Първоначално изпратено от oslo
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнениеДнес поръчка от Емаг доставена от Спиди,бях приятно изненадан,явно отново работят съвместно.
Коментар
-
Много плюене по Спиди, ама те постъпиха като пичове, и обясниха, и всичко
Докато Еконт - нищо такова. Поръчах си нещо миналата седмица, идва на 18. Питам куриера що така, мънка ми, че бил в срок
Днес загледах бележката, колета пуснат на 13, идва вчера и наистина в срок. Явно са си направили доставката 5 дни. Тихомълком, по терлици. Иначе експресната доставка им е стандарта. Да ама не, като е зор, хоп, експресна за 5 дни.Няма да давам квалификации че само обиди ми идват наум
Коментар
-
Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнениеОтивам във офис на Еконт .. да си получа поръчан часовник. И както винаги тъпият въпрос:
- Какво има в пратката?
Аз:
– Вибратор!
При което млъкват, споглеждат се .. и ми подават малак пакет. След малко ги питам:
– А има ли .. включен преглед и тест?
... Спряха да дишат..
Коментар
-
Първоначално изпратено от kubrat Разгледай мнение
В какъв свят живеем, щом момиче от куриерски офис отказва на борсов спекулант
толкова не се коментира акцията колкото "жената зад щанда" в офис на спиди
това, че се бъзикам с хората наред не означава, че наистина искам да отговарят положително на предложенията ми
fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнениеГледам, че всички се оплаквате от куриерите .......... ами да се включа и аз в хора
преди 2 месеца си поръчах едно тиганче за палачинки от емаг ........ този път пратката я получих от спиди ....... преди да заплатя "тиганчето и доставката" го отварям да го видя дали е това което съм поръчал ......... всичко е точно и момичето в офиса ми казва:
- много хубав тиган
а аз отговарям:
- тигана на външен вид е хубав, но не знам дали палачинките които прави ще са хубави...
казах и още:
- дай да отидем до вкъщи да видим какви палачинки ще направи този хубав тиган
но момичето от спиди категорично отказа
иначе винаги получвам SMS-и при пратка, винаги 30 мин. след SMS-a ми се обаждат по телефона за всеки случай, ако не съм погледнал съобщенията, винаги вежливи и внимателни, но за съжаление не достатъчно услужливи (не иска да опита палачинките ми )
===============
по принцип от офисите на спиди (а и от на еконт) съм доволен .......... единствено съм имал проблеми при доставката до адрес (не спазват часовете и винаги закъсняват) ........ също така най-слабите шофьори са на спиди - адски глупави селски парчета които не обичат да спазват ЗДП
а жената може да търси успешни борсови спекуланти
Коментар
-
Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение
Полки, жалко, че не ти е вързала мацката. Next time...
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеВалери Мектупчиян: До 2022 г. искаме да увеличим бизнеса в България и Румъния с 50%
https://www.capital.bg/biznes/interv..._da_uvelichim/
Коментар
-
Валери Мектупчиян: До 2022 г. искаме да увеличим бизнеса в България и Румъния с 50%
https://www.capital.bg/biznes/interv..._da_uvelichim/
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнениеГледам, че всички се оплаквате от куриерите .......... ами да се включа и аз в хора
преди 2 месеца си поръчах едно тиганче за палачинки от емаг ........ този път пратката я получих от спиди ....... преди да заплатя "тиганчето и доставката" го отварям да го видя дали е това което съм поръчал ......... всичко е точно и момичето в офиса ми казва:
- много хубав тиган
а аз отговарям:
- тигана на външен вид е хубав, но не знам дали палачинките които прави ще са хубави...
казах и още:
- дай да отидем до вкъщи да видим какви палачинки ще направи този хубав тиган
но момичето от спиди категорично отказа
иначе винаги получвам SMS-и при пратка, винаги 30 мин. след SMS-a ми се обаждат по телефона за всеки случай, ако не съм погледнал съобщенията, винаги вежливи и внимателни, но за съжаление не достатъчно услужливи (не иска да опита палачинките ми )
===============
по принцип от офисите на спиди (а и от на еконт) съм доволен .......... единствено съм имал проблеми при доставката до адрес (не спазват часовете и винаги закъсняват) ........ също така най-слабите шофьори са на спиди - адски глупави селски парчета които не обичат да спазват ЗДП
- 1 like
Коментар
-
Гледам, че всички се оплаквате от куриерите .......... ами да се включа и аз в хора
преди 2 месеца си поръчах едно тиганче за палачинки от емаг ........ този път пратката я получих от спиди ....... преди да заплатя "тиганчето и доставката" го отварям да го видя дали е това което съм поръчал ......... всичко е точно и момичето в офиса ми казва:
- много хубав тиган
а аз отговарям:
- тигана на външен вид е хубав, но не знам дали палачинките които прави ще са хубави...
казах и още:
- дай да отидем до вкъщи да видим какви палачинки ще направи този хубав тиган
но момичето от спиди категорично отказа
иначе винаги получвам SMS-и при пратка, винаги 30 мин. след SMS-a ми се обаждат по телефона за всеки случай, ако не съм погледнал съобщенията, винаги вежливи и внимателни, но за съжаление не достатъчно услужливи (не иска да опита палачинките ми )
===============
по принцип от офисите на спиди (а и от на еконт) съм доволен .......... единствено съм имал проблеми при доставката до адрес (не спазват часовете и винаги закъсняват) ........ също така най-слабите шофьори са на спиди - адски глупави селски парчета които не обичат да спазват ЗДПfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Спиди не вървят в добра посока и нищо добро не ги чака
Ноември месец сме изпратили 2 пратки за Гърция и с двете имаме проблеми
Първата я върнаха без въобще да ни уведомят че не са могли да я доставят на получателя (редовен клиент) и платихме таксите и в двете посоки, след което се наложи да я изпртим отново и да и платим за трети път доставка, а клинета не можа да си получи пратката 20 дни.
Втората я загубиха и след 4 дни се обадиха и казаха да изпратим нова пратка, а за тази да подадем документи за обезщетение, ние изпратихме нова пратка, но след два дни ни се обадиха да ни кажат че все пак са я намерили и че пътува за Гърция - И сега искат да платим за да я върнат.
Тоест на две поредни пратки искат да платим по три пъти транспортните разходи поради техни грешки.
В България спряхме да работим с тях още преди 3 месеца поради същите причини (ежедневно загубени пратки и счупени стоки) а месечно сме изпращали с тях по няколко стотин пратки. От както ги отрязахме за три месеца имаме само една загубена пратка
Използваме ги и за палета към Румъния там нещата са ОК - Успеят ли и пале да загубят ще ги призная
Това писмо с извиненията и аз го получих, но съм сигурен че проблемът не е в черният петък, а в начина им на организация и вероятно скоро това ще проличи в отчетите им, защото едва ли само на нас ни е писнало и сме ги зарязали независимо от по ниските цени.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар