IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Тази позиция е :Пържат ги рибите в тигана ,а те обясняват :Как хубаво мирише....И аз съм от рибите ,но поне не коментирам аромата ...Поне половината тук са изпържени...За съжаление ,аз съм от последните..-.Не е препоръка за търговия.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от voda
      Ние сме смешки, ти си клоун кой както се уреди. Спирам да пиша днеска щото явно избива на другаде и става едно нищо освен спамене. Айде живи здрави.

      най-ме е яд че другите борси бутат нагоре а ние се мъдрим като кукавица на клонка

      Коментар


      • Ние сме смешки, ти си клоун кой както се уреди. Спирам да пиша днеска щото явно избива на другаде и става едно нищо освен спамене. Айде живи здрави.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от voda
          Първоначално изпратено от ocho obi
          Първоначално изпратено от voda
          Първоначално изпратено от ocho obi
          Първоначално изпратено от voda
          Първоначално изпратено от ocho obi
          Първоначално изпратено от voda
          Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
          Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
          Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

          Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.
          Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа... Направо ме закопа.
          А колкото до 600-те лева, не ме разбра правилно, ще ревеш когато големите лоши чичковци, дето ти слушат глупостите, ти го качат на 600 и после ти изсипят до 100.
          Не съм казал, че мениджмънта на трейс е по добър.Ама сега това няма да го бистрим.Ости ти тва, обясни ми защо компании с нереално ниски коефициенти и толкова подценени, че са напът да се обезличат тотално пропадат. А някой направиха наистина добри пари /не аз/ само от слухове за Кремиковци. А аз седях и блях коефициенти. А ти не бери грижа за 600 лева. Нали мен ще ощавят. Нека станат.
          Ами дай пример за компания от вида, който визираш и ще коментираме - иначе просто си дърво-философстваме. Но само не ми давай Трейса като пример, че ще трябва да си търся валериан.
          Еврохолд, ПИБ, Химимпорт, Софарма ако щеш от евтините, Оргахим, Оловния - и какво - нищо.


          еи смешки това не са компании от бранша на ТРЕЙС

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ocho obi
            Първоначално изпратено от voda
            Първоначално изпратено от ocho obi
            Първоначално изпратено от voda
            Първоначално изпратено от ocho obi
            Първоначално изпратено от voda
            Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
            Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
            Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

            Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.
            Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа... Направо ме закопа.
            А колкото до 600-те лева, не ме разбра правилно, ще ревеш когато големите лоши чичковци, дето ти слушат глупостите, ти го качат на 600 и после ти изсипят до 100.
            Не съм казал, че мениджмънта на трейс е по добър.Ама сега това няма да го бистрим.Ости ти тва, обясни ми защо компании с нереално ниски коефициенти и толкова подценени, че са напът да се обезличат тотално пропадат. А някой направиха наистина добри пари /не аз/ само от слухове за Кремиковци. А аз седях и блях коефициенти. А ти не бери грижа за 600 лева. Нали мен ще ощавят. Нека станат.
            Ами дай пример за компания от вида, който визираш и ще коментираме - иначе просто си дърво-философстваме. Но само не ми давай Трейса като пример, че ще трябва да си търся валериан.
            Еврохолд, ПИБ, Химимпорт, Софарма ако щеш от евтините, Оргахим, Оловния - и какво - нищо.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от voda
              Първоначално изпратено от ocho obi
              Първоначално изпратено от voda
              Първоначално изпратено от ocho obi
              Първоначално изпратено от voda
              Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
              Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
              Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

              Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.
              Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа... Направо ме закопа.
              А колкото до 600-те лева, не ме разбра правилно, ще ревеш когато големите лоши чичковци, дето ти слушат глупостите, ти го качат на 600 и после ти изсипят до 100.
              Не съм казал, че мениджмънта на трейс е по добър.Ама сега това няма да го бистрим.Ости ти тва, обясни ми защо компании с нереално ниски коефициенти и толкова подценени, че са напът да се обезличат тотално пропадат. А някой направиха наистина добри пари /не аз/ само от слухове за Кремиковци. А аз седях и блях коефициенти. А ти не бери грижа за 600 лева. Нали мен ще ощавят. Нека станат.
              Ами дай пример за компания от вида, който визираш и ще коментираме - иначе просто си дърво-философстваме. Но само не ми давай Трейса като пример, че ще трябва да си търся валериан.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от voda
                Първоначално изпратено от ocho obi
                Първоначално изпратено от voda
                Първоначално изпратено от ocho obi
                Първоначално изпратено от voda
                Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
                Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

                Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.
                Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа... Направо ме закопа.
                А колкото до 600-те лева, не ме разбра правилно, ще ревеш когато големите лоши чичковци, дето ти слушат глупостите, ти го качат на 600 и после ти изсипят до 100.
                Не съм казал, че мениджмънта на трейс е по добър.Ама сега това няма да го бистрим.Ости ти тва, обясни ми защо компании с нереално ниски коефициенти и толкова подценени, че са напът да се обезличат тотално пропадат. А някой направиха наистина добри пари /не аз/ само от слухове за Кремиковци. А аз седях и блях коефициенти. А ти не бери грижа за 600 лева. Нали мен ще ощавят. Нека станат.
                Бъркаш подценана компания с източвана компания.Коефициентите са приложими при реални конкуренти условия на пазара и при когато имаш достъп до цялата ифнормация за участниците.В случая с Кремиковци не мисля, че коефициенти на база фундамента на предприятието дават реална представа за състоянието и потенциала на предприятието.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ocho obi
                  Първоначално изпратено от voda
                  Първоначално изпратено от ocho obi
                  Първоначално изпратено от voda
                  Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                  Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
                  Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

                  Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.
                  Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа... Направо ме закопа.
                  А колкото до 600-те лева, не ме разбра правилно, ще ревеш когато големите лоши чичковци, дето ти слушат глупостите, ти го качат на 600 и после ти изсипят до 100.
                  Не съм казал, че мениджмънта на трейс е по добър.Ама сега това няма да го бистрим.Ости ти тва, обясни ми защо компании с нереално ниски коефициенти и толкова подценени, че са напът да се обезличат тотално пропадат. А някой направиха наистина добри пари /не аз/ само от слухове за Кремиковци. А аз седях и блях коефициенти. А ти не бери грижа за 600 лева. Нали мен ще ощавят. Нека станат.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от voda
                    Първоначално изпратено от ocho obi
                    Първоначално изпратено от voda
                    Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                    Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
                    Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

                    Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.
                    Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа... Направо ме закопа.
                    А колкото до 600-те лева, не ме разбра правилно, ще ревеш когато големите лоши чичковци, дето ти слушат глупостите, ти го качат на 600 и после ти изсипят до 100.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от voda
                      Първоначално изпратено от ocho obi
                      Първоначално изпратено от voda
                      Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                      Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
                      Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

                      Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.
                      Точно заради пустите коефициенти си падаме като пичове
                      Според тези мръсници не е вярно, че половината от компаниите на борсата са тотално подценени

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Nikola
                        Първоначално изпратено от voda
                        Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                        Съгласен съм. По-добре да хвърляме боб.
                        Аз ходих на врачка, но тя не можа да ми помогне! Не виждала подобна фирма!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ocho obi
                          Първоначално изпратено от voda
                          Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                          Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.
                          Точно така ще рева що не са 600 лв. Излишно е да дрънкаме Холдинг пътища/Трейс - според мен е в зависимост изцяло от мениджмънта и кой в блатото ще се ориентира по бързо. Въпреки, че отново казвам, че според мен всичко вече си е разпределено м/у основните играчи. Мисълта ми е, че всички се вторачвате като удавници за тия коефициенти. Добре обяснете ми тогава що след като икономиката ни е в невиждан разцвет, след като всеки отрасъл изкарва печалби в пъти, след като като полвината от компаниите на борсата са вече тотално подценени и няма накъде повече, ние си падаме като пичове.

                          Ама сега да не започнете - световната конюнктура е такава, борсата ни е още много млада, неликвидна податлива на трусове. Ама фондовете обслужват интереси на едри спекуланти. Важни са обаче коефициентите. Нищо, че не спираме да летим.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от voda
                            Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                            Абе, човече, ти правиш ли разлика между текущи приходи и очаквания. И ако сега Трейса стане 300, после (ако станат тези неща, което е силно съмнително) ще ревеш колко са им скочили приходите и как не са станали 600... Просто сам викаш дявола... А и ми е интересно според теб Трейс повече поръчки ли ще вземе от Пътищата, и ако не, направо утре да го почваме ХДПАТ на 1600 по логиката на твоите очаквания.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от kubrat
                              Първоначално изпратено от H.Markowitz
                              Първоначално изпратено от kubrat
                              Имам предвид цитираното от vascoss P/S - 689.12
                              Както виждате данните които съм ползвал са тези за Q3 тъй като все още нямаме годишни консолидирани - одитирани отчети за 2007 г. Това е най-представителното за момента, като другия вариант е да се изчислят forward multiples на база проспекти и очаквания на мениджмънта, но сами може да се досетите че това не би била най-реалната оценка към момента, тъй като едно са обещания, а съвсем друго са одитираните годишни отчети. И все пак независимо от годишните очети HDPAT има по-голям ъп сайд потеншъл заради големия пазарен дял и взаимоотношенията на мажоритаря с правителството.
                              Напротив- длъжни сме да изчисляваме forward multiples, като не е задължително те да са на база очакванията на мениджмънта
                              ти ако си анализатор си длъжен да изчисляваш всичко де що има,друг е въпроса кое ще ти е база за вземане на решение нали

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от H.Markowitz
                                Първоначално изпратено от voda
                                Хора прекалено много задълбавате във финансови коефициенти. И аз си мислех, че те са 85% от успеха. Обаче условно "утре" като кажат, че ни отпускат европарите - което така или иначе ще стане, когато се разбере , че Трейс ще вземе Стара Загора - Бургас /отново условно/, Сочи, летища, третокласни пътища не ги взамам в предвид нарочно и във връзка с тия причини когато акцията стане 250-290 лв. Вие отново ще тръбите, че коефициентите са страшно раздути - да ама ще струва с 100 лв. повече и пак ще си пишем същите щуротии.
                                а HDPAT през това време ще фалират нали ????
                                Eeee аре стига, на всеки е ясно, че всичко отдавна е разпределено, кой къде.

                                Коментар

                                Working...
                                X