IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Bobi75
    Първоначално изпратено от OKY
    Каква е целта на това спиране от търговиятата на МОСТА за 3дни, какво всъщност има толкова което ще повлияе на цената драстично не разбрах! Някой може ли да ме светне, не е първия и последен сплит все пак на борсата, че чак да се спират от търговия!
    ами гледай сега. Нали знаеш колко подозрително се отнасяха някои хора към МОСТС. А сега на ОСА-та станаха ясни неща, които никой не е очаквал, че са възможни:
    - грандиозна оперативна печалба спрямо минали периоди
    - грандиозна обща печалба, която постави в шах повечето инвестори
    - впечатляващ (както се изразиха тук) ръст на приходите
    - декларирано отношение и планове на мажоритаря, от които дребните инвеститори биха спечелили

    Значи подобни са и нещата за HDPAT, но за МОСТС са наистина изненадващи за някои и доста по-неочаквани.

    От психологическа гледна точка е напълно възможно някои хора да усетят грандиозен страх от пропуснати ползи и да се хвърлят да купуват, което може да доведе цената 1-2 пъти до макса поне. А това не е хубаво за търговията, не е хубаво за дребните инвеститори. Затова БФБ спря търговията. За да няма прекарани и да няма спекулации.

    В най-добрия случай след въстановяването й, тя ще продължи, както досега - последвателно и спокойно нагоре.
    Значи ли това,че при старта на търговиятя ще имаме осъществен сплит

    Коментар


    • Първоначално изпратено от OKY
      Каква е целта на това спиране от търговиятата на МОСТА за 3дни, какво всъщност има толкова което ще повлияе на цената драстично не разбрах! Някой може ли да ме светне, не е първия и последен сплит все пак на борсата, че чак да се спират от търговия!
      ами гледай сега. Нали знаеш колко подозрително се отнасяха някои хора към МОСТС. А сега на ОСА-та станаха ясни неща, които никой не е очаквал, че са възможни:
      - грандиозна оперативна печалба спрямо минали периоди
      - грандиозна обща печалба, която постави в шах повечето инвестори
      - впечатляващ (както се изразиха тук) ръст на приходите
      - декларирано отношение и планове на мажоритаря, от които дребните инвеститори биха спечелили

      Значи подобни са и нещата за HDPAT, но за МОСТС са наистина изненадващи за някои и доста по-неочаквани.

      От психологическа гледна точка е напълно възможно някои хора да усетят грандиозен страх от пропуснати ползи и да се хвърлят да купуват, което може да доведе цената 1-2 пъти до макса поне. А това не е хубаво за търговията, не е хубаво за дребните инвеститори. Затова БФБ спря търговията. За да няма прекарани и да няма спекулации.

      В най-добрия случай след въстановяването й, тя ще продължи, както досега - последвателно и спокойно нагоре.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от B.Graham
        Първоначално изпратено от Пепи
        Абе, къде е VS, притеснява ме нещо ..............., зачезна безследно! ;-))
        Те заради него спряха търговията с акциите.Да не вземе да получи удар.
        дай му занесем плодове...
        полезни са...
        Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Пепи
          Абе, къде е VS, притеснява ме нещо ..............., зачезна безследно! ;-))
          Те заради него спряха търговията с акциите.Да не вземе да получи удар.
          Life won't wait for you.

          Коментар


          • уфф, моята "елка" си е взела 3 дни почивка и отказва да смята))
            VS, може вече да го е сметнал, дано помогне)

            Коментар


            • Абе, къде е VS, притеснява ме нещо ..............., зачезна безследно! ;-))

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Пепи
                знам ли, объркан съм тотално............., но

                все пак, колко е п/е ???
                а аз се сещамда питам всички почти фондове дето имат BIOV, на биовета колко е П/Е-то. а сравнено с това на мостс?!

                питам само де. то дните до нова година и малко след това са си за пиене, та питам да се намираме на раздумка хе хе. поне ние празнуващите де

                Коментар


                • знам ли, объркан съм тотално............., но

                  все пак, колко е п/е ???

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Пепи
                    Абе , колко е Р/Е= ????? ;-))
                    кое точно да смятам - миналото, сегашното или бъдещото )))))

                    Коментар


                    • Абе , колко е Р/Е= ????? ;-))

                      Коментар


                      • Ами вижте случая с GHVMP - там правиха промяна на номинал.
                        Мисля, че ги бяха спряли до минаване на пълната процедура по промяна на капитал - съд, депозитар, борса.

                        Първоначално изпратено от Пепи
                        Graham, това е стара инф вече, а дали и ХДПАТ ще го спрат...????
                        изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.

                        Коментар


                        • КАК МОЖЕШ ДА УБИЕШ ОТ ПАРЛАМЕНТАРНАТА ТРИБУНА 1000 ЧОВЕКА ГОДИШНО.



                          Всяка година във войната по пътищата загиват 1000 българи.Десет пъти повече са ранените.

                          Вчера – 10.12.2007 г.по радиото слушах народния представител от ДСБ Иван Иванов.Изказваше се за АЕЦ Козлодуй. Като същински енциклопедист от ранга на Аристотел,след обяда го гледах в студиото на телевизия СКАТ по други теми.

                          Първият въпрос, който му зададоха бе, не е ли странно, че генералният секретар на Европейската народна партия /ЕНП-в която членува ДСБ/Антонио Лопес се изказа ласкаво за Симеон Сакскобургготски.

                          И тогава народният трибун се възмути от поведението на собствения си съпартиец (Лопес) и започна да обяснява как по-велик от Иван Костов няма ,а Симеон ще остане в историята с Магистрала Тракия. Обясни, че е чел класифицираната част на договора за концесия (за което,като типичен ляв сиромахомил не искал увеличение на възнаграждението си на народен представител).

                          Нищо неправомерно или престъпно се оказа, че не е видял в този договор г-н Иванов .Иначе с голяма радост щеше да го каже-и на зрителите , и на прокуратурата, която също вече 2 години търси някакво нарушение.

                          Той обаче пропусна да каже какво не е видял в договора- ВЪЗМОЖНОСТ ЗА АНЕКСИРАНЕ.

                          Смело заявявам, че системата за анексиране на договорите за пътно строителство е най-голямата корупционна схема в държавата. Затова в България пътното строителство е по-печелившо дори от хазарта.

                          Как действа схемата:

                          Правителството на Иван Костов приватизира Холдинг пътища.

                          Правителството на Иван Костов прие ЗАКОН ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ (Обн., ДВ, бр. 56 от 22.06.1999 г. с включена в чл. 13 възможност за „процедура по пряко договаряне”.

                          Как действа схемата: Пътна отсечка Х трябва да бъде построена (или ремонтирана). Материали,техника и труд са известни величини- приемаме 100 парични единици. Идват нормални инвеститори- германци, турци, испанци и се явяват на търга.Посочват за цена необходимите материали (100) и добавят кой 8, кой 10, кой 12% печалба- както си е във всяка нормална търговска сделка. НО!

                          Явява се българската фирма и печели търга, защото казва- аз ще построя за 70 единици!? Западните компании казват- ние не можем да поемем пътя при такива условия- ще се разорим- и си тръгват дори без да обжалват, а само разказват ,че има една страна на Балканите, където стават чудеса.-от брашно ,което струва 1 лев се прави хляб и се продава за 80 стотинки и аритметиката на българите пак излиза.

                          Ето как става чудото.Започва ремонтът –на половината от строителството тези 70 единици свършват. И тогава, пътностроителната компания (която е приватизирана от бивши служители на Агенция пътища с благословията на правителството, което пък назначава сегашните й шефове ) пуска докладна за анексиране (увеличаване) на договорената цена с поне още 70 единици поради: усложнените условия на строителство, неочаквания скок на петрола , усложненото международно положение и т.н. Впрочем и повишената слънчева активност да посочат като мотив, анексът пак се сключва.Нали все пак има политици, които са назначили шефа на агенцията. А партиите им изнемогват финансово- политиката е скъпо удоволствие.

                          И така – пътят се построява вместо за 112 единици, за 140. И всички са доволни.Системата действа желязно- и за републиканската пътна мрежа, и за селските пътища, където кметовете отдавна са я разучили. Испанците, които преди година кандидатстваха ,вече отдавна са забравили и работят в някоя по- честна държава.Но все пак дипломатите им са проследили процеса и знаят за системата на анексите. И подават сигнал където трябва. Това им е работата на хората.



                          Та дошли някакви си португалци, да искат концесия, в която да се залага фиксирана цена за строителство, срокове за изпълнение, неустойки, качество и др. Как ще дават подкупи,като всичко- и приход и разход се документира от онези касови апаратчета,дето щракат в будките на края на магистралата.

                          Парите за изграждането й и в двата случая ще дойдат от българския данъкоплатец.С малката разлика, че ако я строи Васил Божков,парите първо ще се съберат в хазната чрез данъците (които се плащат от всички-пътуващи и не пътуващи) ,там както всеки бюджетен ресурс ще се отбие малко ручейче при този или онзи чиновник или лобист (не повече от 10%-трябва все пак да има приличие!)Ще има и необходимо-присъщи разходи по събирането-заплати,осигуровки на данъчните чиновници, който ще вършат работата.После ще се приложи гореописаната схема с анексите. И няма да се бърза със завършването- колкото по-дълго се строи, толкова повече анекси. И от 112 единици, магистралата ще ни струва поне 200.

                          Ако я строи концесионерът- ще струва 112, но ще ги събере сам и само от пътуващите (ползващите услугата).Отделно,че ще стане 2 пъти по- бързо.

                          Този Симеон що не си гледа работата и да си ходи в Мадрид!Дошъл да ни разваля системата? ДА ама НЕ!

                          Годишно 1000 убити по лошите пътища?10000 ранени?

                          Айде стига глупости!

                          http://spassovm.blog.bg/viewpost.php?id=141793

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от peltekov
                            Първоначално изпратено от Storm
                            След тези три дни, ако не ги удължат, новите акции ще са по сметка и ще можеш да ги търгуваш.

                            Верно ще стартираме с трейсианците - купон !
                            Съвсем сериозно човеко тава официална инфо ли е или само предполагаш.
                            Предполагам, като чета съобщението. Дано утре да кажат как ще бъде с сигурност.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от съни(тя)
                              Много изненади тук днес))

                              Първо - още един сплит, освен очаквания.Браво)), че и добра печалба от прструктурирането)

                              И второ - к'ви са тия 3 дни почивка за акцията - за размисъл ли ги дават или....хехехе, за да стартира с трейсианците)))
                              Ми за размисъл Съни.Като при изборите.Или партията на мостовиците или на трейсиянците.Само дето Бареков го няма
                              Life won't wait for you.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Storm
                                След тези три дни, ако не ги удължат, новите акции ще са по сметка и ще можеш да ги търгуваш.

                                Верно ще стартираме с трейсианците - купон !
                                Съвсем сериозно човеко тава официална инфо ли е или само предполагаш.

                                Коментар

                                Working...
                                X