If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Току що Лукарски каза точно обратното!
Егати абсурда! Ще приватизират БДЖ Товарни превози, а ще продължават да наливат наше пари в кацата без дъно - пътнически превози...
изобщо никакъв абсурд няма - приватизира се (естествено от наши хора), това, което ще носи печалба. А се оставя държавано другото (пътническото) по една основна причина - ако има стабилни, чисти, редовни и хубави железници, една торба автобусни превозвачи ще фалират, а всички автобусни фирми са или на бивши и настощи министри, или се отчитат при тях. Е, защо да е абсурдно - напротив, точно логично си е, според българската логика - докато си във властта, трябва да си гарантираш не само собственото пенсиониране и рахат, но и като минимум този на внуци и правнуци. Иначе няма списъл от участие във властта. Поне у нас.
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Току що Лукарски каза точно обратното!
Егати абсурда! Ще приватизират БДЖ Товарни превози, а ще продължават да наливат наше пари в кацата без дъно - пътнически превози...
И те хем уж наливат пари в пътнически превози, хем спират влакове до различни дестинации...и къде отиват парите? В нечий джоб...
БДЖ Товарни превози е на печалба, пътнически превози е на огромна загуба.
Първото остава държавно, а второто се приватизира.
Частника ще менажира доста по-добре пътнически превози и няма да има кражби, гратис пътувания, източване и др.
Току що Лукарски каза точно обратното!
Егати абсурда! Ще приватизират БДЖ Товарни превози, а ще продължават да наливат наше пари в кацата без дъно - пътнически превози...
И аз съм пътувал през Румъния 88-а - така беше - гъгнива измет (и не само) атакуваше треновете, за да проси. При нас нещата са по-лоши и ногократно по-страшни - хъхряшки терористи (нека наричаме нещата с истинските им имена) разрушават съоръженията, дерайлират умишлено товарни влакове, за да ги ограбят, трошат ги с камъни, а свинските туфлеци и хрантутници НЕ РЕАГИРАТ !!! Заради това и влаковете пъплят едва-едва - защото машинистът не знае дали зад завоя линията не е гепена или върху нея не е струпана нарочно камара камъни - и въпреки това е въпрос на време да стане тежка катастрофа с ного жертви. Повтарял съм ного пъти, че подобни деяния трябва да се третират като тероризъм и да се наказват с най-тежки наказания, включително СМЪРТ. Тероризмът е заплаха за националната сигурност и той не може да бъде търпян, само защото за някакви диваци това било естествено поведение. Само за миналата година - четох мисля - загубите от циганският бандитизъм на БДЖ са около 80 КБ !!!
Вярно е също, че ного влакове пътуват пълни, но голяма част от возещите се плащат направо на кондуктора, а често и орди мургави се возят съвсем гратис и кондукторите не смеят да ги закачат, за да не ядат бой.
Краде се и горивце и т.н. - всички тия безобразия трябва да бъдат пресечени с безмилостни мерки.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
БДЖ Товарни превози е на печалба, пътнически превози е на огромна загуба.
Първото остава държавно, а второто се приватизира.
Частника ще менажира доста по-добре пътнически превози и няма да има кражби, гратис пътувания, източване и др.
А кога ще видим репортаж за немските железници. Да видим там колко им е билетчето и какви са разходите и приходите, та да видят тук синдикатите и социалистите, как се прави печеливш транспорт.
Ми за немските не знам но билета от Барселона до Кастелион де ла плана е 60 евро.Разстоянието 300 километра.
А кога ще видим репортаж за немските железници. Да видим там колко им е билетчето и какви са разходите и приходите, та да видят тук синдикатите и социалистите, как се прави печеливш транспорт.
БДЖ е на загуба не защото вози социално слаби, а защото няма съдебна система, МВР, прокуратура, няма желание за решаване на проблемите. Това е единствената причина, каквото и да говорят пишман икономисти и "експерти по транспорта", които никога не са се возили с влак. Няма как в препълнена с пътници (включително правостоящи) всеки ден мотриса, да има продадени само...по средно 6 билета на ден! Нали?! Никой не каза къде изчезнаха над 1200 вагона (!) на БДЖ, а когато се говори за кражби в железниците, се говори само за кокошкарски далавери, но дори за тях няма вкарани хора в затвора. Няма вкарани в затвора, за вандалските актове спрямо БДЖ и железопътната мрежа, които струват стотици хиляди и се трупат месец след месец. 2-4 % от загубите по пътническите линии в последните няколко години се дължат и на забраната за пушене. Дълговете на БДЖ са 565 млн. лева, голяма сума, но нищожна сравнена с източването на КТБ равняващо се на 5% от БВП на държавата, за което също няма виновни и вкарани в затвора. Не бих се учудил БДЖ да отива жертва и заради КТБ. Държавата се изцеди като лимон, за да оправи бакиите с кражбите в банката, но не бих се учудил БДЖ да е жертва и на някои които искат да откраднат каквото е останало. Компанията има огромни активи, имоти и дори като старо желязо струва много. Дали БДЖ може да е на печалба? Определено да и то не малка! Дори при сегашното си грохнало, каталясало състояние и пъплещи влакове, но само ако се вземат крути мерки против кражбите и се оптимизират, но не чрез закриване гарите, самите влакове, пътническия, товарния транспорт, колетните служби, имотите... http://borsi.dir.bg/_wm/pbasic/?df=8...UTURES-OPTIONS
БДЖ е на загуба не защото вози социално слаби, а защото няма съдебна система, МВР, прокуратура, няма желание за решаване на проблемите. Това е единствената причина, каквото и да говорят пишман икономисти и "експерти по транспорта", които никога не са се возили с влак. Няма как в препълнена с пътници (включително правостоящи) всеки ден мотриса, да има продадени само...по средно 6 билета на ден! Нали?! Никой не каза къде изчезнаха над 1200 вагона (!) на БДЖ, а когато се говори за кражби в железниците, се говори само за кокошкарски далавери, но дори за тях няма вкарани хора в затвора. Няма вкарани в затвора, за вандалските актове спрямо БДЖ и железопътната мрежа, които струват стотици хиляди и се трупат месец след месец. 2-4 % от загубите по пътническите линии в последните няколко години се дължат и на забраната за пушене. Дълговете на БДЖ са 565 млн. лева, голяма сума, но нищожна сравнена с източването на КТБ равняващо се на 5% от БВП на държавата, за което също няма виновни и вкарани в затвора. Не бих се учудил БДЖ да отива жертва и заради КТБ. Държавата се изцеди като лимон, за да оправи бакиите с кражбите в банката, но не бих се учудил БДЖ да е жертва и на някои които искат да откраднат каквото е останало. Компанията има огромни активи, имоти и дори като старо желязо струва много. Дали БДЖ може да е на печалба? Определено да и то не малка! Дори при сегашното си грохнало, каталясало състояние и пъплещи влакове, но само ако се вземат крути мерки против кражбите и се оптимизират, но не чрез закриване гарите, самите влакове, пътническия, товарния транспорт, колетните служби, имотите... http://borsi.dir.bg/_wm/pbasic/?df=8...UTURES-OPTIONS
Коментар