IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Дам, като гледам отчетите нещо много малко .. . на 5 бих се навил ... Ако влезе в Софикса на мажо му е спукана работата

    Коментар


    • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение


      Смятайте -смятайте и събирайте групата, не са малко акциите и в дребните!!!
      Трябва поне да се изцеди като за последно!
      Да този подход при Свилоза повиши цената. Тогава имаше доста жалби за цената.

      Коментар


      • Това ни е пазара ... любимият за мажовците, да му се дава възможност да отписва дръжеството си при EV/EBITDA 3.13 по мои сметки. При Свилоза след отписването се изясни, че имал разговори мажото да продава компанията, тук що да не видим същото. Ще се намери кой да има интерес към българския и сръбския инфраструктурен пазар. Ама ако има нещо такова бас ловя, че оценките ще са поне двойни.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
          Ще бъдем заедно в радост и болка, здраве и болест, докато печалбата ни раздели.

          Смятайте -смятайте и събирайте групата, не са малко акциите и в дребните!!!
          Трябва поне да се изцеди като за последно!

          Коментар


          • Затова и дивидент не беше гласуван явно. Поредното неприятно мажоритарно отношение

            Коментар


            • Ще бъдем заедно в радост и болка, здраве и болест, докато печалбата ни раздели.

              Коментар


              • Даааа, януари бяхме 4.50лв. Още един мажо дето ще се възползва от безумните оценки на нашия пазар този път в допълнение с ковид19, който смъкна цените допълнително. Красота!
                Ще се надяваме и този път на КФН за цена по-близо до BV.

                Коментар


                • Честито и за Софикскласацията ...- да преположим +25ст максимум!

                  7. Срок за приемане на предложението. Удължаване на срока Срокът за приемане на търговото предложение е съобразен с изискванията на чл. 150, ал. 12 от ЗППЦК и е определен от търговия предложител на 40 дни от датата на публикуването на търговото предложение в Investor.bg. Предложителят може да удължи срока за приемане на търговото предложение в рамките на максимално допустимия срок от 70 дни, като в този случай регистрира промените в Комисията за финансов надзор и ги представи на управителния орган на дружеството – обект на търговото предложение, на представителите на служителите на предложителя или на самите служители, когато няма такива представители, както и на регулирания пазар, на който са приети за търговия акциите на дружеството. Николай Ганчев Михайлов може да промени предложената цена на акция или да извърши други промени в Търговото предложение съгласно чл. 155, ал. 5 от ЗППЦК и чл. 33, ал. 2 и 3 от Наредба №13 на Комисията по финансов надзор."

                  Коментар


                  • Тъй като настоящото търгово предложение се отправя по реда на чл. 149а от ЗППЦК е възможно след изтичане на срока за приемането му дружеството да престане да бъде публично, дори и да не е изпълнено условието по чл. 119, ал. 1 по ЗППЦК. Търговият предложител възнамерява да поиска отписване на Трейс Груп Холд АД от регистъра на КФН и е възможно дружеството и да бъде отписано от регистъра на публичните дружества, след като общото събрание на акционерите вземе съответно решение по реда на чл. 119, ал. 1 от ЗППЦК.

                    Коментар


                    • Предвид изложеното, търговия предложител Николай Ганчев Михайлов притежава пряко, непряко чрез свързани лица и по споразумение общо 21 783 345 броя акции, представляващи 90.01% от капитала и 90.04% гласовете в общото събрание на дружеството-обект на търгово предложение Трейс Груп Холд АД. (разликата в процента се дължи на това, че при пресмятане на % от гласовете в общото събрание, от капитала на дружеството са извадени акциите, които към датата на търговото предложение са обратно изкупени от Трейс Груп Холд АД в размер на 6 279 броя, по които не може да бъде упражнявано право на глас). На основание чл. 149а, ал. 1 от ЗППЦК за Николай Ганчев Михайлов възниква право за отправяне на търгово предложение към останалите акционери на Трейс Груп Холд АД с право на глас за закупуване на техните акции. 4.4. ISIN код, клас и брой на акциите с право на глас, които предложителят не притежава и иска да придобие Николай Ганчев Михайлов заявява, че не притежава и възнамерява да придобие 2 416 655 представляващи 9.99% от капитала и гласовете в общото събрание на Трейс Груп Холд АД, ISIN: BG1100049078. Акциите, които са обект на Търговото предложение са безналични, обикновени (непривилегировани), поименни и свободно прехвърляеми. Всяка акция дава право на един глас в общото събрание на акционерите (с изключение на обратно изкупените от емитента собствени акции, които към датата на настоящото търгово предложение са в размер 6 279 бр., които са без право на глас), право на дивидент и на ликвидационен дял, съразмерни с номиналната стойност.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
                        ТЪРГОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за закупуване акциите на останалите акционери на Трейс Груп Холд АД, гр. София ISIN: BG1100049078 На основание чл. 149а, ал. 1 от ЗППЦК, Николай Ганчев Михайлов в качеството му на акционер, притежаващ пряко и чрез свързани лица повече от 90 на сто от гласовете в Общото събрание на Трейс Груп Холд АД, отправя настоящето търгово предложение за закупуване на всички останали акции на акционерите на Трейс Груп Холд АД. Търговият предложител декларира, че настоящото Търгово предложение е представено на Съвета на директорите на Трейс Груп Холд АД, както и на Българска фондова борса. Николай Ганчев Михайлов няма отправени предишни предложения за придобиване на дяловете на акционерите на Трейс Груп Холд АД. ISIN BG1100049078 Вид акции Обикновени, безналични, поименни, свободно прехвърляеми Номинална стойност 1.00 лв. Предлагана цена 3.80 лв


                        Значи липсващият ми дивидент се наваксва почти тройно- Хаирлия да е!!!
                        Няма да я остави на борсата и този!

                        Коментар


                        • ТЪРГОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за закупуване акциите на останалите акционери на Трейс Груп Холд АД, гр. София ISIN: BG1100049078 На основание чл. 149а, ал. 1 от ЗППЦК, Николай Ганчев Михайлов в качеството му на акционер, притежаващ пряко и чрез свързани лица повече от 90 на сто от гласовете в Общото събрание на Трейс Груп Холд АД, отправя настоящето търгово предложение за закупуване на всички останали акции на акционерите на Трейс Груп Холд АД. Търговият предложител декларира, че настоящото Търгово предложение е представено на Съвета на директорите на Трейс Груп Холд АД, както и на Българска фондова борса. Николай Ганчев Михайлов няма отправени предишни предложения за придобиване на дяловете на акционерите на Трейс Груп Холд АД. ISIN BG1100049078 Вид акции Обикновени, безналични, поименни, свободно прехвърляеми Номинална стойност 1.00 лв. Предлагана цена 3.80 лв

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение

                            Не си много прав . В сайта на Трейс открих че започват да строят от км 171+360

                            Ако някой има други данни и препратки не е зле да сподели. Може и да бъркам.
                            Не бъркаш, моя неточност е, оттам строят, пътният възел при Оризово не е техен - половината е правен от Костов, но не си спомням фирмата, (най-вероятно е държавната Автомагистрали), а другата половина е правена от ПСТ холдинг. Но пък се сеих и намерих една статия от 2010 на днес.бг


                            Румен Йовчев: Потъването на АМ Тракия продължава
                            Ниските цени са и ниско качество, убеден е бившият пътен шеф
                            29 авг 2010 11:00, Красимир Ангелов


                            Има реална опасност участъка от магистрала "Тракия" Оризово – Стара Загора да потъне, алармира отново бившият председател на браншова камара "Пътища" Румен Йовчев.

                            "Ще трябва да се вземат някакви мерки относно потъването в участъка Оризово – Стара Загора и да се реши този въпрос, защото не може да продължи да се увеличава дълбочината на коловозите и да казваме, че няма никакъв проблем", отчете експертът пред БНР.
                            "Моето желание до сега е било точно това – да се постараем да обясним, че цените по които се проведоха тръжните процедури, не са тези, на които би могло да се направи магистралата с необходимото качество. Ниските цени значат ниско качество", уточни Йовчев.
                            По думите му неслучайно парите, определени от пътната агенция в документацията са 3 млн, евро.
                            Малко е сериозна разликата между 3 млн. и 2 млн. евро и да казваме, че всичко е наред. Аз не съм убеден в това нещо”, коментира в заключение Румен Йовчев.
                            Dnes.bg припомня, че в началото на месеца бившият председател на браншова камара "Пътища алармира, че има реална опасност да се наложи мащабен ремонт на най-новия участък на автомагистрала "Тракия".
                            Според Йовчев чисто новият аутобан вече плаче за ремонт, за който са необходими поне 10-12 млн. евро.
                            "Проблемите са много. Насипите на всички надлези по трасето не са укрепени и заради ерозията устоите им са подронени. Освен това са се появили коловози от двете страни на трасето, а има и голяма вероятност пътят в последните километри преди Стара Загора да започне да потъва”, категоричен бе Йовчев.

                            Прочети още на: https://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/...yljava.97557,5



                            Каквото и да добавя за "качеството" на Трейс и как другите били виновни, мисля, ще е излишно, а и всеки го чувства с бъбреците си при преминаване по отсечката. Съвсем отделен въпрос е защото Бх не е направил нищо, за да санскционира въпросната фирма, след като 9 от 10-те години в периода 2010-2020 е на власт. И после не били галеници на властта и ги дискриминарали, та затова избягали в Шумадия - приказки за лека нощ
                            Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

                              Точно така, точно този участък не е техен, а е строен от Виденов в едни доста гладни времена. БХ започна рехабилитация, но стигна от 134 до 156 км, а не до началото на отсечката на Трейс, която е от 168 км - идея нямам. Та Трейс, че са доказани убийци, доказани убийци са (поне при Своге), че отсечката им между Плодовитово (Оризово) и Стара Загора (пък и тази след това) е трагедия, трагедия, да не изреждам и ремонтите в софия, отсечката Яна-Богров и т.н., но точно за последната катастрофа нямат вина, не е на техен участък
                              Не си много прав . В сайта на Трейс открих че започват да строят от км 171+360

                              Ако някой има други данни и препратки не е зле да сподели. Може и да бъркам.
                              Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от intellect Разгледай мнение

                                Т.е. катастрофата не е на лот на Трейс?
                                Точно така, точно този участък не е техен, а е строен от Виденов в едни доста гладни времена. БХ започна рехабилитация, но стигна от 134 до 156 км, а не до началото на отсечката на Трейс, която е от 168 км - идея нямам. Та Трейс, че са доказани убийци, доказани убийци са (поне при Своге), че отсечката им между Плодовитово (Оризово) и Стара Загора (пък и тази след това) е трагедия, трагедия, да не изреждам и ремонтите в софия, отсечката Яна-Богров и т.н., но точно за последната катастрофа нямат вина, не е на техен участък
                                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                                Коментар

                                Working...
                                X