IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от breakpoints
    Първоначално изпратено от Airbus
    Сещате ли се за номера с двете сергии /една до друга/ с банани? Едните са скъпи, другите - още повече, но виждайки по-скъпите, с радост купуваш по-евтините. Иначе чорбаджията е един.
    хаха
    е в този случай не е така
    А ако чорбаджийте се приятели /на 3/5/8 коалицията/? - хипотеза.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Airbus
      Сещате ли се за номера с двете сергии /една до друга/ с банани? Едните са скъпи, другите - още повече, но виждайки по-скъпите, с радост купуваш по-евтините. Иначе чорбаджията е един.
      хаха
      е в този случай не е така

      Коментар


      • Сещате ли се за номера с двете сергии /една до друга/ с банани? Едните са скъпи, другите - още повече, но виждайки по-скъпите, с радост купуваш по-евтините. Иначе чорбаджията е един.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от just a man
          Първоначално изпратено от pluvai
          Първоначално изпратено от just a man
          Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

          1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
          2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

          Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

          Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

          И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
          30% почти 100% ли са?
          Написал съм ти как се стига до този извод. Прочети го внимателно, дано ти светне
          Светна ми - мисля, че се бърка понятието "пътно строителство" с понятието "инфраструктурно строителство". Другият вариант е да има неточност в дописката.

          Коментар


          • Hahahahaha
            Pepi imash li info za Trace?

            Коментар


            • Така е Кире може да се купят и след това всичките под крилото

              на HDPAT, там ще и бъде по топло и сигурно участие в различните

              ГОЛЕМИ проекти.... хаххахахха

              Коментар


              • PEPI, MOJE GA KUPIM I TREISI- NI6TO 4E SME VLEZLI V HDPAT I MOST- HA-HA

                Коментар


                • Тия трейсианци още много време ще дишат прахта на

                  Maestro-HDPAT, ако не ги лапнат до тогава! :-))))

                  Коментар


                  • Stava duma za miliarda ot infrastrukturnite fondove

                    Inache celiqt pazar e dosta poveche ot 1 miliard

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от pluvai
                      Първоначално изпратено от just a man
                      Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

                      1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
                      2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

                      Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

                      Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

                      И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
                      30% почти 100% ли са?
                      Написал съм ти как се стига до този извод. Прочети го внимателно, дано ти светне

                      Коментар


                      • Dobre de , koga vse pak 6te izleze TREISI- da li pone 6te e v oktomvri

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от just a man
                          Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

                          1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
                          2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

                          Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

                          Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

                          И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
                          30% почти 100% ли са?

                          Коментар


                          • Това забавяне започва да ме нерви вече, маса пари съм отделил за тая сделка

                            Коментар


                            • Вие видяхте ли това?

                              Първоначално изпратено от just a man
                              Първоначално изпратено от kif
                              като коментар - понякога и най-буземната покупка може да се окаже твърде умна - нали чу в интервюто от 150 трябва да останат 5-6. иначе ебати спирачките удари оня от записа - имах чувството, че това интервю е взето на Орлов мост

                              П.С. и тези скапани журналистки - 10 пъти го прекъснаха, а човека искаше да си каже всичко
                              Ами точно. Някои ще ги купят, а други сами ще изчезнат. Не е нужно да купуват всяка простотия, за да останат накрая 5-6.
                              Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

                              1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
                              2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

                              Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

                              Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

                              И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
                              Е явно за това не им одобряват проспекта. Миже би дните на Трейс са преброени

                              Коментар


                              • Неслучайно бавят проспекта.Офанзивата срещу Трейс започна и интригата още не е видна,но е достатъчно мощна и всичко е възможно.Не изключвам възможността да го върнат някой и друг път за доработка.И понеже сме в България допускам възможността да се отложи за неопределено време.Като става въпрос за стотици милиони -що не.Засега тенденцията е с триста зора и невиждан PR да се преорентират средствата на друго място.Обаче за качеството на една компания може да се съди и от това,какви усилия влага срещу нея конкуренцията.И, дай Боже,конкуренцията да разте,защото покрай коментарите за прехвалените пътностроителни фирми не ни остана време да се сетим,че си разбихме колите по пътищата,дето строяха.А умората и нервите по тях са достатъчни за създаване на условия за катастрофи.Имаме си уникални за света знаци ,предупреждаващи за опастности на пътя ,вместо пътя да бъде обезопасен.Жертвите растат по-бързо от по време на война.

                                Коментар

                                Working...
                                X