IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Номер или не
    Трейса скорост ще си набере)))

    Коментар


    • Имам чувството, че на някой от сега му е кисело гроздето!

      п.с - ;-)

      Коментар


      • аха

        Коментар


        • Това е стар евреиски номер

          Коментар


          • Ти като мой приятел ще си пуснеш ли бананите по-скъпо, за да си продам аз моите

            Коментар


            • Първоначално изпратено от breakpoints
              Първоначално изпратено от Airbus
              Сещате ли се за номера с двете сергии /една до друга/ с банани? Едните са скъпи, другите - още повече, но виждайки по-скъпите, с радост купуваш по-евтините. Иначе чорбаджията е един.
              хаха
              е в този случай не е така
              А ако чорбаджийте се приятели /на 3/5/8 коалицията/? - хипотеза.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Airbus
                Сещате ли се за номера с двете сергии /една до друга/ с банани? Едните са скъпи, другите - още повече, но виждайки по-скъпите, с радост купуваш по-евтините. Иначе чорбаджията е един.
                хаха
                е в този случай не е така

                Коментар


                • Сещате ли се за номера с двете сергии /една до друга/ с банани? Едните са скъпи, другите - още повече, но виждайки по-скъпите, с радост купуваш по-евтините. Иначе чорбаджията е един.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от just a man
                    Първоначално изпратено от pluvai
                    Първоначално изпратено от just a man
                    Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

                    1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
                    2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

                    Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

                    Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

                    И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
                    30% почти 100% ли са?
                    Написал съм ти как се стига до този извод. Прочети го внимателно, дано ти светне
                    Светна ми - мисля, че се бърка понятието "пътно строителство" с понятието "инфраструктурно строителство". Другият вариант е да има неточност в дописката.

                    Коментар


                    • Hahahahaha
                      Pepi imash li info za Trace?

                      Коментар


                      • Така е Кире може да се купят и след това всичките под крилото

                        на HDPAT, там ще и бъде по топло и сигурно участие в различните

                        ГОЛЕМИ проекти.... хаххахахха

                        Коментар


                        • PEPI, MOJE GA KUPIM I TREISI- NI6TO 4E SME VLEZLI V HDPAT I MOST- HA-HA

                          Коментар


                          • Тия трейсианци още много време ще дишат прахта на

                            Maestro-HDPAT, ако не ги лапнат до тогава! :-))))

                            Коментар


                            • Stava duma za miliarda ot infrastrukturnite fondove

                              Inache celiqt pazar e dosta poveche ot 1 miliard

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от pluvai
                                Първоначално изпратено от just a man
                                Мен друго ме изкефи от пресконференцията на Холдинг Пътища, което потвърждава и горното:

                                1. "Освен това от Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство, от които между 320-400 млн. лв. ще са проекти на Холдинг Пътища."
                                2. "По думите на Хаджиянков след 2008-2009 г. Холдинг Пътища ще печели преди данъци по 30-40 млн. лв. годишно. Целта на дружеството е след 2008-2009 г. да има 30% пазарен дял."

                                Значи щом между 2008-2009 Холдинг Пътища ще има приходи от 320-400 млн. (това от 1-ва точка) и пазарен дял от 30% (това от 2-ра точка), то значи обема на целия пазар ще е около 1 милиард лева.

                                Обаче според 1-ва точка "Нове Холдинг планират след 2008-2009 г. фирми, свързани с последното, да усвояват 1 млрд. лв. годишно по пътно строителство". Обаче нали по-горе сметнахме, че целия пазар е около 1 милиард лева.

                                И какво следва, значи почти всички приходи от пътно строителство и ремонти ще отиват при бат Васко. Яко! Казали са си го хората в прав текст. Тогава за какъв Трейс говорим въобще???
                                30% почти 100% ли са?
                                Написал съм ти как се стига до този извод. Прочети го внимателно, дано ти светне

                                Коментар

                                Working...
                                X