IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • melon имаш малка грешка

    Търговията тръгна при 51,5 лв. (сегашни 17,16666 лв. след сплита 1 към 3)
    Освен това беше даден и дивидент по 2,98 лв. на стара акция или по 1 лв. на нова.

    При 17,7 лв. сегашни + 1 лв. дивидент прави 18,7 лв. текуща делено на 17,167 се получава ръст от 8,93%

    Поздрави

    Коментар


    • Първоначално изпратено от forexar Разгледай мнение
      Oпитвам се да разбера как се движи цената.

      До колкото разбирам от новините IPO-то е било на 55 а sega e 17 ????
      Имаше сплит 1 стара=3 нови

      Коментар


      • Oпитвам се да разбера как се движи цената.

        До колкото разбирам от новините IPO-то е било на 55 а sega e 17 ????
        Мненията ми не са препоръки или съвети за търговия или каквото и да е друго.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от gunnar Разгледай мнение
          Не ви ли притеснява, че тук Р/В е над 7
          Еми тук са важни според мен клиентите, договорите, марката, системата.
          Нормално е съотношението да е такова.

          Коментар


          • Не ви ли притеснява, че тук Р/В е над 7

            Коментар


            • Първоначално изпратено от toto 2 Разгледай мнение
              Защо си мислиш ,че новият, няма да има Ноу Хау ,и защо трябва още от първия ден да има висока ефективност както на" старите кучета"
              Ми добре, произведох таблица с резултатите на всички, които се сетих. Ако кажете и други ще добавям.
              Решете сами



              Спиди плаща големите дивиденти, другите са ...... И тези мега дивиденти при Спиди са за 2011 и 2010 г.,преди да стане публично. За 2012 г. са 4,4 млн. лв.

              За Еконт не е ясно дали има дивидент. Защото в ОПП са дали дивидентите барабар с лихвите, а в протокола на ОС съдружниците няма думичка за дивидент.

              Някой от малките се оправят по добре от Ди Ейч Ел, други малки пият вода, например единия е на минус 146 хил. лв. собствен капитал.

              Не е препоръка. Имам акции.
              Last edited by oslo; 25.09.2013, 12:45.

              Коментар


              • Защо си мислиш ,че новият, няма да има Ноу Хау ,и защо трябва още от първия ден да има висока ефективност както на" старите кучета"
                Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                Позволи ми тотално да не се съглася.

                Ще дам три примера.

                1. Представи си арендатор, който работи 50 000 дка от 10 г., знае си колко техника, семена, складове, препарати, хора му трябват и си знае ноу хауто.

                А сега сложи до него някой с голяма техника (вложил, купил) но не успял да наеме нужните декари или взел тук там и работещ на загуба. Няма и ноу хау и прави ненужни неща. Единия ще печели и при 10 ст. на кг. пшеница, другия ще му трябват 30 ст.

                2. Спиди например с техния обем клиенти дават цена от 100 лв. за превоз на дадена пратка от 200 кг. от София до Варна. Техен нов конкурент също дава 100 лв.

                Но Спиди ще напълни цял тир и той ще е пълен при всички случай, а конкурента ще дрънка празен. Предполагам че спиди имат 7-8 курса на ден от София до Варна. Ако пратките са по-малко ще прати 7, ако са повече ще прати 9 (ще плати нощен курс на шофьора и готово). Докато малкия ще го отложи за след 2 дни, което вече никой клиент няма да иска.

                Тези около 50 млн. лв. разходи на година, които спиди прави реално са променливи за Спиди, но някой ако прави инвестиция на зелено, за него ще са ПОСТОЯННИ и ще му избият рентабилността на кърваво червено.

                При 100 лв. за пратката СПиди прави кинти, другият ближе кървави рани.

                3. Софарма Трейдинг. Имат си човек който обикаля 20-те аптеки в София Юг например. Дават му нов продукт, продава и него. А ми кажи как друг дистрибутор от 0-та ще успее да дава заплата и въобще работа на дистрибутор, който стига до тези аптеки. Първо новият дикстрибутор няма да има асортимент, въобще мисия импосибъл.

                Така че това за конкуренция, спадане на цени и окрупняване нека си остане в учебниците.

                Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
                  Сега се роят, следва спад на цените и окрупняване, но при ниски цени на услугата. като при всеки пазар...............
                  Позволи ми тотално да не се съглася.

                  Ще дам три примера.

                  1. Представи си арендатор, който работи 50 000 дка от 10 г., знае си колко техника, семена, складове, препарати, хора му трябват и си знае ноу хауто.

                  А сега сложи до него някой с голяма техника (вложил, купил) но не успял да наеме нужните декари или взел тук там и работещ на загуба. Няма и ноу хау и прави ненужни неща. Единия ще печели и при 10 ст. на кг. пшеница, другия ще му трябват 30 ст.

                  2. Спиди например с техния обем клиенти дават цена от 100 лв. за превоз на дадена пратка от 200 кг. от София до Варна. Техен нов конкурент също дава 100 лв.

                  Но Спиди ще напълни цял тир и той ще е пълен при всички случай, а конкурента ще дрънка празен. Предполагам че спиди имат 7-8 курса на ден от София до Варна. Ако пратките са по-малко ще прати 7, ако са повече ще прати 9 (ще плати нощен курс на шофьора и готово). Докато малкия ще го отложи за след 2 дни, което вече никой клиент няма да иска.

                  Тези около 50 млн. лв. разходи на година, които спиди прави реално са променливи за Спиди, но някой ако прави инвестиция на зелено, за него ще са ПОСТОЯННИ и ще му избият рентабилността на кърваво червено.

                  При 100 лв. за пратката СПиди прави кинти, другият ближе кървави рани.

                  3. Софарма Трейдинг. Имат си човек който обикаля 20-те аптеки в София Юг например. Дават му нов продукт, продава и него. А ми кажи как друг дистрибутор от 0-та ще успее да дава заплата и въобще работа на дистрибутор, който стига до тези аптеки. Първо новият дикстрибутор няма да има асортимент, въобще мисия импосибъл.

                  Така че това за конкуренция, спадане на цени и окрупняване нека си остане в учебниците.

                  Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам акции.
                  Last edited by oslo; 24.09.2013, 09:06.

                  Коментар


                  • Вчера като минавах покрай магазина на Евромаркет на околовръстното след Казичане, пред магазина имаше наредени около 30 чисто нови мотокари брандирани със името на Спиди.....дали купуват техника за складовете си....

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнение
                      Мажо се пада по такива автомобили и има доста /преди някоя друга година на рекламният им календар бяха снимали персоналната му кола - май курвет беше или нещо подобно мощно, хамериканско/. Между другото, там откъдето си изкарвам прехраната имаме договор със Спиди. Предложиха втората по цена оферта /под тях бяха само Ин тайм/, но предвид малкото им обслужващи точки избрахме Спиди.
                      В момента тече много интересно преструктуриране - всички куриери престават да бъдат на заплати към Спиди, а им правят отделни фирми и кой каквото си изкара. До колкото знам, повечето са се съгласили Спиди да им води счетоводството срещу заплащане и въпреки това казват, че е по-добре за тях. Много притеснително ми се вижда тук само проблемите с конкуренцията, защото в момента големите са само те и Еконт. За този пазар обаче точат зъби много фирми и скоро ще се пръкнат все повече и по-мощни. До колкото знам Орбит влизат, Интерлогистика се напъват, да не говорим за десетките други - Лео експрес, ДНЛ, и др.
                      Сега се роят, следва спад на цените и окрупняване, но при ниски цени на услугата. като при всеки пазар...............

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
                        днес видях една спортна кола - вероятно лотус, дето беше брандирана с надписи спиди
                        Мажо се пада по такива автомобили и има доста /преди някоя друга година на рекламният им календар бяха снимали персоналната му кола - май курвет беше или нещо подобно мощно, хамериканско/. Между другото, там откъдето си изкарвам прехраната имаме договор със Спиди. Предложиха втората по цена оферта /под тях бяха само Ин тайм/, но предвид малкото им обслужващи точки избрахме Спиди.
                        В момента тече много интересно преструктуриране - всички куриери престават да бъдат на заплати към Спиди, а им правят отделни фирми и кой каквото си изкара. До колкото знам, повечето са се съгласили Спиди да им води счетоводството срещу заплащане и въпреки това казват, че е по-добре за тях. Много притеснително ми се вижда тук само проблемите с конкуренцията, защото в момента големите са само те и Еконт. За този пазар обаче точат зъби много фирми и скоро ще се пръкнат все повече и по-мощни. До колкото знам Орбит влизат, Интерлогистика се напъват, да не говорим за десетките други - Лео експрес, ДНЛ, и др.
                        Пътека се прави камък по камък!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
                          днес видях една спортна кола - вероятно лотус, дето беше брандирана с надписи спиди
                          тия сигурно носят пратките на Импето

                          Коментар


                          • днес видях една спортна кола - вероятно лотус, дето беше брандирана с надписи спиди
                            “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                              Няколко десетки мишока, Фортиссов.
                              Компанията е добра и перспективна, но дивидентната доходност, която може да се очаква процентно е под стандартите ми - затова - не ного.
                              2007 на Медийни с-ми си залагал?!?!

                              Коментар


                              • Няколко десетки мишока, Фортиссов.
                                Компанията е добра и перспективна, но дивидентната доходност, която може да се очаква процентно е под стандартите ми - затова - не ного.
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X