IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Определено не съм от големите фенове на компанията, включих се в темата щото се подразних на статията ("Дружеството отчита силен спад на финансовите приходи на годишна база за периода – с 97,36%, до 133 хил. лева, т.е. получени заеми." , а то всичко идва от това че няма дивидент от дъщерни дружества тази година)
    Че ги спират от почти всички големи търгове щеше да знаеш ако следиш сектора. А пак казвам че тук е инвестиционен форум и компанията се търгува на EV/EBITDA 2.50. Ако всичко беше цветя и рози щеше да е поне на EV/EBITDA 10, което е над 12 лева.

    Спирам с писането, няма смисъл. Точно зради това все по-рядко пиша с годините. Успех в инвестициите!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

      Само този да е, с мед да ги намажеш - много бързо забравихте пътя-убиец край Своге, щото не ви е изгодно. Или пък ремонтираната и пълна с кръпки връзка между Яна и Околовръстното на София, направена преди няколко години също от Трейс? Да напомням ли за цариградските вълни по основната пътан артерия в София, за нестихващите ремонти по бул. "България" - втората най-важна артерия в София, прословитият ремонт на "Дондуков", капещите станции на метрото, че даже известната с благия си корупционен нрав Фъндупкова се наложи да им шибне глоба от половин милион ли, колко беше.

      Та в България са пълен леш и ако тук имаше реално прокуратура или пък непоръчкови журналисти,а не само високо платени прости... професионалисти де, тази компания трябваше да е размазана от дела. Но тук не е нормална държава, така че всичко е точно. Какво правят в Шумадия - идея си нямам, никога не съм ходил в този кенеф с кола, няма и да отида, но какво правят в България, е повече от видно и то е тотално осиране на почти всичко, до което се докопат на тема пътища. От жп инфраструктура не разбирам, не се и возя с влак, така че за там нямам мнение.

      За мен това е пени сток, но пък е доказано, че от пени сток се печели най-много, така че успех на държащите тук и дано да имате много поводи за радост, а за нас, ползвателите на "пътищата" им - дано опадалите ни пломбите и раздрусани песъчинки в бъбреците са максимумът, с който да се отървем, че онези при Своге платиха доста свидна дан!

      Не е препоръкЪ, нямам акции тук и нямам намерение да купувам, но искам или не, съм ползвател на техния доста нискокачествен продукт
      Така е, супер зле са като изпълнение, не отдавна също посочих техни "творения", през които за съжаление минавам всеки ден и ме замислят колко хубаво би било да си имам малък самолет. Факт е, че са близки до властта и печелят здраво проекти, като никой не им търси сметка после, така че зле за пътуващите, добре за акционерите.
      Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

        Не виждам нещо дето да си писал и да мога да тръгна да споря с теб. Нито съм склонен да съсипвам бизнес, нито съм споменавал прокуратурата. Просто не е за тази тема. Трейс са в изолация от вземащите решения в държавата вече поне от 5 години, сигурно от 100 търга дето увастват в 90 са ги отстранили преди отваряне на офертите.
        Виж, ти си от най-свестните и информативни форумци, чийто мнения чета с голям кеф, защото имат много добавена стойност - благодаря ти! В случая обаче си крайно пристрастен, защото не смея да си мисля, че си незапознат. Бърза справка в нета веднага вади следната статия от края на 2018, т.е. преди госина и половина:


        ЗА 4 ГОДИНИ: "Трейс груп" спечелила обществени поръчки за 63 млн. лева


        Според данните на платформата за обществени поръчки на Столичната община, след 1 октомври 2014-та година фирмите, които работят по най-скъпите обществени поръчки, са три. "Трейс Груп" води в класацията с проекти на стойност от близо 63 млн. лева. Тя е следвана от "Джи Пи Груп", които оперират с почти 27 млн. На трето място е "Калистратов груп" с малко над 17,5 милиона.

        През последните три години компанията „Трейс Груп холд“ АД е спечелила обществените поръчки за изпълнението на 7 обекта от общо 91 инфраструктурни проекта на общината. Сред които част от ремонта на пешеходната част на бул. „Витоша”, реконструкцията на бул. „Цариградско шосе” и работа по бул. „Дондуков”. И на трите обекта гражданската инициатива „Спаси София” намира недостатъци.

        Един от най-критикуваните ремонти на "Трейс" в София е този на бул. "Дондуков", който закъсня с пускането си в експлоатация. За всеки ден закъснение общината обеща да глоби фирмата с 80 хиляди лева на ден. Глоба обаче не е наложена, защото надзорът преценил, че фирмата изчаквала решението дали да се сложат павета или асфалт. Останалите дни от близо двумесеченото закъснение на обекта от надзора отчели като дъждовни. Въпреки проблемите с ремонта на „Дондуков”, договорът с фирмата не е прекратен. Така общината не може да изключи „Трейс” от участие в други обществени поръчки, както позволява законът.

        "Трейс" е компанията, на която съм налагала най-високата глоба от близо 500 хиляди. По всички останали обекти проверки се правят непрекъснато", коментира кметът на София Йорданка Фандъкова. В момента фирмата работи по ремонта на бул. „България” и предстои да започне дългоочаквания пробив на ринговия бул. „Тодор Каблешков”.


        Та толкова за "изолацията", нали - когато фактите говорят, и боговете мълчат. Това си фирма на хунтата - кратко, точно и ясно, данните са си данни
        Още веднъж ти благодаря за изключително смиелените постове в другите теми. Респект!
        Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение

          Да, този участък е издънка, безспорно. Но дали Трейс трябва да отнесе хейта.. Проектанта, надзора!?
          Само този да е, с мед да ги намажеш - много бързо забравихте пътя-убиец край Своге, щото не ви е изгодно. Или пък ремонтираната и пълна с кръпки връзка между Яна и Околовръстното на София, направена преди няколко години също от Трейс? Да напомням ли за цариградските вълни по основната пътан артерия в София, за нестихващите ремонти по бул. "България" - втората най-важна артерия в София, прословитият ремонт на "Дондуков", капещите станции на метрото, че даже известната с благия си корупционен нрав Фъндупкова се наложи да им шибне глоба от половин милион ли, колко беше.

          Та в България са пълен леш и ако тук имаше реално прокуратура или пък непоръчкови журналисти,а не само високо платени прости... професионалисти де, тази компания трябваше да е размазана от дела. Но тук не е нормална държава, така че всичко е точно. Какво правят в Шумадия - идея си нямам, никога не съм ходил в този кенеф с кола, няма и да отида, но какво правят в България, е повече от видно и то е тотално осиране на почти всичко, до което се докопат на тема пътища. От жп инфраструктура не разбирам, не се и возя с влак, така че за там нямам мнение.

          За мен това е пени сток, но пък е доказано, че от пени сток се печели най-много, така че успех на държащите тук и дано да имате много поводи за радост, а за нас, ползвателите на "пътищата" им - дано опадалите ни пломбите и раздрусани песъчинки в бъбреците са максимумът, с който да се отървем, че онези при Своге платиха доста свидна дан!

          Не е препоръкЪ, нямам акции тук и нямам намерение да купувам, но искам или не, съм ползвател на техния доста нискокачествен продукт
          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Zaki Разгледай мнение
            Aре по-кротко с превъзнасянето. Само ти не ли не виждаш какво се прави срещу икономиката от прокуратурата, Например Монбат - една чудесно позиционирана компания в рециклиращия бизнес, в който рециклиращ бизнес Европа вижда своето бъдеще. Склонен ли си да съсипеш бизнес, държава и в крайна сметка общество, заради пристрастието си от държенто на някакви хартии от конюнктурна компания ? Става дума и за това да виждаш няколко хода напред а не само пред носа си и от личен и спекулантьорски интерес
            Монбат е по-здрава, по-устойчива, по-перспективан, по-голяма и по-мислена компания от това тук, което ... на нищо не мяза.
            И ако не си разбрал - говорим изключително за икономика, Понякога политиката съсипва икономиката
            Не виждам нещо дето да си писал и да мога да тръгна да споря с теб. Нито съм склонен да съсипвам бизнес, нито съм споменавал прокуратурата. Просто не е за тази тема. Трейс са в изолация от вземащите решения в държавата вече поне от 5 години, сигурно от 100 търга дето увастват в 90 са ги отстранили преди отваряне на офертите.

            Коментар


            • Aре по-кротко с превъзнасянето. Само ти не ли не виждаш какво се прави срещу икономиката от прокуратурата, Например Монбат - една чудесно позиционирана компания в рециклиращия бизнес, в който рециклиращ бизнес Европа вижда своето бъдеще. Склонен ли си да съсипеш бизнес, държава и в крайна сметка общество, заради пристрастието си от държенто на някакви хартии от конюнктурна компания ? Става дума и за това да виждаш няколко хода напред а не само пред носа си и от личен и спекулантьорски интерес
              Монбат е по-здрава, по-устойчива, по-перспективан, по-голяма и по-мислена компания от това тук, което ... на нищо не мяза.
              И ако не си разбрал - говорим изключително за икономика, Понякога политиката съсипва икономиката

              Коментар


              • За политическите коментатори в инвестиционен форум мога да кажа, че можете да си намерите една тема политика и да си пишете колкото искате там. А за Трейс - ако погледнеш отчетите им от последните 3 години може да видиш, че цялата им печалба и през трите години идва от Сърбия, а в Бг са или под, или близо до нулата. А вече дали в Българияя резултатите са заради липса на работа, предвид капацитетните възможности на компанията (като техника и персонал) или заради неустойки, гаранционни ремонти и т.н., това вече е интересен въпрос.

                Коментар


                • Страшно много ми се иска имитаторите от Герб най-накрая да освободят властта, заедно с въшливата прокуратура и тогава да се види и разбере кой бизнес е устойчив и кой е в обръча от конюнктурни фирми. Както и да се спре с отчитане на дейност, а да се види качествено изпълнена инфраструктура, а не само бутафорни изпълнения стил боливууд-декор. Това обаче, остава в сферата на Пожелателното мислене.

                  Коментар


                  • След най-силното неконсолидирано Q1 откакто Трейс е публична компания да излиза такава статия в сайта си е възмутително за мен:
                    https://www.investor.bg/novini-i-ana...sechie-307665/

                    Печалбата пада, защото миналата година имаше разпределен дивидент от дъщерно дружество в размер на 4.9млн лв, тази година е 0. ЕБИТДА за тримесечието е 7.929млн лв, средното за последните 10 години е било 1.504млн лв! Вярно е, че тук е важен консолидирания отчет - чакаме го. Консолидираното ЕБИТДА с единични изключения е над неконсолидираното ЕБИТДА, а дори и същото да изкарат в консолидирания отчет ще видим най-високата стойност показвали някога.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение
                      Имаме неконсолидиран Q1. Доста добре изглежда, мнения колеги?
                      Изглежда отлично. Да видим как ще бъде консолидираният.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение
                        Имаме неконсолидиран Q1. Доста добре изглежда, мнения колеги?
                        ами един отчет не могат да публикуват като хората .. пише за Q2, освен това не трябваше ли да е консолидиран вече?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение

                          Минаващите по пътя Чирпан-Стара Загора получават морска болест. И двата лота от 90 км. са строени от Трейс!!! Сложиха 60-70 см. пепел под пътя и стана това което всички очаквахме, освен клакьорите на професора в тази тема които навремето ме питаха какво образование имам и дали някога съм строил път...
                          Да, този участък е издънка, безспорно. Но дали Трейс трябва да отнесе хейта.. Проектанта, надзора!?

                          Коментар


                          • Имаме неконсолидиран Q1. Доста добре изглежда, мнения колеги?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Бойко Борисов
                              Обходният път на Поморие бе пуснат днес по обяд, а другата седмица ще започнем строежа до магистрала Тракия, което ще улесни трафика до морето. Най-накрая ще бъде оставен ремонта на пътя Чирпан-Стара Загора, допълни премиерът. Там 90 километра са в окаяно състояние.
                              Минаващите по пътя Чирпан-Стара Загора получават морска болест. И двата лота от 90 км. са строени от Трейс!!! Сложиха 60-70 см. пепел под пътя и стана това което всички очаквахме, освен клакьорите на професора в тази тема които навремето ме питаха какво образование имам и дали някога съм строил път...
                              НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение

                                За момента погледнато на прима виста изпреварваме по показатели за влизане в Софикса Албена,ИХЛБ,Холдинг Варна и Елана-та,а и теглото му би било малко по голямо в сравнение с преди
                                Ако ПФ продължат с тегленето, скоро ЕТФ върху Софикс няма да е никакъв фактор на пазара

                                Коментар

                                Working...
                                X