ок за да не кажете, че само хваля сфи ще дам малко критика - дразнят ме увеличенията на капитала защото заема е при ниска лихва, предпочитам да не го намаляват, а например да направят някоя sale and leaseback сделка като например бреф с бриколажите. дори да е на само 5% доходност, пак е на сметка при тези лихви.
махането на пикадили в краткосрочен план е лошо, но се очакваше отдавна просто защото веригата е зле и постоянно затваря обекти. но фокуса е прекалено голям върху този магазин, сигурно е към 3% от приходите. Ситуацията ми напомня на Eurowings - всички не спират от месеци да пишат колко били зле превозите им на дълги разстояния. Няма значение бе хора, тези превози на дълги разстояния са само 5% от пътниците, на мен като акционер в Луфтханза ме итнересува много повече както става с превозите на къси разстояния, които формират 95%
махането на пикадили в краткосрочен план е лошо, но се очакваше отдавна просто защото веригата е зле и постоянно затваря обекти. но фокуса е прекалено голям върху този магазин, сигурно е към 3% от приходите. Ситуацията ми напомня на Eurowings - всички не спират от месеци да пишат колко били зле превозите им на дълги разстояния. Няма значение бе хора, тези превози на дълги разстояния са само 5% от пътниците, на мен като акционер в Луфтханза ме итнересува много повече както става с превозите на къси разстояния, които формират 95%

Коментар