Първоначално изпратено от Монти
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение
Няма от какво да си недоволен! Ок, дивидент за 2019 няма, но аз лично предпочитам да се качи цената с 1 лв, отколкото 10 ст дивидент. Успешна търговия на всички!!!ще гледаме как маркета ще приеме новината..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнениеПак същото от Ъпърите? Нали я купувахме заради влизането в софикс ама през март и заради дивидента...Нито едното ,нито другото и сега почваме хвалебствия за мажо. МАЖО Е НАЙ ?....Боже колко мъка има на БФБ..Имам..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеТази новина от днес, също е любопитна и вероятно показателна:
да
В „Трейс Груп Холд“ АД е постъпило уведомление по чл. 19, параграф 1 от Регламент ЕС 596/2014, съгласно което Николай Михайлов – в качеството си на лице с ръководни функции, уведомява за сключени сделки за покупка на 1 460 броя акции с право на глас на регулиран пазар в Р България на средна цена 3,574 лв. за акция с дата на сетълмент 05.06.2020 г.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеТази новина от днес, също е любопитна и вероятно показателна:
да
В „Трейс Груп Холд“ АД е постъпило уведомление по чл. 19, параграф 1 от Регламент ЕС 596/2014, съгласно което Николай Михайлов – в качеството си на лице с ръководни функции, уведомява за сключени сделки за покупка на 1 460 броя акции с право на глас на регулиран пазар в Р България на средна цена 3,574 лв. за акция с дата на сетълмент 05.06.2020 г.
Коментар
-
Тази новина от днес, също е любопитна и вероятно показателна:
да
В „Трейс Груп Холд“ АД е постъпило уведомление по чл. 19, параграф 1 от Регламент ЕС 596/2014, съгласно което Николай Михайлов – в качеството си на лице с ръководни функции, уведомява за сключени сделки за покупка на 1 460 броя акции с право на глас на регулиран пазар в Р България на средна цена 3,574 лв. за акция с дата на сетълмент 05.06.2020 г.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение
Фонд Развитие може да се окаже и ръст на приходите и печалбата следващите години.... очаквам положотелни новини и як отчет Q1....влизането в Софикс е сигурно...Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
Де не излезе и тук някой замък накрая : D
Извън майтапа, 5-10 ст. да замажат очите, можеше, разочароващо е. Положителното е, че това е една от най - ликвидните акции и със запазване на тези темпове ще влезе в СОФИКС, резултатите също са добри.Last edited by mapadona; 04.06.2020, 23:42.
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto 2 Разгледай мнениеДивидент ЙОК …(
Фонд „Развитие“ на дружеството
Извън майтапа, 5-10 ст. да замажат очите, можеше, разочароващо е. Положителното е, че това е една от най - ликвидните акции и със запазване на тези темпове ще влезе в СОФИКС, резултатите също са добри.Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
Аз не мисля така.......ако искаш да разгледаме колко конкурси и обществени поръчки са спечелили за миналата година ,мисля че на пръсти се броят.....май повече печелят като подизпълнители отколкото като основни изпълнители.Като ви чета колко много лоши пътища са направили ,на базата на поръчките които са спечелили все чета "Своге","магистралната отсечка около Стара Загора", и имаше още един ...не го запомних.......Избройте поне още пет-шест,нали всичко им е "тотал щета" според някои съфорумци! Мисля че тази година се представят повече от добре.Сещам се че при подобни резултати Алкомета качи над 10 лева ,ще видим и тук ......има време
Нека почнем с изброяването, тотална щета: обходите на Враца и Монтана, като първият взима и жертви, понеже е много добре изпълнен, редица участъци от Е-79, част от водният цикъл - смехотворно изпълнение, информационните табели са по - здрави от пътя, също доста улици в региона. Тук веднага, без замисляне. Изобщо не са критерии за качествено пътно строителство, напротив. Сериозни са проблемите в пътното строителство, наливат се милиарди, а пътищата се разбиват напълно за 3 до 5 години и отново трябва да се търси финансиране, липса на контрол.Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнениеЗа ЖП линии и метро станции няма да коментирам, но най - лошите пътища прави тази компания. Лоша рехабилитации, отвратителни проекти за нови шосета и възли, категорично, в цялата страна пътувам, видя ли табела, че ремонтът е от тези, ясно ми е какво ще се случи до няколко години. Така е, защото няма ефективен конрол.
Все пак по една или друга причина печелят почти всички конкурси и като приходи на акция считам, че са ОК.Last edited by спекуланта; 04.06.2020, 00:11.
Коментар
-
За ЖП линии и метро станции няма да коментирам, но най - лошите пътища прави тази компания. Лоша рехабилитации, отвратителни проекти за нови шосета и възли, категорично, в цялата страна пътувам, видя ли табела, че ремонтът е от тези, ясно ми е какво ще се случи до няколко години. Така е, защото няма ефективен конрол.
Все пак по една или друга причина печелят почти всички конкурси и като приходи на акция считам, че са ОК.Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар