IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение
    Благодаря на Nik_Naydenov и на Oslo за прогнозите. Моите очаквания са подобни - за нещо от порядъка на 4-5 лв. (+/- 0,50 лв.). Осло е прав, че в сегашната ситуация кешът "пАри" и ако не се инвестира (за нови автомобили, соларни панели и пр.) няма смисъл да стои по сметките. Вярно е, че ATERA миналата година разпределиха почти 100, а BREF направо 100% от преобразуваната си печалба, но това беше извънредно според мен и причината бяха промените в ЗДСИЦДС, влезли в сила по никое време, през март миналата година. Така, че Осло, този пример не е много подходящ, но да за французите и аз съм си мислел същото което и ти. Няма да се изненадам, ако посегнат още веднъж към неразпределената печалба. Би било добре ако следват примера на Солвей.
    сетих се и друг нюанс
    тук има някаква опция ev/ebitda кеш и т.н.
    тоест кеша ще замине към акционерите било като изкупуване при упражняване на опция било като дивидент
    защо да чакат?
    пък и лихвите в ЕС се вдигат, ето днес провален аукцион в БГ

    Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.
    Имам акции.
    Last edited by oslo; 04.04.2022, 21:27.

    Коментар


    • Благодаря на Nik_Naydenov и на Oslo за прогнозите. Моите очаквания са подобни - за нещо от порядъка на 4-5 лв. (+/- 0,50 лв.). Осло е прав, че в сегашната ситуация кешът "пАри" и ако не се инвестира (за нови автомобили, соларни панели и пр.) няма смисъл да стои по сметките. Вярно е, че ATERA миналата година разпределиха почти 100, а BREF направо 100% от преобразуваната си печалба, но това беше извънредно според мен и причината бяха промените в ЗДСИЦДС, влезли в сила по никое време, през март миналата година. Така, че Осло, този пример не е много подходящ, но да за французите и аз съм си мислел същото което и ти. Няма да се изненадам, ако посегнат още веднъж към неразпределената печалба. Би било добре ако следват примера на Солвей.
      Vanitas vanitatum...

      Коментар



      • $", защото им е притрябвал кеш, да не са ИКХ?.."

        Уникално !!! - дори не дочетох поста ти !!! Велико сравнение!

        Коментар


        • При печалба от 5,66 според индиивидуалния, мисля, че е възможен дивидент от кръгло 4 лв. Аз ще съм доволен с моите към 9 % в портфейла.

          Коментар


          • Какъв дивидент очаквате тук момчета? Нещо в диапазона 3,50 - 4,00 или...? Осло...?
            Vanitas vanitatum...

            Коментар


            • само 3,8% ?
              на мен ми изглежда малко, но предполагам че ще го правят на всеки 3 месеца...

              Уважаеми клиенти,

              Спиди винаги се стреми да предлага и поддържа високо качество на услугите на справедлива и достъпна цена, което е видимо в ценовата ни политика в последните години. Ниските цени на услугите ни се поддържат благодарение на множество автоматизирани решения и оптимизации, както и чрез логистичната ни мрежа с над 570 точки, която Вие цените и използвате!

              В условията на безпрецедентна инфлация, ние се стараем да запазим възможно най-достъпни цени, но в настоящата ситуация се налага да актуализираме ценовата си тарифа.

              Считано от 01.04.2022 г., тарифата на Спиди АД за приемане, обработка и доставка на пратки на територията на Р България ще бъде актуализирана за основните и някои допълнителни услуги с 3.8%. Отново бихме искали да Ви обърнем внимание, че подобна актуализация е възможно най-ниската за нормално обслужване на пратките и функциониране на цялата ни логистична мрежа.

              Допълнителни услуги като „Наложен платеж“, „Обявена стойност“, „Отвори или Тествай“, „Тежък пакет“, „Съботна доставка“ се запазват без промяна.

              Бихме искали да обърнем внимание на факта, че цените ни между офиси/автомати на СПИДИ, остават най-ниските на пазара и след актуализацията!

              С уважение,

              Екипът на Спиди АД
              https://www.speedy.bg/bg/post/price_...ate_2022_04_01

              Мисля, че са достатъчно силни и големи и подготвени да обучат и назначат украинци

              Не е препоръка. Имам акции.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nik_naydenov Разгледай мнение
                Много добър консолидиран отчет. Рентабилността на собствения капитал за последните 5 години нараства от 12,74 до 22,07 % за 2021 г., за миналата година е 18,96 %. Чиста печалба 5,97 лв./акция, може да се очаква дивидент от 3 лв./акция.
                По-голям ще е дивидентът, освен ако значително не увеличават инвестиционната програма. Засега няма такива индикации.
                Като говорим за капиталови разходи - изглежда, че са успели да завършат планираните проекти за годината:

                "Направените инвестиции в автоматизация на обработката на пратките водят до увеличение на производителността на служителите и частично компенсират растящите разходи за възнаграждения."

                Последващи автоматизации на дейността ще са необходими, за да се задържат маржовете на текущите нива от около 20%, на фона на растящи разходи за труд и услуги.

                Коментар


                • Много добър консолидиран отчет. Рентабилността на собствения капитал за последните 5 години нараства от 12,74 до 22,07 % за 2021 г., за миналата година е 18,96 %. Чиста печалба 5,97 лв./акция, може да се очаква дивидент от 3 лв./акция.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение

                    Много много кредити за това, ама много!!!
                    С кредити, без кредити, това е посоката, това е бъдещето. В един момент това ще е норма, ще е задължително условие за всеки по-сериозен и енергоемък бизнес и при неизпълнение ще се налагат сериозни санкции. Замяна на автомобилите с ДВГ, производство и търговия със зелена енергия, с енергия от възобновяеми източници, търговия с енергийни спестявания. Всичко това са инвестиции, които ще генерират допълнителни приходи (респ. ще спестят разходи) и по този начин ще подкрепят финансовите резултати в бъдеще време.
                    Vanitas vanitatum...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                      [ATTACH=CONFIG]n3877265[/ATTACH]


                      Базата на куриерската фирма Speedy в София. Пореден гигантски соларен покрив и една тиха революция, която частният сектор създава, докато политическата класа дебатира, че трябва да се осъществят "реформи в енергетиката". Промените се случват в реално време - без да намират място в централните новинарски емисии. Снимките са от края на 2021г.

                      взето от facebook
                      Много много кредити за това, ама много!!!

                      Коментар


                      • Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1
Size:	13.7 КБ
ID:	3877265



                        Базата на куриерската фирма Speedy в София. Пореден гигантски соларен покрив и една тиха революция, която частният сектор създава, докато политическата класа дебатира, че трябва да се осъществят "реформи в енергетиката". Промените се случват в реално време - без да намират място в централните новинарски емисии. Снимките са от края на 2021г.

                        взето от facebook
                        Last edited by oslo; 23.02.2022, 13:47.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Свилен Колев Разгледай мнение
                          Аз ли ще коментирам отчета първи?

                          33,2% ръст на нетната печалба до 29,98 млн. лв. в края на 2021г. - по-голям ръст спрямо 2020г./2019г.

                          20,7% ръст на приходите до 216,4 млн. лв. в края на 2021г.

                          10% ръст на превозените пратки.

                          19,34 млн. лв. кеш.

                          По-бърз растеж на приходите от външни пазари спрямо вътрешния.

                          През миналата година беше разпределен паричен дивидент в размер на 28,23 млн. лв. (5,25 лв. бруто на акция)

                          За 2022г. може би дивидентът ще е от поне 2,75 лв. бруто на акция (при допускане за разпределение на 50% от печалбата) до ~5,5 лв. (при 100% разпределяне).
                          тук има нещо за Румъния
                          https://www-zf-ro.translate.goog/zf-..._x_tr_pto=wapp

                          и за Emag Румъния
                          https://www-zf-ro.translate.goog/com..._x_tr_pto=wapp

                          не е препоръка, имам акции
                          Успехи

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Свилен Колев Разгледай мнение
                            Аз ли ще коментирам отчета първи?

                            33,2% ръст на нетната печалба до 29,98 млн. лв. в края на 2021г. - по-голям ръст спрямо 2020г./2019г.

                            20,7% ръст на приходите до 216,4 млн. лв. в края на 2021г.

                            10% ръст на превозените пратки.

                            19,34 млн. лв. кеш.

                            По-бърз растеж на приходите от външни пазари спрямо вътрешния.

                            През миналата година беше разпределен паричен дивидент в размер на 28,23 млн. лв. (5,25 лв. бруто на акция)

                            За 2022г. може би дивидентът ще е от поне 2,75 лв. бруто на акция (при допускане за разпределение на 50% от печалбата) до ~5,5 лв. (при 100% разпределяне).


                            Одесос ще разпредели повече или поне 6/акц.

                            Коментар


                            • Аз ли ще коментирам отчета първи?

                              33,2% ръст на нетната печалба до 29,98 млн. лв. в края на 2021г. - по-голям ръст спрямо 2020г./2019г.

                              20,7% ръст на приходите до 216,4 млн. лв. в края на 2021г.

                              10% ръст на превозените пратки.

                              19,34 млн. лв. кеш.

                              По-бърз растеж на приходите от външни пазари спрямо вътрешния.

                              През миналата година беше разпределен паричен дивидент в размер на 28,23 млн. лв. (5,25 лв. бруто на акция)

                              За 2022г. може би дивидентът ще е от поне 2,75 лв. бруто на акция (при допускане за разпределение на 50% от печалбата) до ~5,5 лв. (при 100% разпределяне).

                              Коментар


                              • Европа става на един офис разстояние

                                Пратки до поискване вече и във Франция

                                11.01.2022
                                Уважаеми клиенти,

                                С услуга DPD Economy Pick-Up може да изпращате пратки до поискване във всеки офис на DPD в Германия, Австрия, Дания, Швеция и Финландия.
                                Считано от 11.01.22 г. вече може да изпращате пратки до поискване в над 14 000 точки на DPD и във Франция.
                                Освен удобството получателят да вземе пратката си в най-удобното за него място и време, Вие получавате допълнителна 5% отстъпка в цената на куриерската услуга.
                                Очаквайте скоро допълнителни опции при международните ни куриерски услуги.

                                Поздрави,
                                Екипът на Спиди АД

                                Коментар

                                Working...
                                X