If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Компанията се развива добре, експанзира в околните страни, като цяло ми остана добро впечатление от това, което чух - Мариян да каже повече, той зададе десетки въпроси. Аз честно казано: днес - толкова натоварен, че мозъкът ми поизпуши и заличи детайлите които на сборището чух.
Форти: да - на върхът продадох - това не е извратено, нали така? Предпочетох Allianz и Ford - заради неизмеримо по-голяма могъщост и по-сгодна дивидентаджийска доходност - и не съжалявам за - и днес бих сторил същото.
Поне не запомни ли какво предвиждат за Румъния за близките 1-2 години?
Жалко, че нямаше как да отида, защото това е едно от малкото ОСА, на което идват шефовете и говорят свободно за бизнеса и отговарят на всички въпроси.
Компанията се развива добре, експанзира в околните страни, като цяло ми остана добро впечатление от това, което чух - Мариян да каже повече, той зададе десетки въпроси. Аз честно казано: днес - толкова натоварен, че мозъкът ми поизпуши и заличи детайлите които на сборището чух.
Форти: да - на върхът продадох - това не е извратено, нали така? Предпочетох Allianz и Ford - заради неизмеримо по-голяма могъщост и по-сгодна дивидентаджийска доходност - и не съжалявам за - и днес бих сторил същото.
Ходя на много ОСА, основно в София, защото са ми близо
Но не пиша статии по казаното на тях, а на база на официалните протоколи
журналистическо правило
Компанията се развива добре, експанзира в околните страни, като цяло ми остана добро впечатление от това, което чух - Мариян да каже повече, той зададе десетки въпроси. Аз честно казано: днес - толкова натоварен, че мозъкът ми поизпуши и заличи детайлите които на сборището чух.
Форти: да - на върхът продадох - това не е извратено, нали така? Предпочетох Allianz и Ford - заради неизмеримо по-голяма могъщост и по-сгодна дивидентаджийска доходност - и не съжалявам за - и днес бих сторил същото.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
За съжаление, няма да ме пускат от работата за да отида на ОСА. Така че се надявам, който присъства да сподели отзиви след това
Най-интересно е какво се случва в Румъния. Взели са търговския директор на Хайнекен Румъния в ДПД. Имат си доста активна страница във фб, предполагам и някакви рекламни кампании може да направят по-нататък.
Освен това говорят за ръст на пратките както на вътрешния, така и международния пазар за 2016. Някъде бях чел, че са вече 3ти по обем на румънския пазар, докато по време на придобиването бяха между 5-7 място. Всичко това едвали ще се отрази веднага в печалбата, тъй като агресивно действат за да увеличат пазарния си дял, но и това трябва да се случи в даден момент.
Импи намалих драстично картонажа, към 10 пъти))), а с мижави бройки няма особен смисъл да се ходи
Не че нямаш правото и с 1 картон да се "пъкнеш", но кому е нужно.?!)))
А нима времето не е по-ценно и от злато!???> Ще го разбереш като се подпреш на бастуня (със или без пенсия) ))))(шегичка бе ипм, да не вземеш да се стреснеш сега като оня киликандзер - киро) ))))
Тъй тъй, само дето Еконт не са публично дружество, а за произхода на русенските им капитали, или добро, или нищо.
Това, че не е публично дружество не е от значение в случая. Става въпрос къде стои Спиди спрямо основния си конкурент, от който бяха амбицирани да вземат пазарян дял но не им се получава.
Колкото до произхода на капиталите, с които Еконт са създали сегашната си империя едва ли ще сгреша ако предположа, че са били руски
АПС-тата на Еконт са вече близо 10бр като започнаха да ги поставят преди повече от година. Принципа е същия а замисъла им в самото начало е бил да копират точно модела на DPD изпреварвайки навлизането им в БГ.
т.е Еконт знаеха за плановете на Спиди много преди да ги реализират.
Разликата в услугата е, че АПС-тата на Еконт се държат от франчайзери (под наем или закупуване), което в повечето случаи е супер нерентабилно за тях и интереса не е голям. Другата разлика е, че станциите на Еконт имат 24 часов достъп, докато модела на Спиди първоначално ще е ограничен до големите търговски центрове в рамките на работното им веме.
АПС-тата на Спиди най-вероятно ще се поддържат от тях самите а няма да се дават на франчайзери.
Впечатление ми прави, че Спиди доста плахо налагат услугите си на малки клиенти и продължават фокуса към бизнеса. Това ме изненадва тъй като положиха някакви усилия да разгърнат мрежата си от офиси, които в по-голямата си част бездействат или носят минимални приходи. Еконт изградиха много успешен и печеливш модел наблягайки точно на малките клиенти и компанията си докарва по-добра печалба без да инвестира. Растежа при Спиди последната година е просто резултат от растежа на пазара на куриерски и пощенски услуги в България. Същия растеж се отнася и за най-големия им конкурент, от който Спиди не са успели да отхапят пазарен дял.
Тъй тъй, само дето Еконт не са публично дружество, а за произхода на русенските им капитали, или добро, или нищо.
Коментар