If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами дай пример за компания от вида, който визираш и ще коментираме - иначе просто си дърво-философстваме. Но само не ми давай Трейса като пример, че ще трябва да си търся валериан.
Еврохолд, ПИБ, Химимпорт, Софарма ако щеш от евтините, Оргахим, Оловния - и какво - нищо.
И на какво основание са евтини, че на мен малко не ми е. Склонен съм да се съглася, че тези компании имат потенциал, но потенциала е едно, друго е да твърдиш, че в момента са подценени.
Виж приемаме, че разбираш повече от коефициенти от мен.
Искам обаче да се върнем към дебата от вчера - относно каква роля играят финансовите коефициенти в момента на нашата борса дето толко ги дъвчете и правите невероятни финансови заключения едва ли не години напред. Значи общо взето става това което говорим - Тракия си е разпределена кой и къде. Министъра излиза и хвърля за начало някакви мъгляви прогнози и силно раздутите акции тръгват нагоре. Какво става обаче когато наистина има вече договори. Силно раздутите акции стават 270 - 290. Там някъде ми е таргета. Тогава ти пак ми говори за коефициенти, ама аз вече ще съм кеширал и ще ми е все тая.
Първоначално мислех да ти кажа, че покрай последнта корекция борсата се отървала от балъчетата, дето нищо не разбират и ги правят тез истории, но като гледам днес заради каква "новина" тръгнаха нагоре и Трейса и Пътищата... Пожелавам ти успех с твоята стратегия. Аз лично съм гледал един известен филм за едни лалета и стоя настрана от подобни неща
Ами дай пример за компания от вида, който визираш и ще коментираме - иначе просто си дърво-философстваме. Но само не ми давай Трейса като пример, че ще трябва да си търся валериан.
Еврохолд, ПИБ, Химимпорт, Софарма ако щеш от евтините, Оргахим, Оловния - и какво - нищо.
И на какво основание са евтини, че на мен малко не ми е. Склонен съм да се съглася, че тези компании имат потенциал, но потенциала е едно, друго е да твърдиш, че в момента са подценени.
Виж приемаме, че разбираш повече от коефициенти от мен.
Искам обаче да се върнем към дебата от вчера - относно каква роля играят финансовите коефициенти в момента на нашата борса дето толко ги дъвчете и правите невероятни финансови заключения едва ли не години напред. Значи общо взето става това което говорим - Тракия си е разпределена кой и къде. Министъра излиза и хвърля за начало някакви мъгляви прогнози и силно раздутите акции тръгват нагоре. Какво става обаче когато наистина има вече договори. Силно раздутите акции стават 270 - 290. Там някъде ми е таргета. Тогава ти пак ми говори за коефициенти, ама аз вече ще съм кеширал и ще ми е все тая.
Гагаузов лансира местни компании за строителството на "Тракия"
в. Дневник
Трейс груп, холдинг "Пътища",контролиран от Васил Божков, и "Главболгарстрой" могат да участват като подизпълнители на българо-португалския консорциум, който е концесионер на магистрала "Тракия". Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов. Договорът за концесията влезе в сила в средата на януари и предвижда консорциумът да регистрира дружество, което ще изгради от магистралата оставащите 200 километра от нея, ще я поддържа и експлоатира. На въпрос защо точно тези компании посочва министърът обясни, че в договора няма точно разписана процедура за избор на подизпълнител, а трите са достатъчно големи и с опит в пътното строителство.
От Дневник пак са открили топлата вода. Надали някой е очаквал, че португалците ще се юрнат да си карат тяхната техника и работници. Също толкова ясно е и положението с подизпълнителите - няма мен да вземат да правя магистралата, я. Аман от журнаписти, които си нямат представа от това, за ковто пишат.
Ами дай пример за компания от вида, който визираш и ще коментираме - иначе просто си дърво-философстваме. Но само не ми давай Трейса като пример, че ще трябва да си търся валериан.
Еврохолд, ПИБ, Химимпорт, Софарма ако щеш от евтините, Оргахим, Оловния - и какво - нищо.
И на какво основание са евтини, че на мен малко не ми е. Склонен съм да се съглася, че тези компании имат потенциал, но потенциала е едно, друго е да твърдиш, че в момента са подценени.
Гагаузов лансира местни компании за строителството на "Тракия"
в. Дневник
Трейс груп, холдинг "Пътища",контролиран от Васил Божков, и "Главболгарстрой" могат да участват като подизпълнители на българо-португалския консорциум, който е концесионер на магистрала "Тракия". Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов. Договорът за концесията влезе в сила в средата на януари и предвижда консорциумът да регистрира дружество, което ще изгради от магистралата оставащите 200 километра от нея, ще я поддържа и експлоатира. На въпрос защо точно тези компании посочва министърът обясни, че в договора няма точно разписана процедура за избор на подизпълнител, а трите са достатъчно големи и с опит в пътното строителство.
От Дневник пак са открили топлата вода. Надали някой е очаквал, че португалците ще се юрнат да си карат тяхната техника и работници. Също толкова ясно е и положението с подизпълнителите - няма мен да вземат да правя магистралата, я. Аман от журнаписти, които си нямат представа от това, за ковто пишат.
Новото правителство ще бъде като старото, само на мястото на НДСВ ще бъде ГЕРБ. Йордан Цонев го обясни просто и ясно. Просто пренареждане на участиците. Схемата е същата.
абе мина ми нещо през ума днес и то е следното
ако ЕС няма желание да дава пари на БГ докато коалицията е на власт !!!! Ако са решили да задържат средствата до 2009 когато са парламентарните избори и когато може да има друго правителство!!??! И да навлезнат други компаний , които да усвоят средствата за инфраструктура !?!
Ако тази хипотеза се сбъдне не ми се мисли
не е препоръка за нищо!!!!!! просто ми мина през ума че може и такъв вариант да се случи
тролче, не се обиждай, но това е абсурдно ... по тази логика можеше да отложат и влизането ни в ЕС от 2007 на 2009, защото тройната коалиция е на власт?!?!?!?!?!
+1
чак да се обиждам тва си е един вариант който има мнннного малък шанс да се случи ,но все пак е вариант и затова го коментирам с вас
абе мина ми нещо през ума днес и то е следното
ако ЕС няма желание да дава пари на БГ докато коалицията е на власт !!!! Ако са решили да задържат средствата до 2009 когато са парламентарните избори и когато може да има друго правителство!!??! И да навлезнат други компаний , които да усвоят средствата за инфраструктура !?!
Ако тази хипотеза се сбъдне не ми се мисли
не е препоръка за нищо!!!!!! просто ми мина през ума че може и такъв вариант да се случи
тролче, не се обиждай, но това е абсурдно ... по тази логика можеше да отложат и влизането ни в ЕС от 2007 на 2009, защото тройната коалиция е на власт?!?!?!?!?!
+1
Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна
абе мина ми нещо през ума днес и то е следното
ако ЕС няма желание да дава пари на БГ докато коалицията е на власт !!!! Ако са решили да задържат средствата до 2009 когато са парламентарните избори и когато може да има друго правителство!!??! И да навлезнат други компаний , които да усвоят средствата за инфраструктура !?!
Ако тази хипотеза се сбъдне не ми се мисли
не е препоръка за нищо!!!!!! просто ми мина през ума че може и такъв вариант да се случи
тролче, не се обиждай, но това е абсурдно ... по тази логика можеше да отложат и влизането ни в ЕС от 2007 на 2009, защото тройната коалиция е на власт?!?!?!?!?!
Гагаузов лансира местни компании за строителството на "Тракия"
в. Дневник
Трейс груп, холдинг "Пътища",контролиран от Васил Божков, и "Главболгарстрой" могат да участват като подизпълнители на българо-португалския консорциум, който е концесионер на магистрала "Тракия". Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов. Договорът за концесията влезе в сила в средата на януари и предвижда консорциумът да регистрира дружество, което ще изгради от магистралата оставащите 200 километра от нея, ще я поддържа и експлоатира. На въпрос защо точно тези компании посочва министърът обясни, че в договора няма точно разписана процедура за избор на подизпълнител, а трите са достатъчно големи и с опит в пътното строителство.
абе мина ми нещо през ума днес и то е следното
ако ЕС няма желание да дава пари на БГ докато коалицията е на власт !!!! Ако са решили да задържат средствата до 2009 когато са парламентарните избори и когато може да има друго правителство!!??! И да навлезнат други компаний , които да усвоят средствата за инфраструктура !?!
Ако тази хипотеза се сбъдне не ми се мисли
не е препоръка за нищо!!!!!! просто ми мина през ума че може и такъв вариант да се случи
Нормално е и пътищата и мостовете да се повишат при удвояването на еврофондовете. Въпросът е не кога, а кой колко ще вземе...Има работа за целия китайски народ. Даже се появиха слухове, че ще вкарват бачкатори от чужбина. Ще има много нови проекти и сумите са твърде тлъсти...Не виждам проблем пътища 2000, трейс 300, мостовете около 280 през септември. Нормално е едни да губят други да печелят. Преди беше лесно само нагоре. Кви коефициенти смятахте тогава. И да смяташ и да не смяташ, пазарът е по велик от всичко останало. Има един лаф докато умните се наумуват, лудите се налудуват....
Коментар