IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монбат (MONB / MONBAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
    Промените и иновациите в сектора са мого динамични !


    -"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.

    Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.

    Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."

    http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/
    пълни глупости, научна фантастика
    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

    Коментар


    • Промените и иновациите в сектора са мого динамични !


      -"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.

      Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.

      Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."

      http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/
      Last edited by inta53; 19.11.2017, 15:00.

      Коментар


      • Не е малко

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Иво Орозов Разгледай мнение
          Принципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
          Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.
          Коларят е Мито Орозов, фамилиите малко съвпадат.

          Коментар


          • Принципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
            Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.

            Коментар


            • Въртят ми се едни мисли в главата и искам да ги споделя.
              Мой приятел ми прати презентацията от срещата с инвеститорите. Наистина е чудесна, надъхваща и продаваща - БРАВО! Монбат имат чудесен мениджмънт, познаващ бизнеса из основи и притежаващ визия и благодарение точно на тези хора компанията оцелява и печели в тези ставащи все по-трудни за производителите на акумулатори, времена!

              И все пак!

              Колкото и да си добър, каквито и познания и визионери да имаш в екипа, когато произвеждаш карети през 1918г., а г--н Форд вече залива Америка с автомобили....

              Основните пазари на компанията, са пред технологична революция с нови лидери и технологии. Франция(основния пазар на групата), вече обяви че в столицата й няма да стъпват бензинови и дизелови автомобили след 2030г. И други градове и държави в ЕС полека израстват и достигат до подобни решения. Идеите на Мбат са по-скоро опит за оцеляване и голям риск свързан с префокусиране на пазарите, нови мощности и технологии. Не съм забравил преди 5-6г. какви суперлативи бяха за завода в Годеч за осветителни тела, който аха всяка година чакахме и така и не го усетихме в печалбата.
              Сега искат да получат нови 100млн, дълг за да тръгнат да продават на африканските страни, след като в ЕС пазара се затваря за тях и тръгват да правят батерии за подводници и ракети и комети, дано! Успех, но не забравям че и 2016г, братята взеха 100млн от Уникредит !

              За мен тук битката е за оцеляване, а не за тези розови мечти които обещават. Но те са наистина добри мениджъри и ще намерят своето място - било то и затваряне на мощности и отиване в друга ниша, както е направил Бъфет!

              Нека всеки си има едно наум, четейки суперлативите!
              Желая им успех, както и на всички акционери!
              Last edited by tony1975; 07.11.2017, 20:11.

              Коментар


              • https://www.dnes.bg/crime/2017/11/02...vishtov.358117

                Бизнес. ...

                Коментар


                • Кой цъка така гадно тук?

                  Коментар


                  • Сега чакам веднага някой да напише как печалбата не растяла със същия темп като продажбите.....
                    Даже много време мина ...

                    Коментар


                    • Дружествата от икономическата група на Монбат АД са реализирали през месец септември 2017 г. консолидирани нетни приходи от продажби в размер на 31 948 хил. лева, което представлява увеличение от 25,80 % в сравнение с реализираните консолидирани нетни приходи от продажби през месец септември 2016 г.
                      Обобщените данни за първите девет месеца на 2017 г. сочат, че дружествата от икономическата група на Монбат АД са реализирали консолидирани нетни приходи от продажби в размер на 228 028 хил. лева, което представлява увеличение от 27,10 % в сравнение с консолидираните нетни приходи от за същия период на 2016 г.
                      Реализираните през първите девет месеца на 2017 г. консолидирани нетни приходи от продажби в размер на 228 028 хил. лева са разпределени, както следва:
                      Продукция 210 241 хил. лева
                      Стоки 4 412 хил. лева
                      Услуги 1 628 хил.лв.
                      Други 11 747 хил. лева
                      Реализираната консолидирана печалба на дружествата от икономическата група на Монбат АД за месец септември 2017 г. е 2 434 хил. лева преди облагане с данъци, което представлява повишение на печалбата с 15,10 % в сравнение с реализираната консолидирана печалба преди облагане с данъци за месец септември 2016 г.
                      Обобщените данни за първите девет месеца на 2017 г. сочат, че дружествата от икономическата група на Монбат АД са реализирали печалба преди облагане с данъци в размер на 22 982 хил. лева, което представлява увеличение на печалбата от 6,4 % в сравнение с реализираната консолидирана печалба преди облагане с данъци за същия период на 2016 г.
                      Дружествата от икономическата група на Монбат АД са постигнали през месец септември 2017 г. EBITDA в размер на 3 740 хил. лева, което представлява повишение от 3,40 % в сравнение с постигнатото през месец септември 2016 г.
                      Обобщените данни за първите девет месеца на 2017 г. сочат, че дружествата от икономическата група на Монбат АД са постигнали EBITDA в размер на 35 235 хил. лева, което представлява повишение от 6,70 % в сравнение със същия период на 2016 г.



                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

                        Перфектно време за придобивания, повишена задлъжнялост, развитие извън Европа и т.н. Дано успеят да отиграят всичко, което са започнали.
                        Ако таймингът има нещо общо то е само случайно. Водещото е отркрилата се удачна възможност -изключително изгодната цена. Първоначално разговорите са били за сътрудничество.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

                          Перфектно време за придобивания, повишена задлъжнялост, развитие извън Европа и т.н. Дано успеят да отиграят всичко, което са започнали.
                          ирония?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от GG-BG Разгледай мнение
                            Колеги може ли някой запознат да ми отговори: Лихвите получени от корпоративни облигации - декларират и облагат ли се?
                            Не би трябвало.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от VNM Разгледай мнение
                              Много добре представено. Има какво още да се каже относно цената, плановете перспективите пред Piombifera. Там наистина е важен лицензът.
                              Само едно малко уточнение.
                              "... - групата произвежда 5.5 млн. батерии годишно и при стесняващ се европейски пазар е логично да потърси алтернативи."
                              Това е малко неточно. Производството е около 3.3 мил. бройки батерии но с различна мощност. 5.5 мил. се получава ако продукцията се приравни на 55 амперчасови акумулатори. Рентабилните акмулатори и в момента са големите, За камиони. От Добрич, където всичко е автоматизирано и продукцията е мнго, много конкурентна.
                              Точно такива са плановете и за заводите в Тунис - да не се разчита на местни работници за ръчна специализирана работа а всичко да се автоматизира. За съжаление това изобщо не означава автоматично свиване на щата (нЕма кой да им го позволи в Тунис), но пък цената на труда е ниска, та се компенсира.
                              Може и още малко да се каже за перспективите пред LFP клетките, но важното е отразено.
                              Въобще, както винаги, Мобат демонстрира че знае какво пави, къде иска даотиде и как ще го бъде по пътя. Само няма яснота по плановете за изравняване на сметките с Приста, но следва да се случи.
                              Истина е, че има една (и нещо) година време за секуланти тук, защото предстои период на инвестиции, на заеми които в началото ще се отразяват на резултатите.
                              Перфектно време за придобивания, повишена задлъжнялост, развитие извън Европа и т.н. Дано успеят да отиграят всичко, което са започнали.

                              Коментар


                              • Колеги може ли някой запознат да ми отговори: Лихвите получени от корпоративни облигации - декларират и облагат ли се?

                                Коментар

                                Working...
                                X