IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bobo67 Разгледай мнение
    само злобари са се събрали тук но ще се пукнат като стане цената 10лв
    Тогава ще купуват като луди.

    Коментар


    • http://www.investor.bg/news/article/112355/332.html

      Коментар


      • само злобари са се събрали тук но ще се пукнат като стане цената 10лв

        Коментар


        • Първоначално изпратено от milenkk Разгледай мнение
          и накрая 100 лв печалба
          дивидента се получава на чешмата
          :

          Коментар


          • и накрая 100 лв печалба
            дивидента се получава на чешмата

            Коментар


            • Холдинг пътища АД изпълнява навреме АМ Тракия, твърдят от ръкодоството
              11 Февруари 2011 10:40

              Първите четири етапа от строежа на Автомагистрала Тракия вече са завършени. Всеки от тези четири етапа е на стойност 8.6 млн. лв. Към момента за първите два етапа са пуснати фактури към пътната агенция и е извършено плащането по първата от тях. Следващите етапи предстои да бъдат фактурирани. Това каза в интервю за вестник Стандарт Иван Иванов, изпълнителен директор на Пътностроителна техника АД и ръководител на производствената дейност на Холдинг пътища АД.

              Той уточнява, че не само че консорциумът няма закъснения по трасето, но ръководената от него компания е изпълнила предсрочно и двата етапа. Графикът на първия е изпреварен със 7 дни, а на втория - с 10 дни. Съществено са завършени вече 4 етапа от общо 9-те, на които условно е разделена отсечката, допълва Иванов. Той смята, че пети етап ще бъде предаден с около 2 месеца предсрочно. По отсечката работят над 100 машини и над 200 работници.

              По думите на Иванов Холдинг пътища АД проявява интерес към големи инфраструктурни проекти. В момента холдингът изпълнява проекти за над 5 млн. евро в Албания. Участва и за търгове в Румъния.

              Иванов уточнява, че промените в ръководството на компанията са били продиктувани от желанието на мениджмънта да оптимизира ефективността на компанията. Те са част от дългосрочния процес за организационно развитие на Холдинг пътища АД, допълва той.

              Иванов е убеден, че Холдинг Пътища АД ще излезе по-силен от кризата.

              Той уточнява, че предстои стартирането на много проекти през 2011 г. и 2012 г. Пътните проекти на компанията - ново строителство, рехабилитация и реконструкция, са на обща стойност 329 млн. лв. с ДДС за 2011 г. и за общо 658 км. Холдингът ще се явява и на търгове, сред които са тези за за следващите етапи на метрото в София. Компанията има сериозно присъстваме и във ВиК сектора, като изпълнява водния цикъл на София на обща стойност 15 млн. евро.

              Коментар


              • През 2011 г. "Холдинг пътища" с проекти за над 500 млн. лв.
                Излизаме по-силни от икономическата криза
                Изпреварваме графика за магистрала "Тракия", казва Иван Иванов


                Кога българите ще могат да ходят на море по изцяло завършената магистарала между София и Бургас? Как големите инфраструктурни компании у нас борят кризата и виждат ли първите признаци на разведряване за бизнеса - с тези въпроси се обърнахме към изпълнителния директор на "Пътностроителна техника" АД и ръководещ производствената дейност на "Холдинг пътища" АД Иван Иванов. Той е и представляващ сдружението "Тракия" IV, което изгражда отсечката Ямбол-Карнобат на магистрала "Тракия".

                - "Холдинг пътища" АД е водещ партньор в консорциума от 9 родни компании, които изграждат отсечката между Ямбол и Карнобат на магистрала "Тракия". Докъде стигна строителството на трасето?


                - Отсечката от автомагистрала "Тракия", която изграждаме, е с дължина 49 км. Тя е разделена на етапи. Но не на километри, а на видове строително-монтажни работи, които се извършват. Първите четири етапа от графика ни вече са завършени. В тях влизат отнемане на хумусния пласт по цялото трасе и на неподходящите почви, където има такива, изграждане на мостови съоръжения, насипи, временни пътища. Всеки от тези четири етапа е на стойност 8,6 млн. лв. Към момента те са сертифицирани, за първите два етапа са пуснати фактури към пътната агенция и е извършено плащането по първата от тях. Следващите етапи предстои да бъдат фактурирани.


                - Отчитате ли закъснение по трасето?


                - Не само че нямаме закъснения по трасето, но сме изпълнили предсрочно и двата етапа. Изпреварихме графика на първия със 7 дни, а на втория - с 10 дни. Съществено вече са завършени 4 етапа от общо 9-те, на които условно е разделена отсечката. Ще предадем пети етап с около 2 месеца предсрочно. Вървим в доста стегнати и сериозни темпове по отношение на изпълнението. Строителството ще бъде изпълнено в срок, дори в програмата ни към момента е заложено предсрочно изпълнение.


                - Заради процедурата по обявяване в несъстоятелност на "Мостстрой" АД, която също е част от консорциума "Тракия IV", пътната агенция поиска допълнителни гаранции, че трасето ще бъде изградено. Дадохте ли такива?


                - Дали сме всички гаранции, които да компенсират евентуални притеснения на възложителя. Работата по отсечката не е спирала. Над 100 машини са на обекта и над 200 работници.


                - На част от трасето геологията показва наличие на твърде много подпочвени води и неподходящи почви. Ще искате ли финансови компенсации или промяна на проекта?


                - Бих искал да уточня, че ние не искаме препроектиране или промяна на трасето. Възможни са допълнителните видове работа, които могат да възникнат при всяко едно строителство. Спазваме съответната законова процедура за тяхното уточняване, предписание за начин на изпълнение и, разбира се, одобряването им.


                - Очаквате ли оскъпяване на трасето?


                - Договорът не се оскъпява. Ние изпълняваме всички дейности, които сме оферирали и са заложени в проекта. Когато възникват допълнителни видове работи, съгласно ЗОП се прилага допълнителна процедура, по която те се възлагат. Това е най-нормалният и законов ред за изпълнението на съпътстващите всяко строителство непредвидени или допълнително възникнали видове строително-монтажни работи. Всички партньори в консорциума, който представлявам, имаме категоричното становище да изпълним отсечката качествено и не правим компромиси при нейното строителство. Разполагаме с много добър екип от специалисти, техника и ресурси, с които можем да реализираме този проект качествено и в срок.


                - Ще кандидатствате ли и за другите големи инфраструктурни проекти, които са част от приоритетите на правителството?


                - Разбира се. Няма големи инфраструктурни проекти, към които "Холдинг пътища" АД да не проявява интерес.


                - Като самостоятелен играч ли ще участвате в търговете за следващите магистрали, или отново ще заложите на отбор от родни фирми?


                - Това ще видите на самите търгове.


                - Имате ли интерес към проекти зад граница?


                - В момента изпълняваме проекти за над 5 млн. евро в Албания. Реконструирахме пътя от Кубен до Перой и Капсит и сега поддържаме шосето, което е в гаранция. Извършва се и основен ремонт на продължението на пътя до Влеше. Той трябва да е готов през септември 2011 г. Реконструираме и още две шосета в Албания, работата по които ще приключи догодина. Участваме и за търгове в Румъния.


                - Защо бяха нужни последните промени в ръководството на компанията?


                - Много компании правят промени в своите структури, ние не правим изключение. В това няма нищо притеснително. Промените бяха продиктувани от желанието на мениджмънта да оптимизира ефективността на компанията. Те са част от дългосрочния процес за организационно развитие на "Холдинг пътища" АД.


                - Какви мерки вземате за справяне с кризата?


                - Кризата е необходимост. Това е период на равносметка. Тя може да те направи по-силен. За да се случи това, всеки трябва да има визия за бъдещето си, всеки трябва да се преструктурира, да направи своите анализи и да прецени внимателно участието си на пазара.


                - Означава ли това, че ще спечелите от кризата?


                - Убеден съм, че ще излезем по-силни от нея!


                - Какви проекти ще изпълнявате през 2011 г.?


                - Предстои стартирането на много проекти през 2011 г. и 2012 г. Имаме потенциал да спечелим и изградим нови пътища, да участваме в рехабилитацията и поддържането на съществуваща пътна мрежа. Пътните проекти на компанията - ново строителство, рехабилитация и реконструкция, са на обща стойност 329 млн. лв. с ДДС за 2011г. и са за общо 658 км. През годината ще поддържаме и ремонтираме и 3944 км шосета на очаквана стойност 16 млн. лв. без ДДС. Явяваме се на търгове за големи инфраструктурни проекти, защото сме голяма и сериозна компания. Печелим част от тях, а други естествено остават за конкурентите ни. Ще кандидатстваме и в търговете за следващите етапи на метрото в София. Сериозно присъстваме и във ВиК сектора. Изпълняваме водния цикъл на София на обща стойност 15 млн. евро по Оперативна програма "Околна среда". Успешно сме реализирали една трета от него. Поддържаме и половината водна мрежа на столицата, както и една шеста от уличната мрежа. Имаме интерес към подобни проекти и вече сключени договори. Изградили сме над 52 км водопроводи. Изпълнени са успешно и професионално - Обслужващ път от с. Яна до площадка за третиране на битови отпадъци м. Садината, землището на с. Яна. В строежа са включени два водопровода - за питейно-битови нужди и за промишлено водоснабдяване. Реконструирана е и вътрешна водопроводна в гр. Панагюрище. Направихме и канализацията в гр. Троян по Оперативна програма " Околна среда 2007- 2013 г.", съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейската общност. В Монтана проектирахме и строим завод за сепариране на битови отпадъци. Подписахме и договор за изграждане на завод за сепариране и компостиране на битови отпадъци в гр. Враца. Очакваме финансирането на обекта, за да започнем неговото изпълнение. Предстои ни подписването на договор за изграждане на клетка за твърди битови отпадъци в гр. Враца. Имаме възможност и за изграждането на подобни проекти чрез публично-частно партньорство. Имаме много сериозни намерения в този сектор. Партнираме си с водещите европейски компании в областта на пътното строителство, ВиК сектора и в третирането на битови отпадъци. В партньорство с тях имаме спечелени обекти в България, които през 2011 г. ще изграждаме. В цялата си дейност се стремим към внедряването на иновативни технологии, щадящи околната среда. Техниката и оборудването, което притежаваме, е произведено от водещи европейски и световни компании и покрива високите изисквания за опазване на околната среда.

                http://paper.standartnews.com/bg/art...article=357252

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Пепи Разгледай мнение
                  Тази година започвам леко-леко

                  да си купувам ...............!
                  Гаки си напазарува, сега почваш и ти.
                  Добре.

                  Коментар


                  • Хахахах.Късмет.
                    Първоначално изпратено от Пепи Разгледай мнение
                    E-eeeee пък ти,

                    всичко тече всичко се променя!!!

                    Коментар


                    • E-eeeee пък ти,

                      всичко тече всичко се променя!!!

                      Коментар


                      • Ще взема да продавам -ти си карък по позицията.
                        Първоначално изпратено от Пепи Разгледай мнение
                        Тази година започвам леко-леко
                        да си купувам ...............!

                        Коментар


                        • Тази година започвам леко-леко

                          да си купувам ...............!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bobo67 Разгледай мнение

                            1лв. аиде идва мойе и 2лв

                            Коментар


                            • Коментар


                              • Първоначално изпратено от krakatau Разгледай мнение
                                Да не си Лук-клонинг с меча от биологическата ножница. Ако е така - внимавай. Генералът може, да те забележи
                                Така ли плашиш хомо приятелчетата си госпожице Крякамяу.
                                Говори си с тях.

                                Коментар

                                Working...
                                X