МИ ха дано така да стане! Е зависи кой с какви цели си поставя из а какво време по скоро. В момента на БФБ рано или късно все ще спечелиш къде повече къде по малко
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЦБА Асет Мениджмънт (C81 / CBAAMG)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от SpecПървоначално изпратено от todorov 74Във всички случеи шансовете на ЦБА за добро позициониране на пазара с днешна дата са минимални.Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях.Със сигурност разочерованите доставчици в ЦБА не са малко.Общото мнение е че не се изпълняват стриктно договорите а и пласмента не е толкова впечетляващ.На фона и на сравнително малкото покритие на национално ниво не виждам от къде ще дойдат много-добрите условия от страна на доставчици.В момента влизат и има голям брой играчи с планирани инвестиции и дори закупени парцели,които до голяма степен кардинално решават пласмента на един пройзводител или вносител.Лично аз не съм оптимист за това,че виждаш ли ще наберем капитал и ще направим чудеса защото сме много гъвкави и иновативни/печели се добре от топла точка и печене на кебапчета/.Ако обаче някой изка да напудри нещо и да му даде добра визия за продажба си е друга работа.Разбира се това е лично мое мнение.
Силата на схемата е, че към нея може да се включи всеки магазин с добра локация и разширението реално не струва пари на ЦБА!!!
Ето ково пише на сайта на ЦБА:
. НА БАЗА ЧЛЕНСТВО:
- магазини на собственици
Собствениците са икономически независими един от друг, само част от снабдяването и маркетинга е обща. Логото и униформите са еднакви навсякъде. Размерът на магазина, подборът на стоките и работното време зависят от нуждите на клиентите.
- асоциирани или партньорски магазини
Те работят под управлението на регионалните центрове. Собствениците на тези магазини не са собствениците на Търговското дружество "ЦБА" - ООД, въпреки това те се съобразяват с изискванията на "СВА" и имат право да използват логото "ЦБА".
2. НА БАЗА РАЗМЕР НА МАГАЗИНИ / ПЛОЩ /:
- Хранителни магазини - до 50 квадратни метра
- Супермаркети - от 150 до 300 квадратни метра
- Супермаркети -от 300 до 1000 квадратни метра
- Хипермаркети - над 1000 квадратни метра
Така е SPEC. В Унгария СВА са номер едно(и в още 11 страни моделът успешно се прилага от местни фирми). Ако и в България се повтори успешно моделът, много хляб ще има в тая фирма!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от todorov 74Във всички случеи шансовете на ЦБА за добро позициониране на пазара с днешна дата са минимални.Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях.Със сигурност разочерованите доставчици в ЦБА не са малко.Общото мнение е че не се изпълняват стриктно договорите а и пласмента не е толкова впечетляващ.На фона и на сравнително малкото покритие на национално ниво не виждам от къде ще дойдат много-добрите условия от страна на доставчици.В момента влизат и има голям брой играчи с планирани инвестиции и дори закупени парцели,които до голяма степен кардинално решават пласмента на един пройзводител или вносител.Лично аз не съм оптимист за това,че виждаш ли ще наберем капитал и ще направим чудеса защото сме много гъвкави и иновативни/печели се добре от топла точка и печене на кебапчета/.Ако обаче някой изка да напудри нещо и да му даде добра визия за продажба си е друга работа.Разбира се това е лично мое мнение.
При това положение можем да очакваме, че навлизането на нови вериги няма да е свързано с отлив на клиенти от старите, а с увеличаване на въпросния процент.
Първоначално изпратено от svetlasАбсолютно съм съгласен с Тодоров 74,а на MasterG искам да кажа,както и на останалите,които не знаят,че тия собственици дето ги пишат по вестниците са креатури на Христо Ковачки,Изводите са ваши.Некоректни платци,с кьорави дюкянчета.
И точно от това сдружаване идват добрите условия от страна на доставчиците, както беше обяснено в Инвестор.БГ.
"Като цяло към системата ЦБА у нас са асоциирани около 160 магазина, като 9-те ни обекта в трите областни града реализират около 40% от оборотите на обектите на ЦБA в цяла България"
Честно казано не знам дали е "малко покритието на национално ниво" при тоя брой магазини.
Коментар
-
Първичното предлагане на акции е предвидено за края на септември. Борсовият проект на компанията ще бъде внесен в Комисията за финансов надзор в края на този месец. Предлагането ще се проведе по метода бук-билдинг, който дава по-широка свобода на продавача при определянето на цената и разпределението на книжата между класираните инвеститори.
Ще се предложат 3,9 млн. нови акции или 19,3 % от капитала на дружеството. Очакванията на “СВА асет мениджмънт” са да се наберат между 6 и 8 млн. лв. Сега капиталът на компанията е 16,3 млн. лв. Част от привлечените средства ще бъдат вложени в изграждането на два нови магазина до началото на март догодина. 2200 кв. м ще е търговската площ на магазина в “Търговски парк Велико Търново” до “Практикер”. Сключен е дългосрочен договор за наем с “СВА пропърти инвестмънт”, каза Ивайло Маринов. До пролетта ще е готов и магазинът на СВА в Свищов, който ще се намира в идеалния център на града и ще се разполага върху 1650 кв. м под наем за 10 г. с опция за продължаване.
За 3 години “СВА асет мениджмънт” планира между 8 и 12 млн. лв. инвестиции в разширяване на търговската си мрежа с нови магазини в Ловеч, Разград и др. градове. Предвиждаме на година разкриване на 6000 кв. м търговска площ, съобщи Ивайло Маринов. Моделът на развитие на компанията предвижда само управлението на супермаркетите и дългосрочно наемане на търговски площи. В общата стратегия за развитие е поставена експанзията є в Североизточна България.
Едно от основните предимства на “СВА асет мениджмънт” е програмата за лоялни клиенти. До сега са издадени над 70 хил. карти, като през тях се осъществяват близо 60 % от всички покупки.
Деветте магазина на компанията имат оборот за м.г. от 33 млн. лв. и 20,1 млн. лв. за първото полугодие на т.г. Дружеството е регионален лидер в търговията с хранителни стоки в Североизточна България с пазарен дял от 20 %. Нетната печалба за полугодието е 467 хил. лв. За “СВА асет мениджмънт” работят 465 служители. Младите и висококвалифицирани мениджъри са акционери в дружеството. Няма текучество на управленските кадри от средните и високите нива, посочи Маринов."Бог е създал човека, а Самуел Колт ги направи равни"...
Коментар
-
Първоначално изпратено от todorov 74Във всички случеи шансовете на ЦБА за добро позициониране на пазара с днешна дата са минимални.Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях.Със сигурност разочерованите доставчици в ЦБА не са малко.Общото мнение е че не се изпълняват стриктно договорите а и пласмента не е толкова впечетляващ.На фона и на сравнително малкото покритие на национално ниво не виждам от къде ще дойдат много-добрите условия от страна на доставчици.В момента влизат и има голям брой играчи с планирани инвестиции и дори закупени парцели,които до голяма степен кардинално решават пласмента на един пройзводител или вносител.Лично аз не съм оптимист за това,че виждаш ли ще наберем капитал и ще направим чудеса защото сме много гъвкави и иновативни/печели се добре от топла точка и печене на кебапчета/.Ако обаче някой изка да напудри нещо и да му даде добра визия за продажба си е друга работа.Разбира се това е лично мое мнение.
Силата на схемата е, че към нея може да се включи всеки магазин с добра локация и разширението реално не струва пари на ЦБА!!!
Ето ково пише на сайта на ЦБА:
. НА БАЗА ЧЛЕНСТВО:
- магазини на собственици
Собствениците са икономически независими един от друг, само част от снабдяването и маркетинга е обща. Логото и униформите са еднакви навсякъде. Размерът на магазина, подборът на стоките и работното време зависят от нуждите на клиентите.
- асоциирани или партньорски магазини
Те работят под управлението на регионалните центрове. Собствениците на тези магазини не са собствениците на Търговското дружество "ЦБА" - ООД, въпреки това те се съобразяват с изискванията на "СВА" и имат право да използват логото "ЦБА".
2. НА БАЗА РАЗМЕР НА МАГАЗИНИ / ПЛОЩ /:
- Хранителни магазини - до 50 квадратни метра
- Супермаркети - от 150 до 300 квадратни метра
- Супермаркети -от 300 до 1000 квадратни метра
- Хипермаркети - над 1000 квадратни метра
Коментар
-
Първоначално изпратено от commodore.vanderbiltПървоначално изпратено от pluvaiПървоначално изпратено от nhgПървоначално изпратено от commodore.vanderbiltА като вземем в предвид и посредника, който са си избрали си мисля, че "има нещо гнило в Дания".
Коментар
-
Защо така бе todorov 74. Вместо да подкрепим една добра Българска компания която има амбиции да се мери с навлизащите чужди......[/quote]Тук не става въпрос за подкрепа или не.Факта че си пишем в този форум означава че търсим някакъв начин за разумни и печеливши инвестиции.На тази база сме длъжни да взимаме в предвид всяка информация в пространството и да я прецезираме по собствените си възгледи.Едва ли е подходящо точно в сектора на инвестициите да демонстрираме национализъм,защото ако утре стане фал не знам кой ще подкрепи НАС.
Коментар
-
Първоначално изпратено от pluvaiПървоначално изпратено от nhgПървоначално изпратено от commodore.vanderbiltА като вземем в предвид и посредника, който са си избрали си мисля, че "има нещо гнило в Дания".Глупавите хора се учат от собствените си грешки, а умните от грешките на другите.
Коментар
-
[quote="todorov 74"]........Едно е да имаш 3-4 долу горе добре работещи магазини и съвсем друго да разширяваш броя им като прибавяш удавници към тях...........
в.Пари:
"На годишна база консолидираният оборот на веригите за бързооборотни стоки нараства от 22.072 млн. лв. през 2004 г. на 33 млн. лв. за миналата година. Само за първото полугодие на тази година постъпленията са 20.122 млн. лв. Консолидираната печалба на ЦБА Асет Мениджмънт до 30 юни е 467 хил. лв. За миналата година положителният финансов резултат е бил 523 хил. лв., което е с 38% повече спрямо 2005 г."
Защо така бе todorov 74. Вместо да подкрепим една добра Българска компания която има амбиции да се мери с навлизащите чужди......
Коментар
Коментар