IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пътстройинженеринг с договор за 369 хил. лв.
    31 Декември 2007 | 14:41

    Министерство на регионалното развитие и благоустройството възложи рехабилитацията на път ІV – 86566 „ център Кирково – с. Горно Кирково”от км. 0+240 до км. 1+840” на Пътстройинженеринг АД-Кърджали.

    Основни акционери в Пътстройинженеринг АД са Инвест-96 АД и Стара планина, притежаващи по 29.178% и 26.878%, Трейс Груп Холд има 26.72 на сто.

    По данни от Агенцията по обществени поръчки възложените дейности са на стойност 308 хил. лв. без ДДС, или 369 хил. лв. с ДДС.

    През ноември дружеството

    Коментар


    • Пи Ес Ай с нови два договора в края на 2007 г.
      31 Декември 2007 | 13:19

      Пи Ес Ай, дъщерна компания на Трейс Груп Холд сключи договор за изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и авторски надзор на обект: “Рехабилитация и реконструкция на път ІV-86544 Бенковски – Китна – Дрангово, участък от км. 2+110 до км. 8+890 и на “Път Дрангова – Махала Караджовска, участък от км. 0+000 до км. 2+030”.

      По данни от Агенцията по обществени поръчки възложените дейности са на стойност 2.216 млн. лв. с ДДС.

      Отново Пи Ес Ай, но в съдружие с Крис МТ пък е сключило договор за рехабилитация и реконструкция на общински път от п.к. ІІІ - 865 – Букова поляна-Буково-Галище, КМ. 0+000 – 14+000).

      Договорът е на обща стойност 5.81 млн. лв. без ДДС, става ясно от АОП.

      Припомняме, че преди седмица Пи Ес Ай подписа контракт, според който ще осъществи инженеринг (проектиране и изграждане) на пътен участък от път ІІ-56 гр. Шипка – с. Г. Сахране – път І-6 – с. Турия – граница Пловдив от км 0+000 до км 35+800”. Стойността на договора е 14.774 млн. лв. с ДДС.

      Само за шест дни търговия на борсата при Трейс Груп Холд бяха осъществени 36

      Коментар


      • Ей колеги Честита Ви Коледа, разбрахте ли нещо за магистрала Тракия?

        Коментар


        • Ха, мостовете ка се напинат, може и да ни бият днеска.

          Коментар


          • Колега а какво пречи да влезнем и да излезнем с печалба или загуба...Всеки е господар на парите си!!!!!!!!!Лично на мен нищо не ми пречи да си рискувам парите си,всички знаем ,че купуваме надежди....Тук просто няма начин да ядеш риба и да не се намокриш,при тази корекция съм почти удавен ,но не се отказвам....

            Коментар


            • ето и един нов договор за 14,774 млн.лв с дъщерна фирма на трейс е вече факт))))

              Коментар


              • [quote="dalcom"]Не бе магистрала Тракия нема да я строи Трейс, ше я строят филипинците и виетнамците със техни бази и техен асфалт и техни машини и с фирмата им Виетнам Юнайтед Икорпорейтид..

                Даже 200 лева е много за таа акция, викам направо да я делистват от борсата и да закриват дружеството.[/quote)




                Колега защо си мислиш така бе?

                Коментар


                • Не бе магистрала Тракия нема да я строи Трейс, ше я строят филипинците и виетнамците със техни бази и техен асфалт и техни машини и с фирмата им Виетнам Юнайтед Икорпорейтид..

                  Даже 200 лева е много за таа акция, викам направо да я делистват от борсата и да закриват дружеството.

                  Коментар


                  • Последни промени за магистрала „Тракия“, няма да има държавна помощ
                    От: Мая Цветкова
                    maia@investor.bg
                    20.12.2007 13:18


                    Министерски съвет (МС) реши на днешното си заседание да упълномощи министъра на регионалното развитие и благоустройството да подпише споразумение към концесионния договор за строежа на автомагастирала Тракия. С влизането в сила на това споразумение ще се счита за окончателно сключено споразумението за концесията.

                    Първото допълнително споразумение с ръководството на българо-португалския консорциум Автомагистрали Тракия беше подписано от министър Асен Гагаузов в края на април тази година.

                    С настоящото второ допълнително споразумение, което предстои да бъде подписано много скоро, ще се изпълни препоръката на Евростат за разпределение на рисковете между страните по договора и ще се осигури по-голяма правна сигурност на държавата.

                    Освен това с вече подписаното първо допълнително споразумение концесионерът се ангажира да поеме изцяло строителния риск за изграждането и ремонта на обекта със съответното качество, срокове и безопасност.

                    Концесионерът поема ангажимента по гаранциите за поддръжка на изградените съоръжения съобразно посочените стандарти за обектите.

                    Първоначално договорената цена за строителство и рехабилитация на републиканския път Калотина – Софийски околовръстен път - Оризово – Стара Загора - Ямбол – Карнобат - Бургас остава непроменена.

                    От договора изцяло отпадат клаузите, предвиждащи държавна гаранция под каквато и да е форма.

                    Догодина би трябвало да започне строителството на трите участъка в отсечката на магистралата от Стара Загора до Карнобат, възможно е и в рамките на същата година концесионерът да възложи изпълнението и на Северната дъга на Околовръстния път и на София – Калотина.


                    Poznaite koi e nai weroqtniq podizpylnitel ot BG strana

                    Kupuwaite Kupuwaite che sega e momenta

                    Lichno moe mnenie, Ne e preporyka

                    Коментар


                    • UUUUUUUUUUUUUP- HA0HA

                      Коментар


                      • GOLEMITE POSREDNICI P[ULNJAT LI PULNJAT- HA-HA

                        Коментар


                        • 2889 broiki

                          Коментар


                          • Dalcom,знам 4е си оптимист за ТРАСЕ! Кой от нас не е? Но 2,2 милиарда капитализация(при 1000лв. за акция) са много за 2008г! Аз поне бих реализирал продажби при 500-600лв за акция! Виждам хора тук,които о4акват 50000лв. за акция,а сьщо и такива,които биха я дьржали до 2011! Много са дале4е от истината!2008 ще е трудна за инвестиралите в акции! 4ерни облаци са се сьбрали над бьлгарската икономика и само с молитви и желание за по-висока доходност няма да се прьснат! Тук оба4е всеки има своя истина и ще се радвам и ти(dalcom) да споделиш твоята!

                            Коментар


                            • Ламя дай цифри и модели малко да ме убедиш кое е утопия и кое не.
                              Ако може повечко факти и по малко думи.

                              Коментар


                              • Вси4ки котировки над 350лв. за ТРАСЕ са добри за продажба! Но 1000 лв. е утопия(няма да я видим през2008)! Пен4о,нищо страшно не е станало-не си профукал парите! Дано кредита е левов-обрьщаи ги в долари и 4акаи-ще се избиеш! БФБ- тази баница не е за теб! Не се занимаваи пове4е с акции! Успех

                                Коментар

                                Working...
                                X