Първоначално изпратено от Forex Master
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Евроинс (5IC / EURINS)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеНо има ли право да го иска от мен или си е за негова сметка?
Чакам коментари, колеги.
Естествено че нямат право!!! И те много добре го знаят. Просто използват случая за още един "аргумент" за да не ти платят ако настъпи застрахователно събитие... Щото те така или иначе не плащат!
А честито да ви е на евро феновете... И догодина се застраховайте пак там...Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Един интересен казус възникна при мен. Моля за коментари от юристи и данъчни експерти.
От 01.01.2011 влезе в сила ЗАКОН ЗА ДАНЪК ВЪРХУ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ПРЕМИИ.
Съгласно него се въвежда 2% данък върху премиите. Очевидно е, че при сключени нови застраховки, застрахователите ще натоварят тия два процента на потребителите и тук няма какво да се оплакваме. Възниква обаче въпросът със сключените пред Нова година застраховки, които имат разсрочено плащане. В закона е ясно написано, че върху тях се дължи новия данък. Но също така пише, че данъчнозадължено лице е застрахователят, а не потребителят. Аз имам полица Каско с разсрочено плащане, т.е. сключен валиден договор преди 01.01.2011 г. В него ясно е написано какво ми дава Евроинс и какво плащам аз насреща за тази услуга. Сега обаче те се опитват да ми натоварят тия 2% допълнително въпреки, че имаме сключен договор. Вижте какъв "бисер' са сътворили на сайта си.
Все си мисля, че не са прави. В следващата ми полица нека ми го начислят новия данък, но сега ...... Ситуацията е сходна със следния хипотетичен пример: От дата Х Вдигат ДДС на 22%. Да, ама аз имам сключен договор за доставка с някаква фирма преди датата Х с твърда цена и при старото ДДС, като една част плащам при сключването на договора, а другата след дата Х. Очевидно, че доставчикът ще трябва да внесе на държавата горницата от 2% върху второто ми плащане. Но има ли право да го иска от мен или си е за негова сметка?
Чакам коментари, колеги.Last edited by netware5; 01.03.2011, 15:55.He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
През месец януари на настоящата година ЗД ЕВРОИНС реализира премиен приход в
размер на 5.9 милиона лева като с този резултат запазва нивата си от месец януари 2010
година. Отчетеният премиен приход по застраховка „Гражданска отговорност на
автомобилистите” за периода е в размер на 3.2 милиона лева спрямо 2.6 милиона лева
за съпоставимия период на 2010 година, което представлява ръст от 23%. Компанията
отчита положителна тенденция в нарастването на премийния приход по гражданска
отговорност като следствие от повишената цена на застраховката, а не поради
увеличаване на броя на издадените полици. За сравнение, броят издадени полици за
периода възлиза на 15 500 броя спрямо 15 700 броя за същия период на 2010 година.
Средната цена на издадените полици от Евроинс само за месец януари се е повишила с
23% като достига 205 лева през спрямо 167 лева за месец януари 2010 година.МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
-
Вътрешният министър се надява до 10 дни да се инициира законодателна промяна срещу маркирането със стикери при застраховането
Маркировките трябва да бъдат премахнати и да не бъдат елемент от застраховането, защото има автокрадци в услуга на определени застрахователни компании.
Това заяви министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов на кръгла маса "Маркирането със стикери във връзка със застраховката "Каско" - "за" и "против".
Според министъра има парцелиране на дела на криминалните структури чрез маркировките
по колите. Цветанов изрази надежда до 10 дни да се инициира промяна в законодателството за маркирането със стикери при застраховането.
Той е категоричен, че трябва да се прекрати тази практика, защото стикерите на застрахователните дружества оказват влияние на пазара на застраховането.
Министърът посочи, че по данни на полицията определени хора посредничат между някои застрахователни компании и крадците на автомобили.
Той допълни, че
много хора, махнали стикерите си, вече са се разделили с автомобилите си.
Маркировките и стикерите в автомобилното застраховане генерирали финансов ресурс за около 40-50 млн. лева, по думите на министъра.
Според него те нямат място у нас и трябва да се реши проблемът веднъж завинаги, "за да покажем и на големите компании с международно участие, че спазваме общоприетите европейски стандарти, и можем да сложим различните дружества в бранша на една конкурентна линия".
МВР настоява за по-голяма прозрачност при застраховането, каквато в момента няма.
Правителството е убедено, че ще защити интересите на гражданите и че ще има прозрачност в работата на всички застрахователни компании, гарантира Цветанов.
Цветанка Крумова от застрахователната компания "Армеец" заяви, че
тази практика съществува навсякъде по света
и у нас идеята за премахването й може би се дължи на конкуренцията на пазара.
Вместо да извадим прашинката, може да извадим окото, коментира Крумова и добави, че може да се "убият" българските компании, които са по-печеливши у нас за сметка на чуждестранните.
Орлин Пенев, председател на Асоциацията на застрахователите, посочи, че убеждението, че застрахованите автомобили със сложена т. нар. пасивна маркировка са по-защитени от посегателства, е в противоречие с европейското законодателство.
Коментар
-
Първоначално изпратено от INSIDER-A Разгледай мнениеДо преди да започне кризата съм взимал всяка година дивидент от Евроинс. Някой да е взимал дивидент от ЦКБ или от обикновените акции на Химимпорт? Те на привилегированите дивидента го стискат до последният възможен ден, въпреки че самите държат голяма част от емисията.
гледай в съседната тема как реве пича и какви дълги постове едно и също си пише - все едно антипод на корк пише
Коментар
-
Първоначално изпратено от p0lki Разгледай мнениебезспорно си прав, но таайминга не е избран в подходящото време
виж ги ХИМ-а
надуят цената и накрая правят увеличение на капитала и хората като са лапнали някое виртуално левче са готови да запишат и платят правата
а тук сега се получава така, че изнервени хора които от почти две години не са виждали "зелен кобус" и ги карат да доплащат свежи пари в подобна икономическа обстановка....МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
-
Първоначално изпратено от INSIDER-A Разгледай мнениеНо, времето тече и сега увеличението на капитала е тук, утре другаде. Аз предпочитам да съм го отметнал
виж ги ХИМ-а
надуят цената и накрая правят увеличение на капитала и хората като са лапнали някое виртуално левче са готови да запишат и платят правата
а тук сега се получава така, че изнервени хора които от почти две години не са виждали "зелен кобус" и ги карат да доплащат свежи пари в подобна икономическа обстановка....
Коментар
-
Няма смисъл да се надлъгвате. Истината е проста. Всеки институционален портфейл ще иска да напълни застахователи през следващите години, защото сектора е процикличен, с огромен потенциал и ще счупи полюлея. Евроинс винаги е побеждавал конкуренцията и историята го доказва. Който иска да купува, който иска да продава. Спекулантите много ясно, че ще са недоволни, защото има други позиции, които в момента се представят по-добре. Но, времето тече и сега увеличението на капитала е тук, утре другаде. Аз предпочитам да съм го отметналМНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
-
Първоначално изпратено от ОК Разгледай мнениеБулстрад имат много повече резерви.
Коментар
-
ОК
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнениее и инса са увеличили резерва... доста даже..
Коментар
-
ОК
Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнениеКакъв дълг те гони, имат 5.3 мил към ЕИГ на 6.5% лихва и текущи. В същото време 9.5 мил на депозити и 1.5 мил в каса.
Отписванията им намаляват сериозно, а записаните полици по гражданска са по малко от миналата годи макар и за повече пари.
Както и да е ти си тук да се притесняваш за нас, що не ти е притеснено за Булстрад примерно, тяхната загуба е 10 пъти по-висока.
Булстрад имат много повече резерви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ОК Разгледай мнениеЗначи пазара й е виновен на иначе много хубавата акция? А защо правят увеличение на капитала като имат 20 млнкеш и доста по-сериозен резерв? Да не би защото имат 10 млн дълг, огромни предстоящи плащания и предстоящи отписвания на вземания?
Отписванията им намаляват сериозно, а записаните полици по гражданска са по малко от миналата годи макар и за повече пари.
Както и да е ти си тук да се притесняваш за нас, що не ти е притеснено за Булстрад примерно, тяхната загуба е 10 пъти по-висока.
Коментар
Коментар