IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БДЖ

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнение
    Прости ми, боже, не знаех. А какво е PС Вагон?
    ресторан спален вагон ..амин

    Коментар


    • Първоначално изпратено от БОГ Разгледай мнение
      Фискалистче, гарата в Мездра е нац. богатство. РС Вагон също. Тикви реформи не правят. БДЖ е безсмъртно.
      Прости ми, боже, не знаех. А какво е PС Вагон?
      Custodite sortem vestram

      Коментар


      • Фискалистче, гарата в Мездра е нац. богатство. РС Вагон също. Тикви реформи не правят. БДЖ е безсмъртно.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнение
          Понеже наистина нямам представа, чисто за информация, колко време ти отнемаше? Понеже това си е един от най-дългите маршрути възможни в България.
          Час повече от автобус или с кола, но като си платиш за 1 класа, си на широко, не в някакви тесни седалки като за китайци както е в автобусите или омотан в колани както е в леки коли. В последните години 2 класа често бяха по-нови вагони от първа, но има разлика дали са 3 седалки на ред които могат да се свалят или 4. С 4 е тясно, а и всякаква напаст може да ти се намъкне в купето. Тук ставаш, разхождаш се, можеше да си четеш, да пушиш (вече не), може и да си дремнеш или да зяпаш, както и да слизаш на някои гари да си купиш нещо.. Не зависиш почти от климата - дали е лято или зима, няма поледици, мъгли, идиоти по пътя.. По някое време разнасяха сандвичи и кроасани (кафето им е скапано защото бе само Нес, но аз си носих винаги в темус хубаво кафе в багажа) - иначе вагон ресторантите са скапани и отдавани на концесия и бяха зле. Когато забраниха пушенето, кефът се развали, но ако има влак с хубави широки седалки, ако мога да пуша или има хубав ресторант в който човек да седне и да си поръча нещо и да убие час-два-три с удоволствие, бих предпочел влак пред кое да е друго превозно средство. Ако има чисти мивки където човек да се измие или освежи и ако пък е влак който се движи със 150 - 200 - 300 км/ч. през Северна България - там поне е равно, ще е удоволствие което самолет - освен ако не е частен не може да ти предложи. Самолетите Варна - София са отврат. Най-малко, двете летища са на майната си, бакшишите на летището са нагли, във Варна пък често няма таксита и трябва да си викаш, трябва да си много по-рано на летището, не може както е на гарата да идеш в последния момент и губиш часове до центъра на двата града с престоя по летищата.
          Last edited by Jay Gould; 17.01.2015, 20:20.
          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

          Коментар


          • За кой маршрут пишете?
            Ако не е някаква си ваша между-три-никова тайна, де
            Щото едва ли е от 5-ти етаж до София

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнение
              Понеже наистина нямам представа, чисто за информация, колко време ти отнемаше? Понеже това си е един от най-дългите маршрути възможни в България.
              Около 9-10 часа е този маршрут, ако си спомням правилно. Но тук предимството е това, че влакът е директен. Виж обаче стигне ли се до прикачвания...работата става лоша. Имах едни колеги в университета, които бяха от Видин, и беше много забавно като ни изпратиха на практика в Любимец Университетът поемше пътни разходи само за влак...сещай се с три прикачвания за какво става въпрос

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                Обичам влаковете - преди предпочитах да ходя до София с тях, но откак вече в тях не се пуши, не се возя и майната му на БДЖ независимо частно или държавно.
                Понеже наистина нямам представа, чисто за информация, колко време ти отнемаше? Понеже това си е един от най-дългите маршрути възможни в България.
                Custodite sortem vestram

                Коментар


                • Обичам влаковете - преди предпочитах да ходя до София с тях, но откак вече в тях не се пуши, не се возя и майната му на БДЖ независимо частно или държавно.
                  http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                  Коментар


                  • БДЖ

                    Започвам нова тема по въпроса БДЖ. Какво е мнението на участниците по темата, и какво да е решението за тази така гореща компания?

                    Моето лично мнение е, че е нужна незабавна приватизация на всяка цена на цялата компания, и че е нужно спиране на субсидирането на дейността. При наличието на най-различни възможни видове транспорт, нека пазарът да реши, има ли смисъл от ЖП транспорт в България? Ако има, то колко, в кои области и какъв. Не виждам необходимост да се поддържа изкуствено, ако влаковете им пътуват празни и спират по разни паланки, където вече са останали да живеят 10 души. В крайна сметка всичко останало е някаква изкуствена работа стил офисите в Северна Корея (които стоят празни завинаги, но се строят да се създава впечатление на активност). В този смисъл дори и приватизация за без пари, да кажем срещу поемане на дълговете звучи добре, просто за да може държавата да се отърве от този воденичен камък. Добре би било да се помисли и за собствеността върху инфраструктурата. Бъдеще за БДЖ виждам само с връзки между 4-5 големи града и товарни по линията Азия - Европа през Турция и пристанищата. Иначе не виждам логика.

                    Апропо, признавам, че в живота ми веднъж съм се возил на влак в България. Бях много малък и се качихме с дядо ми, дори не помня къде е било. Спомням си колко шумно, неудобно и горещо беше. Повече не съм стъпвал. Според вас нужен ли е такъв транспорт, който можеш да прекараш целия си живот без да ти притрябва да го ползваш?
                    22
                    Приватизация на цяло - товарни + пътнически превози / може би инфраструктура
                    45.45%
                    10
                    Държавата да поеме дълг и да реинвестира в БДЖ
                    13.64%
                    3
                    Приватизация на парче
                    13.64%
                    3
                    Да стане чудо, и БДЖ да излезе на печалба
                    27.27%
                    6
                    Custodite sortem vestram
                  Working...
                  X