IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • В момента се съсредоточава голяма пътностроителна техника между Пловдив и Свиленград във вече полуизградени бази.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от repo na repoto
      Ифраструктурните компании си ба4кат парите ги има от бюджета .. какво пове4е аз не знам какво зна4ение има кога ще пуснат парите от ЕС .. като никой няма интерес работата да спира Брюксел най-малко!!! А тук има работа за целия китайски народ!
      P/B cons = 9,35 говори ли ти нещо?
      МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

      Коментар


      • Ифраструктурните компании си ба4кат парите ги има от бюджета .. какво пове4е аз не знам какво зна4ение има кога ще пуснат парите от ЕС .. като никой няма интерес работата да спира Брюксел най-малко!!! А тук има работа за целия китайски народ!

        Коментар


        • Ха ха ха сега ще видиме кой е по голям!!! Компромиса е по лотче на всеки А ти Краси бегай чети отчета на Трейса!!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от alexandar
            Инфраструктура: Концесия


            Кабинетът вади резервни 150 млн. лв. за Тракия

            Ултиматумът към португалците да намерят пари изтича на 10 май

            година 2008, брой 85, от 07.05.2008 г.

            Илиана Тончева, itontcheva@pari.bg


            П
            равителството предвижда да отпусне 150 млн. лв. от бюджета за доизграждането на автомагистрала Тракия, научи в. Пари.
            Тези средства са оставени неприкосновени в бюджета, с цел ако се провали концесията с българо-португалския консорциум, да бъдат използвани за разплащане с евентуалните нови изпълнители на проекта.

            Срокове
            На 10 май изтича последният срок, поставен от регионалния министър Асен Гагаузов, на българо-португалския консорциум да осигури кредит за доизграждането на аутобана. До момента няма сигнали, че консорциумът е намерил необходимите средства. Преди месец Гагаузов предупреди, че ако не бъдат осигурени парите, договорът с португалците ще бъде прекратен и ще се открие нова процедура за отдаване на концесия на оставащите три лота от магистралата.

            Средства
            Сумата от 150 млн. лв. ще бъде напълно достатъчна, за да започне до края на годината строителството на оставащите отсечки от Тракия, твърдят експерти. Според тях вероятно за трите лота ще се търсят отделни изпълнители. Очаква се концесионната процедура да стартира през юни. Според запознати за строителството на отсечките ще се борят Мостстрой на Васил Божков, Главболгарстрой, оглавяван от Симеон Пешов, и старозагорският строителен холдинг Трейс Груп, управляван от Николай Михайлов. Прогнозите на специалистите са, че магистрала Тракия ще бъде построена до 2011 г. Така ще успеем да усвоим средствата, предвидени за подобряване на инфраструктурата, от европейските фондове в периода 2007-2013 г.
            абе т'ва е работа за моята фирма, к'во го пействаш тука

            Коментар


            • Инфраструктура: Концесия


              Кабинетът вади резервни 150 млн. лв. за Тракия

              Ултиматумът към португалците да намерят пари изтича на 10 май

              година 2008, брой 85, от 07.05.2008 г.

              Илиана Тончева, itontcheva@pari.bg


              П
              равителството предвижда да отпусне 150 млн. лв. от бюджета за доизграждането на автомагистрала Тракия, научи в. Пари.
              Тези средства са оставени неприкосновени в бюджета, с цел ако се провали концесията с българо-португалския консорциум, да бъдат използвани за разплащане с евентуалните нови изпълнители на проекта.

              Срокове
              На 10 май изтича последният срок, поставен от регионалния министър Асен Гагаузов, на българо-португалския консорциум да осигури кредит за доизграждането на аутобана. До момента няма сигнали, че консорциумът е намерил необходимите средства. Преди месец Гагаузов предупреди, че ако не бъдат осигурени парите, договорът с португалците ще бъде прекратен и ще се открие нова процедура за отдаване на концесия на оставащите три лота от магистралата.

              Средства
              Сумата от 150 млн. лв. ще бъде напълно достатъчна, за да започне до края на годината строителството на оставащите отсечки от Тракия, твърдят експерти. Според тях вероятно за трите лота ще се търсят отделни изпълнители. Очаква се концесионната процедура да стартира през юни. Според запознати за строителството на отсечките ще се борят Мостстрой на Васил Божков, Главболгарстрой, оглавяван от Симеон Пешов, и старозагорският строителен холдинг Трейс Груп, управляван от Николай Михайлов. Прогнозите на специалистите са, че магистрала Тракия ще бъде построена до 2011 г. Така ще успеем да усвоим средствата, предвидени за подобряване на инфраструктурата, от европейските фондове в периода 2007-2013 г.

              Коментар


              • http://www.pari.bg/(F(j3DL7UCE1UoQvBOgaOwKY2bczT_8XwNGPNvL7v_0PuX3L8s FaKw17KF_YlQhU1PfjTHwXoe-mcVJariuGxlCteBXwgIJav4aLooUYAr54dc1))/article.aspx?article_id=353453

                Коментар


                • Магура, МОСТА е най-еластичната акция на борсата.
                  В тая тема няма кой да ти обръща внимание.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Aladdin
                    Айде да видим от трите инфраструктури кое ще се върне първо на колкото почна днес
                    Мосто беше на 105 продава

                    TRACE на 113 и HDPAT на около 820

                    Place your bets please :lol:
                    Хайде да видим кое от трите първо ще спихне гумите. Трасе и Мостовете под 100лв., ХДПАТ под 700лв.

                    Моста спихна гумите първи. Не, че беше кой знае каква изненада де.

                    Коментар


                    • Айде да видим от трите инфраструктури кое ще се върне първо на колкото почна днес
                      Мосто беше на 105 продава

                      TRACE на 113 и HDPAT на около 820

                      Place your bets please :lol:
                      Не е препоръка.

                      Коментар


                      • Някой да е мяркал отчет на дружеството ???

                        Коментар


                        • Моста, че е въжен въжен е
                          Нищо това е и хубаво и лошо ту люш на едната страна ту люш на другата

                          И къде е баланса

                          Не е препоръка.
                          Не е препоръка.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Цар Симеон Велики
                            Днес Трасето и Мостовете се сринаха с почти еднаква скорост. Отделен въпрос е, че никой не иска да ги купува на тези баснословно високи цени. Това е лично мнение а не препоръка за търговия с акции.
                            По братски Мосто се почуди как да взима лош пример от Холдинг Пътища. Пфуя роднини

                            Не е препоръка.
                            Не е препоръка.

                            Коментар


                            • Днес Трасето и Мостовете се сринаха с почти еднаква скорост. Отделен въпрос е, че никой не иска да ги купува на тези баснословно високи цени. Това е лично мнение а не препоръка за търговия с акции.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Цар Симеон Велики
                                Първоначално изпратено от Aladdin
                                В един момент Мосто вероятно ще задмине цената на TRACE просто, защото е далеч по-леко подвижен.

                                Казах го веднъж, сега е втория път

                                Не е препоръка.
                                Трасето като се сурне по нанадолнището като едното нищо може да задмине моста.
                                Дано дано

                                Не е препоръка.
                                Не е препоръка.

                                Коментар

                                Working...
                                X