Първоначално изпратено от Innocent
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
Американският технологичен концерн Amazon планира да наеме още 100 000 служители в САЩ, след като милиони хора предпочитат да ползват онлайн доставки, защото много клиенти вече не искат или не могат да напускат дома си поради глобалната коронавирусна пандемия. Много онлайн търговци на дребно като Amazon трудно могат да се справят с поръчките.
https://www.investor.bg/web/456/a/am...sasht--300500/
България не е Америка, Спиди не е Амазон, но принцип е същия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение
Това с безконтактното може да се окаже полезно. То не че никой не пипа дръжката на сейфчето. Ама то и за да си натиснеш копчето на асансьора пипаш там където са пипали още 100 човека. За банкнотите да не говорим -- най-мръсното нещо на света.
Днес синът ми на 7 ровеше из пръстта, сто процента по чисто нещо е пръстта от всичко останало....
А дали след като Еконт спряха, тия ще им вземат клиентелата? Дали хората ще поръчват повече онлайн, за да не ходят до магазина?
Скоро ще разберем...Last edited by Innocent; 14.03.2020, 20:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение13.03.2020
Уважаеми клиенти,
Във връзка с въпроси по повод на обявеното извънредно положение в Страната, Ви информираме, че Спиди продължава да работи на пълен капацитет. Всички офиси, автомати и куриери работят със стандартно работно време. Всички служители са инструктирани и са взети необходимите мерки, спрямо съветите на здравните експерти.
Напомняме за добре изградената и функционираща мрежа от Автомати на Спиди, в която можете да получавате пратките си с удължено работно време – безконтактно: https://www.speedy.bg/bg/automats-information
Цените на Спиди – и до офис, и до адрес остават ниски и прозрачни!
Екипът на Спиди
https://www.speedy.bg/bg/post/speedy-is-working
Днес синът ми на 7 ровеше из пръстта, сто процента по чисто нещо е пръстта от всичко останало....
А дали след като Еконт спряха, тия ще им вземат клиентелата? Дали хората ще поръчват повече онлайн, за да не ходят до магазина?
Скоро ще разберем...
Коментар
-
13.03.2020
Уважаеми клиенти,
Във връзка с въпроси по повод на обявеното извънредно положение в Страната, Ви информираме, че Спиди продължава да работи на пълен капацитет. Всички офиси, автомати и куриери работят със стандартно работно време. Всички служители са инструктирани и са взети необходимите мерки, спрямо съветите на здравните експерти.
Напомняме за добре изградената и функционираща мрежа от Автомати на Спиди, в която можете да получавате пратките си с удължено работно време – безконтактно: https://www.speedy.bg/bg/automats-information
Цените на Спиди – и до офис, и до адрес остават ниски и прозрачни!
Екипът на Спиди
https://www.speedy.bg/bg/post/speedy-is-working
Коментар
-
Първоначално изпратено от Longin Разгледай мнение
добре че се разкарах оттук вчера на 50
Отново ще припомня поговорката - "като се запали гората - покрай сухото, гори и мокрото"
Коментар
-
Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
Компанията е хубава,и други хубави има,само че тук и при останалите показатели не се гледа.Разпродава се там където има ликвидност без оглед потенциала.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениено пък Спиди изрично са написали, че работят. Прекрасна новина и прекрасна компания, дали някой няма да съжалява, че продаде на 47-48 времето ще покаже
Коментар
-
Първоначално изпратено от lord_buho Разгледай мнениеЕконт спират работа от утре.
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от lord_buho Разгледай мнениеЕконт спират работа от утре.
Отново ще припомня поговорката - "като се запали гората - покрай сухото, гори и мокрото"Last edited by Longin; 13.03.2020, 22:22."the trend is your friend until the end..."
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеднеска куриера ми носи поръчката и го питам "как е работата намаля ли". Той сърдит "все толкова много е"
надявах се да каже "затрупаха ни",
ще видим
мисля, че куриерите ще спечелят от кризата покрай електронната търговия
не е препоръка. Имам акции.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Специални процедури за работа и обслужване на клиентите във връзка с непрекъснато развиващата се ситуация с разпространението на COVID-19 (коронавирус) са въведени вече в Транспрес и Green Courier. В рамките на 24 часа общо над 480 служители - международни шофьори и шофьори в България, куриери, специалисти в обслужването на клиенти, администрация и персонал в складовите бази са били запознати с информация и инструкции за превенция срещу потенциално заразяване. Осигурени са им предпазни средства, в това число над 2 500 многократни предпазни маски и 15 000 ръкавици, както и различни видове дезинфектанти за лична употреба и за почистване на общи помещения, повърхности, апаратура и товарни автомобили.
"Правим всичко това не за да всяваме паника, а защото го дължим както на клиентите си, така и на служителите си и техните семейства и близки. За шофьорите и куриерите съществува потенциален риск и затова за нас е изключително важно да се вземат навременни мерки и те да се спазват. Това е и лична, и споделена отговорност, която всички ние заедно трябва да поемем спокойно, организирано и сериозно.", обясни Веселин Стоянов, Управител на Транспрес.
Всички куриери и шофьори обработват пратки, пари и документи с ръкавици и са инструктирани да спазват препоръчителната дистанция. Създадена е организация, така че физическият контакт между двете страни да се избягва, да се съблюдава препоръчителната дистанция от 2 метра и да няма размяна на предмети като химикалки и устройства. Когато това е наложително, се извършва незабавна дезинфекция. Регулярна вентилация и дезинфекция със сертифицирани препарати няколко пъти в денонощието се извършва в офисите и складовите бази на компанията в цялата страна с обща площ над 13 000 кв. м. На дезинфекция се подлагат и над 217 товарни превозни средства. Създадена е организация, така че да се избягва струпване на клиенти и служители в помещения, като в офисите са обособени специални Зони за изчакване с подходяща вентилация. Със специален режим на допуск е ограниен и достъпът до складовите помещения.
Специалистите, чието приъствие не е наложително, могат да работят от домовете си. От служителите на Транспрес и Green Courier се изисква да следят за физческото си състояние и да уведомят своевременно при всяко съмнение, като са осигурени и безконтактни термометри.
"Бяхме подготвени за усложнената ситуация, в която ще се наложи да работим. Създадохме предварително работна група, която проучи и адаптира добрите международни практики. Така сме в състояние не само да осигурим спокойствие на клиентите и служителите си, но и да работим ефективно в тази напрегната обстановка. Все пак транспортът и доставките са изключително важни днес и хората разчитат на нас да продължаваме да ги извършваме. Това и ще направим.", категоричен е Веселин Стоянов.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
Коментар