Първоначално изпратено от Bobi75
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мостстрой АД (5MY / MOSTS)
Collapse
X
-
Bobi75
Първоначално изпратено от OKYКаква е целта на това спиране от търговиятата на МОСТА за 3дни, какво всъщност има толкова което ще повлияе на цената драстично не разбрах! Някой може ли да ме светне, не е първия и последен сплит все пак на борсата, че чак да се спират от търговия!
- грандиозна оперативна печалба спрямо минали периоди
- грандиозна обща печалба, която постави в шах повечето инвестори
- впечатляващ (както се изразиха тук) ръст на приходите
- декларирано отношение и планове на мажоритаря, от които дребните инвеститори биха спечелили
Значи подобни са и нещата за HDPAT, но за МОСТС са наистина изненадващи за някои и доста по-неочаквани.
От психологическа гледна точка е напълно възможно някои хора да усетят грандиозен страх от пропуснати ползи и да се хвърлят да купуват, което може да доведе цената 1-2 пъти до макса поне. А това не е хубаво за търговията, не е хубаво за дребните инвеститори. Затова БФБ спря търговията. За да няма прекарани и да няма спекулации.
В най-добрия случай след въстановяването й, тя ще продължи, както досега - последвателно и спокойно нагоре.
Коментар
-
Първоначално изпратено от B.GrahamПървоначално изпратено от ПепиАбе, къде е VS, притеснява ме нещо ..............., зачезна безследно! ;-))
полезни са...Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна
Коментар
-
Bobi75
Първоначално изпратено от Пепизнам ли, объркан съм тотално............., но
все пак, колко е п/е ???
питам само де. то дните до нова година и малко след това са си за пиене, та питам да се намираме на раздумкахе хе. поне ние празнуващите де
Коментар
-
Ами вижте случая с GHVMP - там правиха промяна на номинал.
Мисля, че ги бяха спряли до минаване на пълната процедура по промяна на капитал - съд, депозитар, борса.
Първоначално изпратено от ПепиGraham, това е стара инф вече, а дали и ХДПАТ ще го спрат...????изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.
Коментар
-
КАК МОЖЕШ ДА УБИЕШ ОТ ПАРЛАМЕНТАРНАТА ТРИБУНА 1000 ЧОВЕКА ГОДИШНО.
Всяка година във войната по пътищата загиват 1000 българи.Десет пъти повече са ранените.
Вчера – 10.12.2007 г.по радиото слушах народния представител от ДСБ Иван Иванов.Изказваше се за АЕЦ Козлодуй. Като същински енциклопедист от ранга на Аристотел,след обяда го гледах в студиото на телевизия СКАТ по други теми.
Първият въпрос, който му зададоха бе, не е ли странно, че генералният секретар на Европейската народна партия /ЕНП-в която членува ДСБ/Антонио Лопес се изказа ласкаво за Симеон Сакскобургготски.
И тогава народният трибун се възмути от поведението на собствения си съпартиец (Лопес) и започна да обяснява как по-велик от Иван Костов няма ,а Симеон ще остане в историята с Магистрала Тракия. Обясни, че е чел класифицираната част на договора за концесия (за което,като типичен ляв сиромахомил не искал увеличение на възнаграждението си на народен представител).
Нищо неправомерно или престъпно се оказа, че не е видял в този договор г-н Иванов .Иначе с голяма радост щеше да го каже-и на зрителите , и на прокуратурата, която също вече 2 години търси някакво нарушение.
Той обаче пропусна да каже какво не е видял в договора- ВЪЗМОЖНОСТ ЗА АНЕКСИРАНЕ.
Смело заявявам, че системата за анексиране на договорите за пътно строителство е най-голямата корупционна схема в държавата. Затова в България пътното строителство е по-печелившо дори от хазарта.
Как действа схемата:
Правителството на Иван Костов приватизира Холдинг пътища.
Правителството на Иван Костов прие ЗАКОН ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ (Обн., ДВ, бр. 56 от 22.06.1999 г. с включена в чл. 13 възможност за „процедура по пряко договаряне”.
Как действа схемата: Пътна отсечка Х трябва да бъде построена (или ремонтирана). Материали,техника и труд са известни величини- приемаме 100 парични единици. Идват нормални инвеститори- германци, турци, испанци и се явяват на търга.Посочват за цена необходимите материали (100) и добавят кой 8, кой 10, кой 12% печалба- както си е във всяка нормална търговска сделка. НО!
Явява се българската фирма и печели търга, защото казва- аз ще построя за 70 единици!? Западните компании казват- ние не можем да поемем пътя при такива условия- ще се разорим- и си тръгват дори без да обжалват, а само разказват ,че има една страна на Балканите, където стават чудеса.-от брашно ,което струва 1 лев се прави хляб и се продава за 80 стотинки и аритметиката на българите пак излиза.
Ето как става чудото.Започва ремонтът –на половината от строителството тези 70 единици свършват. И тогава, пътностроителната компания (която е приватизирана от бивши служители на Агенция пътища с благословията на правителството, което пък назначава сегашните й шефове ) пуска докладна за анексиране (увеличаване) на договорената цена с поне още 70 единици поради: усложнените условия на строителство, неочаквания скок на петрола , усложненото международно положение и т.н. Впрочем и повишената слънчева активност да посочат като мотив, анексът пак се сключва.Нали все пак има политици, които са назначили шефа на агенцията. А партиите им изнемогват финансово- политиката е скъпо удоволствие.
И така – пътят се построява вместо за 112 единици, за 140. И всички са доволни.Системата действа желязно- и за републиканската пътна мрежа, и за селските пътища, където кметовете отдавна са я разучили. Испанците, които преди година кандидатстваха ,вече отдавна са забравили и работят в някоя по- честна държава.Но все пак дипломатите им са проследили процеса и знаят за системата на анексите. И подават сигнал където трябва. Това им е работата на хората.
Та дошли някакви си португалци, да искат концесия, в която да се залага фиксирана цена за строителство, срокове за изпълнение, неустойки, качество и др. Как ще дават подкупи,като всичко- и приход и разход се документира от онези касови апаратчета,дето щракат в будките на края на магистралата.
Парите за изграждането й и в двата случая ще дойдат от българския данъкоплатец.С малката разлика, че ако я строи Васил Божков,парите първо ще се съберат в хазната чрез данъците (които се плащат от всички-пътуващи и не пътуващи) ,там както всеки бюджетен ресурс ще се отбие малко ручейче при този или онзи чиновник или лобист (не повече от 10%-трябва все пак да има приличие!)Ще има и необходимо-присъщи разходи по събирането-заплати,осигуровки на данъчните чиновници, който ще вършат работата.После ще се приложи гореописаната схема с анексите. И няма да се бърза със завършването- колкото по-дълго се строи, толкова повече анекси. И от 112 единици, магистралата ще ни струва поне 200.
Ако я строи концесионерът- ще струва 112, но ще ги събере сам и само от пътуващите (ползващите услугата).Отделно,че ще стане 2 пъти по- бързо.
Този Симеон що не си гледа работата и да си ходи в Мадрид!Дошъл да ни разваля системата? ДА ама НЕ!
Годишно 1000 убити по лошите пътища?10000 ранени?
Айде стига глупости!
http://spassovm.blog.bg/viewpost.php?id=141793
Коментар
-
Първоначално изпратено от peltekovПървоначално изпратено от StormСлед тези три дни, ако не ги удължат, новите акции ще са по сметка и ще можеш да ги търгуваш.
Верно ще стартираме с трейсианците - купон !
Коментар
-
Първоначално изпратено от съни(тя)Много изненади тук днес))
Първо - още един сплит, освен очаквания.Браво)), че и добра печалба от прструктурирането
)
И второ - к'ви са тия 3 дни почивка за акцията - за размисъл ли ги дават или....хехехе, за да стартира с трейсианците)))
Life won't wait for you.
Коментар
Коментар