IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

    Не карай на спомени
    Т.е. катастрофата не е на лот на Трейс?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
      Ако трябва да сме точни катастрофата е край Чирпан ,Трейс по спомен строиха след Стара Загора.
      п.п Току що видях че колегата вече е споменал това
      Не карай на спомени, не е хубаво - дружески лаф, знаеш, че си сред форумците, които с удоволствие чета
      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

      Коментар


      • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение

        магистралата те люшка като при вълнение 9 бала ........ при по-висока скорост и момент невнимание и пътя те изхвърля...

        някъде по света има ли магистрала където ограничението да е 90 км??? ....... това го има само при трейс

        Участъка го познавам много добре и аз винаги карам в лявото платно, и почти на границата с150 докато не стигна друг, но пак се намират джигити, които трябва да пропуснеш и влизаш в тресящото щеш не щеш, но за тировете е друго със 90/110 както карат, а и явно не в гадния отсек е станал инцидента, но ти го ползваш като домашен път участъка и само чакаш случай и да им го препишеш на Трейса!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
          Ако трябва да сме точни катастрофата е край Чирпан ,Трейс по спомен строиха след Стара Загора.
          п.п Току що видях че колегата вече е споменал това
          Е да де, ама някой като е решил да си хейти до откат, не го интересуват подробностите..
          Трейс виновни че имало и заспиващи тираджии.. Да се смея ли да плача ли!?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение
            [ATTACH=CONFIG]n3625932[/ATTACH]


            материалите с които е изградена магистралата е избор на изпълнителя ..... единствено трейс сложиха дебел слой пепел и резултата е видим и ясен ..... хващам се на бас, че техническата експертиза ще докаже, че вината за вчерашната катастрофа е основно на пътя строен от трейс, който дори след ремонта им пак остана НЕГОДЕН за експлоатация ....... още 5 жертви на сметката на трейс, а едно 2,5 годишно дете се бори за живота си
            Ако трябва да сме точни катастрофата е край Чирпан ,Трейс по спомен строиха след Стара Загора.
            п.п Току що видях че колегата вече е споменал това

            Коментар


            • В Тази сутрин по БТВ след новините от 8.00 - До колкото разбрах инцидента е станал на 8 км преди Чирпан. Мантинелата е поставена през осемдесетте .
              Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

              Коментар


              • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение


                Айде сега,- пепелта му виновна, че го друсала и заспал...- тоя тир и бетонните прегради ще прехвърли с помоща и на вятъра!!!
                магистралата те люшка като при вълнение 9 бала ........ при по-висока скорост и момент невнимание и пътя те изхвърля...

                някъде по света има ли магистрала където ограничението да е 90 км??? ....... това го има само при трейс
                НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от _1912_ Разгледай мнение
                  [ATTACH=CONFIG]n3625932[/ATTACH]


                  материалите с които е изградена магистралата е избор на изпълнителя ..... единствено трейс сложиха дебел слой пепел и резултата е видим и ясен ..... хващам се на бас, че техническата експертиза ще докаже, че вината за вчерашната катастрофа е основно на пътя строен от трейс, който дори след ремонта им пак остана НЕГОДЕН за експлоатация ....... още 5 жертви на сметката на трейс, а едно 2,5 годишно дете се бори за живота си

                  Айде сега,- пепелта му виновна, че го друсала и заспал...- тоя тир и бетонните прегради ще прехвърли с помоща и на вятъра!!!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Европейският център за транспортни политики (ЕЦТП)
                    Уважаеми госпожи и господа,

                    С настоящото становище Европейският център за транспортни политики (ЕЦТП) изказва преди всичко своите съболезнования на близките на загиналите и пострадалите в тежкия пътно-транспортен инцидент при км 163 на автомагистрала "Тракия" от 12 юли 2020 година, при който ТИР разкъса еластичната ограда (мантинелата), навлезе в насрещното платно, удари и затисна автомобили.

                    Считаме, че усилията на органите в Република България за намаляване на жертвите по пътищата са значителни. За съжаление обаче работата в посока на обследване и извършване на целенасочени инспекции по пътна безопасност, които значително биха могли да намалят фаталността при подобни инциденти, изостава.

                    Настояваме незабавно да бъдат предприети мерки за извършване на такива инспекции в най-критичните точки, където загиват много хора.

                    Припомняме, че неотдавна под шапката на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) бяха предприети действия за нормативна промяна в наредбите, регламентиращи именно обследването и обезопасяването на т. нар. черни токи, както и на стандартите за поставяне на еластични огради (мантинели).

                    Следва да обърнем сериозно внимание на това, че в тези работни групи участие вземат предимно силно зависими и лобистки кръгове, които все още определят политиките в сферата на пътната безопасност. Настояваме дейността по реформиране на нормативната рамка да бъде изцяло в ръцете на Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата" (ДАБДП). Вярваме, че експертите от ДАБДП няма да допуснат на масата лобисти, които с действията и бездействията си да застрашават живота на гражданите на Република България.

                    ЕЦТП припомня, че съгласно действащия закон за пътищата в Република България отговорността за поддръжката и обезопасяването на републиканската пътна мрежа е изцяло, само и единствено на АПИ. В тази връзка няма как да не бъде отбелязано, че еластичната ограда, която е била скъсана, и през която е преминал ТИР-ът е стара и ръждясала, т.е. изобщо не отговаря на действащия норматив.

                    В заключение ЕЦТП настоява за извършване на незабавна реформа, която цели преструктурирането на АПИ и превръщането й в работеща структура. Очакваме това да стане дългосрочна политика, която значително ще допринесе за намаляване броя на жертвите на пътя в България.

                    Очакваме най-после да стартира процесът по обследване на пътната мрежа в Република България и изработването на мерки, целящи предотвратяването на тежки пътни инциденти
                    НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                    Коментар


                    • Click image for larger version

Name:	bbb.jpg
Views:	1
Size:	55.5 КБ
ID:	3625932



                      материалите с които е изградена магистралата е избор на изпълнителя ..... единствено трейс сложиха дебел слой пепел и резултата е видим и ясен ..... хващам се на бас, че техническата експертиза ще докаже, че вината за вчерашната катастрофа е основно на пътя строен от трейс, който дори след ремонта им пак остана НЕГОДЕН за експлоатация ....... още 5 жертви на сметката на трейс, а едно 2,5 годишно дете се бори за живота си

                      От 11 часа на 14 юли 2020 година на мястото на тежката катастрофа от 12 юли на автомагистрала "Тракия" ще се проведе целенасочена инспекция по пътна безопасност.

                      За първи път тя ще бъде осъществена съвместно от независими експерти и държавни агенции. Инициативата е на Европейския център за транспортни политики...
                      НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                        Определено не съм от големите фенове на компанията, включих се в темата щото се подразних на статията ("Дружеството отчита силен спад на финансовите приходи на годишна база за периода – с 97,36%, до 133 хил. лева, т.е. получени заеми." , а то всичко идва от това че няма дивидент от дъщерни дружества тази година)
                        Че ги спират от почти всички големи търгове щеше да знаеш ако следиш сектора. А пак казвам че тук е инвестиционен форум и компанията се търгува на EV/EBITDA 2.50. Ако всичко беше цветя и рози щеше да е поне на EV/EBITDA 10, което е над 12 лева.

                        Спирам с писането, няма смисъл. Точно зради това все по-рядко пиша с годините. Успех в инвестициите!
                        Без пари е акцията, очевадно е..... ама защо им отваряш очите на балъците?! Нека си купуват набалончени американски булшитове..... аз съм предоволен от Трейса, чакаме влизане в СОФИКС следващия месец!!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
                          ГОЛЯМА тишина ???- а как само го чакахте!

                          0,14 с/у 0,16 не е кой знае каква разлика ...- но си минус
                          http://www.x3news.com/?page=Company&BULSTAT=123682269
                          Без дивиденти..... оперативната печалба расте двойно, дали е добре, а?

                          Коментар


                          • ГОЛЯМА тишина ???- а как само го чакахте!

                            0,14 с/у 0,16 не е кой знае каква разлика ...- но си минус
                            http://www.x3news.com/?page=Company&BULSTAT=123682269

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Балониада Разгледай мнение
                              Хубаво сте я яхнали тая инфраструктура с надежда спасение от вироса, Ама тя постоянно расте, бе хора. Все едно че е без вирос. Имам съмнения, че я набалончвате така
                              Ами нормално е да расте при положение че няколко години все пада и като цяло повече прилича на възстановяване отколкото на растеж.Иначе сте ми много интересни в спора си с трейдъра,човека ви говори за отчети и показатели които напоследък стават все по добри,вие го нападате че видиш ли качеството не ви харесвало.Те и на Монбат акумулаторите за чеп не стават ама това не им пречеше да си вадят хубави печалби.Прав е трейдъра и че почти винаги са декласирани или отпаднали повечето пъти преди търга,едно е да спечелиш 7 поръчки на обща стойност 60 милки но съвсем друго е само един проект да речем примерно тунел Железница за 200 мил..Факт е че доходоносните поръчки ги печелят други фирми последните години.
                              Last edited by спекуланта; 06.07.2020, 17:01.

                              Коментар


                              • Хубаво сте я яхнали тая инфраструктура с надежда спасение от вироса, Ама тя постоянно расте, бе хора. Все едно че е без вирос. Имам съмнения, че я набалончвате така

                                Коментар

                                Working...
                                X