В момента се съсредоточава голяма пътностроителна техника между Пловдив и Свиленград във вече полуизградени бази.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мостстрой АД (5MY / MOSTS)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от repo na repotoИфраструктурните компании си ба4кат парите ги има от бюджета .. какво пове4е аз не знам какво зна4ение има кога ще пуснат парите от ЕС .. като никой няма интерес работата да спира Брюксел най-малко!!! А тук има работа за целия китайски народ!МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
-
Първоначално изпратено от alexandarИнфраструктура: Концесия
Кабинетът вади резервни 150 млн. лв. за Тракия
Ултиматумът към португалците да намерят пари изтича на 10 май
година 2008, брой 85, от 07.05.2008 г.
Илиана Тончева, itontcheva@pari.bg
П
равителството предвижда да отпусне 150 млн. лв. от бюджета за доизграждането на автомагистрала Тракия, научи в. Пари.
Тези средства са оставени неприкосновени в бюджета, с цел ако се провали концесията с българо-португалския консорциум, да бъдат използвани за разплащане с евентуалните нови изпълнители на проекта.
Срокове
На 10 май изтича последният срок, поставен от регионалния министър Асен Гагаузов, на българо-португалския консорциум да осигури кредит за доизграждането на аутобана. До момента няма сигнали, че консорциумът е намерил необходимите средства. Преди месец Гагаузов предупреди, че ако не бъдат осигурени парите, договорът с португалците ще бъде прекратен и ще се открие нова процедура за отдаване на концесия на оставащите три лота от магистралата.
Средства
Сумата от 150 млн. лв. ще бъде напълно достатъчна, за да започне до края на годината строителството на оставащите отсечки от Тракия, твърдят експерти. Според тях вероятно за трите лота ще се търсят отделни изпълнители. Очаква се концесионната процедура да стартира през юни. Според запознати за строителството на отсечките ще се борят Мостстрой на Васил Божков, Главболгарстрой, оглавяван от Симеон Пешов, и старозагорският строителен холдинг Трейс Груп, управляван от Николай Михайлов. Прогнозите на специалистите са, че магистрала Тракия ще бъде построена до 2011 г. Така ще успеем да усвоим средствата, предвидени за подобряване на инфраструктурата, от европейските фондове в периода 2007-2013 г.
Коментар
-
Инфраструктура: Концесия
Кабинетът вади резервни 150 млн. лв. за Тракия
Ултиматумът към португалците да намерят пари изтича на 10 май
година 2008, брой 85, от 07.05.2008 г.
Илиана Тончева, itontcheva@pari.bg
П
равителството предвижда да отпусне 150 млн. лв. от бюджета за доизграждането на автомагистрала Тракия, научи в. Пари.
Тези средства са оставени неприкосновени в бюджета, с цел ако се провали концесията с българо-португалския консорциум, да бъдат използвани за разплащане с евентуалните нови изпълнители на проекта.
Срокове
На 10 май изтича последният срок, поставен от регионалния министър Асен Гагаузов, на българо-португалския консорциум да осигури кредит за доизграждането на аутобана. До момента няма сигнали, че консорциумът е намерил необходимите средства. Преди месец Гагаузов предупреди, че ако не бъдат осигурени парите, договорът с португалците ще бъде прекратен и ще се открие нова процедура за отдаване на концесия на оставащите три лота от магистралата.
Средства
Сумата от 150 млн. лв. ще бъде напълно достатъчна, за да започне до края на годината строителството на оставащите отсечки от Тракия, твърдят експерти. Според тях вероятно за трите лота ще се търсят отделни изпълнители. Очаква се концесионната процедура да стартира през юни. Според запознати за строителството на отсечките ще се борят Мостстрой на Васил Божков, Главболгарстрой, оглавяван от Симеон Пешов, и старозагорският строителен холдинг Трейс Груп, управляван от Николай Михайлов. Прогнозите на специалистите са, че магистрала Тракия ще бъде построена до 2011 г. Така ще успеем да усвоим средствата, предвидени за подобряване на инфраструктурата, от европейските фондове в периода 2007-2013 г.
Коментар
-
Първоначално изпратено от AladdinАйде да видим от трите инфраструктури кое ще се върне първо на колкото почна днес
Мосто беше на 105 продава
TRACE на 113 и HDPAT на около 820
Place your bets please :lol:
Моста спихна гумите първи. Не, че беше кой знае каква изненада де.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Цар Симеон ВеликиДнес Трасето и Мостовете се сринаха с почти еднаква скорост. Отделен въпрос е, че никой не иска да ги купува на тези баснословно високи цени. Това е лично мнение а не препоръка за търговия с акции.
Не е препоръка.Не е препоръка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Цар Симеон ВеликиПървоначално изпратено от AladdinВ един момент Мосто вероятно ще задмине цената на TRACE просто, защото е далеч по-леко подвижен.
Казах го веднъж, сега е втория път
Не е препоръка.
Не е препоръка.Не е препоръка.
Коментар
Коментар