IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестор.бг (4IN / IBG)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • еххх... сега да имаше един аналог... още една по-влиятелна интернет компания у нас да стане публична и ще може да се преценяват по-добре нещата
    www.crossfit.bg

    Коментар


    • Първоначално изпратено от unsworth Разгледай мнение
      Странно ми е само (и ще се радвам да чуя) защо не харесваш сайтовете за колективно пазаруване? Те са иновация, докато имотният каталог не е. Уебът е пространство именно за иновации - много продукти остаряват за от 1 до 3 години. А и не знам защо ги замеси в темата за импресиите, когато тези сайтове печелят не от банер реклама, а от търговско посредничество?
      Най-накрая някаква смислена дискусия, без да си викаме "е ти па си много убав"

      не, че не ги харесвам, напротив. в момента обаче има сигурно 50 такива на бг пазара, а свестни оферти сякаш.... са рядкост.

      imoti.net е типичен classified, но при правилната му интеграция може да доведе и до ръст на дисплей рекламата (поне като инвентар), както и до печелене на лоялна аудитория

      от сайтовете за групово пазаруване (които все още не са намерили модела си на съществуване на българска почва) не може да се очаква такова нещо - те нямат лоялна аудитория, смисълът им е такъв, че хората винаги ще търсят най-евтиното, а в нета не е трудно да го намериш

      определено потенциал има, въпросът е дали изискванията не са прекалено високи

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BrutalMan Разгледай мнение
        ...ако Investor използват преливане на трафици и тн - то просто не вярвам, че щяха да държат най-скъпия си сайт с най-малко потребители.

        сякаш търсим под вола телето
        Отзад напред: Вън от всяко съменение е, че "търся под вола телето". Стремя се да имам максимум гледни точки и опитът ми показва, че е хубаво винаги да се "поглежда и под вола" какво се случва.

        Що се отнася до цените на реклама - няма по-логично от това. В сайтовете с чудовищен трафик рекламодателите спестяват от мащаба. Плащат, да кажем*, 3 лв. за 1000 импресии, но кампанията им струва 8 000 лева и се таргетира по-трудно. В нишовите сайтове, а Инвестор си е точно такъв, на цена, да кажем, 12 лв./1000 имп. ще могат да се купят по-малко показвания на банер, но на теория ще бъдат видяни от правилните публики. Затова ценовата политика по продукти за мен не е критерий за нищо или ако е, то е показател само за качеството на медията. Още една причина рекламата в Инвестора да е скъпа, а в Днес да е по-евтина - просташките заглавия в новинарския сайт (и изобщо просташкото и манипулативно отразяване там) няма как да се оценяват по-високо.

        Странно ми е само (и ще се радвам да чуя) защо не харесваш сайтовете за колективно пазаруване? Те са иновация, докато имотният каталог не е. Уебът е пространство именно за иновации - много продукти остаряват за от 1 до 3 години. А и не знам защо ги замеси в темата за импресиите, когато тези сайтове печелят не от банер реклама, а от търговско посредничество?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от dex Разгледай мнение
          Нюз-а не е техен колега, може би говориш за днес.бг
          да, да.. естествено, че за Днес говоря.

          Техническа грешка, мерси.

          Коментар


          • Освен това, само да вметна - Investor.bg по всяка вероятност генерира огромен дял от приходите на компанията, следователно излъчването на реклама в него е най-скъпо (може да се види в reklama.investor.bg)

            За април гемиус дава 154557 уникални потребители

            При dnes.bg този брой е 571167, в aha.bg 230418, в blog.bg - 579558 (последните два сайта едва ли носят някакви свръхприходи)

            ако Investor използват преливане на трафици и тн - то просто не вярвам, че щяха да държат най-скъпия си сайт с най-малко потребители

            сякаш търсим под вола телето

            виж, придобиването на imoti.net е друга работа - при правилна интеграция ще вкара в investor.bg хора ЗАИНТЕРЕСОВАНИ от пазара на недвижими имоти и при адекватни действия могат да си ги направят лоялни

            ето това вече е качествена покупка, не като ония експерименти с груповите пазарувания

            Мнението не е препоръка за търговия с акции на Инвестор.бг

            Коментар


            • Ами това е едната страна на монетата. Другата е че го държала толкова време през тежките периоди и защо й е сега да продава, когато се вижда светлина в тунела. Само си гадаем в момента. В действителност, както може да е 700к така може и да е 200к, както ти казваш. Инвестора си знае най-добре.

              Първоначално изпратено от guantanamo Разгледай мнение
              Досегашният собственик,Лазова, едва ли е очаквала това,едва ли е очаквала какъвто и да ръст, иначе не би го продала въобще!!
              The weak are meat and the strong do eat.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от unsworth Разгледай мнение
                Ако ми позволиш, аз ще отговоря с предположение, а колегата, ако има друго предвид, ще си каже.

                Чувал ли си за bounce rate. Това е показател в онлайн замерванията, който брои колко от потребителите са отворили и веднага са затворили сайта, тоест са направили една импресия. Големите сайтови мрежи обикновено имат висок баунс рейт, защото чрез in-home банери препращат потребителите си от продукта-майка към по-слабите продукти. Така например, ако жената Х чете новини в news.bg тя може да се натъкне на заглавие в банер "Николета Лозанова загуби девствеността си" и да се озове в gol.bg. А в спортния сайт рекламират брандове, които плащат за мъже между 18 - 40 години Рекламодателите рано или късно (по мое мнение съвсем скоро) ще се усетят, че не големят брой уникални потребители (и дори импресии) е важен, а лоялността на аудиторията. А инвестора има солидна лоялна аудитория най-вече в нюза и тук, като тук профила на потребителите е твърде специфичен.
                Нека и аз ти посоча пример - с уговорката, че говорим за сайтовете с лоялна аудитория, какъвто несъмнено е Investor.bg

                Има доста достъпни интернет метрики - алекса, гугъл трендс, които могат да покажат откъде идва трафика в сайта.

                При сайт с много лоялна аудитория е логично, а и несъмнено вярно твърдението, че голям брой потребители отварят хоумпейджа/в тукашния пример вероятно хоумпейджа на форума/ и ако не видят изменение или нещо интересно - баунс нанякъде. Това се повтаря по десетки (в някои случаи стотици) пъти в рамките на един работен ден.

                От метриките всички тия десетки визити се броят за 1 уникален потребител, а баунс рейтът се колебае между 40 и 50% в зависимост от новинарския поток

                P.S. Хвърли око на алекса и виж че в топ 10 на сайтовете, откъдето хора влизат в инвестор, е само dnes.bg (от групата на investor)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от unsworth Разгледай мнение
                  Ако ми позволиш, аз ще отговоря с предположение, а колегата, ако има друго предвид, ще си каже.

                  Чувал ли си за bounce rate. Това е показател в онлайн замерванията, който брои колко от потребителите са отворили и веднага са затворили сайта, тоест са направили една импресия. Големите сайтови мрежи обикновено имат висок баунс рейт, защото чрез in-home банери препращат потребителите си от продукта-майка към по-слабите продукти. Така например, ако жената Х чете новини в news.bg тя може да се натъкне на заглавие в банер "Николета Лозанова загуби девствеността си" и да се озове в gol.bg. А в спортния сайт рекламират брандове, които плащат за мъже между 18 - 40 години Рекламодателите рано или късно (по мое мнение съвсем скоро) ще се усетят, че не големят брой уникални потребители (и дори импресии) е важен, а лоялността на аудиторията. А инвестора има солидна лоялна аудитория най-вече в нюза и тук, като тук профила на потребителите е твърде специфичен.
                  Нюз-а не е техен колега, може би говориш за днес.бг

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BrutalMan Разгледай мнение
                    Аз, като акционер, но надраснал детската възраст, бих искал да зная как точно се правят трафиците на инвестор. Ако обясниш ще е супер

                    Поздрави
                    Ако ми позволиш, аз ще отговоря с предположение, а колегата, ако има друго предвид, ще си каже.

                    Чувал ли си за bounce rate. Това е показател в онлайн замерванията, който брои колко от потребителите са отворили и веднага са затворили сайта, тоест са направили една импресия. Големите сайтови мрежи обикновено имат висок баунс рейт, защото чрез in-home банери препращат потребителите си от продукта-майка към по-слабите продукти. Така например, ако жената Х чете новини в dnes.bg тя може да се натъкне на заглавие в банер "Николета Лозанова загуби девствеността си" и да се озове в gol.bg. А в спортния сайт рекламират брандове, които плащат за мъже между 18 - 40 години Рекламодателите рано или късно (по мое мнение съвсем скоро) ще се усетят, че не големят брой уникални потребители (и дори импресии) е важен, а лоялността на аудиторията. А инвестора има солидна лоялна аудитория най-вече в нюза и тук, като тук профила на потребителите е твърде специфичен.
                    Last edited by unsworth; 28.06.2011, 13:13.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от guantanamo Разгледай мнение
                      Nikola, прочети отново новината!

                      И пак не съм убеден, че ще продължат и рекламодателите ще се хващат на приказките за уникалните посещения и импресиии т.н. Защото вече и децата научиха, как точно се правят трафиците на сайтовете на инвестор.

                      Няма лошо де,да има сделки
                      Аз, като акционер, но надраснал детската възраст, бих искал да зная как точно се правят трафиците на инвестор. Ако обясниш ще е супер

                      Поздрави

                      Коментар


                      • Nikola, прочети отново новината!

                        Тези 40% се очакват не от някой друг, а от Леков!!
                        Което очаквана дава и оправданието за сделката.
                        Досегашният собственик,Лазова, едва ли е очаквала това,едва ли е очаквала какъвто и да ръст, иначе не би го продала въобще!!

                        Тя по-скоро е очаквала засилване на тенденцията за спад, може би с около 40%, и затова е приела офертата на инвестор.
                        А тези 40% ръст са единствено възможни, с много сериозна реклама, скрита,покрита,открита и каква ли още не, по всички възможни сайтове на инвестора, билбордове и още и още.И пак не съм убеден, че ще продължат и рекламодателите ще се хващат на приказките за уникалните посещения и импресиии т.н. Защото вече и децата научиха, как точно се правят трафиците на сайтовете на инвестор.

                        Сега,на мястото на кой други досега авторекламирани сайтове ще дойдат имотите не зная, но така или иначе, инвестор върви към продажбата си и му трябват все повече и повече придобивания, защото иначе няма как да расте на потребители.
                        А имоти нет имат все още що годе някакъв силен форум, макар,че и там се разслоиха няколко и там стана пълна клоака общността, но все още форума докарва мнозинството от трафика на този сайта.сигурно около 50-60%

                        Няма лошо де,да има сделки
                        "Nothing shakes the faith of a true believer."

                        Коментар


                        • Едва ли някой би продал на P/S 1.0x сайт, който очаква 40% ръст в приходите. Цената тук не е от особено значение защото тайминга е добър. Всички очакват раздвижване на пазара на имотите в следващите години, така че има ъпсайд. В момента просто гадаем. Най-добре да изчакаме официалната информация от инвестора.
                          Last edited by Nikola; 28.06.2011, 09:35.
                          The weak are meat and the strong do eat.

                          Коментар


                          • Бих се изнанадал много,ако за този сайт е платено повече от 200-300К!

                            Аз смело мога да предположа дори, че по-всяка вероятност, цената която са платили е и доста под 200К, но предполгам скоро ще излезе инфо за точните параметри и тогава ще се коментира отново.
                            Разбира се, може и да греша
                            "Nothing shakes the faith of a true believer."

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от enforcer Разгледай мнение
                              1,1 млн? Според мен е много. Не повече от 700 хил. би трябвало да е в този пазар
                              Не четеш внимателно. Сделката е за 80% от компанията. което се доближава до споменатата от теб цифра.
                              The weak are meat and the strong do eat.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Nikola Разгледай мнение
                                Според мен на около P/S 5.00x
                                1,1 млн? Според мен е много. Не повече от 700 хил. би трябвало да е в този пазар

                                Коментар

                                Working...
                                X