IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Dobre de , koga vse pak 6te izleze TREISI- da li pone 6te e v oktomvri

    Коментар


    • Първоначално изпратено от just a man
      Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

      1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
      2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

      Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

      Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

      И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
      30% почти 100% ли са?

      Коментар


      • Това забавяне започва да ме нерви вече, маса пари съм отделил за тая сделка

        Коментар


        • Вие видяхте ли това?

          Първоначално изпратено от just a man
          Първоначално изпратено от kif
          като коментар - понякога и най-буземната покупка може да се окаже твърде умна - нали чу в интервюто от 150 трябва да останат 5-6. иначе ебати спирачките удари оня от записа - имах чувството, че това интервю е взето на Орлов мост

          П.С. и тези скапани журналистки - 10 пъти го прекъснаха, а човека искаше да си каже всичко
          Ами точно. Някои ще ги купят, а други сами ще изчезнат. Не е нужно да купуват всяка простотия, за да останат накрая 5-6.
          Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

          1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
          2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

          Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

          Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

          И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
          Е явно за това не им одобряват проспекта. Миже би дните на Трейс са преброени

          Коментар


          • Неслучайно бавят проспекта.Офанзивата срещу Трейс започна и интригата още не е видна,но е достатъчно мощна и всичко е възможно.Не изключвам възможността да го върнат някой и друг път за доработка.И понеже сме в България допускам възможността да се отложи за неопределено време.Като става въпрос за стотици милиони -що не.Засега тенденцията е с триста зора и невиждан PR да се преорентират средствата на друго място.Обаче за качеството на една компания може да се съди и от това,какви усилия влага срещу нея конкуренцията.И, дай Боже,конкуренцията да разте,защото покрай коментарите за прехвалените пътностроителни фирми не ни остана време да се сетим,че си разбихме колите по пътищата,дето строяха.А умората и нервите по тях са достатъчни за създаване на условия за катастрофи.Имаме си уникални за света знаци ,предупреждаващи за опастности на пътя ,вместо пътя да бъде обезопасен.Жертвите растат по-бързо от по време на война.

            Коментар


            • и това ще стане 1105 лв ще е акцията на трейс до 1 година след като излезе на борсата


              малко ми е фантастика тая сума ама кво пречи да помечтаем а и ако хдпат е 130 000 лева тогава

              аз си мечтая за едно джоинт венчър хдпат и трейс ма да видим кво ще стане

              Коментар


              • Първоначално изпратено от SubZero
                Първоначално изпратено от Billy
                Може да са им върнали проспекта, защото фикснатата цена от 110,5 лв. е много ниска
                От дружеството току-що потвърдиха предположението на Billy. Грешката е открита - сложили са запетайка...

                Сериозно ли?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Billy
                  Може да са им върнали проспекта, защото фикснатата цена от 110,5 лв. е много ниска
                  От дружеството току-що потвърдиха предположението на Billy. Грешката е открита - сложили са запетайка...

                  Коментар


                  • Може да са им върнали проспекта, защото фикснатата цена от 110,5 лв. е много ниска

                    Коментар


                    • Искам да попитам колко ли ще струва според вас акциите на Трейс след като тръгнат на БФБ. Значи тая цена от 110 лева беше когато ХДПАТ бяха 8000 -10000. сега хдпат са 30000. Като се има впредвид че двете дружества са горе долу единтични предвид дейност и резултати ПО-добра техника за трйес повече за ХДПАт но да приемем че са горе долу единтични цената дали ще направи голям ръст?


                      Може и да греша в расъжденията си, но изказвам мое лично предположение без да намеквам за нищо друго.

                      Коментар


                      • Много се извинявам на всички - мислех, че съм отворила форума за Херти ... Грешка - грешка!!!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bimbo
                          тук това дружество направо с излизането си ще бъде абсолютен балон.
                          докъде я докарахме ...
                          Защо мислиш така. Аз смятам точното обратното. Всъщност още не знаем каква цена ще обявят, за да даваме мнения, но като дружество за мен е много перспективно - и като производство (нали знаеш, че запасите от корк вече са на изчерпване и всички световни производители на вина минават на винтови капачки, освен за най-най-скъпите си продукти), и като оборудване и като пазари (имат износ за добри дестинации). Така че аз го чакам с нетърпение това IPO ...

                          Коментар


                          • Чака се одобрението на проспекта от КФН.Когато го одобрят,смятай за IPO-то поне още 20 дни.Внесоха го кажи -речи заедно с Химимпорт преди увеличението-7-8 август и вече не им мъти водата,какво става -не знам.То и за Енемона имаше намерение да е тия дни ,но виждаш какво става.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bimbo
                              тук това дружество направо с излизането си ще бъде абсолютен балон.
                              докъде я докарахме ...
                              Едва ли И все пак вече има ли яснота кога ще излезе? Вече ме изнервят

                              Коментар


                              • тук това дружество направо с излизането си ще бъде абсолютен балон.
                                докъде я докарахме ...

                                Коментар

                                Working...
                                X