IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оптимизъм на БФБ (2)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
    Съвременните технологии успяват да създадат виртуални тълпи. Хора, които не се познават лично. Физически се намират на огромни разстояния, но ментално са си тълпа. Форума е типичен пример за тълпа. Не само социалните мрежи я създават, инвестора е същата среда. А тълпата не може да разсъждава. Тя се води от емоции. За нея логиката не важи. Та емоциите са изменчиво нещо. Днес е едно утре е друго. Христос е минал за три дни от осана до разпни го. Ще се случи нещо и същите хора ще запеят друга песен. Понякога забравям, че на тълпа не бива да се говори с логика, защото тя не разбира от нея. Тъпата се движи от емоции и ярки образи. Макроикономически анализ би останал неразбран, но яркия образ на Боко Тиквата е обединяващ за всеки. А и какви силни емоции вдъхва в някои хора. Та така. Гледам пак е имало много хейт. Нормално е. В края на мечия пазар е така. Всички са отчаяни. Долу горе здравословна психология за пазарно дъно. Няма нито едно положително мнение и хейта е тотален. Та който твърди, че не е част от тълпа да се замисли за типичното и описание "заразяване от обща идея" това доста добре се покрива с твърдението, че когато всички мислят еднакво то никой не мисли. А в момента всички са песимисти и отчаяни. До един. Имаше една история, която завършваше с една бележка на която пишело "Утре няма да е същото". Тя бележката си важи и за еуфориите при пазарни върхове. Не случайно в притчата напомнят да се препрочита всеки ден.
    Приятна вечер и успех в търговията.
    Да не забравя да каже, че не е препоръка за нищо.
    Хейт е че сме първи по корупция ?
    На крадливите политици ,все някой Ви пречи

    Коментар


    • Съвременните технологии успяват да създадат виртуални тълпи. Хора, които не се познават лично. Физически се намират на огромни разстояния, но ментално са си тълпа. Форума е типичен пример за тълпа. Не само социалните мрежи я създават, инвестора е същата среда. А тълпата не може да разсъждава. Тя се води от емоции. За нея логиката не важи. Та емоциите са изменчиво нещо. Днес е едно утре е друго. Христос е минал за три дни от осана до разпни го. Ще се случи нещо и същите хора ще запеят друга песен. Понякога забравям, че на тълпа не бива да се говори с логика, защото тя не разбира от нея. Тъпата се движи от емоции и ярки образи. Макроикономически анализ би останал неразбран, но яркия образ на Боко Тиквата е обединяващ за всеки. А и какви силни емоции вдъхва в някои хора. Та така. Гледам пак е имало много хейт. Нормално е. В края на мечия пазар е така. Всички са отчаяни. Долу горе здравословна психология за пазарно дъно. Няма нито едно положително мнение и хейта е тотален. Та който твърди, че не е част от тълпа да се замисли за типичното и описание "заразяване от обща идея" това доста добре се покрива с твърдението, че когато всички мислят еднакво то никой не мисли. А в момента всички са песимисти и отчаяни. До един. Имаше една история, която завършваше с една бележка на която пишело "Утре няма да е същото". Тя бележката си важи и за еуфориите при пазарни върхове. Не случайно в притчата напомнят да се препрочита всеки ден.
      Приятна вечер и успех в търговията.
      Да не забравя да каже, че не е препоръка за нищо.

      Коментар


      • Изгледай филмчето http://www.ideyazabulgaria.org/obsht...te/4281--1990-
        Last edited by Grosss; 14.05.2019, 14:57.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от SPART Разгледай мнение
          Малко общозвестни факти защо в БГ няма (и няма да има) чужди инвестиции по-големи от Метро,Шварц-груп,ИКЕА ,Джъск и пр.:

          1)Разрушителния период 1989 - 2009. Довел до следствие :

          2)Демографска криза.И не само :

          3)Разградена държавност и липса на Ценностна Система.

          Това подчертаното е много важно дори само заради факта,че маркира Правила за Поведение които са в основата на всяко общество и са елемент на Приемственост между поколенията както и средство за комуникация между чужденци минали случайно или не през България.Нещо което е извън политиката и касае отношенията Държава - Хора....

          Най-голямата Стратегическа Грешка на т.нар.Преход е,че Държавата абдикира от всичко и остави Пазара да Регулира едва ли не всяка ситуация!Нещо което никога не е присъствало в пейзажа на големите икономики...

          Наскоро бях на една дискусия по повод днешните проблеми и един участник подхвърли уж неволно ; "Ами май така сме се подписали и договорили с ЕС..." Апропо някой знае ли какво ,защо и в какви срокове е договорено с ЕС? И кой водеше т.нар. преговори за членство? Май дори Паунова и Неделчева не са чели Договора ни,но какво значение има това след като им върви надника....
          Прочети планът Ран-ЪТ и виж кое не е преизпълнено.http://www.desant.net/show-news/20880
          Last edited by Grosss; 14.05.2019, 14:37.

          Коментар


          • Малко общозвестни факти защо в БГ няма (и няма да има) чужди инвестиции по-големи от Метро,Шварц-груп,ИКЕА ,Джъск и пр.:

            1)Разрушителния период 1989 - 2009. Довел до следствие :

            2)Демографска криза.И не само :

            3)Разградена държавност и липса на Ценностна Система.

            Това подчертаното е много важно дори само заради факта,че маркира Правила за Поведение които са в основата на всяко общество и са елемент на Приемственост между поколенията както и средство за комуникация между чужденци минали случайно или не през България.Нещо което е извън политиката и касае отношенията Държава - Хора....

            Най-голямата Стратегическа Грешка на т.нар.Преход е,че Държавата абдикира от всичко и остави Пазара да Регулира едва ли не всяка ситуация!Нещо което никога не е присъствало в пейзажа на големите икономики...

            Наскоро бях на една дискусия по повод днешните проблеми и един участник подхвърли уж неволно ; "Ами май така сме се подписали и договорили с ЕС..." Апропо някой знае ли какво ,защо и в какви срокове е договорено с ЕС? И кой водеше т.нар. преговори за членство? Май дори Паунова и Неделчева не са чели Договора ни,но какво значение има това след като им върви надника....
            Доказателство за доверие дава първо оня, който го търси!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

              Хайде малко факти от Алемания....
              Немските профсъюзи ,не искат завод извън Германия....щото при криза ще бъдат ударени заводите в Германия.....за сега си издействат права от рода 10 години без съкращения в заводите в Германия и други подобни...
              Какво ще стане ако тръмп удари немските коли..... фолсваген ще бъде също доста силно ударен а при криза ,спомняме си при миналата....
              Това са основните причини за ослушването в момента. И докато ,,могъщия,, вожд зад голямата вода не се кротне няма да имаме твърдо решение.

              Коментар


              • И понеже сме на БФБ ,в момента от такава стабилност и съдебна власт от едно добро предприятие като Гагарин останаха с една поръчка купува „„„
                Вече са три на 5 лв ... оптимистите да купуват...аз съм пред телевизора.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение


                  Вчера надзорният съвет е взел решение за започване на конкретни преговори за заводът а днес директорът го потвърждава на годишното събрание. Немците подобни инвестиции ги правят целенасочено и дългосрочно а не като нас. Дали България или Турция скоро ще стане ясно но с политическата и финансова нестабилност в Турция сега ни е шансът за подобна инвестиция.





                  А тук е страшна политическа стабилност.....
                  Това къде го четеш в ПИК ли....

                  Краде се явно и повсеместно начело с Тиквата...
                  Млъквам за не се ядосвам за техните безобразия.....имаме правителство по интереси и назначения и уволнения като ел.табло....
                  Ти да не си от тези с къщите за гости и с ясната икономическа перспектива с бъдещето оползотворяване на тези парички в няколко джоба....
                  Германците не са толкова тъпи колкото изглеждат.....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                    Не знам защо подхождаш така ....
                    Хората са казали ,назначен си на работа след заповед и даже след като получиш първата заплата....
                    Иначе Фолсваген си го строим от 2012 г....
                    Ние и Белене от 2000 година строим и Южен поток , нефтопровода и самолети купуваме от тогава и т.н. и т.н.
                    И какво като го е казал утре Тръптп ще ги удари с мита от 30 % и познай какво ще стане ....
                    Ще ни молят да ги купуваме техните коли....както през 2009 .....с 5 до 10 К евро подпорка от Меркел...помниш ли...? А порше ще се бие с Голфа кой кого....
                    П.П€ Решението че няма решение....

                    Вчера надзорният съвет е взел решение за започване на конкретни преговори за заводът а днес директорът го потвърждава на годишното събрание. Немците подобни инвестиции ги правят целенасочено и дългосрочно а не като нас. Дали България или Турция скоро ще стане ясно но с политическата и финансова нестабилност в Турция сега ни е шансът за подобна инвестиция.






                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение

                      Директорът на Фолксваген е казал тази сутрин на годишното събрание че започват конкретни преговори за новият завод а ти пак си пишеш твоите размишления. А дали България или Турция това ще се изясни скоро.
                      Не знам защо подхождаш така ....
                      Хората са казали ,назначен си на работа след заповед и даже след като получиш първата заплата....
                      Иначе Фолсваген си го строим от 2012 г....
                      Ние и Белене от 2000 година строим и Южен поток , нефтопровода и самолети купуваме от тогава и т.н. и т.н.
                      И какво като го е казал утре Тръптп ще ги удари с мита от 30 % и познай какво ще стане ....
                      Ще ни молят да ги купуваме техните коли....както през 2009 .....с 5 до 10 К евро подпорка от Меркел...помниш ли...? А порше ще се бие с Голфа кой кого....
                      П.П€ Решението че няма решение....

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                        http://news.bnt.bg/bg/a/rabotnitsite...ztochna-evropa

                        И нашите медии са писали преди месец....
                        Само че в Германия искат заплатите да си запазят ,първо заводите извън германия и при съкращения в германия пълен портфеил каквото и това значи...
                        Директорът на Фолксваген е казал тази сутрин на годишното събрание че започват конкретни преговори за новият завод а ти пак си пишеш твоите размишления. А дали България или Турция това ще се изясни скоро.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                          Спартаче, Киро, ето, вие сте типични представители на родните мрънкалници! Не, не казвам, че мнението ви е глупаво, невярно, нерелевантно, нереалистично и т.н. (още повече че чета с уважение вашите творения по различните теми - козвам го без грам ирония!), обаче хайде стига с този негативизъм, а? Стига, не ви ли омръзна - както казваш на един един неуспял човек (хипотетичен пример), че е неуспял, как го стимулираш да стане успял, като само ще му измрънкаш накрая - ето, казах ти, че нищо не става от теб!

                          Спарт, ти поне си на ти с историята, що бе аджеба не се поучим от нея, що все с тоя нихилизъм бе, мама му стара? И да не стане този завод (а аз все си мисля, че ще стане), поне сме опитали, пробвали сме да видим какво ще стане, нали? А ако стане, тогава какви изводи ще си направите, щото съм убеден, че пак ще е мрънкане, тип:
                          - ама що е в софия, а не в Каспичан
                          - тоя Тиквата пак се уреди и взе комисионата
                          - абе тия за бунаци ли ни вземат, баси робовладелците - в Чехия им дават 1000 евро заплата, тук ни давата 600 и т.н.

                          Ми не става така, пичове, просто не става, така сами се убиваме от злоба и вътрешна ненавист. Стига, не епродуктивно, нека изчакаме поне малко, да видим какво ще стане, пък тогава да си разтягаме локумите, става ли?

                          П.С. И очаквам, ако стане, и двамата да напишете по един извинителен мейл и да почнете по-ведро да гледате на живота, може ли
                          Самото очакване да дойде някой, да даде 1млрд и да вярваме че ще ни оправи е .... ЖАЛКО
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение


                            За фактите като говорим:

                            През последните месеци и дни сондирахме активно възможните държави, в които можем да построим новия си завод за няколко марки в Европа. Както решихме вчера в Надзорния съвет и Борда на директорите, започваме конкретни преговори с оставащите кандидати и скоро ще имаме решение. Това заяви главният изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс в изказването си в рамките на годишното Общо събрание на акционерите на германския концерн в Берлин. Причината за решението е силното търсене на коли от марката Skoda, което е довело до натоварване на заводите на марката от 120%,


                            https://www.investor.bg/novini/444/a...zavoda-282202/

                            http://news.bnt.bg/bg/a/rabotnitsite...ztochna-evropa

                            И нашите медии са писали преди месец....
                            Само че в Германия искат заплатите да си запазят ,първо заводите извън германия и при съкращения в германия пълен портфеил каквото и това значи...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                              Хайде малко факти от Алемания....
                              Немските профсъюзи ,не искат завод извън Германия....щото при криза ще бъдат ударени заводите в Германия.....за сега си издействат права от рода 10 години без съкращения в заводите в Германия и други подобни...
                              Какво ще стане ако тръмп удари немските коли..... фолсваген ще бъде също доста силно ударен а при криза ,спомняме си при миналата....

                              За фактите като говорим:

                              През последните месеци и дни сондирахме активно възможните държави, в които можем да построим новия си завод за няколко марки в Европа. Както решихме вчера в Надзорния съвет и Борда на директорите, започваме конкретни преговори с оставащите кандидати и скоро ще имаме решение. Това заяви главният изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс в изказването си в рамките на годишното Общо събрание на акционерите на германския концерн в Берлин. Причината за решението е силното търсене на коли от марката Skoda, което е довело до натоварване на заводите на марката от 120%,


                              https://www.investor.bg/novini/444/a...zavoda-282202/


                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                                Хайде малко факти от Алемания....
                                Немските профсъюзи ,не искат завод извън Германия....щото при криза ще бъдат ударени заводите в Германия.....за сега си издействат права от рода 10 години без съкращения в заводите в Германия и други подобни...
                                Какво ще стане ако тръмп удари немските коли..... фолсваген ще бъде също доста силно ударен а при криза ,спомняме си при миналата....
                                Преди няколко години се срещах с едно шефче - представител на Шкода за България (офисът им е на на гъза на географията до станция Ханку Брат), та той ми обясняваше как наистина Шкода кризата не ги лови, давали средни заплати, но имали хубави бонуси и т.н. Дотогава никога не се бях замислял за Шкода като опция за кола (и сега не ги мисля, хем си търся малък сув), обаче се загледах и запитах някои собственици на нови Шкоди - казаха, че били чудесни и сравнително евтини за екстрите си. Затова и не се учудвам за инвестицията на шкода, пък макар и под шапката на народната кола. ше видим, както казах, не споря, просто ще изчакам да излезе нещо конкретно
                                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                                Коментар

                                Working...
                                X