IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парахoдство БРП (5BR / BRP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Здравейте на всички,

    тъй като бях случайно минаващ професионалист през този форум,

    ще Ви обявя една важна новина,

    след 3 седмици заминавам на рейс, почвам да си оправям документите,
    та сигурно няма да пиша повече.

    Единственото което мога да Ви препоръчам от себе си е:
    Да се интересувате колко растат акциите на БРП-то, но да се интересувате и от самото БРП, защото винта не го интересува дали акцията е 10 лв или 20 лв.

    Успех на всички, ако имам време ще драсна още веднъж, но само по професионални въпроси.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Пламен
      Captan, в зависимост от критериите информацията може да се нарече и стара. В конкретния случай е на 6 часа.
      Здр Пламен,

      за теб може да е на 6 часа инфо, за някои други е от три месеца.

      Не се обиждай! Ако питаме Kerezov, сигурно инфото е от една година.
      Както и да е де, много бързам, но ако знаех, щях да сложа една усмивка тук.

      Не знам защо, но имам впечатлението, че тука всички са си сложили едни розови очила и припяват колко добре се развива БРП-то.

      И може би ще Ви изненадам, но мисля, че БРП-то наистина върви нагоре, може би му трябват само малки корекции.

      До KLYN:

      г-н KLYN, ти наистина ли мислиш, че компетентността се свежда до това да знаеш кога БРП-то е купило нов съд? Ако така мислиш, просто те съжалявам. Ти какво ще кажеш, видял ли си поне икономическите и навигационни анализи и разчети за тези новопостроени .... баржи? Колко струват, откъде се тегли заем, какви са лихвите, коя е банката, какви навла и приходи се очакват и т.н.
      Моето мнение е че ти въобще не си чувал и за такива документи. Твой проблем.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от съни(тя)
        Кейптан, благодаря за отговора, но очаквах повече.
        Споменал си една моментна ситуация и правиш изводи без да отчиташ останалата информация?!
        Относно...алтернативите, ръководството твърди, че се работи в тази посока...
        Здр Съни/тя,

        Не знам защо всички тук очакват от мен нещо!? И то в повече.
        Има си мениджмънт и ръководство фирмата, към нея задавайте въпросите. Аз просто Ви насочвам вниманието към определени критични точки, за да не се падне от високо. Вие, ако сте акционери или инвеститори, ако искате ще вземете под внимание това на което наблягам, ако не искате, няма да го вземете под внимание. Това е Ваш избор.
        А относно изводите, аз лично очаквам много лоши показатели за края на годината. Мой си извод!

        Относно алтернативите, пак ти казвам, има си мениджмънт, те да ти ги кажат, т.е. използвай си законното право да ги питаш.

        Коментар


        • Captan, в зависимост от критериите информацията може да се нарече и стара. В конкретния случай е на 6 часа.

          Коментар


          • Кейптан, благодаря за отговора, но очаквах повече.
            Споменал си една моментна ситуация и правиш изводи без да отчиташ останалата информация?!
            Относно...алтернативите, ръководството твърди, че се работи в тази посока...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Captain
              Поредния спам с остаряла информация.
              Глупости на търкалета !

              Captain, като си толкоз компетентен, кажи кога за последно БРП е закупувало нов съд ! Подчертавам нов ! Новината според мен е супер! Вижда се, че се раздвижват нещата. Започва да се изпълнява инвеститорската програма, което означава, че мениджмънтът има визия. Естествено, че нещата стават бавно. Все пак става дума за строеж на плавателен съд, а това не се прави за 1-2 месеца.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от съни(тя)
                Кейптан, давай по същество.
                Какво те притеснява?Сподели го.
                Проблемите с Украйна не са от вчера и мисля, че вече е коментирано...
                Ти къде ги виждаш алтернативите?
                Здравей съни/тя,

                мен лично не ме притеснява нищо свързано с БРП, единствено, че съм от Русе и искам БРП-то да се развива, защото имам много приятели и познати работещи там.

                Не е коректно да ти казвам точно какви са алтернативите. Защото БРП-то си има мениджмънт и трябва да го зададеш този въпрос на тях. Доколкото си спомням по един закон се изискваше да има Директор за връзка с инвеститорите, който да отговаря точно на такива въпроси.Питай фирмите превозвачи и спедитори в Русе и ако са добронамерени ще ти кажат алтернативите.

                Което искам да ти кажа е, че когато има много лоши резултати, винаги се обвиняват проблемите с други страни или ниското или високо ниво на Дунава.

                Да, наистина поне в половината случаи е така, но в другата половина от случаите лошите последствия е можело да бъдат избегнати след навременно взети мерки. Но те не са взети и най-лесното е ...

                Радвам се че ме питаш, ако имаш въпроси насочени професионално към корабоплаването ще се радвам да ти отговоря, за борси и свързани към тях неща, не съм компетентен.

                Коментар


                • Поредния спам с остаряла информация.

                  И какво да правим,
                  да пляскаме с две ръце като на пленум на БКП след изказване на поредния комунистически лидер колко много България е извървяла по пътя към комунизма.

                  Важни са фактите за направеното, а не начина на представяне на това какво светло бъдеще ни очаква...

                  Коментар


                  • Кейптан, давай по същество.
                    Какво те притеснява?Сподели го.
                    Проблемите с Украйна не са от вчера и мисля, че вече е коментирано...
                    Ти къде ги виждаш алтернативите?

                    Коментар


                    • Във Варна строят
                      речни шлепове
                      Профилът на “Корабно машиностроене” се променя заради поръчка на Българско речно плаване
                      “Корабно машиностроене” започна строежа на серия от речни шлепове по поръчка на Параходство “Българско речно плаване”(БРП). Изпълението започна с разкроя на първата. Баржите ще бъдат несамоходни, безекипажни, с обем от 2000 тона. Според членът на Съвета на директорите на БРП Иван Лазаров в следващите пет години компанията ще поръча общо 30 шлепа от същата серия. Цената на единия е малко под 1 млн. евро. Ще се изпълняват по два едновременно, допълни изпълнителния директор на “Корабно машиностроене” Иван Даскалов. Според него първата двойка ще бъде готова за 6 месеца, а следващите ще бъдат изпълнявани за около четири. След като бъдат изработени, баржите ще бъдат изтласкани до Констанца с плавателни съдове на буксирната компания "Ви Ти Си”, след което ще бъдат придвижени по Дунав до Русе.
                      Към нас има запитвания за строеж на други подобни съдове, но ограниченията в мощностите не ни позволяват да ги поемем, допълни Даскалов. Засега няма да се разкирват нови работни места, но ако обемите се увеличат ще търсим нови хора, каза още шефът на “Корабно машиностроене”.
                      От днес започва промяна на профила на компанията към корабостроенето, категоричен бе Даскалов. Основната й дейност е корабно оборудване, като към момента се изпълняват поръчки на “Булярд корабостроителна индустрия”.
                      По думите на Даскалов след завършването на серията от баржи може да се мисли и за строеж на самоходни плавателни съдове за река, но към момента е рано да се прогнозира. Инвестицията за започване на строежа на шлеповете засега е около 1 млн. евро.
                      “Корабно машиностроене”, Параходство “Българско речно плаване” и "Ви Ти Си” са в различна степен собственост на “Химимпорт”.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от pesho777
                        17 Декември 2007 | 15:21

                        На заседание на Управителния съвет на Параходство Българско речно плаване АД-Русе беше взето решение за подписване на договор с Корабно машиностроене АД-Варна за строителство на 2 броя нови закрити сухотоварни баржи тип Европа IIВ, всяка с товароподемност от 2000 тона.

                        Строителството на баржите ще бъде извършено под надзора на Germanischer Lloyd.

                        През изминалата седмица компанията проведе общо събрание на акционерите, на което бе гласувана промяна в устава, а именно „Управителният съвет, след предварително съгласие от Надзорния съвет, се овластява със свое решение да увеличава капитала на дружеството до 40 млн. лв. чрез издаване на нови акции, в срок до 5 години, считано от момента на регистриране на настоящото изменение на Устава в съда.

                        За деветмесечието на 2007 г. Параходство Българско речно плаване обяви нетна консолидирана печалба в размер на 3.746 млн. лв., спрямо положителен финансов резултат от 913 хил. лв. за година по-рано.
                        Здр Пе6о 777,

                        Благодаря ти за старата информация! Нещо ново няма ли да кажеш?

                        И според теб какво е "закрити сухотоварни баржи тип Европа IIВ"?
                        Или правиш само копи пейст?
                        И какво като ще се строят под надзора на Germanischer Lloyd?
                        Ами то няма други. Защо не питаш защо не са под надзора на Българския Корабен Регистър (БКР)?
                        Ти да не си от тези които като видят нещо с латински букви и да се разтапят?
                        И какво е това деветмесечие? Сега е почти края на декември!!!!!!!!

                        Коментар


                        • 17 Декември 2007 | 15:21

                          На заседание на Управителния съвет на Параходство Българско речно плаване АД-Русе беше взето решение за подписване на договор с Корабно машиностроене АД-Варна за строителство на 2 броя нови закрити сухотоварни баржи тип Европа IIВ, всяка с товароподемност от 2000 тона.

                          Строителството на баржите ще бъде извършено под надзора на Germanischer Lloyd.

                          През изминалата седмица компанията проведе общо събрание на акционерите, на което бе гласувана промяна в устава, а именно „Управителният съвет, след предварително съгласие от Надзорния съвет, се овластява със свое решение да увеличава капитала на дружеството до 40 млн. лв. чрез издаване на нови акции, в срок до 5 години, считано от момента на регистриране на настоящото изменение на Устава в съда.

                          За деветмесечието на 2007 г. Параходство Българско речно плаване обяви нетна консолидирана печалба в размер на 3.746 млн. лв., спрямо положителен финансов резултат от 913 хил. лв. за година по-рано.

                          Коментар


                          • Много се чудех как да Ви съобщя тази новина без да ме изкарате най-лошия човек на света, но за късмет идва на помощ пресата. Това е публикация от миналия петък:

                            "Нивото на Дунав в момента е идеално за корабоплаване, но проблеми между Русия и Украйна възпрепятства превоза на товари за горния участък на реката и корабите на превозвачите стоят вързани за понтоните в града. От три години реката не е била толкова пълноводна през декември, което е носело загуби за корабоплавателните фирми. Сега нивото е 4,5 метра, но това не може да се използва пълноценно от превозвачите."

                            Мммммм дааааааа, то и с просто око като се види "постното" сведение за движението на корабите на БРП се разбира, че половината съдове на Параходството не са в движение.

                            Всичко това какво иде да каже?

                            YOU HAVE BEEN WARNED!!!

                            Демек когато лошите резултати дойдат, ще кажат ами нали Ви предупредихме!

                            Обаче работата е там, че акционерите и инвеститорите не трябва да научават тази информация от пресата.

                            Края на четвъртото тримесечие наближава, и е интересно да се сравнят резултатите от 3-то и 4-то тримесечие. А пък ако някой е по-инат, може да направи графика за тази година по тримесечия.

                            А най-важното е акционерите и инвеститорите да се заинтересуват как се компенсира проблема "Русия-Украйна"? Какви алтернативни мерки са предприети? И ако няма предприети алтернативни мерки, а горесупоменатия проблем продължи да речем... 10 години?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от gavaga
                              Абе капитана защо се правиш на наивен за кранчетата?Всяко държавно и общинско предприятие се е източвало и се източва и ще се източва докато не се приватизира - това няма нужда да ти го обяснявам

                              Абе gavaga,
                              ти не можа ли да разбереш, че аз не съм на по-различно мнение от теб!? Разбира се, че всяко общинско и държавно предприятие се източва и се е източвало. Работата е там, че докато БРП беше държавно дружество беше с едно ръководство, когато стана собственост на химимпорт, ... ръководството е абсолютно същото. Едни хора преди, същите хора сега. И как ще ме убедиш, че същите тези хора когато са източвали преди, сега са супер мениджъри!?

                              Така е, за миналото, когато беше държавно, всички са на едно мнение, имало е източване. Въпросът е какво се промени след като се приватизира? Щом Kerezov(който твърди че е някакъв фактор) твърди, че са спрени много кранчета, нека да ги обяви публично, кой е крал и колко. Иначе големите приказки колко много сме направили са за децата.

                              Мен лично не ме интересува колко са акциите на БРП-то. Мен ме интересува винта да се върти и корабите да се движат и да има хляб за много семейства в Русе.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Borsalino
                                Първоначално изпратено от съни(тя)
                                Ход, хайде пускай биковете, де)))
                                И пълен напред))

                                ...за камбуза, гугъл ми помогна да видя откъде ще дойдат напитките))
                                Внимавайте по трапа да не блъснете кока!
                                И да не паднете в галюна.

                                Коментар

                                Working...
                                X