IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лавена АД (LAV / LAVEN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • много активно напоследък, от началото на годината има сделки в 7 от 11 търговски сесии
    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

    Коментар


    • на пандата не му се мести в шумен
      destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Longin Разгледай мнение
        да не земете вие двамата да кандидатствате :P
        кой ли от вас биха предпочели ...

        Споко, Лонгин! В момента няма такова предложение - като вид и размер, на което бих обърнал внимание. Казвам го, но категорично не съм воден от желание да се правя на интересен. Мотивът е друг. Просто аз съм в етап от живота си, в който не ми е ама никак интересно да вървя по вече извървяни пътища. Каквото било, било!

        Пандата пък е прекалено напред с материала и за него едно такова място ще е видимо тясно и не провокиращо го, в благородния смисъл на думата.

        Лавена трябва да си намери подходящ кандидат по мярка, чиито очи ще греят при перспективата да работи за тази компания в този етап от развитието и. Е, кандидатът ще трябва да предложи и той впечатляващи данни. Като съм чел биографията на Шаламанов, той много добре ше се ориентира за необходимия му човек.

        Има мегдан за големи и дръзки дела.
        Много е направено, още повече има напред.

        Коментар


        • да не земете вие двамата да кандидатствате :P
          кой ли от вас биха предпочели ...

          "the trend is your friend until the end..."

          Коментар


          • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

            Да, за нашия пазар това е един много приемлив материал. И аз като теб бих избрал по-добра осветеност и още по-пастелни тонове.
            Знам, че нито един елемент в този продукт не е случаен, пък и със сигурност е трябвало да се постигне единство между вижданията и желанията на възложителя и рекламистите. Последните са се справили, но нямам идея дали им е било трудно.

            Колкото до петното с името "бочко". Яркият дисонанс обърква. Дори и само този елемент би накарал някои по-изтънчени ценители да сбръчкат недоволно нос. Е, така е. Клипът е замислен като продуктова реклама, ама някому се е приискало да се вложат и елементи на имиджова. Пък ако може и от двете, пък ако може и по много. Най-добре: 2 в 1. Последните редове може и да звучат малко негативно, но истината субективно за мен е това, което изразих в първия пост: рязък скок до нова орбита. Много положителен сигнал!

            Дано не прозвуча назидателно, нямам това намерение, вярвам на рекламистите, те са показали, че знаят как. Субективно бих заменил "петното" с един дискретен и изискан надпис в края на клипа: Продукт н а Лавена.
            споко, като гледам търсят човек за маркетинг отдела в момента така че в бъдеще ще са по-добре

            https://www.jobs.bg/job/4120446
            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

              хареса ми рекламата, но мисля че щеше да е още по-добра ако бяха избрали по-топли тонове
              Да, за нашия пазар това е един много приемлив материал. И аз като теб бих избрал по-добра осветеност и още по-пастелни тонове.
              Знам, че нито един елемент в този продукт не е случаен, пък и със сигурност е трябвало да се постигне единство между вижданията и желанията на възложителя и рекламистите. Последните са се справили, но нямам идея дали им е било трудно.

              Колкото до петното с името "бочко". Яркият дисонанс обърква. Дори и само този елемент би накарал някои по-изтънчени ценители да сбръчкат недоволно нос. Е, така е. Клипът е замислен като продуктова реклама, ама някому се е приискало да се вложат и елементи на имиджова. Пък ако може и от двете, пък ако може и по много. Най-добре: 2 в 1. Последните редове може и да звучат малко негативно, но истината субективно за мен е това, което изразих в първия пост: рязък скок до нова орбита. Много положителен сигнал!

              Дано не прозвуча назидателно, нямам това намерение, вярвам на рекламистите, те са показали, че знаят как. Субективно бих заменил "петното" с един дискретен и изискан надпис в края на клипа: Продукт н а Лавена.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                Да, Панда!
                Благодаря, че на мен не ми стигна фантазията първо да я потърся и постна, пък после да ви досаждам с моите субективизми.

                Изгледах я два пъти и .... това беше напълно очаквано, но сега я виждам по малко по-различен начин.
                Карай!
                Не се отказвам от думите си. Това ярко петно на екрана с името "бочко" ми иде малко повече сега, но буквално в просъницата онази вечер не съм му обърнал внимание.
                хареса ми рекламата, но мисля че щеше да е още по-добра ако бяха избрали по-топли тонове
                destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
                  това ли е рекламата?


                  и ще си играете на буба лази
                  Да, Панда!
                  Благодаря, че на мен не ми стигна фантазията първо да я потърся и постна, пък после да ви досаждам с моите субективизми.

                  Изгледах я два пъти и .... това беше напълно очаквано, но сега я виждам по малко по-различен начин.
                  Карай!
                  Не се отказвам от думите си. Това ярко петно на екрана с името "бочко" ми иде малко повече сега, но буквално в просъницата онази вечер не съм му обърнал внимание.

                  Коментар


                  • това ли е рекламата?


                    и ще си играете на буба лази
                    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                    Коментар


                    • Преди два дни мернах една реклама за детски крем Бочко, която беше излъчена по някоя от големите телевизии. Продуктът /клипът/ беше на доста прилично равнище и това ме накара да се усмихна. Един продукт, който кореспондираше с добри образци на българския рекламен пазар. Заснет амбициозно и качествено. Излъчването сварих в по-късен час и ми костваше известно време да се центрирам и сам да се убедя, че това наистина е реклама на Лавена. Със сигурност при следващо гледане ще забележа и констатирам много повече детайли.

                      Израстването на компанията през последните години е видимо. От положение, при което сме били основно доставчик на изходни продукти за козметичната промишленост, вече се опитваме мотивирано да налагаме търговска марка на краен продукт на пазара, всъщност дори е по-правилно да се каже - на серия крайни продукти. Приемам за напълно естествено, че конкретният клип в по-голяма степен имаше характер на продуктова реклама - просто така се започва и това е естественият ход на нещата.
                      Вече става въпрос за друга орбита.

                      В по-следващ етап вече може да се мисли и за популяризиране по подходящ начин на марката Лавена, а някой ден може да се стигне и до имиджова реклама, която създава нагласи, настроения, емоция.

                      След добрите думи, които отправям до мениджмънта на компанията за конкретното достижение, искам да споделя, че тяхният стремеж да изведат компанията в друга лига се съчетава с неоткрито артикулирано, но очевидно желание това да се случи без присъствието на нас - дребните акционери и тези обстоятелства предизвикват едновременно и удовлетворение и огорчение.

                      Коментар


                      • Константин Шаламанов, "Лавена": Интернет помага и нашият традиционен бранш да расте

                        https://www.youtube.com/watch?v=3WE2DTz2kzg
                        destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                        Коментар


                        • в кварталното фантастико преброих общо 28 продукти на бочко
                          destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение
                            И аз харесвам "Бочко", но нищо на света (каквито и резултати да изкара) не може да ме накара да вложа и 1 ст. в акция, която няма достатъчно ликвидност. Дори за стандартите на БФБ това е "умряла" работа. Освен това цената и качеството (а двете са свързани) на суровината са твърде непредсказуеми. Сега има голямо предлагане. Цената на лавандуловото масло се е сринала и това вероятно е предизвикало този рязък ръст в Пч., но докога ще е така никой не може да каже, а и "Лавена" не са единственият производител на мокри кърпички, сапуни и пр. Конкуренцията тук е жестока. Успех все пак, но тази "игра" не е за мен... Предпочитам да си купя НИ, вместо акции на това дружество. Ликвидността им към момента е сходна.
                            жестока е конкуренцията но напоследък виждам все повече продукти на бочко по магазини и аптеки, така че очевидно пробиват.

                            за ликвидността, филтрирай по брой сделки за последните 6 месеца и ще видиш че компании като БГ Агро, Инвестор.БГ и Випом са по-зле
                            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                            Коментар


                            • И аз харесвам "Бочко", но нищо на света (каквито и резултати да изкара) не може да ме накара да вложа и 1 ст. в акция, която няма достатъчно ликвидност. Дори за стандартите на БФБ това е "умряла" работа. Освен това цената и качеството (а двете са свързани) на суровината са твърде непредсказуеми. Сега има голямо предлагане. Цената на лавандуловото масло се е сринала и това вероятно е предизвикало този рязък ръст в Пч., но докога ще е така никой не може да каже, а и "Лавена" не са единственият производител на мокри кърпички, сапуни и пр. Конкуренцията тук е жестока. Успех все пак, но тази "игра" не е за мен... Предпочитам да си купя НИ, вместо акции на това дружество. Ликвидността им към момента е сходна.
                              Vanitas vanitatum...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение
                                секторът и най-вече цената на етеричните масла са непредвидими
                                а мокрите кърпички, шампоаните, сапуните и памперсите?

                                http://extri.bg/show/download.php?id=370422
                                http://download.bse-sofia.bg/finance...5d.09.2007.pdf

                                лично аз очаквам да продължават да се развиват добре - за 10 години продажбите са се увеличили над 10 пъти и печалбата е почти двойно колкото продажбите от преди. До нас има фантастико и гледам все повече продукти на бочко има по рафтовете
                                Last edited by Black and white cat-foot; 18.12.2017, 13:01.
                                destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                                Коментар

                                Working...
                                X