IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монбат (MONB / MONBAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Е що, елетричките ще ползват ли акумолаторе?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение

      Мдаа, ако бях ПФ щях да й скоча с двата крака
      Ако ти е останал кеш след фармата...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение

        Мдаа, ако бях ПФ щях да й скоча с двата крака
        Тя изглежда за тях е направена.

        Коментар


        • Може всеки - 1300 парчета акции (т.е. 1300 права. като се разтъргуват) + 1000 еврО, и получаш едно парче облигация

          Коментар


          • Само ПФ ли могат да купуват? Индивидуалните инвеститори?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Bill-bg Разгледай мнение
              Тука за ПФ и всякакви други субекти, които имат свободен дългосрочен кеш изглежда доста привлекателно и сигурно емисията облигации ще се запише.
              Мдаа, ако бях ПФ щях да й скоча с двата крака

              Коментар


              • Тука за ПФ и всякакви други субекти, които имат свободен дългосрочен кеш изглежда доста привлекателно и сигурно емисията облигации ще се запише.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнение
                  Колеги, смятате ли да купувате от конвертируемите облигации и защо? Аз не съм много наясно с подобен тип инвестиции, четох в интернет информация, но ми се ще да чуя и вашето мнение. На мен лично инвестицията ми се струва добра. Минимум 3% лихва на година, дълъг срок, и възможност за конвертиране на облигациите в акции (тук не са ми много ясно нещата, кой решава дали да се конверират, кога да се случи това и т.н.). Виждам че емисията ще е в евро, в евро ли ще се закупуват облигациите, и в евро ли ще се изплащат лихвите? Доколкото аз разбрах, при инвестирани 1000 евро, получаваш минимум 30 евро на година лихва, на 5-тата година получаваш 200 евро главница, на 6-тата 300 евро и на 7-мата 500 евро. Така ли е?
                  Дали да ги конвертираш в обикновени акции или да си получиш главницата си е твое решение като притежател на облигациите. Условията на конверсията (срокове и съотношения) трябва да са описани в проспекта на емисията. Конвертираш ако ти е изгодно. В противен случай си получаваш главницата. Не съм запознат с конкретния проспект.
                  Мненията ми не са препоръка за търговия.

                  Коментар


                  • Колеги, смятате ли да купувате от конвертируемите облигации и защо? Аз не съм много наясно с подобен тип инвестиции, четох в интернет информация, но ми се ще да чуя и вашето мнение. На мен лично инвестицията ми се струва добра. Минимум 3% лихва на година, дълъг срок, и възможност за конвертиране на облигациите в акции (тук не са ми много ясно нещата, кой решава дали да се конверират, кога да се случи това и т.н.). Виждам че емисията ще е в евро, в евро ли ще се закупуват облигациите, и в евро ли ще се изплащат лихвите? Доколкото аз разбрах, при инвестирани 1000 евро, получаваш минимум 30 евро на година лихва, на 5-тата година получаваш 200 евро главница, на 6-тата 300 евро и на 7-мата 500 евро. Така ли е?

                    Коментар


                    • Целта е да се превърне Обединеното кралство в предпочитан център за разработка и тестове на подобни превозни средства.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
                        Промените и иновациите в сектора са мого динамични !


                        -"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.

                        Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.

                        Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."

                        http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/
                        пълни глупости, научна фантастика
                        destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                        Коментар


                        • Промените и иновациите в сектора са мого динамични !


                          -"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.

                          Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.

                          Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."

                          http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/
                          Last edited by inta53; 19.11.2017, 15:00.

                          Коментар


                          • Не е малко

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Иво Орозов Разгледай мнение
                              Принципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
                              Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.
                              Коларят е Мито Орозов, фамилиите малко съвпадат.

                              Коментар


                              • Принципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
                                Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.

                                Коментар

                                Working...
                                X