Днес е последната възможност за търговия с правата.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение
„СИН КАРС Индъстри“ АД споделя намерението си да потърси възможности за следващо увеличаване на капитала си с емисия акции на Холандския борсов пазар. Това ще се планира с цел осигуряване на допълнителен тласък на производството на електрическите превозни средства L CITY. Увеличението на капитала от провеждащата се в момента процедура ще помогне на компанията да се справи с поръчките за електромобили за следващата година, както и да увеличи капацитета на производствената си база в Русе. Целта на компанията е да постигне устойчиви и успешни продажби на електромобилите през 2023г., след което да мултиплицира и разшири производството с изграждането на нова фабрика в Румъния и в непосредствена близост до Русе.
Построяването на фабрика в Румъния e съществена инвестиция и нейното финализиране до последния етап на изграждането ще изисква набиране на съществен допълнителен капитал, за който компанията ще потърси ресурс чрез листване в Амстердам в края на 2024г.
Във връзка с информацията по-горе искаме да отбележим, че излязлата публикация за СИН КАРС в сайта на Bloomberg Europe Edition е изцяло по тяхна инициатива и СИН КАРС не беше информиран предварително за датата, на която статията ще бъде публикувана.
Миналата седмица на посещение в „Центъра за проучване и разработки“ на СИН КАРС в Русе бяха г-н Димитру Беану - председател на Окръжния Съвет на Гюргево, г-н Адриан Ангелеску - кмет на Гюргево и проф. арх. д-р Тибериу Флореску – председател на румънския регистър на урбанистите. Двете страни подписаха рамково споразумение за следващия етап от процедурата по изграждане на производствената фабрика в Гюргево (до завършване на проектирането и получаване на разрешение за строеж), с което бяха определени датите и сроковете за проектиране на производствената площадка. На срещата бяха уточнени и други детайли по наемането на необходимата за строителството земя.
Новина в Bloomberg ....
Докато всички чакаме и сме заложили на еднорог в небето, да нe се озовем с еднорог по пътищата ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение
- 3 Харесвания
Коментар
-
„СИН КАРС Индъстри“ АД споделя намерението си да потърси възможности за следващо увеличаване на капитала си с емисия акции на Холандския борсов пазар. Това ще се планира с цел осигуряване на допълнителен тласък на производството на електрическите превозни средства L CITY. Увеличението на капитала от провеждащата се в момента процедура ще помогне на компанията да се справи с поръчките за електромобили за следващата година, както и да увеличи капацитета на производствената си база в Русе. Целта на компанията е да постигне устойчиви и успешни продажби на електромобилите през 2023г., след което да мултиплицира и разшири производството с изграждането на нова фабрика в Румъния и в непосредствена близост до Русе.
Построяването на фабрика в Румъния e съществена инвестиция и нейното финализиране до последния етап на изграждането ще изисква набиране на съществен допълнителен капитал, за който компанията ще потърси ресурс чрез листване в Амстердам в края на 2024г.
Във връзка с информацията по-горе искаме да отбележим, че излязлата публикация за СИН КАРС в сайта на Bloomberg Europe Edition е изцяло по тяхна инициатива и СИН КАРС не беше информиран предварително за датата, на която статията ще бъде публикувана.
Миналата седмица на посещение в „Центъра за проучване и разработки“ на СИН КАРС в Русе бяха г-н Димитру Беану - председател на Окръжния Съвет на Гюргево, г-н Адриан Ангелеску - кмет на Гюргево и проф. арх. д-р Тибериу Флореску – председател на румънския регистър на урбанистите. Двете страни подписаха рамково споразумение за следващия етап от процедурата по изграждане на производствената фабрика в Гюргево (до завършване на проектирането и получаване на разрешение за строеж), с което бяха определени датите и сроковете за проектиране на производствената площадка. На срещата бяха уточнени и други детайли по наемането на необходимата за строителството земя.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнениеhttps://sincars.co.uk/bg/sin-cars-an...urgiu-romania/
А ето това ми хареса. Кметът идва на крака при нас.
стори ми се че тази вечер видях реклама на син карс по телевизора или се бъркам?
Коментар
-
https://sincars.co.uk/bg/sin-cars-an...urgiu-romania/
А ето това ми хареса. Кметът идва на крака при нас.Last edited by dimi71; 20.10.2022, 22:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение
Дими,
вероятно филмите са ти помогнали да си вдигнеш емоциалната интелигентност
Не разбирам защо мислиш, че е икономически безсмислено Мажо да участва в увеличението? Мажо е физическо лице, различно от юридическото лице Син Карс. Ако се запишат всички нови акции, и Мажо не участва в това увеличение, неговият дял ще падне до 52 - 53%. Което не е добър сигнал за феновете...
Мажо е инженер, и сигурно не е много в час с капиталовите пазари. Едва ли предполага за терзанията на дребосъците
Добре, но колко акции можеш да купиш на 1.00. Колко е предлагането? 10 - 20 - 30 к акции? Ако искаш повече, търсиш права...
Каквото и да стане... не се впрягай! Предполагам, че не си сингъл, и си имаш вярно другарче... Гледайте филма, и се наслаждавайте на превратностите на Съдбата. В интересни времена живеем
Успех
А иначе логиката е тази: на Син им трябват 15 милки за да осъществят мечтата НИ. Сметките и касата са празни. Нормално за стартъп. Вариант едно-банков заем, не са се спрели на него. Вариант две- раздяла с част от собствеността. Даскалов притежава около 18 мил. акции и при августовските цени, трябва да продаде всичко. Значи увеличение на капитала, с което се търси партньор или поне голям инвеститор но мажо трябва да запази поне 51%, нормално е. И О, чудеса! При текущи цени на акция от 0.85 лв., се предлагат нови 13 милки на цена от 1,14, при което мажо запазва 54%. Логично е той да не участва, защото финансира проекта от самото начало и едва ли е натрупал милиони.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнениеМило съни.... при цялото ми уважение че си Дама незнайно егн... много обичам с факти... слагай си нежните очилца и чети какво съм писал... моля по акоратно... видимо си протеже на шефа или работиш Из някой посредник... та посочи къде съм нито съм писал за наживо участие нито за праг нито ме интересува кой ще го записва... писах пет пъти колко е голям големият... и да с мажо говорих в тек парка.. искаше увеличение на 100 мил оценка с тикет 10 мил евро чужд фонд... като гледам нито едното нито другото са факт...та тези 14% ръст за две години не са моита игра...аз гоня върхове 2914 м... щом чужденците не го оценяват защо аз да му доверявам парите си след две години....а и записалите акционери на ай Пи о то с 200 души акция не се прави за да стане акция търговия пазар трябват 1000 човека Мин за да има няква ликвидност...
и последно че ме уморихте вече... оказах се кръчмар и дискотека Джия.... бохем- може, но по онова време си бях просто талант дете на Плама Плевен... успех
тези неща, дето са видими за теб, не са истина за мен
Не работя и никога, по никакъв начин не съм работила за инвестиционен посредник. Не съм протеже на никакъв Шеф, но пък за сметка на това съм се сдобила с много свободи, които Протежетата ги нямат - свобода на мисълта, на словото, на действията, на бездействията, да се съобразяват с мен, и т.н.
И защото знам цената на тези свободи, затова много ценя гения, таланта, ума, смелостта, предприемачеството... Възхищавам се на такива хора, не ги хейтя безпричинно... Съдя за тях по делата и успехите им, а не по чара и щедростта им...
А сега си сложих нежните очилца, прочетох вниматено какво си ми написал, и установих, че... ти не си прочел достатъчно внимателно аз какво съм ти написала преди това...
(Написала съм някакви неща на Димито, пък ти си помислил, че са за теб... и си ми отговорил...)
Стига толкова, Скоти!
Хайде, със здраве!
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнение
Добра вечер, Съни!
1997 г.бях на квартира и под мен имаше Александра видео. За една година изгледах цялата им филмотека. Не се бях замислял, че всъщност се е отразило на възприятието ми на случващото се около мен.
На въпросите. Мажо не трябва да участва в увеличението, защото е икономически безсмислено.
Очаквах, както в Алтерко, първия ден стратегическият инвеститор да купи правата от Мажо, защото само той притежава достатъчно количество права. Така щяха да дадат спокойствие на нас, дребните и да си запишем акциите. Сега е мътна и кървава.
И явно не си следила постовете ми, аз съм и ще остана акционер тук. Явно ценя направеното от г-н Даскалов.
вероятно филмите са ти помогнали да си вдигнеш емоциалната интелигентност
Не разбирам защо мислиш, че е икономически безсмислено Мажо да участва в увеличението? Мажо е физическо лице, различно от юридическото лице Син Карс. Ако се запишат всички нови акции, и Мажо не участва в това увеличение, неговият дял ще падне до 52 - 53%. Което не е добър сигнал за феновете...
Мажо е инженер, и сигурно не е много в час с капиталовите пазари. Едва ли предполага за терзанията на дребосъците
Първоначално изпратено от dimi71 Разгледай мнениеИ да добавя. Как да запиша нови акции на 1,14, като мога да си ги купя на 1,00? Някой не си върши работата както трябва.
Каквото и да стане... не се впрягай! Предполагам, че не си сингъл, и си имаш вярно другарче... Гледайте филма, и се наслаждавайте на превратностите на Съдбата. В интересни времена живеем
Успех
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение
Хихи - хихи
Скоти, това ли ти е проблема?
На деликатния ти за*ник не му харесало как вози Син. Това е, защото в математическата не си си писал домашните редовно... а си бохемствал по барове и дискотеки...
Но на нидерландци и германци явно не са им толкова изнежени за*ниците, щом като са харесли Син и са поръчали 400 L City.
Димито по същото това време е гледал филми... щото бързо се филмира... и не може да различи факт от мнение...
Фактите Дими, ги търси в http://www.x3news.com. Пък това във форума, са мнения... в някои случаи неоснователни...
Как разбра, че няма инвеститор поне за минималния праг? Как разбра, че Мажо няма да участва в увеличението? Мажо ли ти каза?
Мажо тук много неща е направил... знае какво прави, и знае как да го направи! Каквото не знае... ще го научи!
Трябват му пари, за да продължи... и ще намери! Точка!!!
Аз мисля, че увеличението ще е успешно, може даже да се басирам!!!
1997 г.бях на квартира и под мен имаше Александра видео. За една година изгледах цялата им филмотека. Не се бях замислял, че всъщност се е отразило на възприятието ми на случващото се около мен.
На въпросите. Мажо не трябва да участва в увеличението, защото е икономически безсмислено.
Очаквах, както в Алтерко, първия ден стратегическият инвеститор да купи правата от Мажо, защото само той притежава достатъчно количество права. Така щяха да дадат спокойствие на нас, дребните и да си запишем акциите. Сега е мътна и кървава.
И явно не си следила постовете ми, аз съм и ще остана акционер тук. Явно ценя направеното от г-н Даскалов.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеспекуланта, разбиваха и не им издържаха голям пробег, а симсон от точно него време е дизайна щъркелчета както им казваха. После ако погледнеш мотопедите, възприема се дизайна на Балканчето точно неговия замисъл се налага, дори новия модел последния на Симсон е точно като на Балканчето, седалка, рама..а разликата във времето е над 10 години. Дори на японците са по архаичния дизаин като на немците по него време. Може да се намерят снимки в нета и по моделите за него време да се сравнят. На балканчето технологията е продадена някъде, забравил съм къде и спират да го правят, явно са решили да продават технологии, какво да се мъчат да произвеждат. Трябвало е да направят следващ модел май а не е имало кой да го конструира , измисля.
Хайде сега... -всичко българско и родно...
Балканчета ;- те жилата им не издържаха и в гаранция, ти патент ..та технологии ..дрън дрън ...
На 11години колело не карах(падах щото под рамка -трудно се задържах), но баща ми трябваше да премести трактора от единия блок на два-три км. и ме метна на "щъркелчето" -кръстено от теб и тк и не можя да ме свали после от него и с бензин сутрин не успя да го намери...
Та беше по възрастно от мен и режех вътрешни гуми за колело и ги монтирахме на симсома- пушка след две години сам цепех двигатела и центровки правех дори най добри на вартбург и трабант -УРОЦИТЕ ми бяха от симсома ...
Коментар
-
спекуланта, разбиваха и не им издържаха голям пробег, а симсон от точно него време е дизайна щъркелчета както им казваха. После ако погледнеш мотопедите, възприема се дизайна на Балканчето точно неговия замисъл се налага, дори новия модел последния на Симсон е точно като на Балканчето, седалка, рама..а разликата във времето е над 10 години. Дори на японците са по архаичния дизаин като на немците по него време. Може да се намерят снимки в нета и по моделите за него време да се сравнят. На балканчето технологията е продадена някъде, забравил съм къде и спират да го правят, явно са решили да продават технологии, какво да се мъчат да произвеждат. Трябвало е да направят следващ модел май а не е имало кой да го конструира , измисля.
Коментар
Коментар