IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Машстрой АД (4MO / MSTRY)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Проблема е,че собственика е софиянец,който си взема15% и за друго не му дреме ,а инженерите работят за 180 лв и си докарват на частно и не са "дупка". Работят си хората,но трябва да те оценят.
    Отрицателно - мениджмънт
    положително-.>>>>ликвидност
    п.с. Aбе в Троян и региона вила да си купиш ,че цяла София купува там и местните не могат да се уредят .

    Коментар


    • Brain е виновникът, защо така бе бате, за да ми се налага сега да купувам по 10лв.

      Коментар


      • И аз това питам ;-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Tera
          Личи си , че имаш някаква информация , но не е съвсем актуална - в настоящия момент ЗММ БЪЛГАРИЯ ХОЛДИНГ има доста добри позиции в арабските страни , Западна Европа и Северна Америка. За справка www.zmmbulgaria.com. Освен това универсалните стругове , които се произвеждат в Машстрой не се произвеждат в Европейския съюз, така че няма защо да ни изместват.
          Браво наистина си добре запознат, но кой му трябваше да бие камбаните, та да се изтреля така цената.

          Коментар


          • Личи си , че имаш някаква информация , но не е съвсем актуална - в настоящия момент ЗММ БЪЛГАРИЯ ХОЛДИНГ има доста добри позиции в арабските страни , Западна Европа и Северна Америка. За справка www.zmmbulgaria.com. Освен това универсалните стругове , които се произвеждат в Машстрой не се произвеждат в Европейския съюз, така че няма защо да ни изместват.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от IQ
              Според мен не е така както си го написал.
              Ако трябжа да определим къде Б-я може да намери пазарна ниша то според мен това е машиностроенето.
              ......
              моето мнение е 4е България ще остане атракривна с машиностроенето си тъи като тук производствените разходи са доста по-ниски от развитите страни което ни дава конкурентни предимства, а и имаме някакви традиции в тази област. Само може да се радваме когато себостойността на продукцията произведена в ЕС расте, това ще накара чуждестранни мениджъри да насочат производствените си мощности в старни с по-ниски разходи, каквато е нашата а и друг наш плюс е 4е имаме кадрови ресурс.
              Това е само на теория.
              Практиката след 90 год. сочи, че излязохме от почти всички арабски пазари , които формираха около 50 % от валутните попстъпления от продажбата на металорежещи машини. Само 15 % от продукцията
              се продаваше в Европа. Тук не разглеждам СИВ.

              От силно развитото ни машиностроене, останаха само няколко завода,
              които работят с 30 % капацитет. Известно ли ви е , че ЗММ София
              произведе и изнесе в Алжир 4 агрегатни машини и автоматична линия , които работят с успех в най-големия завод за производство на камиони в Африка. Германския представител на "Хан и Колб" луд
              ставашекато минаваше покрай машините. Сега вече спи спокойно,
              че ни изхвърлиха от там, а като влезем в ЕС, ще ни доунищожат и
              най-добрия случай ще останем поддоставчици на възли и отливки.
              Както сега е в текстила.

              Коментар


              • Машстрой Троян като предприятие е по-голямо от ЗММ Сливен и има много по големи традиции в производството на металорежещи машини.[/b]

                Коментар


                • Май вече някои хора започнаха да кешират :-)

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от IQ
                    Ако трябжа да определим къде Б-я може да намери пазарна ниша то според мен това е машиностроенето. В текстила нямаме никакъв шанс пред китай, турция и индия, а при луксозните стоки единствено може да закачим някоя поръчка на ишлеме, което според мен не е стабилна основа за развитието на този отрасъл.
                    В туризма според мен ще се усети криза тъй като държавната ни политика в тази област /ако въобще има такава/ е неадекватна което скоро ще даде резултат.
                    моето мнение е 4е България ще остане атракривна с машиностроенето си тъи като тук производствените разходи са доста по-ниски от развитите страни което ни дава конкурентни предимства, а и имаме някакви традиции в тази област. а и друг наш плюс е 4е имаме кадрови ресурс.
                    Това за ишлемето в текстила отдавна е само клише при това дълбоко грешно. В машиностроенето разликите между предприяитята ни са много сериозни и се задълбочават - огромна е ролята на мениджмънта, но и на подкрепата на собствениците. Категорично не е вярно, че производствените разходи са доста по-ниски, като в някои случаи не бих се ограничил до това да изтрия само думичката "доста" :-)
                    а за кадровия ресурс - тук е страшна дупката приятелю.

                    Коментар


                    • Има и нещо положително от покачването. Поне ще се появят повече продавачи и търговията ще се засили, тъй като не беше от активните дружества.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от XX
                        Грешка! Няма да догони зммсл, но 15 лева май не му мърдат.
                        Много зависи от пазара като цяло, както и от отчета на дружеството, но към момента 15лв наистина изглежда нормална цена.

                        Коментар


                        • Грешка! Няма да догони зммсл, но 15 лева май не му мърдат.

                          Коментар


                          • Според мен не е така както си го написал.
                            Ако трябжа да определим къде Б-я може да намери пазарна ниша то според мен това е машиностроенето. В текстила нямаме никакъв шанс пред китай, турция и индия, а при луксозните стоки единствено може да закачим някоя поръчка на ишлеме, което според мен не е стабилна основа за развитието на този отрасъл.
                            В туризма според мен ще се усети криза тъй като държавната ни политика в тази област /ако въобще има такава/ е неадекватна което скоро ще даде резултат.
                            В хранително вкусовата промишленост както знаете Европа провежда силно протекционалистична политика и тази тема е доста чуствителна за тях и по скоро те биха се опитали да си пласират продукцията тук отколкото да ни пуснат на техните пазари.
                            моето мнение е 4е България ще остане атракривна с машиностроенето си тъи като тук производствените разходи са доста по-ниски от развитите страни което ни дава конкурентни предимства, а и имаме някакви традиции в тази област. Само може да се радваме когато себостойността на продукцията произведена в ЕС расте, това ще накара чуждестранни мениджъри да насочат производствените си мощности в старни с по-ниски разходи, каквато е нашата а и друг наш плюс е 4е имаме кадрови ресурс.

                            Коментар


                            • Иха!!! Какво се е случило тук че цената подскочи?

                              Вместо да си пълните полека вие "било ракета". Много скоро вече няма да е ракета, защото ще догони зммсл, като гледам с какви темпове върви нагоре.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от znae6t
                                Имаше търгови предложения, но не за отписване, това че имаше рибки, които ги приеха е добро дошло за ИХЛБЛ. Какво повече да коментирам. Относно другия въпрос - ИХЛБЛ няма намерение да продава точно тези си активи ни най-малко, а напротив да ги развива.
                                Сценария, който беше проигран от Рейгън през 80-те години
                                (когато лихвите стигнаха до 20 %, парите отидоха в сащ, а машиностроителните заводи в Зап. Европа в болшинството си фалираха) забелязвам , че Буш ще го разиграе отново ( тези дни казаха, че лихвите в сащ тръгват нагоре).
                                От друга страна, стагнацията, която е обзела Европа, нашето предстоящо включване, което ще доведе до повишаване на разходите
                                за производство, ще доведе ЗММ Сливен до ръба на рентабилността.
                                Иначе шапка му свалям на г-н Добрев - много добър мениджър.

                                Аз не виждам голяма полза за машиностроенето ни от влизането ни в ЕС, т.к. в момента продаваме защото сме по-евтини.

                                Коментар

                                Working...
                                X