Първоначално изпратено от oslo
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
- 2 Харесвания
-
Специални процедури за работа и обслужване на клиентите във връзка с непрекъснато развиващата се ситуация с разпространението на COVID-19 (коронавирус) са въведени вече в Транспрес и Green Courier. В рамките на 24 часа общо над 480 служители - международни шофьори и шофьори в България, куриери, специалисти в обслужването на клиенти, администрация и персонал в складовите бази са били запознати с информация и инструкции за превенция срещу потенциално заразяване. Осигурени са им предпазни средства, в това число над 2 500 многократни предпазни маски и 15 000 ръкавици, както и различни видове дезинфектанти за лична употреба и за почистване на общи помещения, повърхности, апаратура и товарни автомобили.
"Правим всичко това не за да всяваме паника, а защото го дължим както на клиентите си, така и на служителите си и техните семейства и близки. За шофьорите и куриерите съществува потенциален риск и затова за нас е изключително важно да се вземат навременни мерки и те да се спазват. Това е и лична, и споделена отговорност, която всички ние заедно трябва да поемем спокойно, организирано и сериозно.", обясни Веселин Стоянов, Управител на Транспрес.
Всички куриери и шофьори обработват пратки, пари и документи с ръкавици и са инструктирани да спазват препоръчителната дистанция. Създадена е организация, така че физическият контакт между двете страни да се избягва, да се съблюдава препоръчителната дистанция от 2 метра и да няма размяна на предмети като химикалки и устройства. Когато това е наложително, се извършва незабавна дезинфекция. Регулярна вентилация и дезинфекция със сертифицирани препарати няколко пъти в денонощието се извършва в офисите и складовите бази на компанията в цялата страна с обща площ над 13 000 кв. м. На дезинфекция се подлагат и над 217 товарни превозни средства. Създадена е организация, така че да се избягва струпване на клиенти и служители в помещения, като в офисите са обособени специални Зони за изчакване с подходяща вентилация. Със специален режим на допуск е ограниен и достъпът до складовите помещения.
Специалистите, чието приъствие не е наложително, могат да работят от домовете си. От служителите на Транспрес и Green Courier се изисква да следят за физческото си състояние и да уведомят своевременно при всяко съмнение, като са осигурени и безконтактни термометри.
"Бяхме подготвени за усложнената ситуация, в която ще се наложи да работим. Създадохме предварително работна група, която проучи и адаптира добрите международни практики. Така сме в състояние не само да осигурим спокойствие на клиентите и служителите си, но и да работим ефективно в тази напрегната обстановка. Все пак транспортът и доставките са изключително важни днес и хората разчитат на нас да продължаваме да ги извършваме. Това и ще направим.", категоричен е Веселин Стоянов.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнениеSpeedy ще разпределя тол таксите на потребителите
Куриерската фирма Speedy обяви, че вдига таксите за доставки заради въвеждането на тол системата. Компанията ще трябва да заплаща за своите превозни средства, чрез които разнася пратките си, по 11 ст. на километър за автомагистрала и по 10 ст. за всеки километър по първокласен път ...
https://www.economic.bg/bg/news/12/s...ebitelite.html
п.п Понижаването на петрола ще доведе до по-малки разходи за доставка, т.е при равни други условия по-висока печалба.
Същественото е това.
https://www.investor.bg/bloomberg-tv...virusa-299850/
Ако говорим за средносрочни или дългосрочни ефекти от коронавируса неминуемо ще настъпи преструктуриране на икономиката. Когато Китай изпитваше проблеми от предишния вирус SARS, тогава се засили ролята на електронната търговия и Alibaba изведнъж отчете възход
Ще се засили електронната търговия и онлайн банкирането. Личните контакти ще намалеят и безспорно ще има спадове при туризма
Силната ел. търговия означава силни куриери. Особено при Спиди, където имат силни доставки до адрес и можеш да чакаш куриера пред входа, а не да влизаш в офис на Спиди или Еконт за да си вземеш пратката. Улична размяна или улични АПС-и.
Нещо такова си мисля.
Не е препоръка за покупко-продажба. Имам акции. Стабилната цена на Спиди при голям оборот последните два дни, потвърждава стратегията ми от последните години. И с новия вирус мисля, че ще я направи успешна и за следващите години. Но все пак при търгово, може и да продам малко. Ще видим. Все пак ми е поскъпнало в пъти след 18 лв. покупки и сума ти дивиденти за периода (май 6-7 дивидента за около 7-8 лв.).
Берекет!
Но не може да ме копирате, защото няма паст търговия, а само спот и форуърд!
- 1 like
Коментар
-
Speedy ще разпределя тол таксите на потребителите
Куриерската фирма Speedy обяви, че вдига таксите за доставки заради въвеждането на тол системата. Компанията ще трябва да заплаща за своите превозни средства, чрез които разнася пратките си, по 11 ст. на километър за автомагистрала и по 10 ст. за всеки километър по първокласен път ...
https://www.economic.bg/bg/news/12/s...ebitelite.html
п.п Понижаването на петрола ще доведе до по-ниски разходи за доставка, т.е при равни други условия по-висока печалба.Last edited by Innocent; 10.03.2020, 19:40.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от abc Разгледай мнение
По скоро-не. Разпространението на вестниците е свързано с продажбата им на крайни потребители, а не мисля, че Спиди имат възможностите да го сторят.
Виж, усложняването на епидемичната обстановка може и да има позитивен ефект, защото хората ще ограничат физическото пазауване под страх от среща в магазина с вирусоносител, а биха предпочели да си купят необходимото онлайн, ако им е възможно.Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениеТова дали би могло да ни касае - Български пощи търсят подизпълнител за разпространението на вестниците за 60 млн. лв..
Виж, усложняването на епидемичната обстановка може и да има позитивен ефект, защото хората ще ограничат физическото пазауване под страх от среща в магазина с вирусоносител, а биха предпочели да си купят необходимото онлайн, ако им е възможно.
- 1 like
Коментар
-
Това дали би могло да ни касае - Български пощи търсят подизпълнител за разпространението на вестниците за 60 млн. лв..Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение
Tradere, каква цена смяташ, че имаме някакви разногласия с колегите, а сме се набълбучили до ушите с акции?
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
Май си забравил да извадиш дълга
EV/Ebitda пробвай, а не Market Cap/Ebitda
EV освен пазарната капитализация, включва и нетния дълг
https://www.investopedia.com/terms/e...prisevalue.asp
Formula and Calculation for EV
EV=MC+Total Debt−C
where:
MC=Market capitalization; equal to the current stock price multiplied by the number of outstanding stock shares
Total debt=Equal to the sum of short-term and long-term debt
C=Cash and cash equivalents; the liquid assets of a company, but may not include marketable securities
Не е препоръка
Гледаме филма
А и дивидента, ако преди това няма търгово, ще е към 2 кинта - пак не е зле. Единствената ми акция на плюс за тази година, колкото и да бях скептичен в началото.
П.С. Днес е Прошки - ако съм обидил неволно някого, моля за извинение. Горното не се отнася за тези, които съм нагрубил нарочно - те си знаят, че е имало защо
Наздраве!Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
Май си забравил да извадиш дълга
EV/Ebitda пробвай, а не Market Cap/Ebitda
EV освен пазарната капитализация, включва и нетния дълг
https://www.investopedia.com/terms/e...prisevalue.asp
Formula and Calculation for EV
EV=MC+Total Debt−C
where:
MC=Market capitalization; equal to the current stock price multiplied by the number of outstanding stock shares
Total debt=Equal to the sum of short-term and long-term debt
C=Cash and cash equivalents; the liquid assets of a company, but may not include marketable securities
Не е препоръка
Гледаме филма
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от mapadona Разгледай мнение
И аз я изкарвам 71 лв.
EV/Ebitda пробвай, а не Market Cap/Ebitda
EV освен пазарната капитализация, включва и нетния дълг
https://www.investopedia.com/terms/e...prisevalue.asp
Formula and Calculation for EV
EV=MC+Total Debt−C
where:
MC=Market capitalization; equal to the current stock price multiplied by the number of outstanding stock shares
Total debt=Equal to the sum of short-term and long-term debt
C=Cash and cash equivalents; the liquid assets of a company, but may not include marketable securities
Не е препоръка
Гледаме филма
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеПоздрави на инвеститорите тук, много добре ви се получи!
Аз се зачудих нещо, знае ли се кога точно може да се упражни опцията за покупка на мажоритарния дял тук. Прави ми впечатление че имахме сравнително слаби първи две тримесечия и изключителни високи нива на ЕБИТДА в Q3 и Q4, възможно ли е да има много силни Q1 и Q2 и засичането да е след средата на годината?ама дали има? И аз се чудих в тази тема преди време.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеПоздрави на инвеститорите тук, много добре ви се получи!
Аз се зачудих нещо, знае ли се кога точно може да се упражни опцията за покупка на мажоритарния дял тук. Прави ми впечатление че имахме сравнително слаби първи две тримесечия и изключителни високи нива на ЕБИТДА в Q3 и Q4, възможно ли е да има много силни Q1 и Q2 и засичането да е след средата на годината?
Коментар
-
Поздрави на инвеститорите тук, много добре ви се получи!
Аз се зачудих нещо, знае ли се кога точно може да се упражни опцията за покупка на мажоритарния дял тук. Прави ми впечатление че имахме сравнително слаби първи две тримесечия и изключителни високи нива на ЕБИТДА в Q3 и Q4, възможно ли е да има много силни Q1 и Q2 и засичането да е след средата на годината?
Коментар
Коментар