Първоначално изпратено от съни(тя)
Моето скромно мнение е,че липсата на г-н Божков в акционерната структура на Трейс ще се отрази твърде благотворно на цената на акциите.Добре е всичко да е ясно в акционерната структура,поне аз мисля така.По ми се нрави да инвестирам сериозно в компания с ясни акционери а не с ето такива
Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А. Люксембург е едноличен собственик на Фърст Агро ЕООД, което притежава 90% от Ей Ес Пропърти ООД, което пък държи 99,99% от Контрол ПС АД, което от своя страна притежва 77,59% от Пътни строежи АД гр. Пловдив от началото на 2007 г.
Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А. Люксембург също така контролира и 24% от ХД Пътища АД, чрез Евобилдинг 2000 ООД.
98% от Евобилдинг 2000 ООД са притежание на Вилди ЕООД, която пък е еднолична собственост на Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А..
Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А. Люксембург също така контролира и 24% от ХД Пътища АД, чрез Евобилдинг 2000 ООД.
98% от Евобилдинг 2000 ООД са притежание на Вилди ЕООД, която пък е еднолична собственост на Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А..
Мисля, от съвсем скоро ,че и на нашата борсат започва да се забелязва до какво води доброто корпоративно управление и благотворното влияние на това управление върху цената на акциите , като следствие на точната и ясна и политика на компанията към акционерите.
Мисля,че Трейс ще следва отворена политика към миноритарите или поне засега дава такива индикации.
Вероятно когато цената на Трейс достигне коментираните от мен нива,акциите на Химимпорт също няма да са на сегашното равнище,тоест няма противопоставяне.Нито между Трейс и Химимпорт,нито между Трейс и ХДПАТ или между Трейс и МОСТ.
Както и по долу бях казал,работа ще има за всички,това е безспорно.
Вероятно пазара ще оцени по достойнство,както Трейс,така и пътчетата и мостчетата.Аз мисля,че една цена,коята се движи на база на това ,че в някой светъл ден,ще се прави сплит,или ,че в някой светъл ден ще си изкарат печалбите на светло,не е много разумно д-вие,но кой съм аз та да казвам какво е правилно или неправилно.Пазара ще си каже тежката дума.
Интересно ми е,че доста хора явно са доста притеснени от предстоящето ипо на Трейс ( не визирам теб конкретно Съни,говоря по-принцип )
Предполагам,че доста хора ,в следствие на същото това си притеснение ще продадат сега,преди ипото,но ако се прояви достатъчно търпение,вероятно след ипото хдпат ще получи допинг,и ще възстанови евентуалният сегашен спад.
И още едно уточнение от мен,нека колегите инвестирали в мостовете и пътищата не приемат писанията ми много остро.нямам нищо против тези дружества,нито казвам,че някой са лоши а други са добри.Коментирам само акционерната структура,но това не е нещо ново.Единственото което твърдя е,че ще има гигантско презаписване,много хора ще вземат много по-малко от акциите които наистина искат да имат и това според мен ще доведе до едно сравнително бързо покачване на цената на Трейс,като това не е задължително да става за сметка на хдпат или мост,но определено има всички предпоставки,темпа на нарастване на цената на акциите на Трейс да е значително по-голям,отколкото при хдпат или мост.
Нека горното ми лично мение,не се взима като основание за участие или не на предстоящи ИПО-та,а така също и да не се счита за препоръка за покупка или продажба на каквито и да е други акции.
Коментар