Осъзнаваш, че за това са нужни или резерви или неразпределена печалба, които в момента нямат достатъчни. Идеята ти е безпочвена. Павлет, какво да те оборвам за ЗММ и за Орфей? ЗММ е провал защото просто можеше да си набавиш акции на борсата значително по-ниско ако искаш, а за Орфей беше тестване на пазара защото им писна да чакат, както сами го казаха.
Първото IPO за годината: Омръзна ни да чакаме!
http://www.darikfinance.bg/view_arti...ticle_id=20823
"Бяхме готови да направим първичното публично предлагане още през февруари. Омръзна ни да чакаме, каза на представянето пред инвеститори изпълнителният директор Наско Начев.
Обвиняваха ни, че сме много смели да правим първично публично предлагане в тази криза. Истината е, че като хора, които се занимаваме със сериозен бизнес, си направихме много точна сметка и искаме да спечелим, каза изпълнителният директор Величка Делчева. Искаме да продаваме продукта "Уелнес за всеки", който е насочен към българина със средни възможности, а също и да го продаваме в чужбина. Има туристическа ниша и ние искаме да я заемем."
"Първото IPO за 2009 г. направи Орфей клуб уелнес АД, където предварително беше заложен успех при записване дори и на само 1 акция. От предложените 4 млн. книжа бяха записани едва 4000, което прави 0.001 коефициент на запис. Интересът към нови емисии ще се върне, когато пазарите се стабилизират, твърдят анализатори. По думите им при сегашната ситуация само много атрактивна акция може да предизвика силен интерес у пазарните участници."
"Успешна беше 2007 г., когато 11 дружества пуснаха акции на БФБ чрез IPO. Най-силен интерес тогава предизвика емисията на Трейс Груп Холд АД, където презаписването достигна 1480 пъти.
През миналата година едва 3 компании се престрашиха да набират капитали чрез първично предлагане, като и при трите подписки инвеститорите останаха пасивни. Най-добър коефициент постигна ЖП инфраструктура - холдингово дружество АД, където бяха записани 45.3% от предложените 5.6 млн. акции. Нулев беше интересът към дяловете на шуменското Херти АД, а Меком АД стана първото дружество, което увеличи срока на подписката си."
Първото IPO за годината: Омръзна ни да чакаме!
http://www.darikfinance.bg/view_arti...ticle_id=20823
"Бяхме готови да направим първичното публично предлагане още през февруари. Омръзна ни да чакаме, каза на представянето пред инвеститори изпълнителният директор Наско Начев.
Обвиняваха ни, че сме много смели да правим първично публично предлагане в тази криза. Истината е, че като хора, които се занимаваме със сериозен бизнес, си направихме много точна сметка и искаме да спечелим, каза изпълнителният директор Величка Делчева. Искаме да продаваме продукта "Уелнес за всеки", който е насочен към българина със средни възможности, а също и да го продаваме в чужбина. Има туристическа ниша и ние искаме да я заемем."
"Първото IPO за 2009 г. направи Орфей клуб уелнес АД, където предварително беше заложен успех при записване дори и на само 1 акция. От предложените 4 млн. книжа бяха записани едва 4000, което прави 0.001 коефициент на запис. Интересът към нови емисии ще се върне, когато пазарите се стабилизират, твърдят анализатори. По думите им при сегашната ситуация само много атрактивна акция може да предизвика силен интерес у пазарните участници."
"Успешна беше 2007 г., когато 11 дружества пуснаха акции на БФБ чрез IPO. Най-силен интерес тогава предизвика емисията на Трейс Груп Холд АД, където презаписването достигна 1480 пъти.
През миналата година едва 3 компании се престрашиха да набират капитали чрез първично предлагане, като и при трите подписки инвеститорите останаха пасивни. Най-добър коефициент постигна ЖП инфраструктура - холдингово дружество АД, където бяха записани 45.3% от предложените 5.6 млн. акции. Нулев беше интересът към дяловете на шуменското Херти АД, а Меком АД стана първото дружество, което увеличи срока на подписката си."
Коментар