IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Струва ми се, че Син карс се подценява от много колеги. Вярно, че малко закъсняват с обещанията, но все пак има и форсмажори, които оправдават Даскалов и компания.
    За мен тук се работи стъпка по стъпка. Крачат бавно за да стигнат далеч.
    Тъкмо гледам за началото на Тесла и там от 2003 насам се крачи бавно.
    Вярвам, че предстоят добри години за Син Карс. Имам акции!

    Коментар


    • За мен въпросът пред SIN е как ще се справят с конкуренцията. Планове за светло бъдеще лесно се чертаят, когато все още пазара изглежда в зародиш. Към него обаче гледат старите огромни играчи от двигателите с вътрешно горене, които няма да си оставят бизнеса. Те са познати и клиентите им имат доверие, така че пазара всъщност далеч не е "девствен". "Старите" вече имат изградени заводи, персонал, контакти, технологии, софтуер т.е. според мен те са с "летящ старт".
      Проблемът пред електромобилът винаги е бил носителят на енергия - батерията, и нейната енергийна плътност. При него обаче пазарът има по-ниска бариера за достъп, тъй като самото превозно средство е по-просто за изработка, с по-малко и по-прости компоненти, необвързани с патенти в сравнение със стандартните возила.
      Затова и множество нови дребни играчи като SIN се опитват да сбъднат мечти. Дори у нас си имаме конкуренция, която е по-напред: https://milarainternational.com/%d0%...8%d0%bb%d0%b8/

      Не че не може да стане туй що ни се иска, но няма да е толкоз лесно.
      Last edited by Poncho; 20.09.2022, 16:34.

      Коментар


      • Аз продадох днес с около 50 % печалба за 5-6 м. Доволен съм. Може и да не трябвало, ама така бях решил.

        Коментар


        • С оглед на тази оценка и обема на предлагания капитал, явно са успели да излъжат някой голям инвеститор.

          Желая успех на г-н Даскалов, БФБ има нужда от success stories, НО за мен Син Карс до момента освен едни надути неспазени обещания, хвърляне на пясък в очите, неизпълнени срокове и биене в гърдите - друго не са показали.

          Амбициозни цели имат от самото начало на излизане на БФБ, а до момента - нищо насреща. Имаха план за хомологация до края на лятото на 2021, едвам я изкараха през пролетта на 2022; щяха да произведат и продадат 10 автомобила с финансирането от IPO-то, а едвам направиха 5(уж). Абсолютно информационно затъмнение до лятото на 2022 - а сега излизат с нови обещания и УЖ договорени поръчки за чуждестранни пазари. Пак казвам, силно се надявам това да се превърне в една просперираща компания- ТЕСЛА на Балканите, но интуицията ми, както и фактите до момента ме карат да мисля другояче....
          Last edited by motion1; 20.09.2022, 15:45.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Yori Разгледай мнение

            тези, които купуваха биодит на 3лв, сега купуват карс-а на 1,25, ще видим до къде ще стигнат
            Еми... щом като са купували Биодит на 3 лв., значи СИН ще им изглежда евтин поне до 5 лв.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение
              Да не са открили нефт в румънския парцел?
              Новите акции ще са на 1,14...
              Или... интересен нов инвеститор?
              тези, които купуваха биодит на 3лв, сега купуват карс-а на 1,25, ще видим до къде ще стигнат

              Коментар


              • Да не са открили нефт в румънския парцел?
                Новите акции ще са на 1,14...
                Или... интересен нов инвеститор?

                Коментар


                • някой пак счупи калкулатора

                  Коментар


                  • Син Карс Индъстри АД-София
                    Друга нерегулирана информация
                    11:54

                    На специално събитие по случай откриването на новата производствена линия в R&D-центъра на СИН КАРС в гр. Русе бяха обявени дългосрочните плановете за развитие на производството, както в България, така и в Румъния. Продължава усилена работа за усъвършенстване на работните процеси като целта е да бъде достигната максимална ефективност и бързина. За следващата година е заявена поръчка за над 400 броя L CITY само за холандския пазар.

                    Утвърдените методи на производство в R&D-центъра в Русе ще бъдат имплементирани и в новия завод в град Гюргево, Румъния. Теренът, който е избран съвместно с община Гюргево, е разположен на границата между България и Румъния – на пътната артерия, свързваща Европа и Азия.

                    Паралелно с усъвършенстване на процесите, започва и разработването на следващите модели, като първият ще е L CITY куриер (до 3,5 т), следван от закрит и открит пътнически модел.

                    За да бъде запълнена предлаганата гама с най-малките лекотоварни автомобили (до 2000кг общо тегло), е договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител. По този начин ще бъде спестен много времеви и финансов ресурс за развойна дейност. Върху готовата платформа ще бъдат вградени вече създадените от СИН КАРС системи, купе и компоненти, спазвайки заложената посока на развитие и решения за мобилността в градската среда. Това ще позволи да бъде увеличен многократно капацитета на производството, като към 2030г. целта е да се доставят 100 автомобила на производствена смяна – или около 100 000 броя автомобила на годишна база. При изпълнение на поставените цели приходът ще надхвърли 5 млрд. евро на година.

                    Коментар


                    • Вижте колата в началото на клипа
                      https://www.youtube.com/watch?v=-ZxV-nOc428

                      В следващия може и да покажат някое от камиончетата.

                      Коментар


                      • Ще вземе да стане българската тесла.

                        Коментар


                        • RAM Europe става официален представител на автомобилите L CITY за Гърция и Кипър

                          Миналата седмица се подписа договор за сътрудничество между СИН КАРС Индъстри АД и RAM Europe S.A., Гърция. RAM Europe e най-големият производител на леки и тежки сметопреработвателни и сметопочистващи машини на Балканите и един от най-големите участници в сектора на сметопреработването в Европа. Гръцката компания поема представителството на автомобилите L CITY на територията на Гърция и Кипър, като основният фокус ще бъдат общини и компании, ангажирани в сферата на сметосъбирането, и най-вече в островните части на Гърция. От гръцка страна договорът беше подписан от собственика и изпълнителен директор на компанията - Тодорис Рендзос, който посети лично производствената база за автомобилите и батериите на СИН КАРС Индъстри в Русе, заедно с основния екип от инженери на RAM Europe.
                          Гръцкият производител избра автомобилите L CITY след едногодишен обстоен преглед на европейския пазар и посещение на всички производствени площадки за лекотоварни автомобили в категорията N1 (общо тегло до 3500 кг).
                          Непосредствено преди официалната церемония по откриването на новоизградената производствена линия в R&D-центъра на СИН КАРС в Русе, двете страни подписаха договора за сътрудничество и договор за поръчка на един автомобил L CITY от модела Pickup (с открита каросерия) със срок за доставка ноември 2022г.
                          Това е първият директен договор на СИН КАРС Индъстри АД с европейска компания - производител.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Hulk Разгледай мнение
                            Мисля че след хомологацията бизнеса излиза от сферата на пожеланията и влиза в сферата на фактите и това сега ще е "реалното" IPO. Ама да видим какво ще се случи, все пак пазара се ръководи от много фактори, не само от математика.
                            В интервюто пред Bloomberg Мажо казва, че вече работят по въпроса да вкарат електромобилите на SIN в лизингови схеми в Холандия и Германия. В Холандия след 2024 само електрически автомобили ще могат да влизат в ЦГЧ.

                            Имали над 400 поръчки за следващата година. Целта им е догодина да изкарват по един електромобил на смяна, т.е. по 2 или 3 на ден, в зависимост от това, на колко смени работят.

                            Най-евтините електромобили са около 40 к eur... за който иска да смята
                            Ще сложи в малкия си джоб всички биймчета

                            Има и още нещо - изглежда Мажо иска да покаже мускули и да предложи партньорство на някой от най-големите 10
                            https://www.publics.bg/bg/news/31968/

                            Не може да му се отрече, че действа със замах

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Hulk Разгледай мнение

                              И аз имах същите мисли в главата, но предполагам че на ценови нива от 0,9-1,0 предлагането няма де е за повече от 100-200 хиляди лева, ако някой иска да влезне с обем ще тябва да плати емисионната цена от 1.14лв. Интересният въпрос е, колко ще се появят на около 1.10 като предлагане...но дори при крайната хипотеза, че всикчи тръгнат да продават максималния обем е 2 милиона лева (размера на IPO-то от 2021), което е доста по-малко, като стъпка от 16 милиона лева. Мисля че след хомологацията бизнеса излиза от сферата на пожеланията и влиза в сферата на фактите и това сега ще е "реалното" IPO. Ама да видим какво ще се случи, все пак пазара се ръководи от много фактори, не само от математика.
                              Тук могат да продават на тези нива само тези, които са се опарили от Сирма. Иначе няма логика. Всички новини са добри, а акцията не мърда.
                              Не е препоръка, ушил съм се добре тук.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение
                                Привет, колеги!
                                Дали някой от вас присъства на откриването вчера? Ако да, успяхте ли да попитате как са определили цената от 1,14 за увеличението на капитала, имайки предвид настоящата борсова цена.
                                И аз имах същите мисли в главата, но предполагам че на ценови нива от 0,9-1,0 предлагането няма де е за повече от 100-200 хиляди лева, ако някой иска да влезне с обем ще тябва да плати емисионната цена от 1.14лв. Интересният въпрос е, колко ще се появят на около 1.10 като предлагане...но дори при крайната хипотеза, че всикчи тръгнат да продават максималния обем е 2 милиона лева (размера на IPO-то от 2021), което е доста по-малко, като стъпка от 16 милиона лева. Мисля че след хомологацията бизнеса излиза от сферата на пожеланията и влиза в сферата на фактите и това сега ще е "реалното" IPO. Ама да видим какво ще се случи, все пак пазара се ръководи от много фактори, не само от математика.
                                Last edited by Hulk; 09.09.2022, 16:26.

                                Коментар

                                Working...
                                X