Първоначално изпратено от Грую Груев
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнениеАко трябва да сме точни катастрофата е край Чирпан ,Трейс по спомен строиха след Стара Загора.
п.п Току що видях че колегата вече е споменал това
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение
магистралата те люшка като при вълнение 9 бала ........ при по-висока скорост и момент невнимание и пътя те изхвърля...
някъде по света има ли магистрала където ограничението да е 90 км??? ....... това го има само при трейс
Участъка го познавам много добре и аз винаги карам в лявото платно, и почти на границата с150 докато не стигна друг, но пак се намират джигити, които трябва да пропуснеш и влизаш в тресящото щеш не щеш, но за тировете е друго със 90/110 както карат, а и явно не в гадния отсек е станал инцидента, но ти го ползваш като домашен път участъка и само чакаш случай и да им го препишеш на Трейса!
Коментар
-
Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнениеАко трябва да сме точни катастрофата е край Чирпан ,Трейс по спомен строиха след Стара Загора.
п.п Току що видях че колегата вече е споменал това
Трейс виновни че имало и заспиващи тираджии.. Да се смея ли да плача ли!?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение[ATTACH=CONFIG]n3625932[/ATTACH]
материалите с които е изградена магистралата е избор на изпълнителя ..... единствено трейс сложиха дебел слой пепел и резултата е видим и ясен ..... хващам се на бас, че техническата експертиза ще докаже, че вината за вчерашната катастрофа е основно на пътя строен от трейс, който дори след ремонта им пак остана НЕГОДЕН за експлоатация ....... още 5 жертви на сметката на трейс, а едно 2,5 годишно дете се бори за живота си
п.п Току що видях че колегата вече е споменал това
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
Айде сега,- пепелта му виновна, че го друсала и заспал...- тоя тир и бетонните прегради ще прехвърли с помоща и на вятъра!!!
някъде по света има ли магистрала където ограничението да е 90 км??? ....... това го има само при трейсНЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение[ATTACH=CONFIG]n3625932[/ATTACH]
материалите с които е изградена магистралата е избор на изпълнителя ..... единствено трейс сложиха дебел слой пепел и резултата е видим и ясен ..... хващам се на бас, че техническата експертиза ще докаже, че вината за вчерашната катастрофа е основно на пътя строен от трейс, който дори след ремонта им пак остана НЕГОДЕН за експлоатация ....... още 5 жертви на сметката на трейс, а едно 2,5 годишно дете се бори за живота си
Айде сега,- пепелта му виновна, че го друсала и заспал...- тоя тир и бетонните прегради ще прехвърли с помоща и на вятъра!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Европейският център за транспортни политики (ЕЦТП)Уважаеми госпожи и господа,
С настоящото становище Европейският център за транспортни политики (ЕЦТП) изказва преди всичко своите съболезнования на близките на загиналите и пострадалите в тежкия пътно-транспортен инцидент при км 163 на автомагистрала "Тракия" от 12 юли 2020 година, при който ТИР разкъса еластичната ограда (мантинелата), навлезе в насрещното платно, удари и затисна автомобили.
Считаме, че усилията на органите в Република България за намаляване на жертвите по пътищата са значителни. За съжаление обаче работата в посока на обследване и извършване на целенасочени инспекции по пътна безопасност, които значително биха могли да намалят фаталността при подобни инциденти, изостава.
Настояваме незабавно да бъдат предприети мерки за извършване на такива инспекции в най-критичните точки, където загиват много хора.
Припомняме, че неотдавна под шапката на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) бяха предприети действия за нормативна промяна в наредбите, регламентиращи именно обследването и обезопасяването на т. нар. черни токи, както и на стандартите за поставяне на еластични огради (мантинели).
Следва да обърнем сериозно внимание на това, че в тези работни групи участие вземат предимно силно зависими и лобистки кръгове, които все още определят политиките в сферата на пътната безопасност. Настояваме дейността по реформиране на нормативната рамка да бъде изцяло в ръцете на Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата" (ДАБДП). Вярваме, че експертите от ДАБДП няма да допуснат на масата лобисти, които с действията и бездействията си да застрашават живота на гражданите на Република България.
ЕЦТП припомня, че съгласно действащия закон за пътищата в Република България отговорността за поддръжката и обезопасяването на републиканската пътна мрежа е изцяло, само и единствено на АПИ. В тази връзка няма как да не бъде отбелязано, че еластичната ограда, която е била скъсана, и през която е преминал ТИР-ът е стара и ръждясала, т.е. изобщо не отговаря на действащия норматив.
В заключение ЕЦТП настоява за извършване на незабавна реформа, която цели преструктурирането на АПИ и превръщането й в работеща структура. Очакваме това да стане дългосрочна политика, която значително ще допринесе за намаляване броя на жертвите на пътя в България.
Очакваме най-после да стартира процесът по обследване на пътната мрежа в Република България и изработването на мерки, целящи предотвратяването на тежки пътни инцидентиНЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!
Коментар
-
материалите с които е изградена магистралата е избор на изпълнителя ..... единствено трейс сложиха дебел слой пепел и резултата е видим и ясен ..... хващам се на бас, че техническата експертиза ще докаже, че вината за вчерашната катастрофа е основно на пътя строен от трейс, който дори след ремонта им пак остана НЕГОДЕН за експлоатация ....... още 5 жертви на сметката на трейс, а едно 2,5 годишно дете се бори за живота си
От 11 часа на 14 юли 2020 година на мястото на тежката катастрофа от 12 юли на автомагистрала "Тракия" ще се проведе целенасочена инспекция по пътна безопасност.
За първи път тя ще бъде осъществена съвместно от независими експерти и държавни агенции. Инициативата е на Европейския център за транспортни политики...НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеОпределено не съм от големите фенове на компанията, включих се в темата щото се подразних на статията ("Дружеството отчита силен спад на финансовите приходи на годишна база за периода – с 97,36%, до 133 хил. лева, т.е. получени заеми." , а то всичко идва от това че няма дивидент от дъщерни дружества тази година)
Че ги спират от почти всички големи търгове щеше да знаеш ако следиш сектора. А пак казвам че тук е инвестиционен форум и компанията се търгува на EV/EBITDA 2.50. Ако всичко беше цветя и рози щеше да е поне на EV/EBITDA 10, което е над 12 лева.
Спирам с писането, няма смисъл. Точно зради това все по-рядко пиша с годините. Успех в инвестициите!
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнениеГОЛЯМА тишина ???- а как само го чакахте!
0,14 с/у 0,16 не е кой знае каква разлика ...- но си минус
http://www.x3news.com/?page=Company&BULSTAT=123682269
Коментар
-
ГОЛЯМА тишина ???- а как само го чакахте!
0,14 с/у 0,16 не е кой знае каква разлика ...- но си минус
http://www.x3news.com/?page=Company&BULSTAT=123682269
Коментар
-
Първоначално изпратено от Балониада Разгледай мнениеХубаво сте я яхнали тая инфраструктура с надежда спасение от вироса, Ама тя постоянно расте, бе хора. Все едно че е без вирос. Имам съмнения, че я набалончвате такаLast edited by спекуланта; 06.07.2020, 17:01.
- 1 like
Коментар
Коментар