Първоначално изпратено от Scottie Pippen
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение
Благодаря!
Ти беше един от хората които пишеха за Алтерко, та след като се разрових и аз, направих най-успешната си инвестиция от 2007 г, насам.
Този път обаче сме на различни мнения. Бъдещето ще покаже кой е бил прав. Дано само не е близкото бъдеще /провал на увеличението на капитала/.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнениеПечеля от усещанията си...там имам талант, дарба...други с талант във фундамента волативност тех анализ.... явно има добри във всяко едно поприще...бях там возиха ме лв двете коли... запознах се в тек парка със собственика на син карс....Пожелвам ти успех в тази инвестиция!
Ти беше един от хората които пишеха за Алтерко, та след като се разрових и аз, направих най-успешната си инвестиция от 2007 г, насам.
Този път обаче сме на различни мнения. Бъдещето ще покаже кой е бил прав. Дано само не е близкото бъдеще /провал на увеличението на капитала/.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение
Е, не всички имаме твоя подход при влизане в позиция. Не познавам и хората от Алтерко, от Телелинк, от Телематик, но това не ми пречи да съм акционер там.
Ако имаш някакви лични впечатления, моля, нали затова е този форум.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнениеТи ходи ли да видиш колите в тек парк? Запозна ли се със собственика на син карс?
Ако имаш някакви лични впечатления, моля, нали затова е този форум.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнениеБрей, тук голямо мълчание. Май наистина всички са се изнесли от форума. Днес беше последна възможност да се купят акции даващи права за увеличението. Никакъв интерес. Сигурно, ако влезе в полезрението на г-н Мартинов, ще се избиете да купувате....Може и просто момента да е лош.
Коментар
-
Привет от бай Ви Хълк,
седя си от няколко дни и чета коментари...и искам да споделя няколко мои впечатления след посещението ми на изложението за автомобили с професионално предназначение в Хановер.
1. Всички батерии се правят с клетки от Китай - без изключение! Точко както 99% от компонентите в Apple и в Tesla се правят в Азия (Котай, Кореа, Тайван и т.н.). Ако това не е така всичко ще струва горе-долу двойно. Така че коментарите за батерията са напълно излишни.
2. Sevic500 е категория L7, която няма нищо общо с категория N1 (в която се намира LCity). За това и Sevic има само една седалка в кабината и може да натовари макс 600 кила (ама на хартия). Така че сравняването на двете е все едно да сравнявате apple и с pineapple (ябълки с ананас) . Няма да описвам разликите в категориите, защото са много и всеки може да прочете сам. Друг е въпросът че автомобилът е китайски, но за да могат да се удрят обществени поръчки в ЕС и USA трябва да мине през "кръщаване" че е "made in EU". Точка и по тази тема.
3. В момента има огромно търсене за товарни електрички до 3.5 тона (N1) и никакво предлагане. Едиснтвените, които предлагат реално и могат да доставят са отново китайци и се казват Максус. Мерцедес и другите "големи момчета" приемат поръчки с дата на доставка 2025. Стартъп-ите от друга страна са с готови концептуални модели, точно както бяха Син Карс преди 1 година. Но концептуалният модел трябва да мине през хомологация - минимум 1 година. Тази пазарна конюнктиура отваря широко вратата за около 2 години, за тези които са готови. За момента битката в този период (в категорията N1) се очертава да е между Максус и LCity или "made in China" срещу "made in EU".
4. Относно използването на чуждо шаси от водещ Европейски производител, доколкот разбрах от отговорите, които получих на мейла си от СинКарс, става въпрос за изцяло различен модел и изцяло различна производствена линия, която няма общо с линията на LCity, но не казаха нищо повече. Тоест гамата продукти ще се увеличи. Иначе ако помислите малко, по пътя на изключването производителите може да са само два, но това го оставям за домашно.
5. Относно местенето на производството в Ръмъния, мога да кажа само че е ТЪЖНО, че не можем да задържим инвеститори в България, но с това управление и безхаберни кадри в БАИ с под елементарни познания по каквото и да било - няма как резултатът да е различен.
Държа да отпележа че съм горд притежател на акций от Син Карс, за това и отделям време за рисърч.
Бай ви ХълкLast edited by Hulk; 27.09.2022, 14:02.
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение
Важното е, че може да избира размера и формата на кутията и... колко клетки да върже
И че... има дупка на Пазара
Наздраве Slg!!!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Slg Разгледай мнение
а батериите на Даскалов са китайски клетки, които той събира в една правоъгълна кутия и ги връзва последователно
И че... има дупка на Пазара
Наздраве Slg!!!
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение
Интересно, първите им камиончета са по китайски патент, а батериите им са азиатски.
Основния им проблем, а и най-голямото им предимство изглежда са батериите, а те са и едни от най-скъпите компоненти
Дали няма да поискат оферта за батериите от Даскалов - той би трябвало да може да им асемблира точно такива батерии, от каквито имат нужда...
- 3 Харесвания
Коментар
-
Интересно, първите им камиончета са по китайски патент, а батериите им са азиатски.
Основния им проблем, а и най-голямото им предимство изглежда са батериите, а те са и едни от най-скъпите компоненти
Дали няма да поискат оферта за батериите от Даскалов - той би трябвало да може да им асемблира точно такива батерии, от каквито имат нужда...
Коментар
Коментар