IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монбат (MONB / MONBAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение

    Мдаа, ако бях ПФ щях да й скоча с двата крака
    Ако ти е останал кеш след фармата...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение

      Мдаа, ако бях ПФ щях да й скоча с двата крака
      Тя изглежда за тях е направена.

      Коментар


      • Може всеки - 1300 парчета акции (т.е. 1300 права. като се разтъргуват) + 1000 еврО, и получаш едно парче облигация

        Коментар


        • Само ПФ ли могат да купуват? Индивидуалните инвеститори?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Bill-bg Разгледай мнение
            Тука за ПФ и всякакви други субекти, които имат свободен дългосрочен кеш изглежда доста привлекателно и сигурно емисията облигации ще се запише.
            Мдаа, ако бях ПФ щях да й скоча с двата крака

            Коментар


            • Тука за ПФ и всякакви други субекти, които имат свободен дългосрочен кеш изглежда доста привлекателно и сигурно емисията облигации ще се запише.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнение
                Колеги, смятате ли да купувате от конвертируемите облигации и защо? Аз не съм много наясно с подобен тип инвестиции, четох в интернет информация, но ми се ще да чуя и вашето мнение. На мен лично инвестицията ми се струва добра. Минимум 3% лихва на година, дълъг срок, и възможност за конвертиране на облигациите в акции (тук не са ми много ясно нещата, кой решава дали да се конверират, кога да се случи това и т.н.). Виждам че емисията ще е в евро, в евро ли ще се закупуват облигациите, и в евро ли ще се изплащат лихвите? Доколкото аз разбрах, при инвестирани 1000 евро, получаваш минимум 30 евро на година лихва, на 5-тата година получаваш 200 евро главница, на 6-тата 300 евро и на 7-мата 500 евро. Така ли е?
                Дали да ги конвертираш в обикновени акции или да си получиш главницата си е твое решение като притежател на облигациите. Условията на конверсията (срокове и съотношения) трябва да са описани в проспекта на емисията. Конвертираш ако ти е изгодно. В противен случай си получаваш главницата. Не съм запознат с конкретния проспект.
                Мненията ми не са препоръка за търговия.

                Коментар


                • Колеги, смятате ли да купувате от конвертируемите облигации и защо? Аз не съм много наясно с подобен тип инвестиции, четох в интернет информация, но ми се ще да чуя и вашето мнение. На мен лично инвестицията ми се струва добра. Минимум 3% лихва на година, дълъг срок, и възможност за конвертиране на облигациите в акции (тук не са ми много ясно нещата, кой решава дали да се конверират, кога да се случи това и т.н.). Виждам че емисията ще е в евро, в евро ли ще се закупуват облигациите, и в евро ли ще се изплащат лихвите? Доколкото аз разбрах, при инвестирани 1000 евро, получаваш минимум 30 евро на година лихва, на 5-тата година получаваш 200 евро главница, на 6-тата 300 евро и на 7-мата 500 евро. Така ли е?

                  Коментар


                  • Целта е да се превърне Обединеното кралство в предпочитан център за разработка и тестове на подобни превозни средства.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
                      Промените и иновациите в сектора са мого динамични !


                      -"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.

                      Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.

                      Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."

                      http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/
                      пълни глупости, научна фантастика
                      destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                      Коментар


                      • Промените и иновациите в сектора са мого динамични !


                        -"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.

                        Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.

                        Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."

                        http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/
                        Last edited by inta53; 19.11.2017, 14:00.

                        Коментар


                        • Не е малко

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Иво Орозов Разгледай мнение
                            Принципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
                            Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.
                            Коларят е Мито Орозов, фамилиите малко съвпадат.

                            Коментар


                            • Принципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
                              Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.

                              Коментар


                              • Въртят ми се едни мисли в главата и искам да ги споделя.
                                Мой приятел ми прати презентацията от срещата с инвеститорите. Наистина е чудесна, надъхваща и продаваща - БРАВО! Монбат имат чудесен мениджмънт, познаващ бизнеса из основи и притежаващ визия и благодарение точно на тези хора компанията оцелява и печели в тези ставащи все по-трудни за производителите на акумулатори, времена!

                                И все пак!

                                Колкото и да си добър, каквито и познания и визионери да имаш в екипа, когато произвеждаш карети през 1918г., а г--н Форд вече залива Америка с автомобили....

                                Основните пазари на компанията, са пред технологична революция с нови лидери и технологии. Франция(основния пазар на групата), вече обяви че в столицата й няма да стъпват бензинови и дизелови автомобили след 2030г. И други градове и държави в ЕС полека израстват и достигат до подобни решения. Идеите на Мбат са по-скоро опит за оцеляване и голям риск свързан с префокусиране на пазарите, нови мощности и технологии. Не съм забравил преди 5-6г. какви суперлативи бяха за завода в Годеч за осветителни тела, който аха всяка година чакахме и така и не го усетихме в печалбата.
                                Сега искат да получат нови 100млн, дълг за да тръгнат да продават на африканските страни, след като в ЕС пазара се затваря за тях и тръгват да правят батерии за подводници и ракети и комети, дано! Успех, но не забравям че и 2016г, братята взеха 100млн от Уникредит !

                                За мен тук битката е за оцеляване, а не за тези розови мечти които обещават. Но те са наистина добри мениджъри и ще намерят своето място - било то и затваряне на мощности и отиване в друга ниша, както е направил Бъфет!

                                Нека всеки си има едно наум, четейки суперлативите!
                                Желая им успех, както и на всички акционери!
                                Last edited by tony1975; 07.11.2017, 19:11.

                                Коментар

                                Working...
                                X