IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Син Карс Индъстри АД-София
    Друга нерегулирана информация
    11:54

    На специално събитие по случай откриването на новата производствена линия в R&D-центъра на СИН КАРС в гр. Русе бяха обявени дългосрочните плановете за развитие на производството, както в България, така и в Румъния. Продължава усилена работа за усъвършенстване на работните процеси като целта е да бъде достигната максимална ефективност и бързина. За следващата година е заявена поръчка за над 400 броя L CITY само за холандския пазар.

    Утвърдените методи на производство в R&D-центъра в Русе ще бъдат имплементирани и в новия завод в град Гюргево, Румъния. Теренът, който е избран съвместно с община Гюргево, е разположен на границата между България и Румъния – на пътната артерия, свързваща Европа и Азия.

    Паралелно с усъвършенстване на процесите, започва и разработването на следващите модели, като първият ще е L CITY куриер (до 3,5 т), следван от закрит и открит пътнически модел.

    За да бъде запълнена предлаганата гама с най-малките лекотоварни автомобили (до 2000кг общо тегло), е договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен Европейски автомобилен производител. По този начин ще бъде спестен много времеви и финансов ресурс за развойна дейност. Върху готовата платформа ще бъдат вградени вече създадените от СИН КАРС системи, купе и компоненти, спазвайки заложената посока на развитие и решения за мобилността в градската среда. Това ще позволи да бъде увеличен многократно капацитета на производството, като към 2030г. целта е да се доставят 100 автомобила на производствена смяна – или около 100 000 броя автомобила на годишна база. При изпълнение на поставените цели приходът ще надхвърли 5 млрд. евро на година.

    Коментар


    • Вижте колата в началото на клипа
      https://www.youtube.com/watch?v=-ZxV-nOc428

      В следващия може и да покажат някое от камиончетата.

      Коментар


      • Ще вземе да стане българската тесла.

        Коментар


        • RAM Europe става официален представител на автомобилите L CITY за Гърция и Кипър

          Миналата седмица се подписа договор за сътрудничество между СИН КАРС Индъстри АД и RAM Europe S.A., Гърция. RAM Europe e най-големият производител на леки и тежки сметопреработвателни и сметопочистващи машини на Балканите и един от най-големите участници в сектора на сметопреработването в Европа. Гръцката компания поема представителството на автомобилите L CITY на територията на Гърция и Кипър, като основният фокус ще бъдат общини и компании, ангажирани в сферата на сметосъбирането, и най-вече в островните части на Гърция. От гръцка страна договорът беше подписан от собственика и изпълнителен директор на компанията - Тодорис Рендзос, който посети лично производствената база за автомобилите и батериите на СИН КАРС Индъстри в Русе, заедно с основния екип от инженери на RAM Europe.
          Гръцкият производител избра автомобилите L CITY след едногодишен обстоен преглед на европейския пазар и посещение на всички производствени площадки за лекотоварни автомобили в категорията N1 (общо тегло до 3500 кг).
          Непосредствено преди официалната церемония по откриването на новоизградената производствена линия в R&D-центъра на СИН КАРС в Русе, двете страни подписаха договора за сътрудничество и договор за поръчка на един автомобил L CITY от модела Pickup (с открита каросерия) със срок за доставка ноември 2022г.
          Това е първият директен договор на СИН КАРС Индъстри АД с европейска компания - производител.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Hulk Разгледай мнение
            Мисля че след хомологацията бизнеса излиза от сферата на пожеланията и влиза в сферата на фактите и това сега ще е "реалното" IPO. Ама да видим какво ще се случи, все пак пазара се ръководи от много фактори, не само от математика.
            В интервюто пред Bloomberg Мажо казва, че вече работят по въпроса да вкарат електромобилите на SIN в лизингови схеми в Холандия и Германия. В Холандия след 2024 само електрически автомобили ще могат да влизат в ЦГЧ.

            Имали над 400 поръчки за следващата година. Целта им е догодина да изкарват по един електромобил на смяна, т.е. по 2 или 3 на ден, в зависимост от това, на колко смени работят.

            Най-евтините електромобили са около 40 к eur... за който иска да смята
            Ще сложи в малкия си джоб всички биймчета

            Има и още нещо - изглежда Мажо иска да покаже мускули и да предложи партньорство на някой от най-големите 10
            https://www.publics.bg/bg/news/31968/

            Не може да му се отрече, че действа със замах

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Hulk Разгледай мнение

              И аз имах същите мисли в главата, но предполагам че на ценови нива от 0,9-1,0 предлагането няма де е за повече от 100-200 хиляди лева, ако някой иска да влезне с обем ще тябва да плати емисионната цена от 1.14лв. Интересният въпрос е, колко ще се появят на около 1.10 като предлагане...но дори при крайната хипотеза, че всикчи тръгнат да продават максималния обем е 2 милиона лева (размера на IPO-то от 2021), което е доста по-малко, като стъпка от 16 милиона лева. Мисля че след хомологацията бизнеса излиза от сферата на пожеланията и влиза в сферата на фактите и това сега ще е "реалното" IPO. Ама да видим какво ще се случи, все пак пазара се ръководи от много фактори, не само от математика.
              Тук могат да продават на тези нива само тези, които са се опарили от Сирма. Иначе няма логика. Всички новини са добри, а акцията не мърда.
              Не е препоръка, ушил съм се добре тук.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение
                Привет, колеги!
                Дали някой от вас присъства на откриването вчера? Ако да, успяхте ли да попитате как са определили цената от 1,14 за увеличението на капитала, имайки предвид настоящата борсова цена.
                И аз имах същите мисли в главата, но предполагам че на ценови нива от 0,9-1,0 предлагането няма де е за повече от 100-200 хиляди лева, ако някой иска да влезне с обем ще тябва да плати емисионната цена от 1.14лв. Интересният въпрос е, колко ще се появят на около 1.10 като предлагане...но дори при крайната хипотеза, че всикчи тръгнат да продават максималния обем е 2 милиона лева (размера на IPO-то от 2021), което е доста по-малко, като стъпка от 16 милиона лева. Мисля че след хомологацията бизнеса излиза от сферата на пожеланията и влиза в сферата на фактите и това сега ще е "реалното" IPO. Ама да видим какво ще се случи, все пак пазара се ръководи от много фактори, не само от математика.
                Last edited by Hulk; 09.09.2022, 17:26.

                Коментар


                • Привет, колеги!
                  Дали някой от вас присъства на откриването вчера? Ако да, успяхте ли да попитате как са определили цената от 1,14 за увеличението на капитала, имайки предвид настоящата борсова цена.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                    Интересното е че има производство на батерии, преди време беше се предлагаха поточни линнии за съвсем малките батерии в Китай, по 10милиона и много китайски фирмички производителки се нароиха там тогава. Гледах ги по сайтове на които се предлага оборудване машините и честно си мислех че искат мното пари. За тези батерии за които са направили поточна линия със сигурност имат нещо което е за повече от 10 милиона евро. 700 декара земя по 2000 хиляди лева струва 1.4 милиона, т.е. не е нещо..но както казваш има значение какви възможности се отварят, не знам може да има порътчки от Румъния, тя стои добре с производството на ток и имат и субсидии за електромобили. Едва ли става въпрос само за възможност за писта, може да се прави по сериозно производство. Отливките им на детайли са много качественни, те имат опит за по скъпи коли.
                    Как ги определи на 2000лв/дк? Спокойно може да е мнооого по-скъпа подобна земя в бг. За акционерите е супер, ама като българи

                    Коментар


                    • Интересното е че има производство на батерии, преди време беше се предлагаха поточни линнии за съвсем малките батерии в Китай, по 10милиона и много китайски фирмички производителки се нароиха там тогава. Гледах ги по сайтове на които се предлага оборудване машините и честно си мислех че искат мното пари. За тези батерии за които са направили поточна линия със сигурност имат нещо което е за повече от 10 милиона евро. 700 декара земя по 2000 хиляди лева струва 1.4 милиона, т.е. не е нещо..но както казваш има значение какви възможности се отварят, не знам може да има порътчки от Румъния, тя стои добре с производството на ток и имат и субсидии за електромобили. Едва ли става въпрос само за възможност за писта, може да се прави по сериозно производство. Отливките им на детайли са много качественни, те имат опит за по скъпи коли.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                        Slg, да много са близо, освен това е много привлекателен подаръка. Не знам самата Румъния, до колко може да е пазар за такива лекотоварни електромобили, имаше също и субсидия за електромобили при тях. Мисълта ми бе че за Даскалов това не е кой знае каква сделка, ако наистина има голяма площ възможностите например производството да се захрани с енергия от собствен соларен парк не е за пренебрегване. Разходите за енергия се очертава да стават същественни при всяка една дейност, цените летят. Защо България не създава същите условия, дори по добри би могла ?
                        В интервюто обяснва, че иска да направи и писта за тестване на продукцията, а също и за спортните коли, които произвеждат. За това са му тези 700 декара, иначе самото производство на този етап е в 2 халета до колкото видях.

                        Коментар


                        • Slg, да много са близо, освен това е много привлекателен подаръка. Не знам самата Румъния, до колко може да е пазар за такива лекотоварни електромобили, имаше също и субсидия за електромобили при тях. Мисълта ми бе че за Даскалов това не е кой знае каква сделка, ако наистина има голяма площ възможностите например производството да се захрани с енергия от собствен соларен парк не е за пренебрегване. Разходите за енергия се очертава да стават същественни при всяка една дейност, цените летят. Защо България не създава същите условия, дори по добри би могла ?

                          Коментар


                          • https://www.bloombergtv.bg/a/16-bizn...yurgevo-zaradi
                            Изгледайте интервюто, ще намерите отговорите на въпросите си.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                              За какво са ти 700 декара за да произвеждаш по няколко автомобила на ден. Много по лесно е да доставяш части и да сглобяваш един автомобил на ден в помещение голямо колкото два големи гаража. В Япония така ги правеха автомобилите и мотоциклетите, частите се правят от частни работилници, минава куриерски транспорт и ги доставя за следващия ден там където се сглобяват. Дори там нещата са ги стиковали почасово. В Румъния труда е по скъп, ще плащаш нищожен наем за гола земя и два пъти по големи разходи за труд. Но българина е така построен човек, че вечно се надява да му потръгне някъде в чужбина, не където е създаден като човек. В България в момента има помещения за производство, готови които фучат празни.
                              Гюргево е на 13км от Русе или 24 мин според гоооогле. България и Румъния са в ЕС... има чужбина и чужбина.

                              Коментар


                              • За какво са ти 700 декара за да произвеждаш по няколко автомобила на ден. Много по лесно е да доставяш части и да сглобяваш един автомобил на ден в помещение голямо колкото два големи гаража. В Япония така ги правеха автомобилите и мотоциклетите, частите се правят от частни работилници, минава куриерски транспорт и ги доставя за следващия ден там където се сглобяват. Дори там нещата са ги стиковали почасово. В Румъния труда е по скъп, ще плащаш нищожен наем за гола земя и два пъти по големи разходи за труд. Но българина е така построен човек, че вечно се надява да му потръгне някъде в чужбина, не където е създаден като човек. В България в момента има помещения за производство, готови които фучат празни.

                                Коментар

                                Working...
                                X