IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
    Надявам се да съм бил полезен...стимула да пиша става все по малък...по алтерко избягвам да пиша...развихрих се по дрона с писане последните десет месеца... но енергията на тълпата не ме кефи нещо на последък... ще остана активен но на събранията, докато и това не ми омръзне.. не смятам да продавам акции...само купувам...
    Нали си наясно, че на двама, които са ти опортюнисти и на десет, с които дебатираш, коментарите ти ги четат и още няколко стотин човека. Вярно са пасивни, но и те са част от "енергията на тълпата". Всяко различно мнение е ценно, а обоснованото и подкрепено с доводи е безценно!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение

      Благодаря!
      Ти беше един от хората които пишеха за Алтерко, та след като се разрових и аз, направих най-успешната си инвестиция от 2007 г, насам.
      Този път обаче сме на различни мнения. Бъдещето ще покаже кой е бил прав. Дано само не е близкото бъдеще /провал на увеличението на капитала/.
      Надявам се да съм бил полезен...стимула да пиша става все по малък...по алтерко избягвам да пиша...развихрих се по дрона с писане последните десет месеца... но енергията на тълпата не ме кефи нещо на последък... ще остана активен но на събранията, докато и това не ми омръзне.. не смятам да продавам акции...само купувам...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
        Печеля от усещанията си...там имам талант, дарба...други с талант във фундамента волативност тех анализ.... явно има добри във всяко едно поприще...бях там возиха ме лв двете коли... запознах се в тек парка със собственика на син карс....Пожелвам ти успех в тази инвестиция!
        Благодаря!
        Ти беше един от хората които пишеха за Алтерко, та след като се разрових и аз, направих най-успешната си инвестиция от 2007 г, насам.
        Този път обаче сме на различни мнения. Бъдещето ще покаже кой е бил прав. Дано само не е близкото бъдеще /провал на увеличението на капитала/.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение

          Е, не всички имаме твоя подход при влизане в позиция. Не познавам и хората от Алтерко, от Телелинк, от Телематик, но това не ми пречи да съм акционер там.
          Ако имаш някакви лични впечатления, моля, нали затова е този форум.
          Печеля от усещанията си...там имам талант, дарба...други с талант във фундамента волативност тех анализ.... явно има добри във всяко едно поприще...бях там возиха ме лв двете коли... запознах се в тек парка със собственика на син карс....Пожелвам ти успех в тази инвестиция!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
            Ти ходи ли да видиш колите в тек парк? Запозна ли се със собственика на син карс?
            Е, не всички имаме твоя подход при влизане в позиция. Не познавам и хората от Алтерко, от Телелинк, от Телематик, но това не ми пречи да съм акционер там.
            Ако имаш някакви лични впечатления, моля, нали затова е този форум.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение
              Брей, тук голямо мълчание. Май наистина всички са се изнесли от форума. Днес беше последна възможност да се купят акции даващи права за увеличението. Никакъв интерес. Сигурно, ако влезе в полезрението на г-н Мартинов, ще се избиете да купувате....Може и просто момента да е лош.
              Ти ходи ли да видиш колите в тек парк? Запозна ли се със собственика на син карс?

              Коментар


              • Брей, тук голямо мълчание. Май наистина всички са се изнесли от форума. Днес беше последна възможност да се купят акции даващи права за увеличението. Никакъв интерес. Сигурно, ако влезе в полезрението на г-н Мартинов, ще се избиете да купувате....Може и просто момента да е лош.

                Коментар


                • https://sincars.co.uk/public-offering/

                  Коментар


                  • Честно казано очаквах завода в Румъния да заработи по-скоро, а не чак 2026 г. Иначе, евала на Мейн Кепитал за изчерпателната информация!

                    Коментар


                    • Привет от бай Ви Хълк,

                      седя си от няколко дни и чета коментари...и искам да споделя няколко мои впечатления след посещението ми на изложението за автомобили с професионално предназначение в Хановер.
                      1. Всички батерии се правят с клетки от Китай - без изключение! Точко както 99% от компонентите в Apple и в Tesla се правят в Азия (Котай, Кореа, Тайван и т.н.). Ако това не е така всичко ще струва горе-долу двойно. Така че коментарите за батерията са напълно излишни.
                      2. Sevic500 е категория L7, която няма нищо общо с категория N1 (в която се намира LCity). За това и Sevic има само една седалка в кабината и може да натовари макс 600 кила (ама на хартия). Така че сравняването на двете е все едно да сравнявате apple и с pineapple (ябълки с ананас) . Няма да описвам разликите в категориите, защото са много и всеки може да прочете сам. Друг е въпросът че автомобилът е китайски, но за да могат да се удрят обществени поръчки в ЕС и USA трябва да мине през "кръщаване" че е "made in EU". Точка и по тази тема.
                      3. В момента има огромно търсене за товарни електрички до 3.5 тона (N1) и никакво предлагане. Едиснтвените, които предлагат реално и могат да доставят са отново китайци и се казват Максус. Мерцедес и другите "големи момчета" приемат поръчки с дата на доставка 2025. Стартъп-ите от друга страна са с готови концептуални модели, точно както бяха Син Карс преди 1 година. Но концептуалният модел трябва да мине през хомологация - минимум 1 година. Тази пазарна конюнктиура отваря широко вратата за около 2 години, за тези които са готови. За момента битката в този период (в категорията N1) се очертава да е между Максус и LCity или "made in China" срещу "made in EU".
                      4. Относно използването на чуждо шаси от водещ Европейски производител, доколкот разбрах от отговорите, които получих на мейла си от СинКарс, става въпрос за изцяло различен модел и изцяло различна производствена линия, която няма общо с линията на LCity, но не казаха нищо повече. Тоест гамата продукти ще се увеличи. Иначе ако помислите малко, по пътя на изключването производителите може да са само два, но това го оставям за домашно.
                      5. Относно местенето на производството в Ръмъния, мога да кажа само че е ТЪЖНО, че не можем да задържим инвеститори в България, но с това управление и безхаберни кадри в БАИ с под елементарни познания по каквото и да било - няма как резултатът да е различен.

                      Държа да отпележа че съм горд притежател на акций от Син Карс, за това и отделям време за рисърч.

                      Бай ви Хълк
                      Last edited by Hulk; 27.09.2022, 14:02.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение

                        Важното е, че може да избира размера и формата на кутията и... колко клетки да върже
                        И че... има дупка на Пазара

                        Наздраве Slg!!!
                        Може и да не съм прав за батериите на SIN cars, надявам се бизнесът им да потръгне и да станат хубава възможност за инвестиции. Даскалов изглежда амбициран и надъхан човек и ако вземем предвид успехите му със спортните автомобили има надежда и тук.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Slg Разгледай мнение

                          а батериите на Даскалов са китайски клетки, които той събира в една правоъгълна кутия и ги връзва последователно
                          Важното е, че може да избира размера и формата на кутията и... колко клетки да върже
                          И че... има дупка на Пазара

                          Наздраве Slg!!!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение

                            Интересно, първите им камиончета са по китайски патент, а батериите им са азиатски.
                            Основния им проблем, а и най-голямото им предимство изглежда са батериите, а те са и едни от най-скъпите компоненти

                            Дали няма да поискат оферта за батериите от Даскалов - той би трябвало да може да им асемблира точно такива батерии, от каквито имат нужда...
                            а батериите на Даскалов са китайски клетки, които той събира в една правоъгълна кутия и ги връзва последователно

                            Коментар


                            • Интересно, първите им камиончета са по китайски патент, а батериите им са азиатски.
                              Основния им проблем, а и най-голямото им предимство изглежда са батериите, а те са и едни от най-скъпите компоненти

                              Дали няма да поискат оферта за батериите от Даскалов - той би трябвало да може да им асемблира точно такива батерии, от каквито имат нужда...

                              Коментар


                              • Пловдивската компания насочва изцяло производството си към своята разработка Sevic 500

                                Коментар

                                Working...
                                X