If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Интересно, първите им камиончета са по китайски патент, а батериите им са азиатски.
Основния им проблем, а и най-голямото им предимство изглежда са батериите, а те са и едни от най-скъпите компоненти
Дали няма да поискат оферта за батериите от Даскалов - той би трябвало да може да им асемблира точно такива батерии, от каквито имат нужда...
а батериите на Даскалов са китайски клетки, които той събира в една правоъгълна кутия и ги връзва последователно
Интересно, първите им камиончета са по китайски патент, а батериите им са азиатски.
Основния им проблем, а и най-голямото им предимство изглежда са батериите, а те са и едни от най-скъпите компоненти
Дали няма да поискат оферта за батериите от Даскалов - той би трябвало да може да им асемблира точно такива батерии, от каквито имат нужда...
И как ще останат конкурентни по този начин. От една страна големите западни производители , от друга - евтини китайски марки. В най-добрия случай след години ще асемблират по няколко хил. бройки на година с части произведени в Китай. Даскалов от ентусиаст се превръща в продавач на мечти.
Сигурно им излиза по-евтино купено шаси, произведено на роботизирана линия, отколкото при едно манифактурно производство
и по - бързо могат да вдигнат бройките
Да, хубаво са решили да купят готова половината кола, щото никой няма да ги чака тепърва да измислят всяка бурмичка, а до година две не се ли позиционират може да изтърват влака.
И как ще останат конкурентни по този начин. От една страна големите западни производители , от друга - евтини китайски марки. В най-добрия случай след години ще асемблират по няколко хил. бройки на година с части произведени в Китай. Даскалов от ентусиаст се превръща в продавач на мечти.
договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител
Да, хубаво са решили да купят готова половината кола, щото никой няма да ги чака тепърва да измислят всяка бурмичка, а до година две не се ли позиционират може да изтърват влака.
Всъщност, това е новото.
Въпросът е - кой е този наложен Европейски автомобилен производител?
Давам Златен скунск на motion1 за втория му абзац
Мерси за приза, ще си го нося с гордост, ако цитираните от теб поредни "договорки" и "цели" в действителност бъдат изпълнени Много повече бих се радвал да имаме успешна и развиваща се компания на БФБ, отколкото да се окажа прав, че са поредните празни приказки.
Син Карс Индъстри АД-София
Друга нерегулирана информация
11:54
За да бъде запълнена предлаганата гама с най-малките лекотоварни автомобили (до 2000кг общо тегло), е договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител. По този начин ще бъде спестен много времеви и финансов ресурс за развойна дейност. Върху готовата платформа ще бъдат вградени вече създадените от СИН КАРС системи, купе и компоненти, спазвайки заложената посока на развитие и решения за мобилността в градската среда. Това ще позволи да бъде увеличен многократно капацитета на производството, като към 2030г. целта е да се доставят 100 автомобила на производствена смяна – или около 100 000 броя автомобила на годишна база. При изпълнение на поставените цели приходът ще надхвърли 5 млрд. евро на година.
Всъщност, това е новото.
Въпросът е - кой е този наложен Европейски автомобилен производител?
Син Карс Индъстри АД-София
Друга нерегулирана информация
11:54
На специално събитие по случай откриването на новата производствена линия в R&D-центъра на СИН КАРС в гр. Русе бяха обявени дългосрочните плановете за развитие на производството, както в България, така и в Румъния. Продължава усилена работа за усъвършенстване на работните процеси като целта е да бъде достигната максимална ефективност и бързина. За следващата година е заявена поръчка за над 400 броя L CITY само за холандския пазар.
Утвърдените методи на производство в R&D-центъра в Русе ще бъдат имплементирани и в новия завод в град Гюргево, Румъния. Теренът, който е избран съвместно с община Гюргево, е разположен на границата между България и Румъния – на пътната артерия, свързваща Европа и Азия.
Паралелно с усъвършенстване на процесите, започва и разработването на следващите модели, като първият ще е L CITY куриер (до 3,5 т), следван от закрит и открит пътнически модел.
За да бъде запълнена предлаганата гама с най-малките лекотоварни автомобили (до 2000кг общо тегло), е договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител. По този начин ще бъде спестен много времеви и финансов ресурс за развойна дейност. Върху готовата платформа ще бъдат вградени вече създадените от СИН КАРС системи, купе и компоненти, спазвайки заложената посока на развитие и решения за мобилността в градската среда. Това ще позволи да бъде увеличен многократно капацитета на производството, като към 2030г. целта е да се доставят 100 автомобила на производствена смяна – или около 100 000 броя автомобила на годишна база. При изпълнение на поставените цели приходът ще надхвърли 5 млрд. евро на година.
Тази информация чаках вече 10 дена. Ще разпъвам акордеона тази вечер.
Струва ми се, че Син карс се подценява от много колеги. Вярно, че малко закъсняват с обещанията, но все пак има и форсмажори, които оправдават Даскалов и компания.
За мен тук се работи стъпка по стъпка. Крачат бавно за да стигнат далеч.
Тъкмо гледам за началото на Тесла и там от 2003 насам се крачи бавно.
Вярвам, че предстоят добри години за Син Карс. Имам акции!
За мен въпросът пред SIN е как ще се справят с конкуренцията. Планове за светло бъдеще лесно се чертаят, когато все още пазара изглежда в зародиш. Към него обаче гледат старите огромни играчи от двигателите с вътрешно горене, които няма да си оставят бизнеса. Те са познати и клиентите им имат доверие, така че пазара всъщност далеч не е "девствен". "Старите" вече имат изградени заводи, персонал, контакти, технологии, софтуер т.е. според мен те са с "летящ старт".
Проблемът пред електромобилът винаги е бил носителят на енергия - батерията, и нейната енергийна плътност. При него обаче пазарът има по-ниска бариера за достъп, тъй като самото превозно средство е по-просто за изработка, с по-малко и по-прости компоненти, необвързани с патенти в сравнение със стандартните возила.
Затова и множество нови дребни играчи като SIN се опитват да сбъднат мечти. Дори у нас си имаме конкуренция, която е по-напред: https://milarainternational.com/%d0%...8%d0%bb%d0%b8/
Не че не може да стане туй що ни се иска, но няма да е толкоз лесно.
С оглед на тази оценка и обема на предлагания капитал, явно са успели да излъжат някой голям инвеститор.
Желая успех на г-н Даскалов, БФБ има нужда от success stories, НО за мен Син Карс до момента освен едни надути неспазени обещания, хвърляне на пясък в очите, неизпълнени срокове и биене в гърдите - друго не са показали.
Амбициозни цели имат от самото начало на излизане на БФБ, а до момента - нищо насреща. Имаха план за хомологация до края на лятото на 2021, едвам я изкараха през пролетта на 2022; щяха да произведат и продадат 10 автомобила с финансирането от IPO-то, а едвам направиха 5(уж). Абсолютно информационно затъмнение до лятото на 2022 - а сега излизат с нови обещания и УЖ договорени поръчки за чуждестранни пазари. Пак казвам, силно се надявам това да се превърне в една просперираща компания- ТЕСЛА на Балканите, но интуицията ми, както и фактите до момента ме карат да мисля другояче....
Коментар