Стратегията ни за марката Астера за 2011 год. е да запази лидерската си позиция (пазарен дял за 2010 год. 24,33 %), да разшири портфолиото в най-бързо растящите сегменти и да предложи на българския потребител продукти с качествено нова грижа и професионален ефект. След лансирането на новия съббранд Астера Тотал 12 , с който предложихме високо иновативни продукти за 24 часова защита , през второто тримесечие лансирахме и два нови продукта под марката Dento Kiss - Dento Kiss Extra Fresh и Dento Kiss Calcium & Fluor позиционирани в икономичния ценови сегмент, актуален през полседните години.
Гамата от детски пасти бе разширена с още един вкус Astera Kids Apple , предпочитан от малките деца.
За да се противопоставим на конкуренцията в четките за зъби, лансирахме Astera Active Clean 1+1 директно конкурираща най-масово продавания продукт на пазара.
А в мъжката козметика се разработиха два крема за бръснене под емблематичната марка Дунавски вълни - за нормална и за чувствителна кожа.
Гамата от детски пасти бе разширена с още един вкус Astera Kids Apple , предпочитан от малките деца.
За да се противопоставим на конкуренцията в четките за зъби, лансирахме Astera Active Clean 1+1 директно конкурираща най-масово продавания продукт на пазара.
А в мъжката козметика се разработиха два крема за бръснене под емблематичната марка Дунавски вълни - за нормална и за чувствителна кожа.
Коментар