АКО НЕ ПОЧНАТ ДА ДАВАТ ПАРИ СКОРО НЯМА ДА ИМА КОЙ ДА ГИ КАРА ТЕЗИ КОРАБИ!ТО И БЕЗ ТОВА СЕ ОЪРНА НА ПЕНСИОНЕРСКА ФИРМА
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парахoдство БРП (5BR / BRP)
Collapse
X
-
Следя от доста време изявите на една личнос която capt колкото оная ми работа трамвай.
Няма никаква разлика между баржа,лихтер,секция и т.н.
Просто различни думи за едно и също.
Мостикът на Г.Измирлиев е най-дребното.
Големите проблеми на БРП са 3
-квалифицираните кадри
-възраста на корабите
-загуба на товари поради изтичане на информация
Коментар
-
Captain, от ника ти , както и от коментарите следва да разбираме ,че си професионалист в корабоплаването и гледаш на нещата от мостика. Че си "мокър" е сигурно, дали си "Баро"е друг въпрос , но това едва ли впечатлява колегите от форума. Меренето на п....те на тая тема е характерно за бранша , но тук не. Коментарите ти обаче дори и да включват някакви познания най-общо казано внасят единствено смут по темата. Такива анализатори във форума колкото щеш. И ръководенето на корабна компания е нещо мнооого по- различно от "шофирането" на кораби по реката, повярвай ми.
Коментар
-
Това за чуждия флаг го предположих. Като се слушам едва ли си прост боцман и палубен. Може би от втори помошник нагоре. И със сигурност не си в машинното.
И някак си не те виждам шофьор на ферибот.
Та затова предположих че отиваш да плаваш някъде в голяма компания. Такава българска е само БРП. Това ми е логиката.
И разбира се е твоя работа къде ще плаваш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от HribolПървоначално изпратено от CaptainПървоначално изпратено от HribolКеиптън
Постоянно се опитваш да вкараш дискусията тук в някакъв технически ребус. Много малко да хората тук, които са виждали товарен кораб ( речен или морски) отблизо. Половината не знаят какво е винт и ванта или други мокри лафове.
Е някой ги знаем. Но темата е става ли нещо в БРП или не става. Според става, но бавно. Ако искаш да задеш тези въпроси защо де отиде на събранието и да ги зададеш. Така ми ние щяхме да научим отговорите.
А сега питаш риторично , а на такива въпроси не се отговаря, както е известно
радвам се че си чувал за ванта и други морски лафове.
Та ако темата е да не се задават въпроси, то за какво е тогава?
Да отида на събранието и да ги задам? Ами аз не съм акционер в БРП-то. И защо чакаш някой друг да ги зададе? За да получиш отговорите наготово. Ами защо ти не отиде на ОСА-то?
Значи ли това, че да не пиша тука?
Значи според теб да не задаваме въпроси, ами нямаш никакъв проблем, таман скоро заминавам, а и май аз съм единствения който задава въпроси.
Виж, може би наистина някои въпроси са ми реторични, на които не се отговаря както казваш, но какво лошо има в това, това е начин да се избегне информационното затъмнение.Как се слага тука усмивка
Е, чак пък технически ребус, айде сега не се изсилвай, много ми вдигаш акциите, нищо лошо де.... да те питам ли какво е....
Според теб основния проблем е липсата на визия и професионализъм в управлението на БРП. Този проблем седи пред всяка българска компания. Просто в България останаха много малко млади хора, които да им се работи. Ето за пример дори и ти заминаваш да плаваш под чужд флаг. Защо не остана да помогнеш на БРП, след си толкова загрижен за хората които работя там и за техните семейства. Може би защото не успя да станеш директор ? На мен така ми звучиш, като неуспял директор. Може би новите собственици не са харесали теб или визията ти за бъдещето на компанията.
Успешно плаване.
С това съм много горд!
т.е. много ме развесели.
Е, това не е много важно, но като че ли ти май схвана най-добре това което мисля, е, с изключение на директорството - това не знам как може да стане, но ако ми предложиш, ще си помисля, я ми прати едно CV на личните.
Вече е така, за кадърните специалисти се изисква от работодателя да си прати мотовационно писмо на кандидата, та той да реши този или онзи работодател.
А и не ми излизай с тези номера, не съм казвал, че пътувам под чужд флаг, не казвам под български или чужд флаг пътувам. Това си е моя работа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПламенCaptain,
Не зная дали на реката също се наричат капитани, но ще приема че е така. Новината е от 6 часа, защото пирсъствах на разкроя на първата баржа, което се състоя в 13 часа днес.
Новината е хубава, защото от около 120 несамоходни, безекипажни шлепа, около 40% са много стари. С тази поръчка се обновява тонажа на БРП в рамките на 5 години. Ниската цена също не е за подценяване, защото всички по веригата са на един собственик.
По отношение на регистъра мога да ти кажа, че проверяващите след Сърбия, много по-често проверяват съдове под надзора на регистрите на бившите източни страни, отколкото на традиционните, какъвто се явява Германски Лойд. Силно се съмнявам, че в Корабно машиностроене ще започнат да правят самоходни, но и това производство е добре дошло за компанията.
Не пиртежавам акции в БРП, Химимпорт или някое друго цитирано в темата дружество.
Просто исках да бъда полезен на участниците с новината, че това производство наистина започна днес.
Пак ти казвам, това е ХУБАВА новина.
Защо обаче си мислиш, че тя днес се е зародила и днес се е осъществила? Просто знам това много отдавна, защото ме търсеха за нещо да направя по проекта, сега трябва ли да ти доказвам и т.н.
Това е важно, по точно ново за всички други, но не и за мен.
И, от 120, несамоходни ШЛЕПА? Знаеш ли каква е разликата между шлеп, баржа, секция, лихтер, съд?
Да приема ли това за правописна грешка или не? Един професионалист който разчертава баржи знае много добре каква е разликата между шлеп и секция или баржа.
Просто от професионално любопитство: Къде се е състоял разкроя - в Русе или във Варна? По твоя опция отговори или не.
Коментар
-
Първоначално изпратено от CaptainПървоначално изпратено от HribolКеиптън
Постоянно се опитваш да вкараш дискусията тук в някакъв технически ребус. Много малко да хората тук, които са виждали товарен кораб ( речен или морски) отблизо. Половината не знаят какво е винт и ванта или други мокри лафове.
Е някой ги знаем. Но темата е става ли нещо в БРП или не става. Според става, но бавно. Ако искаш да задеш тези въпроси защо де отиде на събранието и да ги зададеш. Така ми ние щяхме да научим отговорите.
А сега питаш риторично , а на такива въпроси не се отговаря, както е известно
радвам се че си чувал за ванта и други морски лафове.
Та ако темата е да не се задават въпроси, то за какво е тогава?
Да отида на събранието и да ги задам? Ами аз не съм акционер в БРП-то. И защо чакаш някой друг да ги зададе? За да получиш отговорите наготово. Ами защо ти не отиде на ОСА-то?
Значи ли това, че да не пиша тука?
Значи според теб да не задаваме въпроси, ами нямаш никакъв проблем, таман скоро заминавам, а и май аз съм единствения който задава въпроси.
Виж, може би наистина някои въпроси са ми реторични, на които не се отговаря както казваш, но какво лошо има в това, това е начин да се избегне информационното затъмнение.Как се слага тука усмивка
Е, чак пък технически ребус, айде сега не се изсилвай, много ми вдигаш акциите, нищо лошо де.... да те питам ли какво е....
Според теб основния проблем е липсата на визия и професионализъм в управлението на БРП. Този проблем седи пред всяка българска компания. Просто в България останаха много малко млади хора, които да им се работи. Ето за пример дори и ти заминаваш да плаваш под чужд флаг. Защо не остана да помогнеш на БРП, след си толкова загрижен за хората които работя там и за техните семейства. Може би защото не успя да станеш директор ? На мен така ми звучиш, като неуспял директор. Може би новите собственици не са харесали теб или визията ти за бъдещето на компанията.
Успешно плаване.
Коментар
-
Captain,
Не зная дали на реката също се наричат капитани, но ще приема че е така. Новината е от 6 часа, защото пирсъствах на разкроя на първата баржа, което се състоя в 13 часа днес.
Новината е хубава, защото от около 120 несамоходни, безекипажни шлепа, около 40% са много стари. С тази поръчка се обновява тонажа на БРП в рамките на 5 години. Ниската цена също не е за подценяване, защото всички по веригата са на един собственик.
По отношение на регистъра мога да ти кажа, че проверяващите след Сърбия, много по-често проверяват съдове под надзора на регистрите на бившите източни страни, отколкото на традиционните, какъвто се явява Германски Лойд. Силно се съмнявам, че в Корабно машиностроене ще започнат да правят самоходни, но и това производство е добре дошло за компанията.
Не пиртежавам акции в БРП, Химимпорт или някое друго цитирано в темата дружество.
Просто исках да бъда полезен на участниците с новината, че това производство наистина започна днес.
Коментар
-
Първоначално изпратено от HribolКеиптън
Постоянно се опитваш да вкараш дискусията тук в някакъв технически ребус. Много малко да хората тук, които са виждали товарен кораб ( речен или морски) отблизо. Половината не знаят какво е винт и ванта или други мокри лафове.
Е някой ги знаем. Но темата е става ли нещо в БРП или не става. Според става, но бавно. Ако искаш да задеш тези въпроси защо де отиде на събранието и да ги зададеш. Така ми ние щяхме да научим отговорите.
А сега питаш риторично , а на такива въпроси не се отговаря, както е известно
радвам се че си чувал за ванта и други морски лафове.
Та ако темата е да не се задават въпроси, то за какво е тогава?
Да отида на събранието и да ги задам? Ами аз не съм акционер в БРП-то. И защо чакаш някой друг да ги зададе? За да получиш отговорите наготово. Ами защо ти не отиде на ОСА-то?
Значи ли това, че да не пиша тука?
Значи според теб да не задаваме въпроси, ами нямаш никакъв проблем, таман скоро заминавам, а и май аз съм единствения който задава въпроси.
Виж, може би наистина някои въпроси са ми реторични, на които не се отговаря както казваш, но какво лошо има в това, това е начин да се избегне информационното затъмнение.Как се слага тука усмивка
Е, чак пък технически ребус, айде сега не се изсилвай, много ми вдигаш акциите, нищо лошо де.... да те питам ли какво е....
Коментар
-
Първоначално изпратено от pesho777Capitan,
az naistina san copnal novinata tuk i mislq che tq e hubava i vajna ,a ti mi kaji zashto spored teb nachinanieto ne e "детайлно анализирано" и ne se "правят разчети" ?
но,
не питай мен дали е или не "детайлно анализирано" и не се "правят разчети".
Има си мениджмът когото да питаш.
Това, че ме питаш защо и т.н. значи че ти въобще не си виждал такива анализи. А такива трябва да има.
Коментар
-
Кеиптън
Постоянно се опитваш да вкараш дискусията тук в някакъв технически ребус. Много малко да хората тук, които са виждали товарен кораб ( речен или морски) отблизо. Половината не знаят какво е винт и ванта или други мокри лафове.
Е някой ги знаем. Но темата е става ли нещо в БРП или не става. Според става, но бавно. Ако искаш да задеш тези въпроси защо де отиде на събранието и да ги зададеш. Така ми ние щяхме да научим отговорите.
А сега питаш риторично , а на такива въпроси не се отговаря, както е известно
Коментар
-
KLYN,
До колкото си спомням ТЕ-1/2 са от 90-те години.
Никога не съм ти казвал, че не знам кога са закупени последните нови съдове. Казах ти, че компетентността не се свежда до това.
Дори ще ти дам бонус:
Направен е генерален ремонт на тласкача Георги Измирлиев, като му е монтиран хидравличен мостик, така, че да може да минава ниските мостове в горен Дунав. Този бонус е последен от мен - използвай го по предназначение.
А моята теза е, че за да се развива една фирма, трябва всяко едно начинание да бъде детайлно анализирано и да се правят разчети.
По твоята логика ако БРП-то строи нови 150 кораба/баржи то означава че се развива добре?
Коментар
-
Captain, след като не знаеш кога за последно е купуван нов плавателен съд, аз ще ти кажа. Това беше в началото на 90-те. Т.е. имаме повече от 15 години, през които държавата меко казано беше занемарила инвестиционните си ангажименти като мажоритар. Тезата ми е, че след като се строят нови кораби, то предприятието се развива успешно.
Относно цената - дали ще е 10, 20, 50 - това пазарът ще го определи (важно е винтът да се върти :-) ).
Всичко добро ти желая и успешен рейс !!!
Коментар
Коментар