМЕР НА МАГАЗИНИ / ПЛОЩ /:

        - Хранителни магазини - до 50 квадратни метра
        - Супермаркети - от 150 до 300 квадратни метра
        - Супермаркети -от 300 до 1000 квадратни метра
        - Хипермаркети - над 1000 квадратни метра


        Така е SPEC. В Унгария СВА са номер едно(и в още 11 страни моделът успешно се прилага от местни фирми). Ако и в България се повтори успешно моделът, много хляб ще има в тая фирма!!!

        Коментар


        • YNM, от къде е това?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от todorov 74
            Във всички случеи шансовете на ЦБА за добро позициониране на пазара с днешна дата са минимални.Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях.Със сигурност разочерованите доставчици в ЦБА не са малко.Общото мнение е че не се изпълняват стриктно договорите а и пласмента не е толкова впечетляващ.На фона и на сравнително малкото покритие на национално ниво не виждам от къде ще дойдат много-добрите условия от страна на доставчици.В момента влизат и има голям брой играчи с планирани инвестиции и дори закупени парцели,които до голяма степен кардинално решават пласмента на един пройзводител или вносител.Лично аз не съм оптимист за това,че виждаш ли ще наберем капитал и ще направим чудеса защото сме много гъвкави и иновативни/печели се добре от топла точка и печене на кебапчета/.Ако обаче някой изка да напудри нещо и да му даде добра визия за продажба си е друга работа.Разбира се това е лично мое мнение.
            Вестник "КАПИТАЛ": "Според проучване на AC Nielsen само 30% от покупките в България се случват през организиран пазар, т.е. посещение в супермаркет. За сравнение - средното ниво за Европейския съюз е около 60%"

            При това положение можем да очакваме, че навлизането на нови вериги няма да е свързано с отлив на клиенти от старите, а с увеличаване на въпросния процент.

            Първоначално изпратено от svetlas
            Абсолютно съм съгласен с Тодоров 74,а на MasterG искам да кажа,както и на останалите,които не знаят,че тия собственици дето ги пишат по вестниците са креатури на Христо Ковачки,Изводите са ваши.Некоректни платци,с кьорави дюкянчета.
            Няколко пъти във форума уточниха, че ЦБА Асет менидмънт е само съдружник с всички останали собственици на ЦБА магазини в рамките на ЦБА България - включително и с Ковачки. КОВАЧКИ НЕ Е СОБСТВЕНИК НА ВСИЧКИ ЦБА В БЪЛГАРИЯ. Ако вие имате 5 магазина можете да се сдружите в ЦБА - БЪЛГАРИЯ, без да се продавате на Ковачки и без да имате нищо общо с него. Потърсете тук и отговора с недоволните доставчици.

            И точно от това сдружаване идват добрите условия от страна на доставчиците, както беше обяснено в Инвестор.БГ.

            "Като цяло към системата ЦБА у нас са асоциирани около 160 магазина, като 9-те ни обекта в трите областни града реализират около 40% от оборотите на обектите на ЦБA в цяла България"

            Честно казано не знам дали е "малко покритието на национално ниво" при тоя брой магазини.

            Коментар


            • Първичното предлагане на акции е предвидено за края на септември. Борсовият проект на компанията ще бъде внесен в Комисията за финансов надзор в края на този месец. Предлагането ще се проведе по метода бук-билдинг, който дава по-широка свобода на продавача при определянето на цената и разпределението на книжата между класираните инвеститори.
              Ще се предложат 3,9 млн. нови акции или 19,3 % от капитала на дружеството. Очакванията на “СВА асет мениджмънт” са да се наберат между 6 и 8 млн. лв. Сега капиталът на компанията е 16,3 млн. лв. Част от привлечените средства ще бъдат вложени в изграждането на два нови магазина до началото на март догодина. 2200 кв. м ще е търговската площ на магазина в “Търговски парк Велико Търново” до “Практикер”. Сключен е дългосрочен договор за наем с “СВА пропърти инвестмънт”, каза Ивайло Маринов. До пролетта ще е готов и магазинът на СВА в Свищов, който ще се намира в идеалния център на града и ще се разполага върху 1650 кв. м под наем за 10 г. с опция за продължаване.
              За 3 години “СВА асет мениджмънт” планира между 8 и 12 млн. лв. инвестиции в разширяване на търговската си мрежа с нови магазини в Ловеч, Разград и др. градове. Предвиждаме на година разкриване на 6000 кв. м търговска площ, съобщи Ивайло Маринов. Моделът на развитие на компанията предвижда само управлението на супермаркетите и дългосрочно наемане на търговски площи. В общата стратегия за развитие е поставена експанзията є в Североизточна България.
              Едно от основните предимства на “СВА асет мениджмънт” е програмата за лоялни клиенти. До сега са издадени над 70 хил. карти, като през тях се осъществяват близо 60 % от всички покупки.
              Деветте магазина на компанията имат оборот за м.г. от 33 млн. лв. и 20,1 млн. лв. за първото полугодие на т.г. Дружеството е регионален лидер в търговията с хранителни стоки в Североизточна България с пазарен дял от 20 %. Нетната печалба за полугодието е 467 хил. лв. За “СВА асет мениджмънт” работят 465 служители. Младите и висококвалифицирани мениджъри са акционери в дружеството. Няма текучество на управленските кадри от средните и високите нива, посочи Маринов.
              "Бог е създал човека, а Самуел Колт ги направи равни"...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от todorov 74
                Във всички случеи шансовете на ЦБА за добро позициониране на пазара с днешна дата са минимални.Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях.Със сигурност разочерованите доставчици в ЦБА не са малко.Общото мнение е че не се изпълняват стриктно договорите а и пласмента не е толкова впечетляващ.На фона и на сравнително малкото покритие на национално ниво не виждам от къде ще дойдат много-добрите условия от страна на доставчици.В момента влизат и има голям брой играчи с планирани инвестиции и дори закупени парцели,които до голяма степен кардинално решават пласмента на един пройзводител или вносител.Лично аз не съм оптимист за това,че виждаш ли ще наберем капитал и ще направим чудеса защото сме много гъвкави и иновативни/печели се добре от топла точка и печене на кебапчета/.Ако обаче някой изка да напудри нещо и да му даде добра визия за продажба си е друга работа.Разбира се това е лично мое мнение.
                Моделът CBA успешно се развива в 12 държави http://www.cba.hu/sites/sindex.phtml?t=0&st=7&lang=eng. Защо си мислиш, че в България няма да е успешен?

                Силата на схемата е, че към нея може да се включи всеки магазин с добра локация и разширението реално не струва пари на ЦБА!!!

                Ето ково пише на сайта на ЦБА:

                . НА БАЗА ЧЛЕНСТВО:

                - магазини на собственици

                Собствениците са икономически независими един от друг, само част от снабдяването и маркетинга е обща. Логото и униформите са еднакви навсякъде. Размерът на магазина, подборът на стоките и работното време зависят от нуждите на клиентите.

                - асоциирани или партньорски магазини

                Те работят под управлението на регионалните центрове. Собствениците на тези магазини не са собствениците на Търговското дружество "ЦБА" - ООД, въпреки това те се съобразяват с изискванията на "СВА" и имат право да използват логото "ЦБА".

                2. НА БАЗА РАЗМЕР НА МАГАЗИНИ / ПЛОЩ /:

                - Хранителни магазини - до 50 квадратни метра
                - Супермаркети - от 150 до 300 квадратни метра
                - Супермаркети -от 300 до 1000 квадратни метра
                - Хипермаркети - над 1000 квадратни метра

                Коментар


                • Първоначално изпратено от commodore.vanderbilt
                  Първоначално изпратено от pluvai
                  Първоначално изпратено от nhg
                  Първоначално изпратено от commodore.vanderbilt
                  А като вземем в предвид и посредника, който са си избрали си мисля, че "има нещо гнило в Дания".
                  това пък защо само не разбрах???
                  И аз не разбрах???
                  Който е запознат ще разбере за какво става въпрос.
                  аз съм напълно запознат и не те разбирам въобще

                  Коментар


                  • Защо така бе todorov 74. Вместо да подкрепим една добра Българска компания която има амбиции да се мери с навлизащите чужди......[/quote]Тук не става въпрос за подкрепа или не.Факта че си пишем в този форум означава че търсим някакъв начин за разумни и печеливши инвестиции.На тази база сме длъжни да взимаме в предвид всяка информация в пространството и да я прецезираме по собствените си възгледи.Едва ли е подходящо точно в сектора на инвестициите да демонстрираме национализъм,защото ако утре стане фал не знам кой ще подкрепи НАС.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от pluvai
                      Първоначално изпратено от nhg
                      Първоначално изпратено от commodore.vanderbilt
                      А като вземем в предвид и посредника, който са си избрали си мисля, че "има нещо гнило в Дания".
                      това пък защо само не разбрах???
                      И аз не разбрах???
                      Който е запознат ще разбере за какво става въпрос.
                      Глупавите хора се учат от собствените си грешки, а умните от грешките на другите.

                      Коментар


                      • Бих ги подкрепила
                        Но тогава ще взема да пазарувам само от тях

                        Коментар


                        • [quote="todorov 74"]........Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях...........

                          в.Пари:
                          "На годишна база консолидираният оборот на веригите за бързооборотни стоки нараства от 22.072 млн. лв. през 2004 г. на 33 млн. лв. за миналата година. Само за първото полугодие на тази година постъпленията са 20.122 млн. лв. Консолидираната печалба на ЦБА Асет Мениджмънт до 30 юни е 467 хил. лв. За миналата година положителният финансов резултат е бил 523 хил. лв., което е с 38% повече спрямо 2005 г."


                          Защо така бе todorov 74. Вместо да подкрепим една добра Българска компания която има амбиции да се мери с навлизащите чужди......

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от svetlas
                            Първоначално изпратено от Alee
                            ne, naprotiv, ne sam go zabravil, ne iskah do go spomenavam.
                            Не бой се бе,сега сме демокрация.
                            така е но не за всички
                            "Бог е създал човека, а Самуел Колт ги направи равни"...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Alee
                              ne, naprotiv, ne sam go zabravil, ne iskah do go spomenavam.
                              Не бой се бе,сега сме демокрация.

                              Коментар


                              • ne, naprotiv, ne sam go zabravil, ne iskah do go spomenavam.
                                “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                                Коментар

                                Working...
                                X