IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от toto 2 Разгледай мнение
    Дивидент ЙОК …(
    Фонд „Развитие“ на дружеството
    Де не излезе и тук някой замък накрая : D

    Извън майтапа, 5-10 ст. да замажат очите, можеше, разочароващо е. Положителното е, че това е една от най - ликвидните акции и със запазване на тези темпове ще влезе в СОФИКС, резултатите също са добри.
    Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

    Коментар


    • Дивидент ЙОК …(

      Коментар


      • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение

        Аз не мисля така.......ако искаш да разгледаме колко конкурси и обществени поръчки са спечелили за миналата година ,мисля че на пръсти се броят.....май повече печелят като подизпълнители отколкото като основни изпълнители.Като ви чета колко много лоши пътища са направили ,на базата на поръчките които са спечелили все чета "Своге","магистралната отсечка около Стара Загора", и имаше още един ...не го запомних.......Избройте поне още пет-шест,нали всичко им е "тотал щета" според някои съфорумци! Мисля че тази година се представят повече от добре.Сещам се че при подобни резултати Алкомета качи над 10 лева ,ще видим и тук ......има време
        След шума при трагедията край "Своге", може статистиката да се е изменила заради общественото внимание, но новите имена нищо чудно да са свързани фирми.

        Нека почнем с изброяването, тотална щета: обходите на Враца и Монтана, като първият взима и жертви, понеже е много добре изпълнен, редица участъци от Е-79, част от водният цикъл - смехотворно изпълнение, информационните табели са по - здрави от пътя, също доста улици в региона. Тук веднага, без замисляне. Изобщо не са критерии за качествено пътно строителство, напротив. Сериозни са проблемите в пътното строителство, наливат се милиарди, а пътищата се разбиват напълно за 3 до 5 години и отново трябва да се търси финансиране, липса на контрол.
        Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
          За ЖП линии и метро станции няма да коментирам, но най - лошите пътища прави тази компания. Лоша рехабилитации, отвратителни проекти за нови шосета и възли, категорично, в цялата страна пътувам, видя ли табела, че ремонтът е от тези, ясно ми е какво ще се случи до няколко години. Така е, защото няма ефективен конрол.

          Все пак по една или друга причина печелят почти всички конкурси и като приходи на акция считам, че са ОК.
          Аз не мисля така.......ако искаш да разгледаме колко конкурси и обществени поръчки са спечелили за миналата година ,мисля че на пръсти се броят.....май повече печелят като подизпълнители отколкото като основни изпълнители.Като ви чета колко много лоши пътища са направили ,на базата на поръчките които са спечелили все чета "Своге","магистралната отсечка около Стара Загора", и имаше още един ...не го запомних.......Избройте поне още пет-шест,нали всичко им е "тотал щета" според някои съфорумци! Мисля че тази година се представят повече от добре.Сещам се че при подобни резултати Алкомета качи над 10 лева ,ще видим и тук ......има време
          Last edited by спекуланта; 04.06.2020, 01:11.

          Коментар


          • За ЖП линии и метро станции няма да коментирам, но най - лошите пътища прави тази компания. Лоша рехабилитации, отвратителни проекти за нови шосета и възли, категорично, в цялата страна пътувам, видя ли табела, че ремонтът е от тези, ясно ми е какво ще се случи до няколко години. Така е, защото няма ефективен конрол.

            Все пак по една или друга причина печелят почти всички конкурси и като приходи на акция считам, че са ОК.
            Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

              Здрасти,
              радвам се, че пишеш, знаеш, че уважавам мнението ти и като човек, и като инвеститор. Не съм се возил скоро с влак, но доколкото знам, скоростта на влаковете си е същата, та дори и по-ниска от 1989 да речем (сигурно е и от подвижния състав), а за авариите често обвиняват и жп инфраструктурата. не вземам отношение по въпроса, защото нямам такова. Виж за метрото - абе може доста да се говори, пък и там е разбито на части и не съм много убеден какво точно правят по метростанциите - машината си копа, тя не е тяхна, може би само самите станциите - бетонното им отливане и подстъпите към тях? Не знам, затова си питам.

              Иначе чета редовно форумите на скайскрейпърсити и там даваха за пример точно трейс - едно качество в Шумадия и съвсем друго у нас. Що? такса спокойствие е важен мотив, безспорно, но да си мислим, че в Шумадия, дето са известни с "любовта" си към нас и особено лафа: "Ако не не знаеш каквото да правиш, сине, удари по българите, няма да сгрешиш" (нещо като нашето, че все тъмнозелените са ни виновни), няма корупция??? Хайде стига, хеле пък за българска фирма сигурно таксата е двойна?

              За мен финдаментът куца, а за инвестицията ми в "сигурни" акции, искам да имам такъв - редовен дивидент, предвидим ръст, перспективен сектор, качество на продукта и т.н. Тогава съм съгласен да вляза и на по-висока цена и да съм изпуснал влака с първите 50-100%. За съжаление, тук не виждам това, виждам само спекулация, а за спекулация тази акция в последните 3 месеца е супер. За дългосрочно, поне за мен - не.

              Успех на хората тук и дано ви зарадват и с дивидент, капиталовата до момента е отлична
              Благодаря ти!
              С интерес чета и аз твоите постове.
              Сигурни неща в живота, както и в частност сигурни акции / особено в Бг/, знаеш няма. Освен данъците и смъртта, казват
              Но и точно поради тази причина и аз това, което ми остана като инвестиция на БФБ-то е на 2/3 -ти в Атера.
              А Трейс е и като сантимент и като тръпка..

              Поздрави!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от abc Разгледай мнение

                "Кажете ми поне един свестен обект на трейс"-
                7 метростанции, както и прилежащия път към тях имат изградени, а в момента се работи по 3-тия метродиаметър.
                Рехабилитация на жп линии - Пловдив - Бургас; София- Мездра; Скутаре-Оризово; Интермодалния в Пловдив.
                Хиляди километри рехабилитирани пътища в Бг и Сърбия....

                Иии, далеч съм от мисълта да казвам, че ми харесва карайки по ремонтираната от тях Тракия. Но за мен не е коректно заради 3 некачествени обекта да твърдим, че и останалите 3000 са като тях и заради бълхата да изгорим юргана.
                А и ноторен факт е, че качеството на строителството у нас е обратно пропорционално на дължимата от фирмите "такса спокойствие". Затова една и съща фирма може да строи в Сърбия добре , но не толкова добре у нас..

                Имах немалко, продадох всичко и от скоро отново имам малко акции тук, като горното не е препоръка, разбира се.
                Здрасти,
                радвам се, че пишеш, знаеш, че уважавам мнението ти и като човек, и като инвеститор. Не съм се возил скоро с влак, но доколкото знам, скоростта на влаковете си е същата, та дори и по-ниска от 1989 да речем (сигурно е и от подвижния състав), а за авариите често обвиняват и жп инфраструктурата. не вземам отношение по въпроса, защото нямам такова. Виж за метрото - абе може доста да се говори, пък и там е разбито на части и не съм много убеден какво точно правят по метростанциите - машината си копа, тя не е тяхна, може би само самите станциите - бетонното им отливане и подстъпите към тях? Не знам, затова си питам.

                Иначе чета редовно форумите на скайскрейпърсити и там даваха за пример точно трейс - едно качество в Шумадия и съвсем друго у нас. Що? такса спокойствие е важен мотив, безспорно, но да си мислим, че в Шумадия, дето са известни с "любовта" си към нас и особено лафа: "Ако не не знаеш каквото да правиш, сине, удари по българите, няма да сгрешиш" (нещо като нашето, че все тъмнозелените са ни виновни), няма корупция??? Хайде стига, хеле пък за българска фирма сигурно таксата е двойна?

                За мен финдаментът куца, а за инвестицията ми в "сигурни" акции, искам да имам такъв - редовен дивидент, предвидим ръст, перспективен сектор, качество на продукта и т.н. Тогава съм съгласен да вляза и на по-висока цена и да съм изпуснал влака с първите 50-100%. За съжаление, тук не виждам това, виждам само спекулация, а за спекулация тази акция в последните 3 месеца е супер. За дългосрочно, поне за мен - не.

                Успех на хората тук и дано ви зарадват и с дивидент, капиталовата до момента е отлична
                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                  така, моите 5 стотинки - не сте ми ги искали, но аз да си ги кажа - за заклетите фенове на акцията, моля, не четете, направо пишете един кОр и те така, няма да ви хареса.

                  Личното ми и много субективно мнение е, че тук следваме някаква подтеория на теорията на чистата акция на професор Каро. Веднага се обосновавам, като предварително заявявам, за да може да ме хейтите на воля и да ми обясните, че гроздето е кисело и т.н., че мислех да си взема трейски на 2,20, но не го направих, щото ми липсва фундамента.

                  И така, няма никакъв спор, че това е може би най-добре представилата се акция (заедно с фибанкасъту - каква компания само, а ) от дъното си. Това са факти, а пред тях всеки грую следва да мълчи. Именно затова мислех и да я купя, малко като биткойн, с който се заигравах по едно време - просто усещане, че тълпата ще яхне вълната, както я яхаше по времето на патките и мостовете. ПерЕспективите пред капиталното строителство също са повече от отлични, връзките с властта - хептен (а бяха фаворити и на тройната власт), но качеството, качеството - основният атестат за едно строителство, е повече от отвратително.

                  Кажете ми поне един свестен обект на трейс, щото аз се сещам за поне 3 отвратителни - отсечката от Яна до Джъмбо на Хемус, отсечката от Чирпан до Стара Загора на Тракия и прословутия път край Своге. Не ги знам какво строят в Шумадия и няма и да стъпя там, но у нас всичко, до което са се докоснали, е леш. От друга страна пък печелят поръчка след поръчка - дали заради покровителство на властта,дали защото другите са заети с по-важните и изискващи качество обекти, дали заради ниска цена и съответните контакти на съответните нива, или пък щото са отлична фирма - не знам, феновете да кажат.

                  С две думи - имаме фирма, която като показатели (цена на акция, перспективен сектор, явна протекция на властта - да не споменавам пак за Своге, за което в нормална държава щяха да са разкостени от дела, печелене на обшествена поръчка след поръчка и т.н.) е супер, но качеството, качеството на продукта е алеле майко. Всеки сам решава, за мен лично са шит и аналогиите с едни фирми на един череп са повече от основателни.

                  П.С. Казвам всичко това, защото искам да чуя и другата гледна точка - не на феновете на Артията, а на бизнеса и възможностите им да строят качествено и коректно да плащат дивиденти (тази мръсна дума за българския мажоритар). Освен това искам или не, ползвам направеното от тях с еднопосочни чувства, особено като тръгна към морето (щото си обичам родното, а не маляшкото) и цялата им рода до девето коляно я сърбят някои части, като минавам около Стара Загора.

                  Желая успех на държащите тук и безаварийно ползване на "пътищата" им, доколкото това, което правят, може да се нарече път
                  "Кажете ми поне един свестен обект на трейс"-
                  7 метростанции, както и прилежащия път към тях имат изградени, а в момента се работи по 3-тия метродиаметър.
                  Рехабилитация на жп линии - Пловдив - Бургас; София- Мездра; Скутаре-Оризово; Интермодалния в Пловдив.
                  Хиляди километри рехабилитирани пътища в Бг и Сърбия....

                  Иии, далеч съм от мисълта да казвам, че ми харесва карайки по ремонтираната от тях Тракия. Но за мен не е коректно заради 3 некачествени обекта да твърдим, че и останалите 3000 са като тях и заради бълхата да изгорим юргана.
                  А и ноторен факт е, че качеството на строителството у нас е обратно пропорционално на дължимата от фирмите "такса спокойствие". Затова една и съща фирма може да строи в Сърбия добре , но не толкова добре у нас..

                  Имах немалко, продадох всичко и от скоро отново имам малко акции тук, като горното не е препоръка, разбира се.

                  Коментар


                  • Мапа е N: 23 и на баскет и на други места

                    Коментар


                    • така, моите 5 стотинки - не сте ми ги искали, но аз да си ги кажа - за заклетите фенове на акцията, моля, не четете, направо пишете един кОр и те така, няма да ви хареса.

                      Личното ми и много субективно мнение е, че тук следваме някаква подтеория на теорията на чистата акция на професор Каро. Веднага се обосновавам, като предварително заявявам, за да може да ме хейтите на воля и да ми обясните, че гроздето е кисело и т.н., че мислех да си взема трейски на 2,20, но не го направих, щото ми липсва фундамента.

                      И така, няма никакъв спор, че това е може би най-добре представилата се акция (заедно с фибанкасъту - каква компания само, а ) от дъното си. Това са факти, а пред тях всеки грую следва да мълчи. Именно затова мислех и да я купя, малко като биткойн, с който се заигравах по едно време - просто усещане, че тълпата ще яхне вълната, както я яхаше по времето на патките и мостовете. ПерЕспективите пред капиталното строителство също са повече от отлични, връзките с властта - хептен (а бяха фаворити и на тройната власт), но качеството, качеството - основният атестат за едно строителство, е повече от отвратително.

                      Кажете ми поне един свестен обект на трейс, щото аз се сещам за поне 3 отвратителни - отсечката от Яна до Джъмбо на Хемус, отсечката от Чирпан до Стара Загора на Тракия и прословутия път край Своге. Не ги знам какво строят в Шумадия и няма и да стъпя там, но у нас всичко, до което са се докоснали, е леш. От друга страна пък печелят поръчка след поръчка - дали заради покровителство на властта,дали защото другите са заети с по-важните и изискващи качество обекти, дали заради ниска цена и съответните контакти на съответните нива, или пък щото са отлична фирма - не знам, феновете да кажат.

                      С две думи - имаме фирма, която като показатели (цена на акция, перспективен сектор, явна протекция на властта - да не споменавам пак за Своге, за което в нормална държава щяха да са разкостени от дела, печелене на обшествена поръчка след поръчка и т.н.) е супер, но качеството, качеството на продукта е алеле майко. Всеки сам решава, за мен лично са шит и аналогиите с едни фирми на един череп са повече от основателни.

                      П.С. Казвам всичко това, защото искам да чуя и другата гледна точка - не на феновете на Артията, а на бизнеса и възможностите им да строят качествено и коректно да плащат дивиденти (тази мръсна дума за българския мажоритар). Освен това искам или не, ползвам направеното от тях с еднопосочни чувства, особено като тръгна към морето (щото си обичам родното, а не маляшкото) и цялата им рода до девето коляно я сърбят някои части, като минавам около Стара Загора.

                      Желая успех на държащите тук и безаварийно ползване на "пътищата" им, доколкото това, което правят, може да се нарече път
                      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение

                        Здрасти Скоти, и ти ли си на кораба.... браво, показваш че баскетболистите сме добри инвеститори.... споделям донякъде прогнозата на Алчния, но да не забравяме обратното изкупуване за 650 000 акции до 7 лв., така че и горната граница може да стигнем при добри отчети... и все си мисля, че и дивидентче ще дадат
                        Аз мислих че играеш с номер 9 в отбора на “Елана”. ... ти за баскет ми говориш...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение

                          Излезе одитирания годишен отчет и вероятно можем скоро да очакваме и отчетите за първото тримесечие тази година,важно е а се види дали традицията на трайно подобряване на резултатите продължава......все си мисля, че е от изключителна важност
                          Първото тримесечие винаги е слабо, особено в пътното строителство. Второто и особено третото ще са най-показателни. С повишен интерес очаквам насрочване на датата за ОСА. Едно евентуално решение в полза на дивидент ще бъде знаково за това как е стартирала годината, и за краткосрочните планове на мениджмънта въпреки проблемите (за икономиката като цяло) породени от covid-19.
                          Vanitas vanitatum...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от abc Разгледай мнение

                            Не е било разсейване.
                            В последните 2 години с печалбата покриваха загубата от 2016.
                            Преди това дивидентът беше традиционен.
                            Да се надяваме, че тази ще възстановят традицията
                            Излезе одитирания годишен отчет и вероятно можем скоро да очакваме и отчетите за първото тримесечие тази година,важно е а се види дали традицията на трайно подобряване на резултатите продължава......все си мисля, че е от изключителна важност

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение

                              Ами и аз мисля, че няма да е лошо да отпуснат по някоя и друга стотинка. Ей така за адет. Да, и на тях няма да са им излишни, но миналата година при добър отчет се разсеяха и "пропуснаха", сега при още по-добър... този път няма да имат оправдание.
                              Не е било разсейване.
                              В последните 2 години с печалбата покриваха загубата от 2016.
                              Преди това дивидентът беше традиционен.
                              Да се надяваме, че тази ще възстановят традицията

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
                                Одита добавя още малко печалба. Много добре. Дано да има и дивидент, защото при толкова много кеш дружеството може да си го позволи.
                                Ами и аз мисля, че няма да е лошо да отпуснат по някоя и друга стотинка. Ей така за адет. Да, и на тях няма да са им излишни, но миналата година при добър отчет се разсеяха и "пропуснаха", сега при още по-добър... този път няма да имат оправдание.
                                Vanitas vanitatum...

                                Коментар

                                Working...
                                X