Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от GenCho Разгледай мнение
И как ще останат конкурентни по този начин. От една страна големите западни производители , от друга - евтини китайски марки. В най-добрия случай след години ще асемблират по няколко хил. бройки на година с части произведени в Китай. Даскалов от ентусиаст се превръща в продавач на мечти.
и по - бързо могат да вдигнат бройките
Коментар
-
Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнениеДа, хубаво са решили да купят готова половината кола, щото никой няма да ги чака тепърва да измислят всяка бурмичка, а до година две не се ли позиционират може да изтърват влака.
- 1 like
Коментар
-
договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение
Всъщност, това е новото.
Въпросът е - кой е този наложен Европейски автомобилен производител?
Давам Златен скунск на motion1 за втория му абзац
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнениеСин Карс Индъстри АД-София
Друга нерегулирана информация
11:54
За да бъде запълнена предлаганата гама с най-малките лекотоварни автомобили (до 2000кг общо тегло), е договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител. По този начин ще бъде спестен много времеви и финансов ресурс за развойна дейност. Върху готовата платформа ще бъдат вградени вече създадените от СИН КАРС системи, купе и компоненти, спазвайки заложената посока на развитие и решения за мобилността в градската среда. Това ще позволи да бъде увеличен многократно капацитета на производството, като към 2030г. целта е да се доставят 100 автомобила на производствена смяна – или около 100 000 броя автомобила на годишна база. При изпълнение на поставените цели приходът ще надхвърли 5 млрд. евро на година.
Въпросът е - кой е този наложен Европейски автомобилен производител?
Давам Златен скунск на motion1 за втория му абзац
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнениеСин Карс Индъстри АД-София
Друга нерегулирана информация
11:54
На специално събитие по случай откриването на новата производствена линия в R&D-центъра на СИН КАРС в гр. Русе бяха обявени дългосрочните плановете за развитие на производството, както в България, така и в Румъния. Продължава усилена работа за усъвършенстване на работните процеси като целта е да бъде достигната максимална ефективност и бързина. За следващата година е заявена поръчка за над 400 броя L CITY само за холандския пазар.
Утвърдените методи на производство в R&D-центъра в Русе ще бъдат имплементирани и в новия завод в град Гюргево, Румъния. Теренът, който е избран съвместно с община Гюргево, е разположен на границата между България и Румъния – на пътната артерия, свързваща Европа и Азия.
Паралелно с усъвършенстване на процесите, започва и разработването на следващите модели, като първият ще е L CITY куриер (до 3,5 т), следван от закрит и открит пътнически модел.
За да бъде запълнена предлаганата гама с най-малките лекотоварни автомобили (до 2000кг общо тегло), е договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител. По този начин ще бъде спестен много времеви и финансов ресурс за развойна дейност. Върху готовата платформа ще бъдат вградени вече създадените от СИН КАРС системи, купе и компоненти, спазвайки заложената посока на развитие и решения за мобилността в градската среда. Това ще позволи да бъде увеличен многократно капацитета на производството, като към 2030г. целта е да се доставят 100 автомобила на производствена смяна – или около 100 000 броя автомобила на годишна база. При изпълнение на поставените цели приходът ще надхвърли 5 млрд. евро на година.
- 1 like
Коментар
-
Струва ми се, че Син карс се подценява от много колеги. Вярно, че малко закъсняват с обещанията, но все пак има и форсмажори, които оправдават Даскалов и компания.
За мен тук се работи стъпка по стъпка. Крачат бавно за да стигнат далеч.
Тъкмо гледам за началото на Тесла и там от 2003 насам се крачи бавно.
Вярвам, че предстоят добри години за Син Карс. Имам акции!
- 2 Харесвания
Коментар
-
За мен въпросът пред SIN е как ще се справят с конкуренцията. Планове за светло бъдеще лесно се чертаят, когато все още пазара изглежда в зародиш. Към него обаче гледат старите огромни играчи от двигателите с вътрешно горене, които няма да си оставят бизнеса. Те са познати и клиентите им имат доверие, така че пазара всъщност далеч не е "девствен". "Старите" вече имат изградени заводи, персонал, контакти, технологии, софтуер т.е. според мен те са с "летящ старт".
Проблемът пред електромобилът винаги е бил носителят на енергия - батерията, и нейната енергийна плътност. При него обаче пазарът има по-ниска бариера за достъп, тъй като самото превозно средство е по-просто за изработка, с по-малко и по-прости компоненти, необвързани с патенти в сравнение със стандартните возила.
Затова и множество нови дребни играчи като SIN се опитват да сбъднат мечти. Дори у нас си имаме конкуренция, която е по-напред: https://milarainternational.com/%d0%...8%d0%bb%d0%b8/
Не че не може да стане туй що ни се иска, но няма да е толкоз лесно.Last edited by Poncho; 20.09.2022, 17:34.
Коментар
-
С оглед на тази оценка и обема на предлагания капитал, явно са успели да излъжат някой голям инвеститор.
Желая успех на г-н Даскалов, БФБ има нужда от success stories, НО за мен Син Карс до момента освен едни надути неспазени обещания, хвърляне на пясък в очите, неизпълнени срокове и биене в гърдите - друго не са показали.
Амбициозни цели имат от самото начало на излизане на БФБ, а до момента - нищо насреща. Имаха план за хомологация до края на лятото на 2021, едвам я изкараха през пролетта на 2022; щяха да произведат и продадат 10 автомобила с финансирането от IPO-то, а едвам направиха 5(уж). Абсолютно информационно затъмнение до лятото на 2022 - а сега излизат с нови обещания и УЖ договорени поръчки за чуждестранни пазари. Пак казвам, силно се надявам това да се превърне в една просперираща компания- ТЕСЛА на Балканите, но интуицията ми, както и фактите до момента ме карат да мисля другояче....Last edited by motion1; 20.09.2022, 16:45.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Yori Разгледай мнение
тези, които купуваха биодит на 3лв, сега купуват карс-а на 1,25, ще видим до къде ще стигнат
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнениеДа не са открили нефт в румънския парцел?
Новите акции ще са на 1,14...
Или... интересен нов инвеститор?
- 1 like
Коментар
Коментар