IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • На 09.02.2022 г. „Трейс Груп Холд“ АД, като водещ партньор в Обединение „Драгалевци 2021“, подписа договор за изпълнение на Инженеринг – проектиране и строителство на обект: Изграждане на канализационна мрежа на кв. „Драгалевци“, район „Витоша“. Стойността за изпълнение на дейностите по договора е 34 590 700,00 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение е 198 календарни дни.

    Коментар


    • https://frognews.bg/novini/skandalno...ledvashti.html

      Коментар


      • https://www.youtube.com/watch?v=1tZSdyvihp0
        За пропусналите има интересни неща

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
          За шумадийската магистрала и аз това знам, макар че с кола в Сърбия никога няма да вляза, но съм гледал предостатъчно снимки и видеа по темата. А не си ли се замислял, че е възможна и друга хипотеза - там да строят евтино и качествено, като компенсират със скъпо и некачествено тук. Отдавна върви една жълтина за интимните отношения на БХ и Вучич - колко е вярна, идея си нямам, но като гледам как за нула време се построи Турски поток на наша територия изцяло в услуга на Сърбия и изцяло за наша сметка (ще речете, че уж зарадаи рашките), как се даде приоритет на магистрала Европа, вместо на магистрала Ботевград - Видин, с която изцяло да заобиколим шумадийците и да им резнем приходите от тол такси, защото само луд човек ще влезе в държава извън ЕС с всичките ѝ проверки, вместо да мине през България и Румъния на път за сърцето на Европа, и т.н.

          просто хипотеза, замисли се върху нея - твърде много съвпадения има

          НАЗДРАВЕ!!!
          - Тука те подкрепям, защото това е само част от бойковата чекмедже дипломация и фактите за нея са очиизчегъртващи и по двете направления.
          Колкото до "шумадийската лИбов" и тя е всепризната, както във времето, така и по всички други направления, освен когата е добре платена,- пак от бугарския джоб

          -и видният ни другар е приютен не по симпатии, -цали си и инвестиции и хляб дава​​​​​​​
          Last edited by inta53; 02.02.2022, 16:07.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
            За шумадийската магистрала и аз това знам, макар че с кола в Сърбия никога няма да вляза, но съм гледал предостатъчно снимки и видеа по темата. А не си ли се замислял, че е възможна и друга хипотеза - там да строят евтино и качествено, като компенсират със скъпо и некачествено тук. Отдавна върви една жълтина за интимните отношения на БХ и Вучич - колко е вярна, идея си нямам, но като гледам как за нула време се построи Турски поток на наша територия изцяло в услуга на Сърбия и изцяло за наша сметка (ще речете, че уж зарадаи рашките), как се даде приоритет на магистрала Европа, вместо на магистрала Ботевград - Видин, с която изцяло да заобиколим шумадийците и да им резнем приходите от тол такси, защото само луд човек ще влезе в държава извън ЕС с всичките ѝ проверки, вместо да мине през България и Румъния на път за сърцето на Европа, и т.н.

            просто хипотеза, замисли се върху нея - твърде много съвпадения има
            Хм, прекалено конспиративно ми се струва, но знае ли човек...
            Както казва великият Лев - Няма нищо сигурно , освен незначимостта на всичко което разбирам и величието на нещо, което не разбирам, но то е най-важното.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от abc Разгледай мнение

              Няма как да се строи качествено в Бг, когато трябва да върнеш едни 30-40% от цената обратно под формата "такса чекмедже".
              Не случайно Трейс наблегна на работа в Сърбия в последните години. Явно там власт имащите са доста по-скромни в щенията си..
              Скоро към Ниш пътувах. Никакви забележки по магистралата не мога да отбележа..
              Там може...
              За шумадийската магистрала и аз това знам, макар че с кола в Сърбия никога няма да вляза, но съм гледал предостатъчно снимки и видеа по темата. А не си ли се замислял, че е възможна и друга хипотеза - там да строят евтино и качествено, като компенсират със скъпо и некачествено тук. Отдавна върви една жълтина за интимните отношения на БХ и Вучич - колко е вярна, идея си нямам, но като гледам как за нула време се построи Турски поток на наша територия изцяло в услуга на Сърбия и изцяло за наша сметка (ще речете, че уж зарадаи рашките), как се даде приоритет на магистрала Европа, вместо на магистрала Ботевград - Видин, с която изцяло да заобиколим шумадийците и да им резнем приходите от тол такси, защото само луд човек ще влезе в държава извън ЕС с всичките ѝ проверки, вместо да мине през България и Румъния на път за сърцето на Европа, и т.н.

              просто хипотеза, замисли се върху нея - твърде много съвпадения има
              Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение

                Пак не съм съгласен с теб - тази фирма е възможно най-некачествено строящата от големите у нас - няма нещо, дето да не са го осрали. Ако успееш да ми намериш техен обект, дето да не е омотан и да не му се прави ремонт на ремонта, ще те призная. Когато и да фалира, все ще е късно, но едва ли ще фалират. А че цената е смешна - смешна е, но с този мажо, толкова!
                Няма как да се строи качествено в Бг, когато трябва да върнеш едни 30-40% от цената обратно под формата "такса чекмедже".
                Не случайно Трейс наблегна на работа в Сърбия в последните години. Явно там власт имащите са доста по-скромни в щенията си..
                Скоро към Ниш пътувах. Никакви забележки по магистралата не мога да отбележа..
                Там може...

                Коментар


                • Са дали ще ми строят Витошка и после тя ще се разпада или ще строят виртуална магистрала има разлика, но и в двата случая са с отпаднала необходимост. Към кой точно политически обръч принадлежат не е от голямо значение. От значение е, че са част от едно минало, което няма да се върне.

                  Нямам и да не се приема за препоръка за търговия. Само лично мнение на кибик.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                    Че те бяха срещу схемите на властимащите в сферата на строителството на пътища през последните поне 4-5 години, от всички търгове ги остраняваха още преди отваряне на оферти. Със стари впеатления си. Само в строитеслтвото на метрото не ги отстраняваха, щото все пак трябва някой дето може да го строи това метро. Смяната на властта тук е огромна възможност.
                    В следствие на това им се наложи и в крайна сметка успяха да се диверсифицират с позиции и в чужбина, което си е голям плюс и не знам друга от големите инфраструктурни в България да е успяла. Изсветляването и заявката за, ако не нулева, то поне по-малка корупция в държавните поръчки, би трябвало да им даде възможност за повече работа и в БГ. И въпреки това изобщо не ме кефи компанията, най-вече по линия на мажоритаря. Селските му номера покрай търговото бяха изключително жалки. С удоволствие бих излезнал на правилната цена.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                      Че те бяха срещу схемите на властимащите в сферата на строителството на пътища през последните поне 4-5 години, от всички търгове ги остраняваха още преди отваряне на оферти. Със стари впеатления си. Само в строитеслтвото на метрото не ги отстраняваха, щото все пак трябва някой дето може да го строи това метро. Смяната на властта тук е огромна възможност.
                      Пак не съм съгласен с теб - тази фирма е възможно най-некачествено строящата от големите у нас - няма нещо, дето да не са го осрали. Ако успееш да ми намериш техен обект, дето да не е омотан и да не му се прави ремонт на ремонта, ще те призная. Когато и да фалира, все ще е късно, но едва ли ще фалират. А че цената е смешна - смешна е, но с този мажо, толкова!
                      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                      Коментар


                      • Че те бяха срещу схемите на властимащите в сферата на строителството на пътища през последните поне 4-5 години, от всички търгове ги остраняваха още преди отваряне на оферти. Със стари впеатления си. Само в строитеслтвото на метрото не ги отстраняваха, щото все пак трябва някой дето може да го строи това метро. Смяната на властта тук е огромна възможност.

                        Коментар


                        • Тези умряха с Боко. Така, че безсмислена компания, която би следвало да изчезне с времето поради отпаднала необходимост.

                          Коментар


                          • С тези бидове по 1500 акции дали обратното пазарува?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение
                              Тук отдавна е пълна скука. Проф. Скруч се опитва да прилапа акциите на миноритарите, ако може за "без пари". Как ще го направи си е негова работа. Целта е нас да ни няма, а акциите на дружеството да са или в него, или в свързаните с него лица или обратно изкупени от дружеството. Три години "натиска" надолу цената, преда да се изложи тотално със смешното си търгово, след което се направи на обиден и се врътна... Вижте колко акции е изкупил през последните години и с каква цел, защото колегата Бивол е много прав - през всичкото това време пак имаше няколко решения за обратно изкупуване, но... до там. Някакви мижави бройки, има ги споменати в докладите му. Чудя се изобщо защо пиша тук и какво очакват някои хора от подобен мажо? За мен това дружество отдавна не съществува. И 100 лв. да стане и 100 стотинки все ми е тая. Но, на който му се играят "игрички" в стил "тука има, тука нема" да заповяда. Със сигурност ще е забавно...
                              Тука няма стил има стил ресто за да строя аз ... чакам Рашков да по промени някое друго законче че да може прокуратурата да бъде ограничена и съм сигурен че любимият професор и той е в списъка... метра железници магистралки...

                              Коментар


                              • Тук отдавна е пълна скука. Проф. Скруч се опитва да прилапа акциите на миноритарите, ако може за "без пари". Как ще го направи си е негова работа. Целта е нас да ни няма, а акциите на дружеството да са или в него, или в свързаните с него лица или обратно изкупени от дружеството. Три години "натиска" надолу цената, преда да се изложи тотално със смешното си търгово, след което се направи на обиден и се врътна... Вижте колко акции е изкупил през последните години и с каква цел, защото колегата Бивол е много прав - през всичкото това време пак имаше няколко решения за обратно изкупуване, но... до там. Някакви мижави бройки, има ги споменати в докладите му. Чудя се изобщо защо пиша тук и какво очакват някои хора от подобен мажо? За мен това дружество отдавна не съществува. И 100 лв. да стане и 100 стотинки все ми е тая. Но, на който му се играят "игрички" в стил "тука има, тука нема" да заповяда. Със сигурност ще е забавно...
                                Last edited by Чичо Манчо; 05.01.2022, 18:36.
                                Vanitas vanitatum...

                                Коментар

                                Working...
                                X