If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Още сутринта ви казах. МОСТ-а е с връзки може да стане и по-бързо :-)
Първоначално изпратено от Alan Greenspan
Ами вижте случая с GHVMP - там правиха промяна на номинал.
Мисля, че ги бяха спряли до минаване на пълната процедура по промяна на капитал - съд, депозитар, борса.
Първоначално изпратено от Пепи
Graham, това е стара инф вече, а дали и ХДПАТ ще го спрат...????
изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.
[quote="ivan-ski"]Спират търгоовията с Мостстрой до вписване на промяната на номиналната стойност на акциите в ЦД
На проведено заседание на Съвета на директорите на БФБ-София АД по Протокол № 43/13.12.2007 год., е взето следното решение:
На основание чл. 64, ал. 7 от Правилника, след разрешение от Заместник-председателя на КФН, ръководещ управление “Надзор на инвестиционната дейност” срокът за прекратяване на търговията с акциите на Мостстрой АД-София /MOSTS/ се удължава до вписване на промяната на номиналната стойност на акциите в Централен депозитар АД. В този случай търговията с акциите на дружеството се възстановява считано от деня следващ датата на вписване на промяната в ЦД АД, и публикуване на съобщение за отпадане на основанието за временно прекратяване в Бюлетина на Борсата.
източник: БФБ - София[/quote
Който пазарувал пазарувал, защо го направиха толкова бързо след ОСА ?
Коментар
Bobi75
Първоначално изпратено от franky4fingers
Golqma chast ot tozi free-float ne e aktiven, zastoto e po bonovite knizki ...
Боримечка, ей това е причината. За индексни обороти са необходими търгувани проценти фрий флоут, а не лежащи по бонови книжки
Abritus, ако си беше направил труда да прочетеш, щеше да знаеш, че се продават акции от HDPAT и MOSTS, за да увеличи фрий флоута и да подсигури влизането в индексите.
както казах, има го момента на "рамкова слепота", както го наричат психолозите
на Пътищата и Мостовете увеличаване на фрий-флоата не им требе според мен ... 30 и 24 % ми се струват предостатъчно за който и да било индекс
хм... каква новина
колко време може да отнеме това 'вписване на сплита'?
Коментар
Bobi75
Abritus, ако си беше направил труда да прочетеш, щеше да знаеш, че се продават акции от HDPAT и MOSTS, за да увеличи фрий флоута и да подсигури влизането в индексите.
както казах, има го момента на "рамкова слепота", както го наричат психолозите
Каква е целта на това спиране от търговиятата на МОСТА за 3дни, какво всъщност има толкова което ще повлияе на цената драстично не разбрах! Някой може ли да ме светне, не е първия и последен сплит все пак на борсата, че чак да се спират от търговия!
ами гледай сега. Нали знаеш колко подозрително се отнасяха някои хора към МОСТС. А сега на ОСА-та станаха ясни неща, които никой не е очаквал, че са възможни:
- грандиозна оперативна печалба спрямо минали периоди
- грандиозна обща печалба, която постави в шах повечето инвестори
- впечатляващ (както се изразиха тук) ръст на приходите
- декларирано отношение и планове на мажоритаря, от които дребните инвеститори биха спечелили
Значи подобни са и нещата за HDPAT, но за МОСТС са наистина изненадващи за някои и доста по-неочаквани.
От психологическа гледна точка е напълно възможно някои хора да усетят грандиозен страх от пропуснати ползи и да се хвърлят да купуват, което може да доведе цената 1-2 пъти до макса поне. А това не е хубаво за търговията, не е хубаво за дребните инвеститори. Затова БФБ спря търговията. За да няма прекарани и да няма спекулации.
В най-добрия случай след въстановяването й, тя ще продължи, както досега - последвателно и спокойно нагоре.
Боби каква е тази грандиозна печалба, 2 млн. лева която като нищо може да са в резултат от продажба на ДМА или някаква преоценка. Ако има нещо грандиозно тук е цената на която се търгува акцията.
Впечатляващ е бил ръста на приходите, също толкова е впечатляващ и ръста на задълженията и е ясно че този ръст се постига само за сметка на постоянен ръст на задълженията, ръст който е невъзможно подържан още дълго. Все пак по оценка за кредитоспособност компанията е на ръба на фалита и ако не е този собственик никоя банка не би отпуснала и един лев на тази компания.
Декларираното отношение от страна на мажоритаря интересно как съвпадна с разпродажбата на доста акции от негова страна.
Пък идиоти купуващи на 3600 лева вече видяхме, така че нищо чудно някои да пълнят и на 5000 лева.
Спират търгоовията с Мостстрой до вписване на промяната на номиналната стойност на акциите в ЦД
На проведено заседание на Съвета на директорите на БФБ-София АД по Протокол № 43/13.12.2007 год., е взето следното решение:
На основание чл. 64, ал. 7 от Правилника, след разрешение от Заместник-председателя на КФН, ръководещ управление “Надзор на инвестиционната дейност” срокът за прекратяване на търговията с акциите на Мостстрой АД-София /MOSTS/ се удължава до вписване на промяната на номиналната стойност на акциите в Централен депозитар АД. В този случай търговията с акциите на дружеството се възстановява считано от деня следващ датата на вписване на промяната в ЦД АД, и публикуване на съобщение за отпадане на основанието за временно прекратяване в Бюлетина на Борсата.
Подписват договора за магистрала "Тракия" до края на 2007 г?
news.bg
Актуализираният договор с българо-португалския концесионер на автомагистрала "Тракия" може да бъде подписан още до края на тази година.
Основните параметри на договора не са променени, в него ще бъдат добавени допълнителни точки, които доизясняват някои вече заложениет клаузи.
Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов, цитиран от БТА.
Проекторешението на Министерския съвет във връзка с магистралата е изпратено за съгласуване с други министерства . Очаква се на следващото заседание на кабинета то да бъде одобрено.
В него са включени становищата на Евростат и на Главна дирекция "Транспорт" на Европейската комисия, свързани с наличието на държавна помощ по проекта. По думите на министър Гагаузов такава помощ няма.
Очаква се през идната година да започне строителството на трите участъка в отсечката на магистралата от Стара Загора до Карнобат, възможно е и в рамките на същата година концесионерът да възложи изпълнението на Северната дъга.
Успех Мостоваци.
След прекрасните новини можем спокойно да хапнем и да пийнем през тези няколко дни.
Паузата няма да спре качването на цената.
Това е просто едно забавяне.
Къде е нашето момче VS, че в последно време се затруднявам със смятането.
Коментар