IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ти луд ли си ? Цената в момента е нереално висока-тази акция според мен трябва да струва най-много 100 кинта.А това 300 лева си беше чиста фантазия на болните очаквания, които умряха.Гледай цените на другите акции, смятай и мисли, а не пиши глупости.

    Коментар


    • Кога ще дръпнем нагоре?
      Днес тази цена от 165 изглежда много подценена при условие че преди няколко месеца бяхме над 300. Време е да се съживи това трасе и да подскочи на реалните си нива, да спрем с тези смешно ниски цени.
      Не е препоръка.

      Коментар


      • TRACE P/E 53.2 (конс)
        HDPAT P/E 28.6 (конс)
        MOSTS P/E 23.9 (неконс)

        В момента най-подценен изглежда MOSTS

        Коментар


        • седя си, гледам балансите на Трасето и Пътища, сравнявам ги и ми се иска да вземат да си поделят България заедно с Глав в съотношение 38 гл. 36 път 34 трасе.

          Главчо държавата няма да си го изостави.

          И да зарежат ония консорциуми, пари ще се намерят

          Коментар


          • Не тресе това трасе и толкоз. Само тази голяма дупка в цената дето се отвори та засмука сума акции...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от wannarock
              как е, как е отчета?
              трейсиански ... все в порядке!

              и п/е ти хууууубаво и перспективите - отлични

              Коментар


              • Първоначално изпратено от wannarock
                как е, как е отчета?

                Ръст от 43% в консолидираната печалба на Трейс Груп Холд
                29.02.2008 14:11 ( TRACE )



                Нетната консолидирана печалба на Трейс Груп Холд за 2007 г. възлиза на 7,03 млн. лв., което представлява повишение от 42,6% на годишна база. Това показват данните от отчета на компанията, представен от БФБ-София.
                Общата консолидирана печалба на холдинга, в това число малцинствено участие, възлиза на 7,52 млн. лв. при 5,24 млн. лв. година по-рано.

                Нетните приходи от продажби на консолидирана база се повишават със 7,6% до 126,9 млн. лв., докато общите разходи за дейността отчитат ръст от 6% до 118,62 млн. лв.

                Нетният паричен поток от оперативна дейност на холдинга и дъщерните му дружества за миналата година е положителен, в размер на 4,46 млн. лв. спрямо 7,37 млн. лв. за предходната година.

                Активите на Трейс Груп на консолидирана база достигат 118,32 млн. лв., което представлява ръст от 39% спрямо края на 2006 г.

                Основният капитал на компанията към 31 декември 2007 г. е 2,2 млн. лв., а консолидираният собствен капитал достига 47,76 млн. лв.

                Коментар


                • как е, как е отчета?
                  Не е съвет за покупко-продажба на акции

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от breakpoints
                    Първоначално изпратено от ocho obi
                    Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа...
                    Абсолютно по-добър е от професионална гледна точка. Няколко пъти по-добър е. Някои от вас може би могат да разберат колко шефове в ХДПАТ са всъщност бивши (изгонени) кадри на Трейс и да споделят тука, защото и това е факт.
                    Друг е въпроса доколко професионализма и капацитета ще е определящ при разпределянето на поръчките, паживйом увидим, най-много Пътищата да се налапат с поръчки и да си вземат Трейс за подизпълнители, че иначе ще го закъсат с изпълнението.
                    ХА ХА ХА ... друго няма какво да кажа ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ocho obi
                      Да видим дали рабрах правилно - мениджмънтът на Трейс е по-добър от тоя на пътищата.... Е, тука няма какво да кажа...
                      Абсолютно по-добър е от професионална гледна точка. Няколко пъти по-добър е. Някои от вас може би могат да разберат колко шефове в ХДПАТ са всъщност бивши (изгонени) кадри на Трейс и да споделят тука, защото и това е факт.
                      Друг е въпроса доколко професионализма и капацитета ще е определящ при разпределянето на поръчките, паживйом увидим, най-много Пътищата да се налапат с поръчки и да си вземат Трейс за подизпълнители, че иначе ще го закъсат с изпълнението.

                      Коментар


                      • Тия от Елана да не са решили да стават мажоритари на freefloata....

                        Коментар


                        • Златните левчета направиха издънка с ХДПАТ, сега май и без Трейс ще останат.....

                          Коментар


                          • Одитори: Няма нарушения във фонд „Републиканска пътна инфраструктура”
                            29.02.2008 10:44



                            Официалните заключения от двата доклада на Инспектората на Министерството на финансите за дейността на Фонд „Републиканска пътна инфраструктура”, както и окончателният доклад от извършената проверка от Дирекция „Одит на средствата от ЕС” сочат, че няма установено извършване на недопустими разходи по проектите, финансирани по програма ИСПА на Кохезионния фонд, а също не са установени и сериозни нарушения във функционирането на системи за управление и контрол във ведомството, съобщиха от Министерството на финансите.

                            Изпълнителният директор на фонда Милош Поцков е представил вчера пред управителния съвет нова вътрешно-организационна структура на фонда, която е изцяло съобразена с препоръките в междинния доклад на одиторите за допълнително подобряване на системите за контрол.


                            В тази връзка управителният съвет е взел решение звеното за вътрешен одит във Фонда да се трансформира в дирекция, като бъде удвоен броят на одиторите. Ще се създаде и специално звено за вътрешен контрол. Към момента тази функция се изпълнява само от един вътрешен контрольор.


                            В своя окончателен доклад одиторите препоръчват още да бъдат разписани по-детайлно правилата за възлагане и провеждане на обществени поръчки, както и по-стриктно да се спазват вече разписаните вътрешни процедури по предварителен контрол на възлагане на обществени поръчки.


                            Въпросните проверки бяха възложени на 24 януари от министъра на финансите, поради съмнения за наличието на конфликт на интереси по отношение на тогавашния изп. директор на фонд „Републиканска пътна инфрастура“ Веселин Георгиев при изпълнение на служебните му задължения. Георгиев беше осводен от длъжност на 4 февруари. Финансовият министър възложи на инспектората на министерството да извърши и проверка относно законосъобразността на проведените обществени поръчки във фонда, възложени за изпълнение на „Биндер“ АД, ръководена от брата на Веселин Георгиев, за периода 01.09.2006 г. - 31.01.2008 г. Паралелно започна проверка и на изпълнението на три проекта, управлявани от фонда и финансирани от програма ИСПА на Кохезионния фонд.


                            Същевременно в докладите се констатира, че в четири от петте обществените поръчки, възложени в Пътно управление-Сливен, „Биндер” АД е единствен кандидат и други дружества не са подавали оферти за участие в процедурите. А липсата на множество кандидати и различни оферти при възлагането на проверяваните обществени поръчки не позволява сравнителен ценови анализ. Общата стойност на сключените договори за изпълнение с дружеството през проверявания период възлиза на 26,423 млн. лв., като разплатени до момента са почти 4 млн. лв.

                            С оглед констатациите от проверката, Инспекторатът на Министерството на финансите препоръчва в условията на възложителя за участие в процедурите по възлагане на обществени поръчки да не се допускат клаузи, които могат да се приемат като даващи предимство или необосновано ограничаващи участието на лица в процедурите.

                            Пълен набор от документацията по проверките на фонд „Републиканска пътна инфраструктура”, както и предложената нова вътрешно-организационна структура днес се изпращат на разположение на Европейската комисия, която трябва да реши кога да бъдат отблокирани средствата, които се полагат на страната ни от европейските фондове за инфраструстурни проекти.

                            Коментар


                            • Винаги идва време, в което нещата се променят, при това понякога много по-бързо, отколкото повечето участници могат да осмислят и понесат

                              Първоначално изпратено от Eon
                              Както каза един колега, брокер повече от десетилетие...

                              "Българската борса е 80% настроения, 10% анализ и 10% фундамент"

                              Така, че ... тея коефициенти в повечето случаи (не всички) не значат нищо...

                              Коментар


                              • Както каза един колега, брокер повече от десетилетие...

                                "Българската борса е 80% настроения, 10% анализ и 10% фундамент"

                                Така, че ... тея коефициенти в повечето случаи (не всички) не значат нищо...
                                Мнението има аналитичен характер и НЕ ПРЕДСТАВЛЯВА препоръка за ВЗИМАНЕ на инвестиционно решение!

                                Коментар

                                Working...
                                X