IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • днеска куриера ми носи поръчката и го питам "как е работата намаля ли". Той сърдит "все толкова много е"

    надявах се да каже "затрупаха ни",
    ще видим
    мисля, че куриерите ще спечелят от кризата покрай електронната търговия

    не е препоръка. Имам акции.

    Коментар


    • Специални процедури за работа и обслужване на клиентите във връзка с непрекъснато развиващата се ситуация с разпространението на COVID-19 (коронавирус) са въведени вече в Транспрес и Green Courier. В рамките на 24 часа общо над 480 служители - международни шофьори и шофьори в България, куриери, специалисти в обслужването на клиенти, администрация и персонал в складовите бази са били запознати с информация и инструкции за превенция срещу потенциално заразяване. Осигурени са им предпазни средства, в това число над 2 500 многократни предпазни маски и 15 000 ръкавици, както и различни видове дезинфектанти за лична употреба и за почистване на общи помещения, повърхности, апаратура и товарни автомобили.

      "Правим всичко това не за да всяваме паника, а защото го дължим както на клиентите си, така и на служителите си и техните семейства и близки. За шофьорите и куриерите съществува потенциален риск и затова за нас е изключително важно да се вземат навременни мерки и те да се спазват. Това е и лична, и споделена отговорност, която всички ние заедно трябва да поемем спокойно, организирано и сериозно.", обясни Веселин Стоянов, Управител на Транспрес.

      Всички куриери и шофьори обработват пратки, пари и документи с ръкавици и са инструктирани да спазват препоръчителната дистанция. Създадена е организация, така че физическият контакт между двете страни да се избягва, да се съблюдава препоръчителната дистанция от 2 метра и да няма размяна на предмети като химикалки и устройства. Когато това е наложително, се извършва незабавна дезинфекция. Регулярна вентилация и дезинфекция със сертифицирани препарати няколко пъти в денонощието се извършва в офисите и складовите бази на компанията в цялата страна с обща площ над 13 000 кв. м. На дезинфекция се подлагат и над 217 товарни превозни средства. Създадена е организация, така че да се избягва струпване на клиенти и служители в помещения, като в офисите са обособени специални Зони за изчакване с подходяща вентилация. Със специален режим на допуск е ограниен и достъпът до складовите помещения.

      Специалистите, чието приъствие не е наложително, могат да работят от домовете си. От служителите на Транспрес и Green Courier се изисква да следят за физческото си състояние и да уведомят своевременно при всяко съмнение, като са осигурени и безконтактни термометри.

      "Бяхме подготвени за усложнената ситуация, в която ще се наложи да работим. Създадохме предварително работна група, която проучи и адаптира добрите международни практики. Така сме в състояние не само да осигурим спокойствие на клиентите и служителите си, но и да работим ефективно в тази напрегната обстановка. Все пак транспортът и доставките са изключително важни днес и хората разчитат на нас да продължаваме да ги извършваме. Това и ще направим.", категоричен е Веселин Стоянов.
      fuск the bеаr - give me the bееr

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
        Speedy ще разпределя тол таксите на потребителите

        Куриерската фирма Speedy обяви, че вдига таксите за доставки заради въвеждането на тол системата. Компанията ще трябва да заплаща за своите превозни средства, чрез които разнася пратките си, по 11 ст. на километър за автомагистрала и по 10 ст. за всеки километър по първокласен път ...

        https://www.economic.bg/bg/news/12/s...ebitelite.html

        п.п Понижаването на петрола ще доведе до по-малки разходи за доставка, т.е при равни други условия по-висока печалба.
        Според мен, както виждаш, че слагат тол таксата вътре, така е сложен и бензина/дизела като подвижна компонента. Съответно печалба от бензина няма да има много, защото тя е извън техните цени. Но за фискираните цени за цацата, да ще спечелят. Но това не е същественото.

        Същественото е това.
        https://www.investor.bg/bloomberg-tv...virusa-299850/

        Ако говорим за средносрочни или дългосрочни ефекти от коронавируса неминуемо ще настъпи преструктуриране на икономиката. Когато Китай изпитваше проблеми от предишния вирус SARS, тогава се засили ролята на електронната търговия и Alibaba изведнъж отчете възход

        Ще се засили електронната търговия и онлайн банкирането. Личните контакти ще намалеят и безспорно ще има спадове при туризма

        Силната ел. търговия означава силни куриери. Особено при Спиди, където имат силни доставки до адрес и можеш да чакаш куриера пред входа, а не да влизаш в офис на Спиди или Еконт за да си вземеш пратката. Улична размяна или улични АПС-и.

        Нещо такова си мисля.
        Не е препоръка за покупко-продажба. Имам акции. Стабилната цена на Спиди при голям оборот последните два дни, потвърждава стратегията ми от последните години. И с новия вирус мисля, че ще я направи успешна и за следващите години. Но все пак при търгово, може и да продам малко. Ще видим. Все пак ми е поскъпнало в пъти след 18 лв. покупки и сума ти дивиденти за периода (май 6-7 дивидента за около 7-8 лв.).
        Берекет!

        Но не може да ме копирате, защото няма паст търговия, а само спот и форуърд!

        Коментар


        • Speedy ще разпределя тол таксите на потребителите


          Куриерската фирма Speedy обяви, че вдига таксите за доставки заради въвеждането на тол системата. Компанията ще трябва да заплаща за своите превозни средства, чрез които разнася пратките си, по 11 ст. на километър за автомагистрала и по 10 ст. за всеки километър по първокласен път ...

          https://www.economic.bg/bg/news/12/s...ebitelite.html

          п.п Понижаването на петрола ще доведе до по-ниски разходи за доставка, т.е при равни други условия по-висока печалба.
          Last edited by Innocent; 10.03.2020, 19:40.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от abc Разгледай мнение

            По скоро-не. Разпространението на вестниците е свързано с продажбата им на крайни потребители, а не мисля, че Спиди имат възможностите да го сторят.
            Виж, усложняването на епидемичната обстановка може и да има позитивен ефект, защото хората ще ограничат физическото пазауване под страх от среща в магазина с вирусоносител, а биха предпочели да си купят необходимото онлайн, ако им е възможно.
            И аз така си мисля, но да видим. Успех
            Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
              По скоро-не. Разпространението на вестниците е свързано с продажбата им на крайни потребители, а не мисля, че Спиди имат възможностите да го сторят.
              Виж, усложняването на епидемичната обстановка може и да има позитивен ефект, защото хората ще ограничат физическото пазауване под страх от среща в магазина с вирусоносител, а биха предпочели да си купят необходимото онлайн, ако им е възможно.

              Коментар


              • Това дали би могло да ни касае - Български пощи търсят подизпълнител за разпространението на вестниците за 60 млн. лв..
                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение

                  Tradere, каква цена смяташ, че имаме някакви разногласия с колегите, а сме се набълбучили до ушите с акции?
                  По начин, покойто аз смятам с лихвоносния дълг го изкарвам 61.35лв, но договор не сме виждали, а там със сигурност има забити някакви ограничения, допускания, изглаждания.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                    Май си забравил да извадиш дълга
                    EV/Ebitda пробвай, а не Market Cap/Ebitda

                    EV освен пазарната капитализация, включва и нетния дълг

                    https://www.investopedia.com/terms/e...prisevalue.asp

                    Formula and Calculation for EV

                    EV=MC+Total Debt−C

                    where:

                    MC=Market capitalization; equal to the current stock price multiplied by the number of outstanding stock shares

                    Total debt=Equal to the sum of short-term and long-term debt

                    C=Cash and cash equivalents; the liquid assets of a company, but may not include marketable securities

                    Не е препоръка
                    Гледаме филма
                    Ми хубаво, дори така да, значи ще е горе-долу по 7 ЕБИТДА - т.е. към 20% ъп (възможен) от сегашната цена. Дали ще се случи - ще видим, нали всички ще измрем от коронавируса, та ще е все тая А и дивидента, ако преди това няма търгово, ще е към 2 кинта - пак не е зле. Единствената ми акция на плюс за тази година, колкото и да бях скептичен в началото.
                    П.С. Днес е Прошки - ако съм обидил неволно някого, моля за извинение. Горното не се отнася за тези, които съм нагрубил нарочно - те си знаят, че е имало защо
                    Наздраве!
                    Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                      Май си забравил да извадиш дълга
                      EV/Ebitda пробвай, а не Market Cap/Ebitda

                      EV освен пазарната капитализация, включва и нетния дълг

                      https://www.investopedia.com/terms/e...prisevalue.asp

                      Formula and Calculation for EV

                      EV=MC+Total Debt−C

                      where:

                      MC=Market capitalization; equal to the current stock price multiplied by the number of outstanding stock shares

                      Total debt=Equal to the sum of short-term and long-term debt

                      C=Cash and cash equivalents; the liquid assets of a company, but may not include marketable securities

                      Не е препоръка
                      Гледаме филма
                      И малцинственото участие, ако гоима, трябва да се добави. Важи особено силно, за плондери като доверие, в чийто конс.отчет се къдреха некви близо 100 милиона малцинствено участие. Изобщо, към фирмици с голямо малцинствено участие имам доста съображения дали нямат механизми за източване и доколко им е адекватно отношението към малките акционери.. Но малцинственото не трябва да се пропуска в EV,

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение

                        И аз я изкарвам 71 лв.
                        Май си забравил да извадиш дълга
                        EV/Ebitda пробвай, а не Market Cap/Ebitda

                        EV освен пазарната капитализация, включва и нетния дълг

                        https://www.investopedia.com/terms/e...prisevalue.asp

                        Formula and Calculation for EV

                        EV=MC+Total Debt−C

                        where:

                        MC=Market capitalization; equal to the current stock price multiplied by the number of outstanding stock shares

                        Total debt=Equal to the sum of short-term and long-term debt

                        C=Cash and cash equivalents; the liquid assets of a company, but may not include marketable securities

                        Не е препоръка
                        Гледаме филма

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                          Поздрави на инвеститорите тук, много добре ви се получи!
                          Аз се зачудих нещо, знае ли се кога точно може да се упражни опцията за покупка на мажоритарния дял тук. Прави ми впечатление че имахме сравнително слаби първи две тримесечия и изключителни високи нива на ЕБИТДА в Q3 и Q4, възможно ли е да има много силни Q1 и Q2 и засичането да е след средата на годината?
                          Хубаво е да има такъв вариант ама дали има? И аз се чудих в тази тема преди време.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                            Поздрави на инвеститорите тук, много добре ви се получи!
                            Аз се зачудих нещо, знае ли се кога точно може да се упражни опцията за покупка на мажоритарния дял тук. Прави ми впечатление че имахме сравнително слаби първи две тримесечия и изключителни високи нива на ЕБИТДА в Q3 и Q4, възможно ли е да има много силни Q1 и Q2 и засичането да е след средата на годината?
                            Tradere, каква цена смяташ, че имаме някакви разногласия с колегите, а сме се набълбучили до ушите с акции?

                            Коментар


                            • Поздрави на инвеститорите тук, много добре ви се получи!
                              Аз се зачудих нещо, знае ли се кога точно може да се упражни опцията за покупка на мажоритарния дял тук. Прави ми впечатление че имахме сравнително слаби първи две тримесечия и изключителни високи нива на ЕБИТДА в Q3 и Q4, възможно ли е да има много силни Q1 и Q2 и засичането да е след средата на годината?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Harry Kane Разгледай мнение

                                Хубаво е, че го следиш, капитанът си е капитан и извън терена, но нещата се промениха, тея сривове на запад променят всичко...
                                Днес са сривове, утре са ъпове - борса
                                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                                Коментар

                                Working...
                                X