If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Болерон АД - Инвеститорска среща - 17.07.2024 г., 14:00 ч., Google Meet
Срещата ще се проведе на 17.07.2024 г. (сряда) от 14:00 часа, онлайн чрез платформата Google Meet.
Ще предоставим актуална информация за развитието на компанията през последното тримесечие.
Линк за влизане в срещата: meet.google.com/spp-zrqr-fvw
Очакваме Ви!
Бихме искали да Ви поканим напървата ни среща с инвеститорите след успешното провеждане на първичното публично предлагане (IPO) на Болерон АД.
Срещата ще се проведе на24.04.2024 г. (сряда) от 11:00 ч., онлайн чрез платформата Google Meet. Ще предоставим актуална информация за развитието на компанията през последното тримесечие.
Интересно ми е защо се промотира компанията като "финтех" като е просто един брокер без офиси? Какво е толкова иновативно на това да използваш онлайн приложение за застраховки?
Малко ми напомня на истерията покрай "финтех" "банките" който за мое изумление са обожавани от младежите. Имам доста познати който плащат по 10-20 евро на месец за "пакети" на финтоехове като Н26 и прочие. Влизаш на сайта който е конструриран като за идиоти, простички правоъгълници все едно си на сайт на мобилен оператор. Тарифата трябва да я търсиш с дни, но пък имаш една купчина безмислени плюсове - като например "безплатен чат бот" - което в превод значи успех с кастъмър съпорт. Кредитни продукти - йок.
В същото време големите банки предлагат същите "пакети" за под 3 евро на месец с почти пълния спектър на банкови продукти. Някой френски банки пуснаха инстант преводи 24/7.
Е да ако търсиш частно банкиране минаваш на други цени, но пък и няма кой да се разправя за под 500к нет уърт от по читавите.
Иначе успех на младежите с идеята и на тези решили да им се доверят с парите си.
Интересно ми е защо се промотира компанията като "финтех" като е просто един брокер без офиси? Какво е толкова иновативно на това да използваш онлайн приложение за застраховки?
Малко ми напомня на истерията покрай "финтех" "банките" който за мое изумление са обожавани от младежите. Имам доста познати който плащат по 10-20 евро на месец за "пакети" на финтоехове като Н26 и прочие. Влизаш на сайта който е конструриран като за идиоти, простички правоъгълници все едно си на сайт на мобилен оператор. Тарифата трябва да я търсиш с дни, но пък имаш една купчина безмислени плюсове - като например "безплатен чат бот" - което в превод значи успех с кастъмър съпорт. Кредитни продукти - йок.
В същото време големите банки предлагат същите "пакети" за под 3 евро на месец с почти пълния спектър на банкови продукти. Някой френски банки пуснаха инстант преводи 24/7.
Е да ако търсиш частно банкиране минаваш на други цени, но пък и няма кой да се разправя за под 500к нет уърт от по читавите.
Иначе успех на младежите с идеята и на тези решили да им се доверят с парите си.
Всичко е рекламата, и нямам идея офис офис, а по скоро нещо като хибриден такъв. Сега как е отиваш в SDI и дори не ти казват, че можеш и онлайн, а тук идеята ми е да се побутват хората, буквално заедно да направят първата си полица онлайн и така. Приятел се е изразявал - Не знам какво са преживявали поколенията преди Z ама имат страх за всичко, а от технологии… там е големият им страх.
Щото интернет не бъка от фишинг измами
destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Доста иновативна идея. Застрахователен посредник да си отвори офиси. Как си го представяте да отворят офиси със служители за 3 месеца? След това какво? Да споменавам ли че има поне пет (минимум) застрахователни посредници с онлайн и офлайн бизнес, които не са взели 3,1млн.лв. от бийм пазара? Страничния ефект че някой можел да вземе ноу-хауто на Болерон, и да го приложи с вече "обучените клиенти" е топ заключение. Нищо че SDI имат подобна услуга, още когато основателите на Болерон най-вероятно са били ученици...
Всичко е рекламата, и нямам идея офис офис, а по скоро нещо като хибриден такъв. Сега как е отиваш в SDI и дори не ти казват, че можеш и онлайн, а тук идеята ми е да се побутват хората, буквално заедно да направят първата си полица онлайн и така. Приятел се е изразявал - Не знам какво са преживявали поколенията преди Z ама имат страх за всичко, а от технологии… там е големият им страх.
Бих дал идея на компанията да опита (да направи след това засечка на резултатите) едно тримесечие с поне по един офис в големите градове, който да помага и насочва хората как да си я направят сами и така следващия път повечето ще направят ще кажат на други и колелото ще се завърти. Много съм скептичен рязко да се увеличат естествено броя на потребителите на нашия пазар. Е има си го и страничния ефект побутнат покажат им на Болерон системата пък после конкурент новопоявил се със сходна ще получи обучени клиенти…
Доста иновативна идея. Застрахователен посредник да си отвори офиси. Как си го представяте да отворят офиси със служители за 3 месеца? След това какво? Да споменавам ли че има поне пет (минимум) застрахователни посредници с онлайн и офлайн бизнес, които не са взели 3,1млн.лв. от бийм пазара? Страничния ефект че някой можел да вземе ноу-хауто на Болерон, и да го приложи с вече "обучените клиенти" е топ заключение. Нищо че SDI имат подобна услуга, още когато основателите на Болерон най-вероятно са били ученици...
Аз забелязвам, че хората обичат все повече и повече да правят нещата дистанционно. Не им се разкарва до гишето, институцията и т.н. Сигурно сте прави, че българинът е далеч от това, но ще дойде момент да се променят нещата.
Бих дал идея на компанията да опита (да направи след това засечка на резултатите) едно тримесечие с поне по един офис в големите градове, който да помага и насочва хората как да си я направят сами и така следващия път повечето ще направят ще кажат на други и колелото ще се завърти. Много съм скептичен рязко да се увеличат естествено броя на потребителите на нашия пазар. Е има си го и страничния ефект побутнат покажат им на Болерон системата пък после конкурент новопоявил се със сходна ще получи обучени клиенти…
Безспорно пазара се движи в посока застраховките да се случват по електронен път, но това което колегата отбелязва е, че българския потребител е много далеч от това сам да си сключи инвестиционна застраховка.
Аз забелязвам, че хората обичат все повече и повече да правят нещата дистанционно. Не им се разкарва до гишето, институцията и т.н. Сигурно сте прави, че българинът е далеч от това, но ще дойде момент да се променят нещата.
Гледаме мача и така. Следващите години на там ще вървят нещата, със сигурност няма да се върнем към хартията.
Безспорно пазара се движи в посока застраховките да се случват по електронен път, но това което колегата отбелязва е, че българския потребител е много далеч от това сам да си сключи инвестиционна застраховка.
Коментар