IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • чистак бърсак нов сайт
    от днес
    https://speedy.bg/

    Коментар


    • Е ти се хвали публично...

      Коментар


      • Добре де - пуснах за продан няколко мишлета: купете ми ги.



        То пък някакви подлеци са ме затрупали - пфу: а исках да си купя поне още една бройка Allianz.
        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

        Коментар


        • Е, то на Търговският регистър и имената в него трябва да се вярва безусловно

          Не се притеснявай, мисля че Спиди си е ОК. Дори и да се появят конкуренти, фирмата има силна позиция.

          А за традициите и годините... В днешно време не винаги възрастта е предимство. Има много пари, които търсят бизнеси, в които да се инвестират. А и пак подчертавам - има и хитри начини, не е нужно да е нещо ужасно капиталоемко. Това не е атомна централа.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
            Сега за инвестицията в нов куриер и разходите не е нужно да се изсипе голямата торба с пари.
            да и ще има да се развива 20 години (погледни на колко е Спиди) и дотогава я камилата я камиларя,
            може да сме и 2 м. под земята
            и така "всичко порасна полека за няколко века"

            и един мормот завива шоколада със станиол

            Дори фейсбук е на 12 години
            а гугъл наповече
            при положение че са растяли в почти вакуумна среда с огормен потенциал

            тук конкуренцията е налице и няма кой да тръгне от нулата без да фалира
            и австрийските държавни пощи купиха в MBM експрес още преди години и досега едното нищо

            А Рапидо е толкова успешно, че утре Спиди да спре да му разнася пратките или да му вдигне цените и ще ... спре работа. Е ще разкарва техниката на приятелчето си от Техномаркет, да голяма ниша ще му остане...
            Рапидо е вече на 8 г. и има велик резултат
            толкова велик, че са се скатали от публикуване на отчет за 2015 г.

            между другото там са публикувани собствениците
            Радослав Крумов и Васил Атанасов

            Съдружниците:
            1. „ИКАР 96“ ООД, ЕИК 121054689, чрез управителя Радослав Николаев Крумов, ЕГН фдфсфсфс3634 -
            10 % от капитала;
            2. Васил Валентинов Атанасов, ЕГН фсфсфсд6726 - 2% от капитала;
            3. Радослав Николаев Крумов, ЕГН 7фсфсфсд236340 - 10% от капитала;
            4. Венакс Естаблишмънт РЬ-0002.371.945-9, чрез пълномощник Васил Валентинов Атанасов, ЕГН
            фсдфс6726 - 78% от капитала

            Има си ги ЕГН-тата в ТР
            Влезте и ще видите кой кой е
            няма нищо общо със Спиди

            Васил Атанасов е бившият главен редактор на в-к Дневник и впоследствие управляващ редактор "Икономика и бизнес" в "Икономедиа" и "Дневник".
            http://www.dnevnik.bg/dnevnikplus/20...or_na_vestnik/

            http://www.dnevnik.bg/dnevnikplus/20...or_na_vestnik/

            Не е препоръка за покупко продажба на ценни книжа
            Last edited by oslo; 04.01.2016, 13:53.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
              Ще е необходимо време докато инвеститорите опознаят по-добре компанията. Най-разпространеното схаващане е, че бариерите за навлизане са ниски. Принципно всеки може да купи няколко автомобила и да разнася пратки, но това не значи че бариерите са ниски. Не случайно дори големите лидери с опит в тази сфера навлизат на нови пазари единствено чрез приобивания. За изграждане на структура "на зелено", която да може да конкурира Спиди или Еконт ще струва толкова много време и пари, че практически е невъзможно.Предимство на Спиди е широката клиентска база и липсата на зависимост от държавни поръчки и политики, където непостоянството и често противоречиви решения на управлявщите създава сериозни рискове пред частния бизнес. Разбира се, зависи от цялостната икономическа обстановка в страната.

              Ако Спиди има грубо 100 млн. Разходи на година, за да влезе някои трябва да назначи народа офисите и колите и те да стоят празни година две докато се появи кьорав клиент....

              Тоест при Спиди променлив разход с приход отсреща ще е разход тип инвестиция без приход .... Разбирайте мега загуба и накрая фалит. А през това време спиди си печели и е по добре да се купи нещо а не да се строи.

              Осъзнайте се. Мечтаете че конкурент ще се появи. Според мен Рапидо дори ще фалира
              Рапидо няма да фалира - изглежда ми доста топла връзката със Спиди. А собственикът на Спиди е доказано добър бизнесмен. Сега за инвестицията в нов куриер и разходите не е нужно да се изсипе голямата торба с пари. Бизнесът може да се развие и с находчивост и изобретателност. Да не говорим, че има и борсови възможности, а и пари, които се чудят къде да се налеят.
              Абе ще видим Аз съм доволен от инвестицията си в Спиди. Купих акции по време на ниските цени след ИПО-то. В ИПО-то не съм участвал, щото след като изядох няколко борсови шамари от такива упражнения съм решил да не участвам. После си взех и от увеличението на капитала. Смятам, че Спиди има добри позиции и дори с повече конкуренти на пазара няма да й е проблем на фирмата да бъде успешна и печеливша.

              Коментар


              • Очакванията ми са за увеличение на онлайн продажбите в Румъния и БГ, ръстове над тези в развитите държави. Имам акции.

                E-tailers expect to increase sales in 2016
                Friday, January 1st, 2016

                Royal Mail’s annual tracker study into the expectations and ambitions of UK SME e-retailers has revealed growing business confidence, with eight out of ten SME e-retailers confident they will increase sales in 2016.

                This is up from seven out of ten e-retailers who expressed confidence in last year’s study.

                Royal Mail said that the confident outlook builds on the sales success of 2015. Almost three quarters (74%) of SME e-retailers increased their sales last year. This is the highest level in the last three years: 58% reported increased sales in 2014 and 49 per cent reported sales growth in 2013.

                The study indicates that parcel delivery companies have played an import role in this.

                “The most common factor in driving customer satisfaction is on-time delivery, voted by two thirds (66%) of SME e-retailers.,” said Royal Mail. “This is more than the number of SME e-retailers who consider the quality of products (62%) and the price of goods (57%) as key drivers of customer satisfaction.

                The UK’s SME e-retailers also recognise the importance of a good returns process. They believe it will make consumers more likely to be more satisfied with their service (49%), more likely to order in the first place (45%) and more likely to become repeat customers (40%). As a result, one in four SME e-retailers plan to simplify their returns process in 2016.

                The overall increase in confidence among SME e-retailers comes despite 53% claiming that competition is more intense this year and 45 per cent stating that levels of competition remain unchanged.

                SME e-retailers have identified new factors for competition this year: the rise of on-the-move smartphone shopping (47%) and price promotions which lead shoppers to seek out the best prices (44%).

                However, the main drivers of competition remain the same this year, with SME e-retailers naming consumers’ price sensitivity and an increased number of websites as the main reasons for increased competition (both at 52%).

                Nick Landon, Managing Director of Royal Mail Parcels, said: “Royal Mail’s annual tracker study of SME online retailers shows that confidence is continuing to grow this year and that technology is playing an ever more important role in the retail world.

                “Technology is influencing how people shop, where they shop and what they define as an excellent shopping experience. Our research shows that SME online retailers are plugged in to the needs of the shopper and they are taking actions to enable them to meet the demands of the discerning online consumer.”
                “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                Коментар


                • Ще е необходимо време докато инвеститорите опознаят по-добре компанията. Най-разпространеното схаващане е, че бариерите за навлизане са ниски. Принципно всеки може да купи няколко автомобила и да разнася пратки, но това не значи че бариерите са ниски. Не случайно дори големите лидери с опит в тази сфера навлизат на нови пазари единствено чрез приобивания. За изграждане на структура "на зелено", която да може да конкурира Спиди или Еконт ще струва толкова много време и пари, че практически е невъзможно.Предимство на Спиди е широката клиентска база и липсата на зависимост от държавни поръчки и политики, където непостоянството и често противоречиви решения на управлявщите създава сериозни рискове пред частния бизнес. Разбира се, зависи от цялостната икономическа обстановка в страната.

                  Ако Спиди има грубо 100 млн. Разходи на година, за да влезе някои трябва да назначи народа офисите и колите и те да стоят празни година две докато се появи кьорав клиент....

                  Тоест при Спиди променлив разход с приход отсреща ще е разход тип инвестиция без приход .... Разбирайте мега загуба и накрая фалит. А през това време спиди си печели и е по добре да се купи нещо а не да се строи.

                  Осъзнайте се. Мечтаете че конкурент ще се появи. Според мен Рапидо дори ще фалира

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от JaG Разгледай мнение
                    Веднага се сещам за 4-5 български и 4-5 чужди, които работят в България. Как пък се реши че не стигат?
                    Такива с офиси, като на Спиди и Еконт. От този тип има мегдан за още поне двама. А ако пощите продължат да не стават за нищо и за повече от двама... В София стават опашки в офисите. Електронната търговия тепърва ще расте. А и се научаваме да ползваме куриери. Предполагам, че ще се завъдят още играчи.

                    Коментар


                    • не знам какво имаш на предвид като пишеш:

                      Първоначално изпратено от Tradera Разгледай мнение
                      Спиди са страхотни...
                      но освен, че имат най-разбитите бусове шофьорите им са най-големите селски бекове които по нищо не отстъпват на колегите си от маршрутните таксита например...

                      а това е лицето на фирмата ................. всеки ден хиляди граждани виждат както разкапалия се автопарк, така и каруцарите които го управляват...

                      Коментар


                      • Веднага се сещам за 4-5 български и 4-5 чужди, които работят в България. Как пък се реши че не стигат?

                        Коментар


                        • Това не е лоша идея, пазарът има нужда от 1-2 нови куриера.

                          Коментар


                          • Спиди са страхотни, НО тази възможност е реална

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Tradera Разгледай мнение
                              Koга ли Химимопрт ще си напрaвят техен куриер?
                              Няма много печеливш бизнес несдобил се с конкуренция
                              Не ни го пожелавай, че и рапидо може да угасне
                              Не е препоръка... !!!
                              "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                              Коментар


                              • Koга ли Химимопрт ще си напрaвят техен куриер?
                                Няма много печеливш бизнес несдобил се с конкуренция

                                Коментар

                                Working...
                                X