IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БДЖ

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ех, доброто старо БДЖ... дано оцелее и този път!
    Не е препоръка, разбира се!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
      Току що Лукарски каза точно обратното!
      Егати абсурда! Ще приватизират БДЖ Товарни превози, а ще продължават да наливат наше пари в кацата без дъно - пътнически превози...
      изобщо никакъв абсурд няма - приватизира се (естествено от наши хора), това, което ще носи печалба. А се оставя държавано другото (пътническото) по една основна причина - ако има стабилни, чисти, редовни и хубави железници, една торба автобусни превозвачи ще фалират, а всички автобусни фирми са или на бивши и настощи министри, или се отчитат при тях. Е, защо да е абсурдно - напротив, точно логично си е, според българската логика - докато си във властта, трябва да си гарантираш не само собственото пенсиониране и рахат, но и като минимум този на внуци и правнуци. Иначе няма списъл от участие във властта. Поне у нас.
      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

      Коментар


      • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
        Току що Лукарски каза точно обратното!
        Егати абсурда! Ще приватизират БДЖ Товарни превози, а ще продължават да наливат наше пари в кацата без дъно - пътнически превози...
        И те хем уж наливат пари в пътнически превози, хем спират влакове до различни дестинации...и къде отиват парите? В нечий джоб...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
          БДЖ Товарни превози е на печалба, пътнически превози е на огромна загуба.
          Първото остава държавно, а второто се приватизира.
          Частника ще менажира доста по-добре пътнически превози и няма да има кражби, гратис пътувания, източване и др.
          Току що Лукарски каза точно обратното!
          Егати абсурда! Ще приватизират БДЖ Товарни превози, а ще продължават да наливат наше пари в кацата без дъно - пътнически превози...

          Коментар


          • аз съм и за двете БДЖ да станат частни- стига пътническото да е остане достъпно за хората.

            Коментар


            • Бобанов и Жей са напълно прави.

              И аз съм пътувал през Румъния 88-а - така беше - гъгнива измет (и не само) атакуваше треновете, за да проси. При нас нещата са по-лоши и ногократно по-страшни - хъхряшки терористи (нека наричаме нещата с истинските им имена) разрушават съоръженията, дерайлират умишлено товарни влакове, за да ги ограбят, трошат ги с камъни, а свинските туфлеци и хрантутници НЕ РЕАГИРАТ !!! Заради това и влаковете пъплят едва-едва - защото машинистът не знае дали зад завоя линията не е гепена или върху нея не е струпана нарочно камара камъни - и въпреки това е въпрос на време да стане тежка катастрофа с ного жертви. Повтарял съм ного пъти, че подобни деяния трябва да се третират като тероризъм и да се наказват с най-тежки наказания, включително СМЪРТ. Тероризмът е заплаха за националната сигурност и той не може да бъде търпян, само защото за някакви диваци това било естествено поведение. Само за миналата година - четох мисля - загубите от циганският бандитизъм на БДЖ са около 80 КБ !!!

              Вярно е също, че ного влакове пътуват пълни, но голяма част от возещите се плащат направо на кондуктора, а често и орди мургави се возят съвсем гратис и кондукторите не смеят да ги закачат, за да не ядат бой.

              Краде се и горивце и т.н. - всички тия безобразия трябва да бъдат пресечени с безмилостни мерки.
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • БДЖ Товарни превози е на печалба, пътнически превози е на огромна загуба.
                Първото остава държавно, а второто се приватизира.
                Частника ще менажира доста по-добре пътнически превози и няма да има кражби, гратис пътувания, източване и др.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнение
                  А кога ще видим репортаж за немските железници. Да видим там колко им е билетчето и какви са разходите и приходите, та да видят тук синдикатите и социалистите, как се прави печеливш транспорт.
                  Ми за немските не знам но билета от Барселона до Кастелион де ла плана е 60 евро.Разстоянието 300 километра.

                  Коментар


                  • Бягайте бьрзо и по-надалеч от всичко пред, което пише "бьлгарско" : Бьлгарски дьржавни железници , Бьлгарски пощи , БНБ ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от polina Разгледай мнение
                      довечера ще има репортаж за това как го източват.
                      А кога ще видим репортаж за немските железници. Да видим там колко им е билетчето и какви са разходите и приходите, та да видят тук синдикатите и социалистите, как се прави печеливш транспорт.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                        БДЖ е на загуба не защото вози социално слаби, а защото няма съдебна система, МВР, прокуратура, няма желание за решаване на проблемите. Това е единствената причина, каквото и да говорят пишман икономисти и "експерти по транспорта", които никога не са се возили с влак. Няма как в препълнена с пътници (включително правостоящи) всеки ден мотриса, да има продадени само...по средно 6 билета на ден! Нали?! Никой не каза къде изчезнаха над 1200 вагона (!) на БДЖ, а когато се говори за кражби в железниците, се говори само за кокошкарски далавери, но дори за тях няма вкарани хора в затвора. Няма вкарани в затвора, за вандалските актове спрямо БДЖ и железопътната мрежа, които струват стотици хиляди и се трупат месец след месец. 2-4 % от загубите по пътническите линии в последните няколко години се дължат и на забраната за пушене. Дълговете на БДЖ са 565 млн. лева, голяма сума, но нищожна сравнена с източването на КТБ равняващо се на 5% от БВП на държавата, за което също няма виновни и вкарани в затвора. Не бих се учудил БДЖ да отива жертва и заради КТБ. Държавата се изцеди като лимон, за да оправи бакиите с кражбите в банката, но не бих се учудил БДЖ да е жертва и на някои които искат да откраднат каквото е останало. Компанията има огромни активи, имоти и дори като старо желязо струва много. Дали БДЖ може да е на печалба? Определено да и то не малка! Дори при сегашното си грохнало, каталясало състояние и пъплещи влакове, но само ако се вземат крути мерки против кражбите и се оптимизират, но не чрез закриване гарите, самите влакове, пътническия, товарния транспорт, колетните служби, имотите... http://borsi.dir.bg/_wm/pbasic/?df=8...UTURES-OPTIONS
                        +1

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от OMG Разгледай мнение
                          Все тая как го източват. Всичките му клиенти са пътници.
                          От всички оператори в България, БДЖ дава най-много допълнителни минути

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от polina Разгледай мнение
                            довечера ще има репортаж за това как го източват.
                            Все тая как го източват. Всичките му клиенти са пътници.
                            Yeah

                            Коментар


                            • довечера ще има репортаж за това как го източват.

                              Коментар


                              • БДЖ е на загуба не защото вози социално слаби, а защото няма съдебна система, МВР, прокуратура, няма желание за решаване на проблемите. Това е единствената причина, каквото и да говорят пишман икономисти и "експерти по транспорта", които никога не са се возили с влак. Няма как в препълнена с пътници (включително правостоящи) всеки ден мотриса, да има продадени само...по средно 6 билета на ден! Нали?! Никой не каза къде изчезнаха над 1200 вагона (!) на БДЖ, а когато се говори за кражби в железниците, се говори само за кокошкарски далавери, но дори за тях няма вкарани хора в затвора. Няма вкарани в затвора, за вандалските актове спрямо БДЖ и железопътната мрежа, които струват стотици хиляди и се трупат месец след месец. 2-4 % от загубите по пътническите линии в последните няколко години се дължат и на забраната за пушене. Дълговете на БДЖ са 565 млн. лева, голяма сума, но нищожна сравнена с източването на КТБ равняващо се на 5% от БВП на държавата, за което също няма виновни и вкарани в затвора. Не бих се учудил БДЖ да отива жертва и заради КТБ. Държавата се изцеди като лимон, за да оправи бакиите с кражбите в банката, но не бих се учудил БДЖ да е жертва и на някои които искат да откраднат каквото е останало. Компанията има огромни активи, имоти и дори като старо желязо струва много. Дали БДЖ може да е на печалба? Определено да и то не малка! Дори при сегашното си грохнало, каталясало състояние и пъплещи влакове, но само ако се вземат крути мерки против кражбите и се оптимизират, но не чрез закриване гарите, самите влакове, пътническия, товарния транспорт, колетните служби, имотите... http://borsi.dir.bg/_wm/pbasic/?df=8...UTURES-OPTIONS
                                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                                Коментар

                                Working...
                                X